Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове (жирн. 72,5%-73%)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2021-01-18-001535-c ● 9a140975326443bfb32ce5edb31b2e10
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02145406 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, Проспект Суворова, 62 |
Контактна особа: |
Цуркан Анастасія Сергіївна +380484172436 nastacurkan9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 12:17 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2021 рік, відповідно після укладення договору обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 кг
Масло вершкове (жирн. 72,5%-73%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Ізмаїл, Комунальні заклади дошкільної освіти відділу освіти Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 15:41 |
Додаток 4.doc | |
18 січня 2021 15:41 |
Додаток 3.doc | |
18 січня 2021 15:41 |
Додаток 2.doc | |
18 січня 2021 15:41 |
Додаток 1.doc | |
18 січня 2021 15:41 |
Тендерна документацiя.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-18-001535-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ, Код ЄДРПОУ:42524578
Дата подання: 19 лютого 2021 12:33
Дата подання: 19 лютого 2021 12:33
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі шляхом визначення переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ
Україна, 65058, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ АРМІЙСЬКА, будинок 8 Б, квартира 193
Вих. № 3-43 від 19 лютого 2021 р.
ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ
Ідентифікаційний код 42524578
Місцезнаходження: Україна, 65058, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ АРМІЙСЬКА, будинок 8 Б, квартира 193
ЗАМОВНИК:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ідентифікаційний код 02145406
Місцезнаходження: Україна, 68601, Одеська обл., місто Ізмаїл, пр.Суворова, будинок 62
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2021-01-18-001535-c
СКАРГА
щодо порушення процедури закупівлі шляхом визначення переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
18 січня 2021 року замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ідентифікаційний код юридичної особи 02145406) (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло (Масло вершкове (жирн. 72,5%-73)) (далі – Процедура закупівлі) з очікуваною вартістю 1 300 000,00 гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2021-01-18-001535-c.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ (ідентифікаційний код юридичної особи 42524578) (далі – Суб’єкт оскарження) взяв участь у Процедурі закупівлі.
Після оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ "ТИТАН" #25415133, оформлене протоколом №18 (2021-Ц) від 09 лютого 2021 року (далі – Оскаржуване рішення).
Проаналізувавши зміст тендерної пропозиції ТОВ "ТИТАН" #25415133, вважаємо Оскаржуване рішення безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та всупереч статтям 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вбачаємо підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТИТАН" #25415133, передбачені статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТИТАН" #25415133 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; учасник ТОВ "ТИТАН" #25415133 не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства; учасник ТОВ "ТИТАН" #25415133 не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
1. Відсутність договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення у складі тендерної пропозиції.
Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі містить наступні умови:
«1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у цій тендерній документації, а саме:
<…>
1.4. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з Додатком 2 до Тендерної документації».
Окрім того, пункт 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі містить наступні умови:
«1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником згідно Додатку 2 до Тендерної документації».
У свою чергу, Додаток 2 до Тендерної документації містить наступну умову:
«6. Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи на вимогу Замовника:
6.1.Копію або оригінал договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення діючий до 31.12.2021 року».
Ознайомившись із документами тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТИТАН" #25415133, доходимо висновку, що у складі документів тендерної пропозиції цього учасника відсутня копія або оригінал договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення діючий до 31.12.2021 року.
Натомість у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТИТАН" #25415133 міститься Довідка вих. 015/2 від 21.01.2021 року (файл "санобробка.pdf", сторінка 1), згідно з якою підприємством покладено обов’язки за проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних робіт на Лабудяк О. А. відповідно до Наказу 02 № від 04.01.2020 року із додаванням відповідного наказу. Втім, зазначена довідка та наказ не є саме договором про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та/або складського приміщення.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТИТАН" #25415133 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації Процедури закупівлі.
2. Відсутність оригіналу документу про державну реєстрацію потужностей оператора ринку у складі документів тендерної пропозиції.
Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі містить наступні умови:
«1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у цій тендерній документації, а саме:
<…>
1.4. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з Додатком 2 до Тендерної документації».
Окрім того, пункт 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі містить наступні умови:
«1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником згідно Додатку 2 до Тендерної документації».
У свою чергу, Додаток 2 до Тендерної документації містить наступну умову:
«6. Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи на вимогу Замовника:
<…>
6.4. Учасник має бути оператором ринку, на підтвердження необхідно надати копію або оригінал документу про державну реєстрацію потужностей оператора ринку та експлуатаційний дозвіл;
Так, відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
У відповідності до частини 6 статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» рішення про державну реєстрацію потужності або про відмову у такій реєстрації приймається протягом 10 календарних днів після отримання відповідної заяви оператора ринку. Копія рішення про державну реєстрацію потужності або про відмову у такій реєстрації надається (надсилається) оператору ринку протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.
При цьому, згідно з частинами 1 статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Таким чином, чинне законодавство України містить норми, які передбачають можливість отримання операторами ринку як експлуатаційного дозволу (на потужності, передбачені статтею 23 Закону), так і рішення про державну реєстрацію потужності (на ті потужності, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу).
Оскільки пункт 6.4 Додатку 2 до Тендерної документації передбачає необхідність надання обох документів, вбачається, що у учасника повинні бути потужності обох видів. При цьому зазначена вимога не була оскаржена у встановленому законом порядку, а отже, була обов’язковою для виконання усіма учасниками Процедури закупівлі, ураховуючи, що і експлуатаційний дозвіл, і документ про державну реєстрацію потужностей (а саме – рішення про таку реєстрацію) обидва передбачені чинним законодавством України.
Так, Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 року № 39 затверджено Порядок проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3.1 Порядку, державна реєстрація потужності здійснюється територіальним органом компетентного органу протягом 15 робочих днів після отримання заяви оператора ринку про таку реєстрацію. Про державну реєстрацію потужності та її особистий реєстраційний номер територіальний орган компетентного органу повідомляє оператора ринку протягом 5 робочих днів після прийняття рішення про державну реєстрацію.
Згідно з пунктом 3.5 Порядку, рішення про державну реєстрацію потужності містить таку інформацію:
1) найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку;
2) особистий реєстраційний номер потужності;
3) адреса потужності;
4) вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності;
5) дата прийняття територіальним органом компетентного органу рішення про державну реєстрацію потужності.
Територіальний орган компетентного органу приймає рішення про державну реєстрацію потужності за відсутності підстав для відмови у такій реєстрації, наведених у пункті 3.7 цього розділу. Одночасно з прийняттям рішення про державну реєстрацію потужності територіальний орган компетентного органу присвоює потужності особистий реєстраційний номер, що складається з таких елементів, які розділяються дефісом:
літери "r";
двозначного літерного коду України (UA);
коду області, в якій розташована потужність, згідно з додатком 2 до цього Порядку;
коду району (міста), в якому розташована потужність, згідно з додатком 2 до цього Порядку;
порядкового номера потужності, що присвоюється автоматично за арифметичним порядком, який починається з одиниці.
Приклад реєстраційного номера потужності: r-UA-10-10-1.
Ознайомившись із документами тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТИТАН" #25415133, доходимо висновку, що у складі документів тендерної пропозиції цього учасника відсутній оригінал документу про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, а саме – відсутнє рішення про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, видане у порядку статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та відповідне пункту 3.5 Порядку за своїм змістом.
Натомість у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТИТАН" #25415133 міститься лише експлуатаційний дозвіл (файл «експлуатаційний дозвіл молоко.pdf»), який не є документом про державну реєстрацію потужностей оператора ринку у розумінні статей 23 та 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТИТАН" #25415133 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації Процедури закупівлі.
3. Відсутність гарантійного листа, який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, порядком змін умов договору про закупівлю та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним, у складі документів тендерної пропозиції.
Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі містить наступні умови:
«1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у цій тендерній документації, а саме:
<…>
1.5. проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3 до Тендерної документації, який повинен бути заповнений з сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (разі наявності);
<…>
3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії».
У свою чергу Додаток 3 до Тендерної документації на сторінці 8 містить Порядок змін умов договору про закупівлю, згідно з яким наявна вимога:
«9. Учасник надає гарантійний лист який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, порядком змін умов договору про закупівлю та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним».
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ознайомившись із документами тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТИТАН" #25415133, доходимо висновку, що у складі документів тендерної пропозиції цього учасника відсутній гарантійний лист, який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, порядком змін умов договору про закупівлю та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним, у складі документів тендерної пропозиції.
Отже, учасник ТОВ "ТИТАН" #25415133 не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Також у відповідності до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У даному випадку тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТИТАН" #25415133 не відповідала вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», мали місце підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника, передбачені пунктами 1, 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскаржувані рішення порушують законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є учасником ринку товарів, що є предметом закупівлі, та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів про поставку товару з метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Безпідставне визначення переможцем Процедури закупівлі учасника ТОВ "ТИТАН" #25415133 позбавляє Суб’єкта оскарження можливості розгляду його пропозиції, можливості укладення з ним договору про закупівлю, перешкоджає його законній господарській діяльності, порушує його право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись статтями 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ідентифікаційний код юридичної особи 02145406) процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло (Масло вершкове (жирн. 72,5%-73)) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-18-001535-c.) у частині прийняття рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ "ТИТАН" #25415133, оформлене протоколом №18 (2021-Ц) від 09 лютого 2021 року.
3. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ідентифікаційний код юридичної особи 02145406) скасувати рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ "ТИТАН" #25415133, оформлене протоколом №18 (2021-Ц) від 09 лютого 2021 року, у процедурі закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло (Масло вершкове (жирн. 72,5%-73%)) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-18-001535-c.).
Директор Н. І. Дубовік
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 09:51
рішення від 23.02.2021№3255+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 09:50
інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2021 №4163.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 17:23
рішення від 04.03.2021№4163.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 18:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення № 4163-р/пк-пз від 04.03.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято до уваги та виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 11 березня 2021 10:13
Номер скарги: UA-2021-01-18-001535-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТИТАН", Код ЄДРПОУ:25415133
Дата подання: 22 березня 2021 14:06
Дата подання: 22 березня 2021 14:06
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
на дії (рішення) Замовника
Не погодження з рішенням Замовника
Тендерна пропозиція Учасника процедури закупівлі –
ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ», не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 березня 2021 12:35
рішення від 24.03.2021 № 5906 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 12:35
інформація про перенесення розгляду скарги від 02.04.2021 №5229.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 11:13
інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 №8174.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 20:15
рішення від 16.04.2021 №8174.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 19:32
Номер скарги: UA-2021-01-18-001535-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТИТАН", Код ЄДРПОУ:25415133
Дата подання: 07 травня 2021 16:25
Дата подання: 07 травня 2021 16:25
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
на дії (рішення) Замовника
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
на дії (рішення) Замовника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 травня 2021 16:58
Рішення від 12.05.2021 № 10411 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 16:58
інформація про перенесення розгляду скарги від 24.05.2021 № 9179.pdf
Дата публікації: 25 травня 2021 13:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 № 12636.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 21:00
Рішення від 04.06.2021 № 12636.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 20:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення № 12636-р/пк-пз від 04.06.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято до уваги та виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2021 08:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТИТАН" |
1 234 350,00
UAH з ПДВ
|
957 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
1 299 870,00
UAH з ПДВ
|
957 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ |
1 162 200,00
UAH з ПДВ
|
1 162 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТИТАН" #25415133 |
Рішення скасоване |
957 400,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 10:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Рішення скасоване |
957 450,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 09:23
|
|
ТОВ "ТИТАН" #25415133 |
Рішення скасоване |
957 400,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 08:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Рішення скасоване |
957 450,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 08:56
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ #42524578 |
Рішення скасоване |
1 162 200,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 08:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2021 10:32
|
ТОВ "ТИТАН" #25415133 |
Відхилено |
957 400,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 09:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Відхилено |
957 450,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 09:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ #42524578 |
Відхилено |
1 162 200,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 09:11
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 червня 2021 09:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі