Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо (пелети)
Очікувана вартість
2 280 000,00 UAH
UA-2021-01-18-001018-a ● 782eb50e8eb34d94a32583ef6dbe567a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983163 |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Вікторія Устименко +380332773111 ekonvokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 12:44 |
Очікувана вартість: | 2 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тверде паливо (пелети)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 тонни
Пелети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Проспекп Пр. Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 12:44 |
ПЕЛЕТИ додаток 2 оновлено1.docx | |
29 січня 2021 12:44 |
Повідомлення про зміни пелети.pdf | |
29 січня 2021 12:44 |
ТД пелети оновлено 1.docx | |
28 січня 2021 09:40 |
Додаток 3 ПЕЛЕТИ оновлено.docx | |
28 січня 2021 09:40 |
Повідомлення про внесення змін до ТД пелети.pdf | |
28 січня 2021 09:40 |
ПЕЛЕТИ додаток 1 оновлено.docx |
29 січня 2021 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 січня 2021 12:44 |
ПЕЛЕТИ додаток 2 оновлено1.docx
|
||||||
29 січня 2021 12:44 |
Повідомлення про зміни пелети.pdf
|
||||||
29 січня 2021 12:44 |
ТД пелети оновлено 1.docx
|
||||||
28 січня 2021 09:40 |
Додаток 3 ПЕЛЕТИ оновлено.docx
|
||||||
28 січня 2021 09:40 |
Повідомлення про внесення змін до ТД пелети.pdf
|
||||||
28 січня 2021 09:40 |
ПЕЛЕТИ додаток 1 оновлено.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо фасування
Дата подання: 18 січня 2021 15:12
Дата відповіді: 19 січня 2021 08:30
Доброго дня! Яке має бути фасування пелет?
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Вашепитання повідомляємо наступне. Фасування пелет має бути не менше 1 тонни.
тендерна пропозиція
Дата подання: 22 січня 2021 10:55
Дата відповіді: 27 січня 2021 16:16
зазвичай бланк тендерної пропозиції додають окремим додатком у тендерній документації, в даній тендерній документації форма тендерної пропозиції відсутня, тобто форму(бланк) тендерної пропозиції учасники визначають самостійно дотримуючись чинного законодавства???
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник у відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне! Так, форму (бланк) тендерної пропозиції учасники визначають самостійно та подають дотримуючись чинного законодавства
Технічні характеристики/аналог
Дата подання: 22 січня 2021 21:30
Дата відповіді: 27 січня 2021 16:15
Доброго дня, Шановний Замовник! Прошу дати розяснення щодо вимог в технічній частині про наявність щепи в пелеті(гранулі) та ваш вибір щодо соснової гранули.
Також цікавить чи буде розцінюватися Замовником як "не відповідність", якщо Учасники подадуть Пропозицію про постачання гранули з дубової тирси чи букової, з кращими характеристиками та показниками, і чи це призведе до відхилення Пропозицій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне, що в тендерну документацію будуть внесені зміни у додаток №2 до тендерної документації в п. 1 Технічного завдання та його буде викладено у наступній редакції:
«Сировина з твердих порід деревини з додаванням до 20% сосни.
Також буде внесено зміни у п. 1 (абз. 6) та його буде викладено у наступній редакції:
«Пелета повинна бути виготовлена з додаванням до 20% сосни для швидкості спалювання;»
Також повідомляємо, що при поданні еквіваленту запропонованій продукції з кращими характеристиками, показниками та які будуть повністю відповідати нашим вимогам, то такі пропозиції нами відхилятись не будуть та будуть розглянуті.
«Сировина з твердих порід деревини з додаванням до 20% сосни.
Також буде внесено зміни у п. 1 (абз. 6) та його буде викладено у наступній редакції:
«Пелета повинна бути виготовлена з додаванням до 20% сосни для швидкості спалювання;»
Також повідомляємо, що при поданні еквіваленту запропонованій продукції з кращими характеристиками, показниками та які будуть повністю відповідати нашим вимогам, то такі пропозиції нами відхилятись не будуть та будуть розглянуті.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-001018-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ГУЩУК ВОЛОДИМИР АНАНІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2172103057
Дата подання: 21 січня 2021 15:44
помилки в тендерній документації
18.01.2021 року Комунальне підприємство «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі – КП «Волинська обласна клінічна лікарня», Замовник) опублікувало тендер № 9184717 (UA-2021-01-18-001018-a) на публічну закупівлю Код за ДК021: 09110000-3 «Тверде паливо».
Опублікована тендерна документація містить ряд помилок які просимо виправити з наступних підстав:
1.В Додатку №1 в п.4.1. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2021 рік згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013.
Учасник не може подати фінансову звітність за 2021 рік, оскільки строк подання даної звітності ще не настав.
2.В Додатку №1 в п.3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір _________.
Не зазначено визначення аналогічного договору.
2.В додатку №3 (Проект договору) в п. 5.1. Кінцевий термін поставки Товару – 31 січня 2021 року у разі виникнення затримок не з вини Постачальника, Постачальник повідомляє про це Замовника. Постачальник має право достроково поставити Товар за погодженням про це із Замовником.
Учасник не зможе поставити товар в строк до 31 січня 2021 року, оскільки Договір буде укладений після даної дати (аукціон призначений на 04.02.2021 року).
Розгорнути
Згорнути
Опублікована тендерна документація містить ряд помилок які просимо виправити з наступних підстав:
1.В Додатку №1 в п.4.1. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2021 рік згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013.
Учасник не може подати фінансову звітність за 2021 рік, оскільки строк подання даної звітності ще не настав.
2.В Додатку №1 в п.3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір _________.
Не зазначено визначення аналогічного договору.
2.В додатку №3 (Проект договору) в п. 5.1. Кінцевий термін поставки Товару – 31 січня 2021 року у разі виникнення затримок не з вини Постачальника, Постачальник повідомляє про це Замовника. Постачальник має право достроково поставити Товар за погодженням про це із Замовником.
Учасник не зможе поставити товар в строк до 31 січня 2021 року, оскільки Договір буде укладений після даної дати (аукціон призначений на 04.02.2021 року).
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2021 15:01
Доброго дня! Шановний Учасник! Тендерним комітетом було прийнято рішення задовільнити Вашу вимогу та внести зміни до тендерної документації, а саме:
1. В додатку №1 п. 4.1 цифри «2021» замінити на «2019».
2. В додатку № 1 п. 3.1 доповнити наступним змістом: «Аналогічним договір слід вважати договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.»
3. В додатку №3 (Проект договору) в п. 5.1 викласти у наступній редакції: «Кінцевий термін поставки Товару – 31 грудня 2021 року у разі виникнення затримок не з вини Постачальника, Постачальник повідомляє про це Замовника. Постачальник має право достроково поставити Товар за погодженням про це із Замовником.»
1. В додатку №1 п. 4.1 цифри «2021» замінити на «2019».
2. В додатку № 1 п. 3.1 доповнити наступним змістом: «Аналогічним договір слід вважати договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.»
3. В додатку №3 (Проект договору) в п. 5.1 викласти у наступній редакції: «Кінцевий термін поставки Товару – 31 грудня 2021 року у разі виникнення затримок не з вини Постачальника, Постачальник повідомляє про це Замовника. Постачальник має право достроково поставити Товар за погодженням про це із Замовником.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Тімбер Трейд Груп |
1 674 000,00
UAH з ПДВ
|
1 643 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" |
2 160 000,00
UAH з ПДВ
|
1 644 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Тімбер Трейд Груп #39368318 |
Переможець |
1 643 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 16:39
|
Додаткова угода на розірвання.pdf | укладений |
06 жовтня 2021 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2021 16:32
|
Додаткова угода 4 договір 142.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 09:15
|
ДУ 3 договір 142.pdf | зміни до договору |
30 липня 2021 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 12:06
|
ДУ 2 договір 142.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 15:08
|
ДУ 2 договір 125.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 15:07
|
ДУ 1 договір 142.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 16:42
|
Договір 142.pdf | укладений |
01 березня 2021 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 лютого 2021 — 01 жовтня 2021 |
Сума оплати за договором: |
444 430,96
UAH (в тому числі ПДВ 74 071,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору з ініціативи Постачальника, враховуючи значне коливання/зміни ціни на сировину з якої виготовляються гранули для палива (пелет) на ринку та неможливістю в подальшому постачати паливо (пелети) за ціною вказаною в договорі. |