Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест-смужки для визначення рівня глюкози у крові Accu-Chek Active №50 (НК 024:2019 -30221 – Реагент швидкого тестування на глюкозу)
Очікувана вартість
15 750,40 UAH
UA-2021-01-18-001788-b 85709544abbf4f59b4a5fe12746a92e3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоров Михайло Сергійович

305727250927 tendlikarnya25@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22689195
Місцезнаходження: 61115, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Олександрівський 122
Контактна особа: Сидоров Михайло Сергійович
305727250927
tendlikarnya25@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Тест-смужки для визначення рівня глюкози у крові Accu-Chek Active №50 (НК 024:2019 -30221 – Реагент швидкого тестування на глюкозу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61115, Україна, Харківська область, Харків, пр. Олександрівський, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 січня 2021 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"ІНТЕЛЛА"
#38493226
Переможець 15 750,40
UAH з ПДВ
18 січня 2021 14:45

Документи

18 січня 2021 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 14:48
Договір №3-21 від 18.01.2021.pdf укладений
18 січня 2021 14:48