Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Амікацин, Ванкоміцин, Вориконазол, Іміпенем, Циластатин, Колістиметат натрію, Левофлоксацин, Меропенем, Тайгациклін, Цефтріаксон, Цефтазидим
Amikacin, Vancomycin, Voriconazole, Imipenem, Cilastatin, Sodium colistimethate, Levofloxacin, Meropenem, Taigacycline, Ceftriaxone, Ceftazidime
Amikacin, Vancomycin, Voriconazole, Imipenem, Cilastatin, Sodium colistimethate, Levofloxacin, Meropenem, Taigacycline, Ceftriaxone, Ceftazidime
Очікувана вартість
12 322 472,00 UAH
UA-2021-01-18-001804-b ● c3a05fe98766450ba6c0de095682d4b8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996711 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Плєшаков Павло +380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
National ID: | 01996711 |
Contact point: |
Pleshakov Pavlo +380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 13:35 |
Очікувана вартість: | 12 322 472,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 612,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 18 січня 2021 14:34 |
Enquiries until: | 08 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 лютого 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 12 322 472 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 61 612 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
The procurement participant additionally confirms the absence of grounds for refusal in accordance with Part 2 of Article 17 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Information on the absence of grounds is provided in the form of a certificate in any form signed by the authorized person of the participant and certified by the seal (if any).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 од.
Амікацин, Ванкоміцин, Вориконазол, Іміпенем, Циластатин, Колістиметат натрію, Левофлоксацин, Меропенем, Тайгациклін, Цефтріаксон, Цефтазидим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Amikacin
Amikacin, Vancomycin, Voriconazole, Imipenem, Cilastatin, Sodium colistimethate, Levofloxacin, Meropenem, Taigacycline, Ceftriaxone, Ceftazidime
CPV: 33600000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 14:31 |
Тендерна документація.doc | |
18 січня 2021 14:31 |
Технічна специфікація.docx | |
18 січня 2021 14:31 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-001804-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 18 січня 2021 18:15
Payment Security
Dear Buyer,
Your term of payment Contract Sec. 4.1 is not secure. We understand your situation as you did not receive financing yet.
We propose a compromise wording:
4.1. Оплата здійснюється замовником протягом 30 календарних днів після поставки Товару. Дострокова оплата або передоплата може бути узгоджена сторонами відповідно до чинного законодавства України.
4.2. У разі відсутності фінансування на дату підписання контракту, Замовлення на поставку направляється Постачальнику після надходження фінансування та цільового резервування його для оплати цього контракту.
If you have other idea about financial security: Bank Guarantee, Letter of Credit etc - we are open for consideration.
Best regards,
Шановний покупце,
Ваш термін платежу Контракт Розділ. 4.1 не є безпечним. Ми розуміємо вашу ситуацію, оскільки ви ще не отримували фінансування.
Ми пропонуємо компромісне формулювання:
4.1. Оплата здійснюється замовником протягом 30 календарних днів після поставки Товару. Дострокова оплата або передоплата може бути узгоджена сторонами відповідно до чинного законодавства України.
4.2. У разі відсутності фінансування на дату підписання контракту, Замовлення на поставку направляється Постачальнику після надходження фінансування та цільового резервування його для оплати цього контракту.
Якщо у вас є інші уявлення про фінансове забезпечення: банківська гарантія, акредитив тощо - ми відкриті для розгляду.
З найкращими побажаннями,
Розгорнути
Згорнути
Your term of payment Contract Sec. 4.1 is not secure. We understand your situation as you did not receive financing yet.
We propose a compromise wording:
4.1. Оплата здійснюється замовником протягом 30 календарних днів після поставки Товару. Дострокова оплата або передоплата може бути узгоджена сторонами відповідно до чинного законодавства України.
4.2. У разі відсутності фінансування на дату підписання контракту, Замовлення на поставку направляється Постачальнику після надходження фінансування та цільового резервування його для оплати цього контракту.
If you have other idea about financial security: Bank Guarantee, Letter of Credit etc - we are open for consideration.
Best regards,
Шановний покупце,
Ваш термін платежу Контракт Розділ. 4.1 не є безпечним. Ми розуміємо вашу ситуацію, оскільки ви ще не отримували фінансування.
Ми пропонуємо компромісне формулювання:
4.1. Оплата здійснюється замовником протягом 30 календарних днів після поставки Товару. Дострокова оплата або передоплата може бути узгоджена сторонами відповідно до чинного законодавства України.
4.2. У разі відсутності фінансування на дату підписання контракту, Замовлення на поставку направляється Постачальнику після надходження фінансування та цільового резервування його для оплати цього контракту.
Якщо у вас є інші уявлення про фінансове забезпечення: банківська гарантія, акредитив тощо - ми відкриті для розгляду.
З найкращими побажаннями,
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2021 16:21
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2021-01-18-001804-b.a1 від 18 січня 2021 року повідомляємо наступне. Проєкт договору про закупівлю складено відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та Господарського кодексу України (далі – ГК України) з урахуванням особливостей статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Наданий Замовником проєкт договору про закупівлю не містить дискримінаційні вимог до учасників та відповідає чинному законодавству України. Тому Замовник не вважає за доцільне внести запропоновані Вами зміни до проєкту договору. Крім того, виходячи із принципу свободи договори Учасник вільний у надані згоди на підписання договору.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-001804-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 21 січня 2021 17:09
Vidhilili?
Nu tak i mi vash tender vidhiliaemo. Podivitsia jak vidpovidajutj vashi kolegi na taku samu vimogu.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2021 17:38
Дякуємо за звернення. Бажаємо успіхів
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 17:48 |
Кінець періоду оскарження: | 01 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 01 лютого 2021 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги на закупівлю «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33600000-6 Фармацевтична продукція (Амікацин, Ванкоміцин, Вориконазол, Іміпенем, Циластатин, Колістиметат натрію, Левофлоксацин, Меропенем, Тайгациклін, Цефтріаксон, Цефтазидим)» відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з відсутністю потреби через збільшення очікуваної вартості закупівлі та зміни її обсягів. |
Документи:
21 січня 2021 17:48
|
Електронний підпис |
21 січня 2021 17:40
|
Протокол відміни торгів антибіотики.pdf |