Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за CPV за ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень «Послуги водія легкового автомобіля»
Очікувана вартість
199 950,00 UAH
UA-2021-01-18-001537-b 401391e8283640ada495f94d08a9f846
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оліярник-Павленко Ірина

380322546212 py15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Оліярник-Павленко Ірина
380322546212
py15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60100000-9: Послуги з автомобільних перевезень


Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись пропозиції - українською мовою; Обсяг надання послуг - Додаток 1 до Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
за CPV за ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень «Послуги водія легкового автомобіля»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, вул. К.Левицького, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60100000-9 — Послуги з автомобільних перевезень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг водія здійснюється не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, за який проводиться оплата. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі розрахунку, здійсненого бухгалтерією Виконавця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 13:49
1СП.Оголошення послуги водія.docx
18 січня 2021 13:49
Додаток №4 проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар» 199 900,00
UAH з ПДВ
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 15:18
Електронний підпис
25 січня 2021 16:50
Пропозиція.pdf
25 січня 2021 16:50
Статут.pdf
25 січня 2021 16:50
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 січня 2021 16:50
Проект договору.pdf
25 січня 2021 16:50
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство «Господар»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
Переможець 199 900,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 09:26

Документи

28 січня 2021 09:26
Електронний підпис
28 січня 2021 09:25
ПНУД водій.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 09:26
Електронний підпис
28 січня 2021 09:25
ПНУД водій.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 15:12
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 14:51
ДД 3 від 28.03.2022 водій.pdf зміни до договору
28 березня 2022 14:50
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 11:16
ДД 2 від 12.01.22 водій.pdf зміни до договору
13 січня 2022 11:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:55
ду 1 від 31.12.21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 10:05
44 від 01.02.21 (водій).pdf укладений
01 лютого 2021 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №4/33-44
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Виконавець зобовязується надавати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі, в період з 01 січня 2022 року по 01 квітня 2022 року включно. 2.Загальна сума вартості Договору на момент підписання даного Додаткового договору з усіма змінами становить 199900,00 грн. з ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2022 рік, 20% від суми Договору про закупівлю складає 39980 грн. з ПДВ. 3.Кількість послуг які повинні надаватись є визначено умовами договору.
Номер договору про закупівлю: №4/33-44
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про зменшення загальної вартості послуг водія легкового автомобіля, визначених додатковим договором №2 від 12 січня 2022
Номер договору про закупівлю: №4/33-44
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 228 169,55
UAH (в тому числі ПДВ 38 028,26 UAH)