Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з середньомісячного технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2021-01-18-001040-b 392342cc1dcc49d8afbf1a3649d5d21b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рева Яна Миколаївна

+380615375776 skazochnaya100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Бердянської міської ради «Бердянське територіальне медичне об’єднання»
Код ЄДРПОУ: 39029713
Вебсайт: http://btmo.com.ua
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, пр. Праці, 6
Контактна особа: Рева Яна Миколаївна
+380615375776
skazochnaya100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 12:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 12:14
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Середньомісячне технічне обслуговування ліфтів, 11 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, проспект Праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти отримані за договорами укладеними з НСЗУ та кошти отримані як плата за послуги. Оплата за надані послуги сплачується не пізніше двадцятого числа кожного поточного місяця, згідно наданих Замовнику документів, необхідних для сплати. Замовник підписує акти, скріплює їх своїм підписом та печаткою і в 3-денний термін з моменту отримання повертає 1 примірник акта Виконавцю, але не пізніше, ніж 1-го числа, наступного за звітним. На підставі належно оформлених документів(актів виконаних підрядних робіт, рахунку) Замовник оплачує виконані роботи не пізніше 25-го числа поточного місяця на розрахунковий рахунок Підрядника. Дні простою ліфтів з вини Підрядника у зв'язку з технічними несправностями підлягають обліку та в актах виконаних підрядних робіт не оплачуються. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 12:10
Проєкт договору.doc
18 січня 2021 12:10
Лист-згода .doc
18 січня 2021 12:10
Пропозиція учасника.docx
18 січня 2021 12:10
Технічні вимоги.doc
18 січня 2021 12:10
Оголошення .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП БМР "Міськліфт" 102 000,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 09:06
Електронний підпис
26 січня 2021 11:43
4. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП БМР "Міськліфт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП БМР "Міськліфт"
#30375290
Переможець 102 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 11:08

Документи

28 січня 2021 11:08
Електронний підпис
28 січня 2021 11:06
Протокол № 20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП БМР "Міськліфт"
#30375290
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 11:08
Електронний підпис
28 січня 2021 11:06
Протокол № 20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 09:24
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:48
дод.угода 2 до дог. 75-1-52С.pdf зміни до договору
05 січня 2022 14:46
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:04
дод.угода 1-1 до дог. 75-1-52С.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 14:57
дод.угода 1 до дог. 75-1-52С.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 14:55
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 08:25
Договір № 75/1/52С укладений
04 лютого 2021 08:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 75/1/52С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 75/1/52С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 75/1/52С
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 111 272,64
UAH (в тому числі ПДВ 18 545,44 UAH)