Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
3 440 000,00 UAH
UA-2021-01-18-001259-b ● bf8b563da4c84d6eaddf9ad882105706
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26198169 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Мельник Галина Степанівна uprosvnaukter@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 14:26 |
Очікувана вартість: | 3 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, м. Тернопіль дошкільні навтальні заклади , початкові школи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 28 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 13:05 |
технічне завдання.docx | |
18 січня 2021 13:05 |
Додаток Проект договору.docx | |
18 січня 2021 13:05 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 22 січня 2021 10:14
Дата відповіді: 22 січня 2021 10:38
Шановний Замовнику! Які були внесені зміни в цю процедуру порівняно з попередньою?
Відповідь: Доброго дня. Читайте тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-001259-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:30356917
Дата подання: 11 лютого 2021 17:31
Оскарження дискваліфікації
Вивчивши результати наданого Вами протоколу відхилення тендерної пропозиції, наданої ПрАТ «Тернопільський молокозавод» на тендерну закупівлю товару код CPVза ДК 021:2015Єдиний закупівельний словник 15530000-2 вершкове масло (масло вершкове) № закупівлі UA-2021-01-18-001259-b від 18 січня 2021 року, дійшли висновку, що дане рішення необ’єктивне та упереджене.
Згідно пункту 8, частини 3.8. Розділу 3. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» потрібно надати: оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, видана територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, для провадження діяльності операторів потужностей пов’язаних з виробництвом або зберіганням харчових продуктів. На рішення тендерної комісії щодо відсутності завіреної копії документу про державну реєстрацію потужності, виданої територіальним органом Держпродспоживслужби України нами було надано завірену копію Експлуатаційного дозволу на потужності.
Звертаємо Вашу увагу, що відповдіно до статтею 25 та 23 закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" діяльність ПрАТ "Тернопільський молокозавод" повинна здійснюватись через проведення реєстрації потужностей у вигляді отримання Експлуатаційного дозволу на потужності.
Згідно до частини 3.8. пункту 12 Розділу 3 Тендерної документації потрібно надати: протокол випробувань харчової продукції що засвідчує якість і безпеку продукції , що є предметом закупівлі чинний на дату аукціону(завірений учасником). На рішення тендерної комісії щодо відсутності протоколу випробування харчової продуктції, що засвідчує якість і безпеку продукції, що є предметом закупівлі на дату аукціону (завірений учасником), нами було надано заврену копію експертного висновку про відповідність показників безпеки на продукт виданий регіональною лабораторією Держпродспоживслужби та копію декларації про відповдіність показників якості виданою лабораторією ПрАТ "Тернопільський молокозавод"
Звертаємо Вашу увагу, що дослідження показників безпеки виконується ПрАТ "Тернопільський молокозавод" у відповдіності до графіку затвердженого регіональним уповноваженим органом - Тернопільським міським управлінням Держпродспоживслужби в Тернопільській області, відповдіно до чого наданий нами експертний висновок про відповдіність показників безпеки продукту дійсний та може бути підтверджений уповноваженим органом.
Відповідно до вимог статті 37 закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" для підтвердження відповідності якісних показників харчових продуктів не передбачається застосування протоколів відповдіності якості продукції, відповдіно до чого копія декларації про якість яка видана лабораторією підприємства відповдіає вимогам "протоколу випробування харчової продукції що засвідчує якість".
Опираючись на вище викладене ми вимагаємо провести повторний розгляд наданої нами тендерної документації та переглянути попредньо сформоване рішення як таке що невідповідає дійсним вимогам законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункту 8, частини 3.8. Розділу 3. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» потрібно надати: оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, видана територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, для провадження діяльності операторів потужностей пов’язаних з виробництвом або зберіганням харчових продуктів. На рішення тендерної комісії щодо відсутності завіреної копії документу про державну реєстрацію потужності, виданої територіальним органом Держпродспоживслужби України нами було надано завірену копію Експлуатаційного дозволу на потужності.
Звертаємо Вашу увагу, що відповдіно до статтею 25 та 23 закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" діяльність ПрАТ "Тернопільський молокозавод" повинна здійснюватись через проведення реєстрації потужностей у вигляді отримання Експлуатаційного дозволу на потужності.
Згідно до частини 3.8. пункту 12 Розділу 3 Тендерної документації потрібно надати: протокол випробувань харчової продукції що засвідчує якість і безпеку продукції , що є предметом закупівлі чинний на дату аукціону(завірений учасником). На рішення тендерної комісії щодо відсутності протоколу випробування харчової продуктції, що засвідчує якість і безпеку продукції, що є предметом закупівлі на дату аукціону (завірений учасником), нами було надано заврену копію експертного висновку про відповідність показників безпеки на продукт виданий регіональною лабораторією Держпродспоживслужби та копію декларації про відповдіність показників якості виданою лабораторією ПрАТ "Тернопільський молокозавод"
Звертаємо Вашу увагу, що дослідження показників безпеки виконується ПрАТ "Тернопільський молокозавод" у відповдіності до графіку затвердженого регіональним уповноваженим органом - Тернопільським міським управлінням Держпродспоживслужби в Тернопільській області, відповдіно до чого наданий нами експертний висновок про відповдіність показників безпеки продукту дійсний та може бути підтверджений уповноваженим органом.
Відповідно до вимог статті 37 закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" для підтвердження відповідності якісних показників харчових продуктів не передбачається застосування протоколів відповдіності якості продукції, відповдіно до чого копія декларації про якість яка видана лабораторією підприємства відповдіає вимогам "протоколу випробування харчової продукції що засвідчує якість".
Опираючись на вище викладене ми вимагаємо провести повторний розгляд наданої нами тендерної документації та переглянути попредньо сформоване рішення як таке що невідповідає дійсним вимогам законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2021 16:06
Відповідь на вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2021-01-18-001259-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:30356917
Дата подання: 05 березня 2021 14:00
Оскарження переможця
Вважаємо, що визнання переможцем даного тендеру ТОВ "ВЕСТ ТРЕЙД" є неправомірним через наступне: згідно пункту 8, частини 3.8. Розділу 3. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , а саме: в тендерній документації потрібно надати оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, видана територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, для провадження діяльності операторів потужностей пов’язаних з виробництвом або зберіганням харчових продуктів. ТОВ "ВЕСТ ТРЕЙД" у своїй тендерній документації надала рішення про державну реєстрацію потужностей № r-UA-19-18-1962 від 12 грудня 2019р. (сканкопію додаємо), згідно якого передбачається здійснення діяльності, пов'язаної з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10˚ С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме зберігання, реалізація. Якщо брати до уваги, що предметом закупівлі є ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15530000-2 вершкове масло, і умови його зберігання становлять від - 18 ˚ С до 0 ˚ С, то це "Рішення про державну реєстрацію потужностей № r-UA-19-18-1962 від 12 грудня 2019р." не дає права здійснювати діяльність, пов'язану із предметом закупівлі тендеру № UA-2021-01-18-001259-b і є грубим порушенням тендерної документації, і на основі цього вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "ВЕСТ ТРЕЙД" по даній закупівлі.
Також вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ПрАТ "Тернопільський молокозавод", оскільки це рішення є неправомірним. Лист звернення у вкладенні
Розгорнути
Згорнути
Також вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ПрАТ "Тернопільський молокозавод", оскільки це рішення є неправомірним. Лист звернення у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 березня 2021 16:54
Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради опрацьовано отриману вимогу (скаргу) від 04.03.2021 р. (надалі по тексту – звернення) та за результатами її розгляду повідомляємо наступне:
18 січня 2021 року Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) було оголошено тендер на закупівлю товару, а саме: масло вершкове (масло вершкове та молочні пасти), та відповідно розміщена тендерна документація з вимогами які ставляться учасникам тендерної процедури.
23 лютого 2021 року за результатами розгляду та аналізу пропозиції учасника ТОВ «Вест Трейд» було встановлено, що пропозиція зазначеного учасника відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим було опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
У надісланій Вами вимозі щодо дискваліфікації вказаного учасника ТОВ «Вест Трейд», в обґрунтування причини дискваліфікації Вами зазначено, що даним учасником грубо порушено вимоги тендерної документації через те, що учасник надав копію документу про державну реєстрацію потужностей, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з цим хочемо зазначити, що при розгляді та аналізі тендерних пропозицій учасників торгів, Замовником здійснюється перевірка вказаних пропозиції на їх відповідність вимогам тендерної документації. В тому числі і щодо наявності всіх документів передбачених вимогами тендерної документації.
Вимогами тендерної документації, щодо закупівлі товару, а саме: масло вершкове (масло вершкове та молочні пасти), в підпункті 8 пункту 3.8. Розділу 3 передбачено, що учасник повинен надати «оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, видана територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, для провадження діяльності операторів потужностей пов’язаних з виробництвом або зберіганням харчових продуктів». Слід звернути увагу що інших, більш детальних вимог, щодо вказаного документу, який повинен надати учасник, вимоги тендерної документації не передбачають. І це, в свою чергу, не дає права замовнику відхиляти пропозицію учасника, який надав передбачений вимогами тендерної документації документ, як такого, що не відповідає вимогам, через відсутність в тендерній документації будь-яких вимог щодо тексту вказаного документу.
Хочемо зазначити, що електронні торги відбуваються та регулюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який описує процедуру закупівлі, а також чітко встановлює вимоги до учасників торгів та дає вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника.
У зв’язку з чим, не маючи достатніх (беззаперечних) та передбачених Законом підстав вважати порушення учасниками вимог Закону чи вимог тендерної документації замовник не має законного права відхиляти тендерну документацію учасника. Адже згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Також згідно п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Як бачимо із вказаних статей, вимогами Закону доволі суворо захищаються права учасників закупівель та будь-які дії з боку замовника повинні бути обґрунтованими та передбачені чинним законодавством України та вимогами тендерної документації.
Статтею 6 Конституції України зазначено, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Також в статті 19 Конституції України вказано, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже відповідно до вимог чинного законодавства для відхилення тендерних пропозицій учасників замовник повинен використовувати лише підстави, які прямо передбачені вимогами тендерної документації та чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі».
Відхилення пропозиції учасника з одних лише формальних підстав, без належного обґрунтування та посилання на норми законодавства призведе до порушення прав учасника таких торгів та в подальшому може призвести до негативних наслідків для замовника.
У зв’язку з чим, Управління освіти та науки Тернопільської міської ради не вбачає достатніх обґрунтованих підстав, відповідно до вимог чинного законодавства України та вимог тендерної документації для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Вест Трейд».
Що стосується поставленого Вами питання щодо перегляду рішення про дискваліфікацію ПрАТ «Тернопільський молокозавод» та долученим Вами, до поданої вимоги, листом за вих. №76 від 11.02.2021р. То повідомляємо, що вказаний лист вимога вже розглядався Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради та в результаті чого Вам 15 лютого 2021 року була надана на нього відповідь за вихідним номером №19. Вказана відповідь є також оприлюдненою на сайті закупівель.
У зв’язку з чим, Управління освіти та науки Тернопільської міської ради не вбачає підстав, відповідно до вимог чинного законодавства України (Закону України «Про публічні закупівлі», Конституції України), для задоволення поданої Вами скарги та перегляду прийнятого рішення.
18 січня 2021 року Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) було оголошено тендер на закупівлю товару, а саме: масло вершкове (масло вершкове та молочні пасти), та відповідно розміщена тендерна документація з вимогами які ставляться учасникам тендерної процедури.
23 лютого 2021 року за результатами розгляду та аналізу пропозиції учасника ТОВ «Вест Трейд» було встановлено, що пропозиція зазначеного учасника відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим було опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
У надісланій Вами вимозі щодо дискваліфікації вказаного учасника ТОВ «Вест Трейд», в обґрунтування причини дискваліфікації Вами зазначено, що даним учасником грубо порушено вимоги тендерної документації через те, що учасник надав копію документу про державну реєстрацію потужностей, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з цим хочемо зазначити, що при розгляді та аналізі тендерних пропозицій учасників торгів, Замовником здійснюється перевірка вказаних пропозиції на їх відповідність вимогам тендерної документації. В тому числі і щодо наявності всіх документів передбачених вимогами тендерної документації.
Вимогами тендерної документації, щодо закупівлі товару, а саме: масло вершкове (масло вершкове та молочні пасти), в підпункті 8 пункту 3.8. Розділу 3 передбачено, що учасник повинен надати «оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, видана територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, для провадження діяльності операторів потужностей пов’язаних з виробництвом або зберіганням харчових продуктів». Слід звернути увагу що інших, більш детальних вимог, щодо вказаного документу, який повинен надати учасник, вимоги тендерної документації не передбачають. І це, в свою чергу, не дає права замовнику відхиляти пропозицію учасника, який надав передбачений вимогами тендерної документації документ, як такого, що не відповідає вимогам, через відсутність в тендерній документації будь-яких вимог щодо тексту вказаного документу.
Хочемо зазначити, що електронні торги відбуваються та регулюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який описує процедуру закупівлі, а також чітко встановлює вимоги до учасників торгів та дає вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника.
У зв’язку з чим, не маючи достатніх (беззаперечних) та передбачених Законом підстав вважати порушення учасниками вимог Закону чи вимог тендерної документації замовник не має законного права відхиляти тендерну документацію учасника. Адже згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Також згідно п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Як бачимо із вказаних статей, вимогами Закону доволі суворо захищаються права учасників закупівель та будь-які дії з боку замовника повинні бути обґрунтованими та передбачені чинним законодавством України та вимогами тендерної документації.
Статтею 6 Конституції України зазначено, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Також в статті 19 Конституції України вказано, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже відповідно до вимог чинного законодавства для відхилення тендерних пропозицій учасників замовник повинен використовувати лише підстави, які прямо передбачені вимогами тендерної документації та чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі».
Відхилення пропозиції учасника з одних лише формальних підстав, без належного обґрунтування та посилання на норми законодавства призведе до порушення прав учасника таких торгів та в подальшому може призвести до негативних наслідків для замовника.
У зв’язку з чим, Управління освіти та науки Тернопільської міської ради не вбачає достатніх обґрунтованих підстав, відповідно до вимог чинного законодавства України та вимог тендерної документації для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Вест Трейд».
Що стосується поставленого Вами питання щодо перегляду рішення про дискваліфікацію ПрАТ «Тернопільський молокозавод» та долученим Вами, до поданої вимоги, листом за вих. №76 від 11.02.2021р. То повідомляємо, що вказаний лист вимога вже розглядався Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради та в результаті чого Вам 15 лютого 2021 року була надана на нього відповідь за вихідним номером №19. Вказана відповідь є також оприлюдненою на сайті закупівель.
У зв’язку з чим, Управління освіти та науки Тернопільської міської ради не вбачає підстав, відповідно до вимог чинного законодавства України (Закону України «Про публічні закупівлі», Конституції України), для задоволення поданої Вами скарги та перегляду прийнятого рішення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росса" |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" |
2 598 000,00
UAH з ПДВ
|
2 499 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Явір-плюс" |
3 380 000,00
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" |
3 019 200,00
UAH з ПДВ
|
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕСТ ТРЕЙД |
3 420 000,00
UAH з ПДВ
|
3 370 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росса" #31273575 |
Відхилено |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 17:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 15:40
|
ПрАТ "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" #30356917 |
Відхилено |
2 499 800,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 17:36
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Явір-плюс" #30453834 |
Відхилено |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 15:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" #00445676 |
Відхилено |
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2021 15:39
|
ТОВ ВЕСТ ТРЕЙД #40929126 |
Переможець |
3 370 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 13:06
|
додаток.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 13:02
|
додаток до договору.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 16:58
|
договір 1553.PDF | укладений |
09 березня 2021 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаток1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаток |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |