Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90910000-9 (послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території адмінбудинків Державної судової адміністрації України за адресою: м. Київ, вул. Липська, 18/5, 16 Б, 16 Г, відповідний код 90910000-9 послуги з прибирання)
Очікувана вартість
823 000,00 UAH
UA-2021-01-18-001530-c ● 25a17fcfe9ed402bb74328aa90391e2d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 26255795 |
Вебсайт: | http://court.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5 |
Контактна особа: |
Шпильова Тетяна 380442777670 SHPYLOVA@COURT.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 13:09 |
Очікувана вартість: | 823 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 115,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Місцезнаходження: вул. Липська, 18/5, м. Київ. Категорія: орган державної влади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території адмінбудинків Державної судової адміністрації України за адресою: м. Київ, вул. Липська, 18/5, 16 Б, 16 Г, відповідний код 90910000-9 послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, Липська, 18/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених актів | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 15:40 |
Оголошення про закупівлю послуг з прибирання.docx | |
18 січня 2021 15:40 |
Додаток 4 Лист-згода.docx | |
18 січня 2021 15:40 |
Додаток 3 Інформація про технічні вимоги до предмета закупівлі.doc | |
18 січня 2021 15:40 |
Додаток 2 Проект договору про закупівлю послуг з прибирання .doc | |
18 січня 2021 15:40 |
Додаток 1 Форма тендерної (цінової) пропозиції.doc | |
18 січня 2021 15:40 |
Тендерна документація по закупівлі послуг з прибирання.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-001530-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3364605917
Дата подання: 11 лютого 2021 18:12
Невідповідність вимогам тендерної документації
Добрий день! Згідно Розділу ІІІ п 5.4. на підтвердження фінансової спроможності учасник повинен був надати фінансову звітність за 2020 рік. Ця вимога ПП "Клінінг Про" не виконана. При цьому, зауважимо, Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Від ПП "Клінінг Про" таких запитань чи уточнень стосовно періоду фінансової звітністі не наступали. Тому ми вважаємо, що тендерна пропозиція ПП "Клінінг Про" невідповідає вимозі ТД згідно Розділу ІІІ п 5.4. і мала бути відхилена. Враховуючи вищесказане, просимо Замовника розглянути нашу вимогу і відхилити тендерну пропозицію ПП "Клінінг Про".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2021 13:00
Доброго дня, шановний учасник закупівлі! У тендерній документації визначена наступна вимога, а саме: "Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі 5.4. "Наявність фінансової спроможності".
На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2020 рік згідно з Розділом ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) наказу Міністерства Фінансів України "Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" № 73 від 07.02.2013.
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік, але Учасник повинен надати підтвердження обсягу фінансової спроможності у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі.
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти."
В тендерній пропозиції учасником ПП "Клінінг-Про" надано фінансову звітність малого підприємництва (баланс на 30.09.2020 року) в сумі 9 478,5 тис. грн., звіт про фінансові результати за 9 місяців 2020 року та квитанцію № 2 за 9 місяців 2020 року.
Крім того, ПП "Клінінг-Про" надало лист-пояснення від 02.02.2021 вих. № 336/02/2021 про наступне:
"Відповідно до пункту 2 Розділу II (Склад та елементи фінансової звітності) наказу Міністерства фінансові України "Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" №73 від 07.02.2013 "Для мікропідприємств, які визнані такими відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", непідприємницьких товариства, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємств, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 року № 39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 року за № 161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 року № 25) (зі змінами).
Відтак, у складі тендерної пропозиції надаються баланс і звітність про фінансові результати приватного підприємства "Клінінг-Про" за останній звітний період".
Крім того, зазначаємо, що термін подання малими підприємствами річної фінансової звітності до органів статистики — не пізніше ніж 28 лютого наступного за звітним роком (п. 5 Порядок подання фінансової звітності, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419).
Таким чином, ПП "Клінінг-Про" виконало вимогу тендерної документації по закупівлі послуг з прибирання за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90910000-9 (послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території адмінбудинків Державної судової адміністрації України за адресою: місто Київ, вул. Липська, 18/5, 16 Б, 16 Г, відповідний код 90910000-9 послуги з прибирання) щодо документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційного критерію п. 5.4. "Наявність фінансової спроможності", тому в задоволенні вищезазначеної вимоги необхідно відмовити".
На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2020 рік згідно з Розділом ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) наказу Міністерства Фінансів України "Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" № 73 від 07.02.2013.
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік, але Учасник повинен надати підтвердження обсягу фінансової спроможності у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі.
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти."
В тендерній пропозиції учасником ПП "Клінінг-Про" надано фінансову звітність малого підприємництва (баланс на 30.09.2020 року) в сумі 9 478,5 тис. грн., звіт про фінансові результати за 9 місяців 2020 року та квитанцію № 2 за 9 місяців 2020 року.
Крім того, ПП "Клінінг-Про" надало лист-пояснення від 02.02.2021 вих. № 336/02/2021 про наступне:
"Відповідно до пункту 2 Розділу II (Склад та елементи фінансової звітності) наказу Міністерства фінансові України "Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" №73 від 07.02.2013 "Для мікропідприємств, які визнані такими відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", непідприємницьких товариства, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємств, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 року № 39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 року за № 161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 року № 25) (зі змінами).
Відтак, у складі тендерної пропозиції надаються баланс і звітність про фінансові результати приватного підприємства "Клінінг-Про" за останній звітний період".
Крім того, зазначаємо, що термін подання малими підприємствами річної фінансової звітності до органів статистики — не пізніше ніж 28 лютого наступного за звітним роком (п. 5 Порядок подання фінансової звітності, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419).
Таким чином, ПП "Клінінг-Про" виконало вимогу тендерної документації по закупівлі послуг з прибирання за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90910000-9 (послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території адмінбудинків Державної судової адміністрації України за адресою: місто Київ, вул. Липська, 18/5, 16 Б, 16 Г, відповідний код 90910000-9 послуги з прибирання) щодо документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційного критерію п. 5.4. "Наявність фінансової спроможності", тому в задоволенні вищезазначеної вимоги необхідно відмовити".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-18-001530-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3364605917
Дата подання: 19 лютого 2021 18:21
Дата подання: 19 лютого 2021 18:21
Скарга
процедура закупівлі – Послуги з прибирання - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90910000-9 (послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території адмінбудинків Державної судової адміністрації України за адресою: м. Київ, вул. Липська 18/5, 16Б, 16Г, відповідний код 90910000-9 - послуги з прибирання)
Номер закупівлі на веб-порталі prozorro.gov.ua: UA-2021-01-18-001530-c
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника ПП «Клінінг-Про» на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника ПП «Клінінг-Про було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації, та Протоколом № 14 від 09.02.2021 р. визначено Учасника ПП «Клінінг-Про» (далі по тексту – Переможець) переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 21:40
рішення від 24.02.2021 №3346 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 21:40
інформація про резулятивну частину рішення від 04.03.2021 №4217.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 17:09
рішення від 04.03.2021 №4217.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 20:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету України від 04.03.2021 № 4217-р/пк-пз тендерним комітетом ДСА України скасовано рішення про визнання ПП "Клінінг-Про" переможцем за процедурою закупівлі послуг з прибирання за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90910000-9 (послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території адмінбудинків Державної судової адміністрації України за адресою: м. Київ, вул. Липська, 18/5, 16 Б, 16 Г, відповідний код 90910000-9 послуги з прибирання) (протокол засідання тендерного комітету ДСА України від 16.03.2021 № 45).
Дата виконання рішення замовником: 17 березня 2021 12:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОНТЕМ.УА" |
580 472,00
UAH з ПДВ
|
580 472,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
696 990,00
UAH з ПДВ
|
692 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" |
699 000,00
UAH з ПДВ
|
694 885,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДЛУБІК МАРІЯ СТЕПАНІВНА |
782 225,00
UAH з ПДВ
|
782 225,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Рішення скасоване |
580 472,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 11:35
|
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Рішення скасоване |
692 875,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 11:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Відхилено |
580 472,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 11:59
|
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
692 875,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 15:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2021 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 08:06
|
Додаткова угода № 1-45-21 від 31.03.2021 до договору № 44-21 від 31.03.2021.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 08:05
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 16:57
|
Договір № 44-21 від 31.03.2021.pdf | укладений |
31 березня 2021 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пунктів 3.1., 5.1., до Додатку № 1 та Додатку №2. |
Номер договору про закупівлю: | 44-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/45-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |