Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир твердий
Очікувана вартість
63 900,00 UAH
UA-2021-01-18-001835-b d22a46638af34b5da942d8eaf9b265df
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюченко Ольга Анатоліївна

+380972277374 nadlimanska_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр фінансового обслуговування закладів та установ Маяківської сільської ради"
Код ЄДРПОУ: 43425434
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., село Маяки, вул. Богачова, 99
Контактна особа: Павлюченко Ольга Анатоліївна
+380972277374
nadlimanska_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 12:00
Очікувана вартість: 63 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 639,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Місцезнаходження: 67654, Одеська область, Біляївський район, село Маяки, вулиця Богачова, 99; категорія замовника: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст..2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
409 кг
Сир твердий (Масова частка жиру у сухій речовині 45%-50%.), Джерело фінансування: Місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, відповідно до дислокації навчальних закладів згідно з додатком №2 до оголошення, відповідно до дислокації навчальних закладів згідно з додатком №2 до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем товарів після пред’явлення Постачальником відповідної накладної протягом 30 календарних днів з дати отримання товару.Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення. З урахуванням частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, платіжні зобов’язання Покупця виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2021рік та обсягів реального фінансування, передбаченого в кошторисі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 14:35
оголошення _ вимоги_ проект договору сир твердий.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Вікторова С.Г. 60 777,40
UAH з ПДВ
60 777,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 10:33
Електронний підпис
26 січня 2021 10:29
Відповідність.pdf
26 січня 2021 10:29
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вікторова С.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Вікторова С.Г.
#2440519768
Переможець 60 777,40
UAH з ПДВ
29 січня 2021 11:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вікторова С.Г.
#2440519768
60 777,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:03
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 14:23
ДУ _1 дог.18 (12.07.2021р.) сир твердий.pdf зміни до договору
13 липня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 13:12
Договір укладений
10 лютого 2021 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виробничою необхідністю зменшити суму Договору на 36390,71 грн., та інше, що зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 386,69
UAH