Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сир твердий, сир кисломолочний, сир плавлений
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-01-18-000860-b 8f582fa22dfe4b568cb74171161f082e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Статива Наталія Володимирівна

380996598593 synivka-bi@dszn.sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Сумської обласної ради Синівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 03189386
Місцезнаходження: 42533, Україна , Сумська обл., Синівка, Миру, 16
Контактна особа: Статива Наталія Володимирівна
380996598593
synivka-bi@dszn.sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2021 13:32
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1870 кілограми
сир твердий, сир кисломолочний, сир плавлений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42533, Україна, Сумська область, Синівка, Миру, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 16:14
ДОДАТОК 3.docx
18 січня 2021 11:45
ДОДАТОК 4.docx
18 січня 2021 11:45
ДОДАТОК 2.docx
18 січня 2021 11:45
ДОДАТОК 1.docx
18 січня 2021 11:44
огол..docx
21 січня 2021 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 16:14
ДОДАТОК 3.docx
18 січня 2021 11:45
ДОДАТОК 3.docx
18 січня 2021 11:45
ДОДАТОК 4.docx
18 січня 2021 11:45
ДОДАТОК 2.docx
18 січня 2021 11:45
ДОДАТОК 1.docx
18 січня 2021 11:44
огол..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-18-000860-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК", Код ЄДРПОУ:41743829
Дата подання: 28 січня 2021 13:34
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
Відповідно до рішення уповноваженої переможцем процедури визнано ФОП ДУДЧЕНКА ОЛЕКСАНДРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА.
Однак його тендерна пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, відповідно до Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, що вимагаються замовником від учасника», учасник повинен був у складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
2.Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або копію платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
3.Довідку в довільній формі про погодження з проектом Договору поставки, що додається.
Однак в тендерній пропозиції даного учасника відсутні копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Відсутня копія документу, який під підтверджує статус платника податку. Також відсутня довідка у довільній формі про погодження з проектом Договору поставки, що додається.
Таким чином, замовник відповдно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен відхилити пропозицію Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Та відповідно до абз. 2 ч. 12. Закону України «Про публічні закупівлі» перейти до розгляду наступної пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
З огляду на вище викладене вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» та перейти до розгляду наступної пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 01 лютого 2021 11:51
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2021 11:49
На вимогу ТОВ "Виробничо-торгівельна компанія" КРОК" повідомляємо, що відхилено пропозицію переможця ФОП Дудченко Олександр Олександрович , так як тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні ( не надані відповідні документи )

Документи подані скаржником

28 січня 2021 13:34
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДУДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 149 600,00
UAH з ПДВ
149 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК" 193 796,76
UAH з ПДВ
174 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 194 937,00
UAH з ПДВ
174 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 15:58
Електронний підпис
26 січня 2021 15:57
сканмед.pdf
26 січня 2021 15:57
пропозиція.pdf
26 січня 2021 15:57
проект дог (2).pdf
26 січня 2021 15:57
код.pdf
26 січня 2021 15:57
заборгов.pdf
26 січня 2021 15:57
довідкасуд.pdf
26 січня 2021 15:57
довідка хар.pdf
26 січня 2021 15:57
довідка (8).pdf
26 січня 2021 15:57
глпост (2).pdf

Публічні документи

25 січня 2021 18:58
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДУДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК"

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДУДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2999206159
Рішення скасоване 149 600,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 11:51
ФОП ДУДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2999206159
Відхилено 149 600,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 12:40
ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК"
#41743829
Переможець 174 600,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК"
#41743829
174 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 16:02
додатковаугода1.pdf укладений
01 червня 2021 16:00
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 13:36
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 13:36
договір 11.pdf укладений
03 лютого 2021 13:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 174 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 100,00 UAH)
Причини розірвання договору: Припинення господарської діяльності ТОВ "ВТК КРОК"