Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби для догляду за малюками (Підгузки (НК 024:2019- 35008 (Дитячий підгузник); 11239 (Підгузник для дорослих))
Очікувана вартість
305 000,00 UAH
UA-2021-01-18-000851-b ● b378f6ccdc284bab92674e99c75bc38f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м. Кропивницького" Міської ради міста Кропивницького" |
Код ЄДРПОУ: | 13749863 |
Місцезнаходження: | 25031, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Космонавта Попова, буд.9б |
Контактна особа: |
Савраненко Катерина Василівна 380669227919 kzcpmsd2@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 12:02 |
Очікувана вартість: | 305 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14600 штуки
Підгузки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25031, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Космонавта Попова, буд. 9Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
1095 штуки
Підгузки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25031, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Космонавта Попова, буд. 9Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
12410 штуки
Підгузки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25031, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Космонавта Попова, буд. 9Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
6935 штуки
Підгузки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25031, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Космонавта Попова, буд. 9Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
1460 штуки
Підгузки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25031, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Космонавта Попова, буд. 9Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 26 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 11:40 |
Дод 4 Проєкт договору.doc | |
18 січня 2021 11:40 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
18 січня 2021 11:40 |
Дод 5 Перелік необхідних документів.doc | |
18 січня 2021 11:40 |
Дод 2 Інф про тех та якісні характеристики.doc | |
18 січня 2021 11:40 |
Дод 3 Форма тендерної пропозиції.doc | |
18 січня 2021 11:40 |
Дод 1 Наявн досвіду.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо поглинання
Дата подання: 19 січня 2021 09:50
Дата відповіді: 20 січня 2021 10:14
Доброго дня. По якому методу має бути виміряно рівень поглинальної здатності в дитячих та дорослих підгузниках?
Відповідь: Доброго дня! Рівень поглинальної здатності в дитячих та дорослих підгузках вимірюється відповідно до ISO 119481.
Щодо обхвату талій
Дата подання: 19 січня 2021 10:06
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:42
Доброго дня. Оскільки у кожного виробника обхват талії індивідуальний, просимо дозволити пропонувати еквіваленти за умови дотримання розмірної матриці та рівня поглинальної здатності. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Розміри виписувались під конкретних пацієнтів. Однак зверніть увагу, що вказані мінімальні та максимальні показники розмірів, можливі незначні відхилення мінімального показника в сторону збільшення та максимального показника в сторону зменшення.
Щодо одиниці виміру
Дата подання: 19 січня 2021 10:11
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:38
Доброго дня. Чи не стане плутаниною та причиною для дискваліфікації, якщо учасник в ціновій пропозиції буде застосовувати одиницю виміру упаковка, за умови зазначення кількості штук в упаковці та збереження загальної кількості штук. Наприклад, Позиція №1 406 уп по 36 шт в пачці, що = 14 616 шт. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Учасник може вказувати кількість предмета закупівлі в одиниці виміру "упаковка", однак фактична кількість підгузків має відповідати заявленій у закупівлі, про що надаватиметься письмове пояснення від Учасника. Якщо ж досягти цього неможливо, краще зазначайте кількість штук. В разі перемоги та подальшого укладення договору, всі розбіжності з даного приводу вирішуватимуться шляхом укладення додаткових угод.
Різні групи товару
Дата подання: 23 січня 2021 18:06
Дата відповіді: 25 січня 2021 14:23
Шановни замовник. Система Prozorro є площадкою задля максимальної економії на закупівлях. Головний критерій Вашої закупівлі є ціна. Зрозуміло, що найнижчу ціну можуть запропонувати тільки виробники. Більшість компаній-виробників займаються виробництвом та реалізацієй або підгузок для дорослих (Seni, Tena тощо) або підгузок для дітей (Brezzo, Pampers, Huggies, тощо). Відповідно, якщо оголошена закупівля на підгузки для дорослих та для дітей разом, то у виробника немає шансів брати в ній участь, та замість виробників братимуть участь посередники, дистриб'ютори, дилери тощо, ціна яких буде вищою від цін виробника. З огляду на це, просимо Вас зробити 2 лота або розділити закупівлю на дві закупівлі: 1. Підгузки для дорослих, 2. Підгузки для дітей. Таким чином Замовник отримує додаткову економію коштів та якісний товар напряму від компанії-виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Визначати лоти в закупівлі - це право Замовника, відсутність поділу на лоти закупівлі не є підставою для її відміни. Для того ж, щоб розділити закупівлю на 2 лота або дві окремі закупівлі, Замовник має відмінити поточну закупівлю, однак, наразі немає законних підстав для її відміни. Так згідно ч. 1 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Проте, в подальших закупівлях даного виду товару, ми обов'язково врахуємо Ваші заувження з даного приводу.
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Проте, в подальших закупівлях даного виду товару, ми обов'язково врахуємо Ваші заувження з даного приводу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-000851-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Б-777", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 19 січня 2021 17:10
Обмеження учасників
Доброго дня. Оскільки Вами зазначено обхвати талій в см, не кожен виробник або його офіційний представник взмозі виконати показник, який Ви заздалегідь свідомо вказали, за для отримання конкретної ТМ, а це вже порушеня ЗУ Про піблічні закупівлі. Вимагаємо прибрати вимогу по обхвату талій в сантиметрах, та залиши вимогу виключно по розмірній матриці,а саме підгузник для дорослих №1 (Small) №2 (Medium) №3 (Large). Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2021 15:52
Дана закупівля здійснюється під потребу конкретних пацієнтів, тому технічні характеристики були розробленні відповідно до їх потреб та побажань.
При цьому, щоб не обмежити конкуренцію, Замовником при формуванні розмірної сітки в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, було вивчено наявні пропозиції на даному сегменті ринку та максимально розширено розмірний діапазон підгузків для дорослих.
В технічних вимогах зазначено, що розмір підгузків для дорослих, вказаний у таб. 1 визначає мінімальні та максимальні показники, Учасники можуть пропонувати підгузки, розміри яких відрізняються, але в межах цих показників.
Тому більшість виробників взмозі запропонувати свій товар в рамках зазначених показників.
Крім того Замовник нагадує Учасникам, що відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля має здійснюватись за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тому плануючи витрачати значні кошти на дану закупівлю, наш медичний заклад бажає отримати максимально якісний, зручний та ефективний товар, який був би зручний, в першу чергу, для наших пацієнтів.
При цьому, щоб не обмежити конкуренцію, Замовником при формуванні розмірної сітки в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, було вивчено наявні пропозиції на даному сегменті ринку та максимально розширено розмірний діапазон підгузків для дорослих.
В технічних вимогах зазначено, що розмір підгузків для дорослих, вказаний у таб. 1 визначає мінімальні та максимальні показники, Учасники можуть пропонувати підгузки, розміри яких відрізняються, але в межах цих показників.
Тому більшість виробників взмозі запропонувати свій товар в рамках зазначених показників.
Крім того Замовник нагадує Учасникам, що відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля має здійснюватись за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тому плануючи витрачати значні кошти на дану закупівлю, наш медичний заклад бажає отримати максимально якісний, зручний та ефективний товар, який був би зручний, в першу чергу, для наших пацієнтів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКАРЛЕТ-ЛТД" |
269 150,56
UAH з ПДВ
|
267 625,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" |
274 115,00
UAH з ПДВ
|
269 005,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СКАРЛЕТ-ЛТД" #33878073 |
Відхилено |
267 625,56
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 12:22
|
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" #41755462 |
Переможець |
269 005,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 09:53
|
дод.памперси.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 14:18
|
договір Підгузки.pdf | укладений |
25 лютого 2021 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 1.3. Договору No 19 від 25.02.2021р. та керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 47,50 грн. (Сорок сім грн. 50 коп.). 2. Внести зміни до п. 3.1. Договору No 19 від 25.02.2021р. та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 268957,50 грн. (Двісті шістдесят вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім грн. 50 коп.), у тому числі ПДВ 26630,81 грн.» 3. Внести зміни до Додатку No 1 до Договору No 19 від 25.02.2021р. та викласти його у новій редакції. 4. Усі інші умови Договору No 19 від 25.02.2021р. залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |