Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів)
Очікувана вартість
397 056,00 UAH
UA-2021-01-18-000934-a 445d8164ba364ab080bfbaf40331f876
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурлака Наталія Василівна

kptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39611267
Місцезнаходження: 04214, Україна , Київська обл., Київ, вул. Північна, 22
Контактна особа: Бурлака Наталія Василівна
kptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 10:00
Початок аукціону: 24 лютого 2021 14:47
Очікувана вартість: 397 056,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 970,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна
пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих за Договором Послуг здійснюється Замовником щомісячно на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаних Замовником та Виконавцем актів прийому-передачі наданих Послуг та наданих Виконавцем рахунків. Замовник виконує оплату наданих за місяць послуг в строк до 25 числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі.
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-18-000934-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ЗАУБЕР, Код ЄДРПОУ:43503957
Дата подання: 29 січня 2021 18:55
Оскарження дискримінаційних вимог
СКАРГА на вимоги тендерної документації Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі UA-2021-01-18-000934-a (445d8164ba364ab080bfbaf40331f876) Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР», (надалі – Скаржник або ТОВ «ЗАУБЕР»), планує взяти участь у даній процедурі. При детальному вивченні тендерної документації та під час підготовки документів тендерної пропозиції, нами було виявлено вимогу, яка суперечить принципам, викладеним у статті 5 Закону, а саме: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаження файлів з інформацією та документами відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. В тому числі з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у вигляді технічного завдання за формою аналогічною формі наданій Замовником. Невід’ємною частиною документів пропозиції Учасника є документи, що передбачені технічним завданням. Так, згідно Додатку 3 (Технічне завдання) тендерної документації: «Технічне обслуговування димових та вентиляційних каналів від газових приладів повинно виконуватись відповідно до «Правил безпеки газопостачання» затверджених наказом № 285 від 15.05.2015 р. Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, ДБН В.2.5-20-2018 «Газопостачання», та інших нормативно-правових актів з охорони праці та державних норм, спеціалізованими організаціями, які мають дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах та декларацію (дозвіл) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт підвищеної небезпеки з видом робіт: -роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; -обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №207 від 03.03.2020 р.» Таким чином, учасник закупівлі повинен надати у складі своєї пропозиції два документи дозвільного характеру, а саме: Дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт підвищеної небезпеки. Відносно даної вимоги Замовника повідомляємо наступне: Згідно з п.6.1 Розділу V Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 року, перевірка і прочищення димових та вентиляційних каналів повинні виконуватися спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю. Однак, згідно Додатку 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 р. № 207), обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів віднесено до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Іншими словами, надання послуг (робіт) з обстеження, ремонту і чищення димарів, повітропроводів, починаючи з 03 березня 2020 року не потребує оформлення Дозволу на цей від робіт, але потребує оформлення Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Крім того, відповідно до п.2.1 Розділу І «Правил безпеки систем газопостачання», затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015 року № 285, надалі – Правила, газонебезпечні роботи - це «роботи, під час виконання яких є або може бути виділення в робочу зону вибухо- і пожежонебезпечної або шкідливої пари, газів та інших речовин, здатних викликати вибух, загорання, в кількостях, що перевищують граничнодопустиму концентрацію, а також роботи при недостатньому вмісті кисню (об’ємна частка нижче ніж 20% у повітрі)». Вичерпний перелік видів газонебезпечних робіт надано у п.7.1. Розділу VII Правил. Послуги, визначені предметом закупівлі – «Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів)» до цього списку не входять. Згідно оскаржуваної вимоги тендерної документації учасники, які здійснюють свою діяльність з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, повинні в двотижневий період (від дати оголошення і до кінцевого строку подання пропозиції) отримати Дозвіл на газонебезпечні роботи, що неможливо, оскільки згідно регламенту Держпраці такий Дозвіл оформлюється у термін до 4-х тижнів. Крім того, виходячи з викладеного вище, наявність такого Дозволу для надання послуг з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів законодавчо не передбачена. А це означає, що учасники, які оформили документи дозвільного характеру на цей вид господарчої діяльності до 03.03.2020 року (до внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 року № 207) та отримали Дозвіл на газонебезпечні роботи, мають конкуренту перевагу, а тому тільки учасники, які отримали дозвільні документи до 03 березня 2020 року зможуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі, що є дискримінаційною вимогою до учасників, які отримували дозвільні документи вже після 03 березня 2020 року. Отже, вказані умови Тендерної документації не дають можливості, як ТОВ «ЗАУБЕР», так і іншим підприємствам, установам, організаціям, потенційним учасника, взяти участь у даній процедурі закупівлі, чим обмежують їх право на участь у даній процедурі закупівлі та порушують норми чинного законодавства України. За таких обставин, тендерна пропозиція ТОВ «ЗАУБЕР» може бути відхилена замовником, як така, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації. Таким чином, маємо тверду впевненість, що згадана вимога є дискримінаційною, штучно обмежує конкуренцію та була включена до складу тендерної документації з метою надання конкурентної переваги окремому учаснику/учасникам. Закон України «Про публічні закупівлі» не дозволяє замовникам встановлювати на власний розсуд вимоги, що є вищими порівняно з вимогами, що ставляться самим законом. Усвідомлюємо, що відповідно до п. 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством України та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, але вимога Замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», визначеним в ст. 5 Закону. Відповідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Одним із принципів захисту конкуренції у процесі публічних закупівель, визначених ст.5 Закону є принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Європейський суд з прав людини надає визначення дискримінації: Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об`єктивного і розумного виправдання. Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує законної мети або ж відсутня розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети. Для дотримання принципу недискримінації учасників під час проведення процедур закупівель замовник повинен, зокрема: забезпечити рівні умови для участі у процедурах закупівель вітчизняним та іноземним учасникам; перевірити, аби його тендерна документація не містила вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, вимоги, що обмежують конкуренцію в технічній специфікації. Враховуючи викладене вище, та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень у вимогах тендерної документації до закупівлі UA-2021-01-18-000934-a (445d8164ba364ab080bfbaf40331f876) Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів). 4. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити дискримінаційну вимогу щодо надання одразу двох дозвільних документів у складі тендерної пропозиції та викласти оскаржувану вимогу в Додатку 3 (Технічне завдання) тендерної документації наступним чином (формулюванням): «Технічне обслуговування димових та вентиляційних каналів від газових приладів повинно виконуватись відповідно до «Правил безпеки газопостачання» затверджених наказом № 285 від 15.05.2015 р. Міністерством енергетики та вугільної промисловості України, ДБН В.2.5-20-2018 «Газопостачання», та інших нормативно-правових актів з охорони праці та державних норм, спеціалізованими організаціями, які мають дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт підвищеної небезпеки, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 зі змінами затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №207 від 03.03.2020 р.» Додатки: 1. Додаток 3 (Технічне завдання) до тендерної документації. 2. Правила безпеки систем газопостачання, затверджені Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 року. 3. Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 лютого 2021 13:35
рішення від 02.02.2021 № 1781 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2021 13:35
рішення від 11.02.2021 № 2501.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2021 21:19
Номер скарги: UA-2021-01-18-000934-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЗАУБЕР, Код ЄДРПОУ:43503957
Дата подання: 10 березня 2021 13:07
Скарга на дискваліфікацію
СКАРГА на рішення Замовника Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі UA-2021-01-18-000934-a (445d8164ba364ab080bfbaf40331f876) Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів). 29 січня 2021 ТОВ «ЗАУБЕР» звернулось до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації, а саме на вимогу Замовника при виконанні технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів від газових приладів надання одразу двох дозвільних документів, оскільки згідно Додатку 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 р. № 207), обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів віднесено до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 11 лютого 2021 року рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №2501-р/пк-пз нам було відмовлено в задоволенні скарги, а отже вимоги тендерної документації по закупівлі залишились без змін. 24 лютого 2021 року по закупівлі UA-2021-01-18-000934-a був проведений аукціон, за результатами якого ціна тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» була найменшою, а отже визначена електронною системою найбільш економічно вигідною. Також 24 лютого 2021 року ми отримали повідомлення про визначення електронною системою закупівель аномально низької ціни тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» та згідно ч. 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) 25 лютого 2021 року завантажили до документів нашої пропозиції обґрунтування аномально низької ціни. 2 березня 2021 року протоколом засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» № 09.09.2.2021 від 2 березня 2021 року пропозицію ТОВ «ЗАУБЕР» було відхилено. В поясненні відхилення пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» було зазначено: Відповідно до Додатку 3 (Технічне завдання) тендерної документації Замовником вимагалось надання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах, та декларацію (дозвіл) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт підвищеної небезпеки з видом робіт. Учасник у складі пропозиції надав декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та довідку №20210201-8 від 01.02.2021 року, в якій надане учасником пояснення щодо ненадання відповідного дозволу у зв'язку з тим, що даний вид робіт не підлягає ліцензуванню. Разом з тим, учасником 29.01.2021 року подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі АМК України) щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та зобов'язання Замовника внести зміни до тендерної документації, в частині виключення вимоги щодо надання дозвільних документів. Однак рішення АМК України №2501-р/пк-пз від 11.02.2021 року вимога щодо надання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою є законною вимогою Замовника. ТОВ «ЗАУБЕР» не погоджується з рішенням Замовника, викладеним в протоколі засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» № 09.09.2.2021 від 02 березня 2021 року відносно відхилення його тендерної пропозиції та повідомляє наступне: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» були подані всі документи, які вимагались Замовником в тексті тендерної документації. Проте Замовник у поясненні відхилення нашої пропозиції навмисно перекручує факти і некоректно наводить вимоги тендерної документації. Адже у Додатку 3 (Технічне завдання) тендерної документації, на який посилається Замовник, не вимагалось надання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою. Надання такого дозволу не вимагалось і в інших частинах тендерної документації. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» було надано окремий документ з назвою «Технічне завдання» вих. № 20210201-10.1 від 01.02.2021, яким ТОВ «ЗАУБЕР» підтверджує ВСІ вимоги Додатку 3 (технічного завдання), включно з вимогою виконувати роботи за предметом закупівлі організаціями, які мають дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. До того ж, оскарження ТОВ «ЗАУБЕР» умов тендерної документації ніяким чином не свідчить про те, що у ТОВ «ЗАУБЕР» відсутній дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. Оскільки ані факт оскарження умов тендерної документації, незалежно від його результатів, ані зміст тексту такої скарги не можуть бути в подальшому причиною для відхилення пропозиції учасника, а в самій тендерній документації не містилась вимога надати у складі тендерної пропозиції дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах, вважаємо причини відхилення пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» безпідставними та такими, що не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, ТОВ «ЗАУБЕР» гарантує у разі визнання його переможцем закупівлі надати дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах, на підтвердження відповідності пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» технічним умовам тендерної документації та як того вимагає пункт 2 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому зазначено, що Переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи викладене вище, та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень в процедурі закупівлі UA-2021-01-18-000934-a (445d8164ba364ab080bfbaf40331f876) Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів). 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР» (код ЄДРПОУ 43503957), зазначене у протоколі засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» №09.09.2.2021 від 2 березня 2021 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про початок розгляду пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС». Додатки: 1. Протокол засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» №09.09.2.2021 від 2 березня 2021 року. 2. Додаток 3 (Технічне завдання) до тендерної документації. 3. Технічне завдання вих. №20210201-10.1 від 01.02.2021 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 березня 2021 16:57
рішення від 12.03.2021 № 4841 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 16:57
рішення від 06.04.2021№7049.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» зобов’язується виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України номер рішення №7049-р/пк-пз від 06.04.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» за процедурою закупівлі – «Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових прикладів (газових колонок, котлів)»
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2021 13:54

Документи подані скаржником

29 січня 2021 18:26
Додаток 3

Документи подані замовником

08 лютого 2021 17:48
Пояснення_АМКУ.docx
08 лютого 2021 17:48
Пояснення_АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

10 березня 2021 13:00
Скарга на дискваліфікацію
10 березня 2021 13:00
Додаток 1 до Скарги
10 березня 2021 13:00
Додаток 2 до Скарги
10 березня 2021 13:00
Додаток 3 до Скарги

Документи подані замовником

18 березня 2021 17:08
Відповідь АМКУ.pdf
18 березня 2021 17:08
Пояснення_АМКУ.docx
18 березня 2021 17:08
Відповідь АМКУ.pdf
18 березня 2021 17:08
Пояснення_АМКУ.docx
13 квітня 2021 13:54
Відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ЗАУБЕР 365 291,52
UAH з ПДВ
174 091,01
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СПЕЦГАЗ-СЕРВІС" 252 672,00
UAH з ПДВ
227 404,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНИЙ СТАНДАРТ ПЛЮС" 387 829,93
UAH з ПДВ
378 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТСТАНДАРТ" 388 754,71
UAH з ПДВ
379 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОМИСЛОВИЙ, ТОРГОВИЙ ТА ЕКСПЕРТНИЙ СЕРВІС" 379 760,00
UAH з ПДВ
379 760,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 19:43
Електронний підпис
12 квітня 2021 19:39
Аномально низька ціна 1
25 лютого 2021 23:02
Електронний підпис
25 лютого 2021 23:00
Аномально низька ціна
02 лютого 2021 22:47
Електронний підпис
02 лютого 2021 22:45
15 Копія Витягу ЄДР.pdf
02 лютого 2021 22:45
14 Статутні документи.pdf
02 лютого 2021 22:45
12 Довідка стаття 236 ГКУ.pdf
02 лютого 2021 22:45
07 Технічне завдання.pdf
02 лютого 2021 22:45
06 Пропозиція.pdf
02 лютого 2021 22:45
05 Інша інформація.pdf

Публічні документи

04 березня 2021 17:28
аномальна ціна.pdf
02 лютого 2021 18:53
Електронний підпис
02 лютого 2021 18:51
7. Статут.pdf
02 лютого 2021 18:51
6. ст 17.pdf
02 лютого 2021 18:51
5. проект договору.pdf
02 лютого 2021 18:51
8, техничне завдання.pdf
02 лютого 2021 18:51
довідка декларація.pdf
02 лютого 2021 18:51
7. Статут.pdf
02 лютого 2021 18:51
3, довідки.pdf
02 лютого 2021 18:51
4. кваліфікація.pdf
02 лютого 2021 18:51
2. калькуляція.pdf
02 лютого 2021 18:51
1. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 лютого 2021 16:14
Електронний підпис
02 лютого 2021 16:13
Статут.PDF.p7s
02 лютого 2021 16:13
Статут.PDF
02 лютого 2021 16:13
Проект договору.pdf.p7s
02 лютого 2021 16:13
Проект договору.pdf
02 лютого 2021 16:13
Опис.PDF.p7s
02 лютого 2021 16:13
Опис.PDF
02 лютого 2021 16:13
Захист довкілля.pdf.p7s
02 лютого 2021 16:13
Захист довкілля.pdf
02 лютого 2021 16:13
Екостандарт графік.PDF.p7s
02 лютого 2021 16:13
Екостандарт графік.PDF
02 лютого 2021 16:13
Довідка про згоду з ТЗ.pdf
02 лютого 2021 16:13
Довідка працівники.pdf.p7s
02 лютого 2021 16:13
Довідка працівники.pdf
02 лютого 2021 16:13
Відповідність 236 ГКУ.pdf.p7s
02 лютого 2021 16:13
Відповідність 236 ГКУ.pdf
02 лютого 2021 16:13
Dovidka_21011547330650845495.pdf.p7s
02 лютого 2021 16:13
Dovidka_21011547330650845495.pdf
02 лютого 2021 16:13
Цінова пропозиція ЕСП.PDF

Публічні документи

02 лютого 2021 16:03
Електронний підпис
02 лютого 2021 16:02
Статут.PDF.p7s
02 лютого 2021 16:02
Статут.PDF
02 лютого 2021 16:02
Опис.PDF.p7s
02 лютого 2021 16:02
Опис.PDF
02 лютого 2021 16:02
Довідка про досвід.pdf.p7s
02 лютого 2021 16:02
Довідка про досвід.pdf
02 лютого 2021 16:02
Витяг.PDF.p7s
02 лютого 2021 16:02
Витяг.PDF
02 лютого 2021 16:02
Витяг_ПДВ.PDF.p7s
02 лютого 2021 16:02
Витяг_ПДВ.PDF
02 лютого 2021 16:02
Венстандарт графік.PDF.p7s
02 лютого 2021 16:02
Венстандарт графік.PDF
02 лютого 2021 16:02
Dovidka_21011542390350570138.pdf.p7s
02 лютого 2021 16:02
Dovidka_21011542390350570138.pdf
02 лютого 2021 16:02
Вентстандарт цінова.PDF.p7s
02 лютого 2021 16:02
Вентстандарт цінова.PDF

Публічні документи

28 січня 2021 13:23
Електронний підпис
28 січня 2021 13:23
Електронний підпис
28 січня 2021 13:23
Електронний підпис
28 січня 2021 13:22
Електронний підпис
28 січня 2021 13:20
Електронний підпис
28 січня 2021 13:20
Електронний підпис
27 січня 2021 09:53
персональні дані.pdf
27 січня 2021 09:53
ст 17 ч 2.pdf
27 січня 2021 09:53
довідка про дозвіл.pdf
27 січня 2021 09:53
довідка про персонал.pdf
27 січня 2021 09:53
ст 17 п6 ч1.pdf
27 січня 2021 09:53
санкції ст 236.pdf
27 січня 2021 09:53
тендерна пропозиція.pdf
27 січня 2021 09:53
захист довкілля.pdf
27 січня 2021 09:53
Наказ_директор.pdf
27 січня 2021 09:53
ст 17 п 12 ч1.pdf
27 січня 2021 09:53
ст 17 п 13 ч1.pdf
27 січня 2021 09:53
згода з договором.pdf
27 січня 2021 09:53
Витяг_ЄДРПОУ_2021-січ.pdf
27 січня 2021 09:53
Витяг_Єдин_под.pdf
27 січня 2021 09:53
аналог договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗАУБЕР

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Інформація в довільній формі.

Повідомляємо, що директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР» Галушко Олену Петрівну, яка підписала тендерну пропозицію на закупівлю UA-2021-01-18-000934-a, не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), та не має судимостей не знятих або не погашених у встановленому законом порядку.

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

04 Інформація про відсутність підстав у відмові по ст. 17.pdf

Інформація в довільній формі.

Повідомляємо, що директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР» Галушко Олену Петрівну, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі UA-2021-01-18-000934-a, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Інформація в довільній формі.

Повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР», яке є учасником закупівлі UA-2021-01-18-000934-a, не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "СПЕЦГАЗ-СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

не був засуджений

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

7. Статут.pdf

не було

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

не має

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНИЙ СТАНДАРТ ПЛЮС"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка в довільній формі

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка про відсутність підстав для відмови.PDF

Довідка в довільній формі

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка в довільній формі

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТСТАНДАРТ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка про відсутність підстав для відмови

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довiдка_про_вiдсутнiст__пiдстав_для_вiдмови_в_участi_в_процедурi_закупiвлi.PDF

Довідка про відсутність підстав для відмови

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка про відсутність підстав для відмови

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ПРОМИСЛОВИЙ, ТОРГОВИЙ ТА ЕКСПЕРТНИЙ СЕРВІС"

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

не була засуджена

не була засуджена

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

заборгованість відсутня

заборгованість відсутня

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ст 17 п 12 ч1.pdf

не притягався до відповідальності

не притягався до відповідальності

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЗАУБЕР
#43503957
Очікує рішення
174 091,01
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 13:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 квітня 2021 00:00
ТОВ ЗАУБЕР
#43503957
Рішення скасоване
174 091,01
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 13:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 лютого 2021 00:00
ТОВ "СПЕЦГАЗ-СЕРВІС"
#43124566
Рішення скасоване
227 404,80
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 13:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 березня 2021 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

03 березня 2021 16:55
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

03 березня 2021 16:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Період оскарження
Дата оприлюднення: 16 квітня 2021 15:32
Кінець періоду оскарження: 27 квітня 2021 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Секретарь тендерного комітету Домашенко А.В., повідомила, що відповідно до службової записки №2 від 13.04.2021 заступника начальника технічного відділу Шатуна Сергія Станіславовича необхідно відмінити закупівлю послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів), № оголошення у системі ПРОЗОРРО UA-2021-01-18-000934-а, на підставі з п. 1, ч.1 ст. 32 Закону (далі – Закон). З огляду на викладене, Голова тендерного комітету Баніт В.Ю. виніс на голосування питання щодо відміни процедури відкритих торгів щодо закупівлі Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів) відповідний код ДК 021:2015 - 90910000-9 — Послуги з прибирання на підставі п.1. ч.1. ст.32 Закону.
Документи:
16 квітня 2021 15:32
Електронний підпис
16 квітня 2021 15:32
Відміна торгів.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-01-18-000934-a.a3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ ЗАУБЕР, Код ЄДРПОУ:43503957
Дата подання: 26 квітня 2021 22:55
Скарга на відміну торгів
СКАРГА на рішення Замовника Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі UA-2021-01-18-000934-a (445d8164ba364ab080bfbaf40331f876) Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів). 29 січня 2021 ТОВ «ЗАУБЕР» звернулось до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації, а саме на вимогу Замовника при виконанні технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів від газових приладів надання одразу двох дозвільних документів, оскільки згідно Додатку 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 р. № 207), обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів віднесено до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 11 лютого 2021 року рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №2501-р/пк-пз нам було відмовлено в задоволенні скарги, а отже вимоги тендерної документації по закупівлі залишились без змін. 24 лютого 2021 року по закупівлі UA-2021-01-18-000934-a був проведений аукціон, за результатами якого ціна тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» була найменшою, а отже визначена електронною системою найбільш економічно вигідною. 2 березня 2021 року протоколом засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» № 09.09.2.2021 від 2 березня 2021 року пропозицію ТОВ «ЗАУБЕР» було відхилено, було розпочато розгляд пропозиції наступного учасника. 10 березня 2021 року ТОВ «ЗАУБЕР» знов звернулось до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою на рішення Замовника про безпідставне відхилення нашої тендерної пропозиції. 6 квітня 2021 року Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ прийняла рішення №7049-р/пк-пз зобов'язати комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАУБЕР". 13.04.2021 року на виконання рішення АМКУ наша пропозиція знов була повернута до розгляду, але очевидно, що комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва" не погоджується з таким результатом проведення закупівлі і не розглядає можливості укласти договір про надання послуг з ТОВ «ЗАУБЕР», адже вже 16.04.2021 року протоколом тендерного комітету № 34.34.2021 було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі UA-2021-01-18-000934-a. Раптова відміна закупівлі саме після рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ про повернення пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» до розгляду після неправомірного відхилення свідчить про те, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки пропозицій учасників закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі. Звертаємо увагу Колегії на те, що причина, яка зазначена у протоколі про відміну закупівлі – відсутність подальшої потреби, не може бути застосована до предмету закупівлі. Згідно Розпорядження Виконавчого Органу Київської міської Ради (КМДА) від 09.03.2011 року № 307, технічне обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів) - це тарифна послуга (пункт 9 «Структури, періодичності та строків надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»), за яку кожного місяця сплачують мешканці багатоквартирних будинків Оболонського району міста Києва. Враховуючи викладене вище, та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень в процедурі закупівлі UA-2021-01-18-000934-a (445d8164ba364ab080bfbaf40331f876) Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів від газових приладів (газових колонок, котлів). 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну закупівлі, зазначене у протоколі засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» №34.34.2021 від 16 квітня 2021.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2021 13:28
рішення від 28.04.2021№9345+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 13:28
рішення від 12.05.2021 №10495.pdf
Дата публікації: 17 травня 2021 17:37

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

06 травня 2021 17:13
Пояснення_АМКУ_06.05.2021.pdf
06 травня 2021 17:13
Пояснення_ДАСУ_06.05.2021.docx
06 травня 2021 17:16
Пояснення_АМКУ_06.05.2021.pdf
06 травня 2021 17:16
Пояснення_ДАСУ_06.05.2021.docx