Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні)
Очікувана вартість
735 000,00 UAH
UA-2021-01-18-001618-b 06c5db5fee5341a991823f37f24cc8e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потурай Орислава Василівна

380322521984 o.poturay@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056115
Місцезнаходження: 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Контактна особа: Потурай Орислава Василівна
380322521984
o.poturay@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 12:00
Початок аукціону: 04 лютого 2021 14:26
Очікувана вартість: 735 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50760000-0: Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в Тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання громадської вбиральні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Б. Хмельницького, 275
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50760000-0 — Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: п.5 ч.1 ст.17
Вимоги до документу: документ (згідно тендерної документації)
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: п.6 ч.1 ст.17
Вимоги до документу: документ (згідно тендерної документації)
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: п.12 ч.1 ст.17
Вимоги до документу: документ (згідно тендерної документації)
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: п.13 ч.1 ст.17
Вимоги до документу: документ (згідно тендерної документації)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 січня 2021 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 14:02
2. ТД вбиральня.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-18-001618-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39972021
Дата подання: 09 лютого 2021 19:41
Неправомірне визначення переможця.
Шановний Замовнику!
Відповідно до Протоколу № 2/11/21 від 09.02.2021р. засідання тендерного комітету Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради щодо розгляду пропозиції учасника ЛКП «Балатон-409» на закупівлю: ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) переможцем процедури закупівлі було визнано учасника Львівське комунальне підприємство "Балатон-409". Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-Сервіс», не погоджуємося із визнанням переможцем даного учасника з наступних підстав:
1) Відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та до пункту 3 Розділу V Тендерної документації тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак Замовником пунктом 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що достовірність наданої інформації учасник підтверджує шляхом надання за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції гарантійного листа, складеному у довільній формі, у складі своєї тендерної пропозиції.
Учасник Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" в складі тендерної пропозиції не надав вищезгаданого гарантійного листа, що відповідно до статті 31 Закону є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, а саме - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2) Учасником Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" в складі тендерної пропозиції подано довідку, що містить відомості про учасника вих. № 01-17/646 від 02.02.21 року в якій зазначено недостовірну інформацію, зокрема місце реєстрації юридичної особи. Відповідно до даних, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань місце реєстрації Львівського комунального підприємства "Балатон-409" - управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради. Відповідно учасником було надано недостовірну інформацію, що порушує вимоги тендерної документації.
Отже, Замовником було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині визнання переможцем учасника Львівське комунальне підприємство "Балатон-409". У зв’язку із цим просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" і перейти до розгляду та оцінки наступної найбільш вигідної пропозиції за результатом аукціону. У разі неусунення порушень законодавства, шляхом скасування рішення про визнання переможцем - Львівське комунальне підприємство "Балатон-409", ми маємо намір звертатись до Антимонопольного комітету України із метою відновлення порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2021 16:50
Замовником прийнято рішення про відміну тендеру на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи подані скаржником

09 лютого 2021 19:41
лист.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-18-001618-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39972021
Дата подання: 23 лютого 2021 13:50
Скарга ТзОВ "ПММ-Сервіс"
СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА Відповідно до Протоколу № 2/11/21 від 09.02.2021р. засідання тендерного комітету Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради щодо розгляду пропозиції учасника ЛКП «Балатон-409» на закупівлю: ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) переможцем процедури закупівлі було визнано учасника Львівське комунальне підприємство "Балатон-409". Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-Сервіс», не погоджуємося із визнанням переможцем даного учасника з наступних підстав: 1) Відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та до пункту 3 Розділу V Тендерної документації тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак Замовником пунктом 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що достовірність наданої інформації учасник підтверджує шляхом надання за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції гарантійного листа, складеному у довільній формі, у складі своєї тендерної пропозиції. Учасник Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" в складі тендерної пропозиції не надав вищезгаданого гарантійного листа, що відповідно до статті 31 Закону є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, а саме - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 2) Учасником Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" в складі тендерної пропозиції подано довідку, що містить відомості про учасника вих. № 01-17/646 від 02.02.21 року в якій зазначено недостовірну інформацію, зокрема місце реєстрації юридичної особи. Відповідно до даних, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань місце реєстрації Львівського комунального підприємства "Балатон-409" - управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради. Відповідно учасником було надано недостовірну інформацію, що порушує вимоги тендерної документації. Отже, Замовником було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині визнання переможцем учасника Львівське комунальне підприємство "Балатон-409". У зв’язку із цим 09.02.2021 року нами було надіслано вимогу Замовнику щодо скасування рішення про визначення переможцем Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" і переходу до розгляду та оцінки наступної найбільш вигідної пропозиції за результатом аукціону. Замовником не було задоволено дану вимогу, 10.02.2021 року в електронній системі закупівель було оприлюднено відповідь на вимогу: «Замовником прийнято рішення про відміну тендеру на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана підстава відміни процедури закупівлі застосовується у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначаємо,що функціонал майданчику дозволяє «скасувати рішення» про визнання переможцем та відхилити учасника процедури закупівлі,після чого перейти до оцінки тендерної пропозиціі наступного учасника, проте в електронній системі закупівель Замовник зазначив,що учасник - ЛКП «Балатон-409» відмовився від підписання Договору. Додатково зазначаємо,що Замовником не було відмінено тендер,всупереч відповіді на вимогу,оприлюдненій в електронній системі закупівель, що свідчить про непослідовність дій Замовника та створення штучних перешкод при визначенні переможця процедури закупівлі. Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПММ-СЕРВІС» повідомляємо наступне. 13.02.2021 о 16:07 Замовником було оприлюднено ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей щодо нас - Товариства з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС». Зазначаємо,що нами було усунуто всі виявлені невідповідності у встановлені строки. Проте,незважаючи на це,Замовник прийняв рішення відхилити нашу тендерну пропозицію з наступних підстав. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації учасник процедури закупівлі на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, повинен надати,зокрема калькуляцію ціни надання послуг відповідно до Додатку 2 ТД, згідно початкової ціни пропозиції. В протоколі №6/11/21 від 16.02.2021 року Замовник зазначає, що Учасником в складі тендерної документації надано лист від 02.02.2021 вих. №7-ш із назвою «Калькуляція ціни надання послуг», однак даний документ не відповідає вимогам Тендерної документації та не відповідає вимогам наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 №603 «Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій». Однак,наголошуємо, що вимоги Додатку 2 до тендерної документації не встановлюють конкретних вимог до форми калькуляції,отже учасники в праві подавати вищезгаданий документ у довільній формі, відтак була відсутня підстава для відхилення тендерної пропозиціі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС». Відзначаємо,що дії Замовника грубо порушують принципи публічних закупівель,передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»,зокрема принципи недискримінації та рівності учасників. Враховуючи вищенаведене просимо: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиціі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС». 2. Визначити Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС» переможцем процедури закупівлі: «ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2021 18:13
рішення від 25.02.2021 № 3477 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 18:12
рішення від 09.03.2021 №4380.pdf
Дата публікації: 12 березня 2021 18:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відхилення та прийнято рішення про проведення повторної оцінки учасника
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2021 17:11

Документи подані скаржником

23 лютого 2021 12:39
Скарга.pdf
23 лютого 2021 12:39
СКАРГА.docx
23 лютого 2021 13:54
Квитанція.pdf
23 лютого 2021 15:21
Пояснення-2.docx
23 лютого 2021 15:21
СКАРГА (виправлена).docx
23 лютого 2021 15:21
Пояснення.pdf
23 лютого 2021 15:21
Скарга (виправлена).pdf

Документи подані замовником

01 березня 2021 16:41
Пояснення ШРА.docx
01 березня 2021 16:41
Протокол 4-11-21 від 10.02.2021.pdf
01 березня 2021 16:41
Протокол 3-11-21 від 10.02.2021.pdf
01 березня 2021 16:41
Пояснення ШРА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" 549 780,56
UAH з ПДВ
541 779,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" 588 998,00
UAH з ПДВ
545 779,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП" 734 669,69
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 лютого 2021 11:55
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:51
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:49
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:48
калькуляції.pdf
02 лютого 2021 19:06
3.1контракт керівника.pdf
02 лютого 2021 19:06
3.3наказ по керівнику.pdf
02 лютого 2021 19:06
1.21 ДФ.pdf
02 лютого 2021 19:06
1.21 штатні розписи.pdf
02 лютого 2021 19:06
1.21лист-відгук.pdf
02 лютого 2021 19:05
1.21Договір 8-Т-20.pdf
02 лютого 2021 19:05
1.21Додаткова 2 8-Т-20 20%.pdf
02 лютого 2021 19:05
1.21Додаткова до 8-Т-20.pdf

Публічні документи

08 квітня 2021 15:25
Електронний підпис
08 квітня 2021 15:24
Scan 8 Apr 2021, 15.22.pdf
05 квітня 2021 16:02
Електронний підпис
05 квітня 2021 16:01
265550035084944.XML
05 квітня 2021 16:01
Ст 17.pdf
05 квітня 2021 16:01
довідкаПММ_ДПС020421.pdf
05 квітня 2021 16:01
1617376760185978.pdf
12 лютого 2021 22:19
Електронний підпис
12 лютого 2021 22:18
техніка облад_compressed.pdf
12 лютого 2021 22:18
працівники_compressed.pdf
02 лютого 2021 23:12
Електронний підпис
02 лютого 2021 23:11
Штатний.pdf
02 лютого 2021 23:11
Опис ПММ.pdf
02 лютого 2021 23:11
Цпх2.pdf
02 лютого 2021 23:11
1 дф.pdf
02 лютого 2021 23:11
Рішення ПММ.pdf
02 лютого 2021 23:11
Аналогічний договір.pdf
02 лютого 2021 23:11
Достовірність.pdf
02 лютого 2021 23:11
Статут ПММ.pdf
02 лютого 2021 23:11
Договір оренди пмм.pdf
02 лютого 2021 23:11
ЦПХ 2 шт..pdf
02 лютого 2021 23:11
Працівники.pdf
02 лютого 2021 23:11
Технічне.pdf
02 лютого 2021 23:11
Проект договору.pdf
02 лютого 2021 23:11
Довкілля.pdf
02 лютого 2021 23:11
Персональні дані.pdf
02 лютого 2021 23:11
витяг єп.pdf
02 лютого 2021 23:11
Калькуляція ціни.pdf
02 лютого 2021 23:11
4.наказ.pdf
02 лютого 2021 23:11
Гарантійний миючі.pdf
02 лютого 2021 23:11
Стаття 17.pdf
02 лютого 2021 23:11
Відомості.pdf
02 лютого 2021 23:11
Витяг з ЄДР.pdf
02 лютого 2021 23:11
Аналогічний дов.pdf
02 лютого 2021 23:11
Обладнання.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 11:30
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:25
2021.03 Статут.pdf
03 лютого 2021 11:25
2021.03 Інша інформація.pdf
03 лютого 2021 11:25
2021.02 Гарантійний лист.pdf
03 лютого 2021 11:25
2021.12 Наявність МТБ.pdf
03 лютого 2021 11:25
2021.09 Кошторис.pdf
03 лютого 2021 11:25
2021.07 Контракт директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство "Балатон-409"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Стаття 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Стаття 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Стаття 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Львівське комунальне підприємство "Балатон-409"
#22333481
Рішення скасоване 541 779,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 17:27
Львівське комунальне підприємство "Балатон-409"
#22333481
Рішення скасоване 541 779,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 16:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС"
#39972021
Рішення скасоване 545 779,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 16:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 16:07
Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП"
#19334710
Рішення скасоване 590 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 16:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2021 09:52
Львівське комунальне підприємство "Балатон-409"
#22333481
Відхилено 541 779,00
UAH з ПДВ
31 березня 2021 17:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС"
#39972021
Переможець 545 779,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 16:30

Документи

10 лютого 2021 17:34
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) оголошення № UA-2021-01-18-001618-b 1. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником надано інформаційну довідку від 02.02.2021 вих. №10-з, про те що для надання послуг у нього в наявності є пилосос миючий KARCHER 8/1 C hand nozzle, Пилосос KARCHER FC 5 PREMIUM та електровіник KARCHER KB 5 white, які він використовує згідно Договору оренди. Додатком №2 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) передбачена технічна специфікація до вказаної закупівлі, якою передбачено, що прибиранню та утриманню підлягають не тільки кабінки громадської вбиральні, а й прилегла територія, зокрема, влітку підмітання, а взимку очищення від снігу, льоду, оброблення протиожеледними матеріалами. Однак, всупереч вимогам п. 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме щодо наявності обладнання для прибирання прилеглої території, а також не надано документального підтвердження наявності такого обладнання. Також, учасником на виконання вимог п. 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації надано Договір оренди обладнання від 01.02.2021 укладеного між ТзОВ «ПММ-СЕРВІС» («Замовник» згідно договору) та ТОВ «Експлуатаційна служба Нова Оселя Фасілітіс» («Виконавець» згідно договору). Відповідно до п. 1 Договору оренди обладнання від 01.02.2021, виконавець зобов’язується надати в оренду техніку, передбачену п. 2.1. цього договору, а Замовник зобов’язується прийняти дану техніку для прибирання, оплатити орендну плату в порядку та на умовах, визначених цим Договором. У п. 2.1. Договору оренди обладнання від 01.02.2021 визначено перелік техніки яку Виконавець надає Замовнику в оренду, а саме: пилосос миючий KARCHER 8/1 C hand nozzle, Пилосос KARCHER FC 5 PREMIUM та електровіник KARCHER KB 5 white. Однак, у п. 2.2. Договору зазначено що прийняття Замовником послуг оренди оформляється актом надання послуг. Також, у п. 3.2. Договору зазначено що акт наданих послуг підписується Сторонами до 5 числа місяця, наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавались послуги. Слід зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 759 Цивільного Кодексу за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Відповідно до ст. 765 Цивільного Кодексу наймодавець зобов'язаний передати наймачеві майно у користування негайно або у строк, встановлений договором найму. Відповідно до ст. 901 Цивільного Кодексу за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. У інформаційній довідці від 02.02.2021 вих. №10-з учасник зазначив, що обладнання у нього в оренді, однак зі змісту Договору оренди обладнання від 01.02.2021, враховуючи норми Цивільного Кодексу, випливає, що між Сторонами укладено договір про надання послуг а не оренди, що створює невідповідність у поданих документах. - на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником надано довідку від 02.02.2021 вих. №11-з, в якій зазначено, що в учасника наявні робітники з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями в кількості 4 працівника, яких учасник залучає згідно цивільно-правових угод. Відповідно до Договору №11 від 01.02.2021, Договору №10 від 01.02.2021, Договору №9 від 01.02.2021 та Договору №8 від 01.02.2021, які учасником надано в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, даними договорами визначено основні вимоги щодо обсягу та якості виконання робіт, які повинні виконувати Виконавці, а саме, передбачено що виконавці здійснюють роботи із комплексу робіт з професійного прибирання, підтримують в чистоті приміщення і територію, здійснюють прибирання сходів і службових приміщень, миття вікон на закріпленій території, здійснюють прибирання санвузлів із застосуванням відповідних чистячих і дезинфікуючих засобів з дотриманням технологій. Додатком 2 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) передбачено, що в разі необхідності Виконавець повинен забезпечити виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні. Однак, всупереч вимогам п. 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг з утримання громадської вбиральні, в частині, що стосується виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні, а також не надано документального підтвердження наявності таких працівників. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги п. 1. Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; п. 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме щодо наявності обладнання для прибирання прилеглої території, а також документальне підтвердження наявності такого обладнання, відповідно до вимог, встановлених п. 1 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; - надати інформацію/документ про те що обладнання визначене учасником у довідці від 02.02.2021 вих. №10-з передане у користуванню учаснику (якщо Сторонами Договір від 01.02.2021 укладено саме щодо оренди обладнання), або привести у відповідність довідку від 02.02.2021 вих. №10-з (якщо Сторонами Договір від 01.02.2021 укладено щодо надання послуг); - надати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг з утримання громадської вбиральні, в частині що стосується виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні, а також документальне підтвердження наявності таких працівників, відповідно до вимог, встановлених п. 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації;

Документи

16 лютого 2021 16:50
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство «ТРАП» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) оголошення № UA-2021-01-18-001618-b 1. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником надано довідку від 27.01.2021 №47, в якій зазначено, що в учасника наявні працівники, зокрема: директор, головний інженер, головний бухгалтер, начальник дільниці благоустрою, токар, водії вантажних та легкового автомобілів, трактористи, двірники, монтажник будівельний, та вантажник. Додатком 2 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) передбачено, що в разі необхідності Виконавець повинен забезпечити виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні. Однак, всупереч вимогам п. 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг з утримання громадської вбиральні, в частині, що стосується виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні, а також не надано документального підтвердження наявності таких працівників. - на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником надано інформаційну довідку від 21.01.2021 №45, скан-копію Договору №5/18 від 29.01.2018 та відгук від контрагента. Однак, всупереч вимогам п. 3 Частини 1Додатку №1 до Тендерної документації учасником не надано в складі тендерної пропозиції скан-копiю (-ї) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за аналогічним договором, зазначеного в наданій Учасником Довідці, акти виконаних робіт, тощо. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги п. 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; п. 3 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг з утримання громадської вбиральні, в частині що стосується виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні, відповідно до вимог, встановлених п. 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; - надати скан-копiю (-ї) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за наданим аналогічним договором (акти виконаних робіт тощо).

Документи

18 лютого 2021 13:04
Електронний підпис
18 лютого 2021 13:03
11. Відхилення ТРАП.docx

Документи

31 березня 2021 17:16
Електронний підпис
30 березня 2021 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2021 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС"
#39972021
545 779,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2022 12:39
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 16:54
Додаткова 2 до 63-Т-21.pdf зміни до договору
19 січня 2022 16:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:50
Додаткова до 63-т-21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:49
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 11:13
63-Т-21.pdf укладений
16 квітня 2021 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та викласти п. 10.1. у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 63/Т/21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони уклали додаткову угоду про наступне: 1. Доповнити розділ 3 Договору №63/Т/21 від 15.04.2021 року пунктом 3.1.1., та викласти його у наступній редакції: «3.1.1. Ціна договору для закупівлі додаткового обсягу послуги з утримання громадської вбиральні у 2022 році становить 109 155 грн. 00 коп. (сто дев’ять тисяч сто п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 63/Т/21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 545 778,90
UAH