Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ виконавчого комітету Білицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43934704 |
Вебсайт: | http://bilycka-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 39220, Україна , Полтавська обл., селище міського типу Білики, вул. Кобеляцька, будинок 53 А |
Контактна особа: |
Данько Іван Борисович +380503082037 gum.viddil.2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 14:42 |
Очікувана вартість: | 662 910,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 629,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату за отриманий товар шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника впродовж 15-ти банківських днів з дня надходження фінансування для оплати товару на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, за умов наявності коштів на єдиному казначейському рахунку. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 15:46 |
зміни до ТД.pdf | |
21 січня 2021 15:46 |
Тендерна документація м_ясо.docx |
21 січня 2021 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2021 15:46 |
зміни до ТД.pdf
|
|||
21 січня 2021 15:46 |
Тендерна документація м_ясо.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-19-000022 ● 29ae2177e6f846538abf341f69edca77
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2021 16:18 |
НАКАЗ
19.10.2021 № 447
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 19.10.2021 № 447
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-01-18-001538-c 18.01.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-21 13:01:48
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 662910,00грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-18-001538-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- що слугувало підставою для укладання додаткової угоди по зміні ціни від 01.09.2021 № 1 та від 22.09.2021 № 2 до договору від 01.03.2021 № 29?
- необхідно надати документальне обґрунтування підстав укладення додаткової угоди по зміні ціни від 01.09.2021 № 1 та від 22.09.2021 № 2 до договору від 01.03.2021 № 29;
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-23 08:57:05
Відповідь на запит
Доброго дня
Надання інформації про усунення порушення замовником
Гуманітарним відділом виконавчого комітету Білицької селищної ради виконано висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 08.11.2021 року, а саме розірвано додаткову угоду №2 від 22.09.2021 року про зміни ціни за одиницю товару на печінку свинну-37,88 грн. (5,23%).
2021-11-12 15:35:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Гуманітарним відділом виконавчого комітету Білицької селищної ради виконано зобов'язання надані у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 08.11.2021 року, а саме розірвано додаткову угоду №2 від 22.09.2021 року про зміни ціни за одиницю товару на печінку свинну-37,88 грн. (5,23%). Додаткову угоду від 12.11.2021 № 3 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12.11.2021.
2021-11-22 14:11:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
662 820,60
UAH з ПДВ
|
662 820,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАРІ ФУДС" |
662 910,00
UAH з ПДВ
|
662 910,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Переможець |
662 820,60
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 15:31
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 10:32
|
Додаткова угода 2 | зміни до договору |
23 вересня 2021 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 09:25
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 21:59
|
Договір | укладений |
01 березня 2021 21:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М'ясо свинини без кістки | 3110 | кг |
114,00
UAH з ПДВ
|
Філе курки | 2530 | кг |
115,02
UAH з ПДВ
|
Печінка свинна | 480 | кг |
36,00
UAH з ПДВ
|