Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей №93 Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22337332 |
Місцезнаходження: | 79066, Україна , Львівська обл., Львів, Кос-Анатольського, 10 |
Контактна особа: |
Париляк Світлана Ярославівна lvivschool93@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 15:02 |
Очікувана вартість: | 1 644 536,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 222,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно за наявності відповідного бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 22 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 13:08 |
ТД послуги шкільне харчування.docx | |
18 січня 2021 12:16 |
Додаток № 3 Проект Договору.docx |
18 січня 2021 13:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 січня 2021 13:08 |
ТД послуги шкільне харчування.docx
|
||||||
18 січня 2021 12:16 |
Додаток № 3 Проект Договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000019 ● 62a113f33da34e78aa1106f228ad219e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2021 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.03.2021 № 181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-18-001079-b, 18.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-03-25 14:34:42
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-18-001079-b
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі згідно предмету «Послуги з організації шкільного харчування» (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (оголошення про проведення закупівлі - UA-2021-01-18-001079-b)
Відповідно до наказу від 16.03.2021 № 181 «Про початок моніторингу закупівель», у зв’язку з виявленням органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Західним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2021-01-18-001079-b.
За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-18-001079-b, 23 березня 2021 року Західним офісом Держаудитслужби складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу цієї процедури закупівлі.
Згідно цього висновку органом державного фінансового контролю виявлено наступні порушення, а саме:
• порушення вимог п. 3 ч. 1 ст. 31, ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів - фізичної особи-підприємця Галишича Юрка Васильовича, яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а укладено з вказаним переможцем договір № 16022021 від 16.02.2021 року).
За змістом абзацу 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовник, Ліцей № 93 Львівської міської ради, не погоджується з вказаним висновком органу державного фінансового контролю, виходячи з наступного.
Щодо відсутності порушення вимог п. 3 ч. 1 ст. 31, ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
За змістом ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
За приписами ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Поряд з цим, ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Використовуючи своє право щодо визначення способу надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яке узгоджується з положеннями ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником у таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації було встановлено наступні способи надання переможцем процедури закупівлі інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме:
- на підтвердження відсутності підстав, визначених п.п. 2, 3 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, документи від переможця не вимагаються;
- на підтвердження відсутності підстав, визначених п.п. 5, 6, 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа;
- на підтвердження відсутності підстав, визначених п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, документи від переможця не вимагаються;
- на підтвердження відсутності підстав, визначених п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - інформація, яка автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (правонаступник Державна податкова служба України);
- на підтвердження відсутності підстав, визначених ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - переможці, що перебувають в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, у складі тендерної пропозиції подають підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме сплати в повному обсязі накладених замовником штрафних санкцій та відшкодування завданих збитків.
На виконання вимог Закону та тендерної документації переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, було надано Замовнику через електронну систему закупівель довідку Департаменту інформатизації МВС України серії ІІА №2331565 станом на 29.01.2021 року – на підтвердження відсутності підстав, визначених п.п. 5, 6, 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, на підтвердження відсутності підстав, визначених п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником була використана публічна інформація, що є доступною в електронній системі закупівель. Такою публічною інформацією є відповідь на запит ДП ««ПРОЗОРРО» станом на 08.02.2021 року щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, згідно якої в переможця процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Галишича Юрка Васильовича відсутня заборгованість із сплати податків, зборів, платежів.
Водночас, на підтвердження відсутності інших підстав, зокрема, визначених п.п. 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - документи від переможця не вимагалися, така публічна інформація була перевірена Замовником у тому числі у відкритих єдиних державних реєстрах та ним підтверджена.
Таким чином, переможець процедури закупівлі в порядку та на умовах, визначених законом та тендерною документацією, належним чином підтвердив відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Як наслідок, у Замовника були відсутні законні підстави відхилити тендерну пропозицію переможця торгів фізичної особи-підприємця Галишича Юрка Васильовича.
Отже, вважаємо, що Замовником дотримано вимоги п. 3 ч. 1 ст. 31, ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі UA-2021-01-18-001079-b.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на наведене, Замовник вважає висновок органу державного фінансового контролю необґрунтованим, без повного і всебічного дослідження наявних в електронній системі закупівель документів, а викладені у ньому доводи помилковими, про що зазначено вище.
За таких обставин, вважаємо, що у діях Замовника відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі UA-2021-01-18-001079-b.
Враховуючи вищенаведене, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо орган державного фінансового контролю надати роз’яснення щодо оприлюдненого висновку з врахуванням наданого нами заперечення.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Галишич Юрко Васильович |
1 644 110,00
UAH
|
1 634 776,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
дочірнє підприємство "Замок-Плюс" Товариста з обмеженою відповідальністю "Замок" |
1 644 036,00
UAH
|
1 644 036,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Галишич Юрко Васильович #2489902031 |
Переможець |
1 634 776,00
UAH
|
04 лютого 2021 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2022 18:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2022 18:31
|
Додаткова угода № 4-харчування-ліцей.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2022 18:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 08:38
|
Додаткова угода № 3 - 20% - ліцей.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:38
|
Додаткова угода № 2 - пролонгація харчування-ліцей.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2021 13:53
|
Додаткова угода № 1-харчування-ліцей.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 09:05
|
Договір-харчування-ліцей.pdf | укладений |
17 лютого 2021 09:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість договору скореговано відповідно до потреб замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16022021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 16022021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено суму договору № 16022021 від 16.02.2021р. у межах, що не перевищує 20% від вартості, визначеної у Договорі, а саме на 256 955,20 грн. без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 16022021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість договору скореговано відповідно до потреб замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16022021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |