Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ)
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2021-01-18-000434-a ● 2d8f08f104254f8ead7c991718b17b1e
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Юр'ївський центр обслуговування закладів освіти" Юр'ївської селищної ради Юр’ївського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 39708345 |
Вебсайт: | http://yurrono.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 51300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Юр"ївка, вул. Центральна, 112/А |
Контактна особа: |
Анастасія Сачко +380688722440 sacko5043@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 01:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 12:15 |
Очікувана вартість: | 135 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51325, Україна, Дніпропетровська область, с. Варварівка, Центральна, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 лютого 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
13 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51321, Україна, Дніпропетровська область, с. Чаплинка, Каштанова, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 лютого 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 17:12 |
Додаток 2 (нова редакція) Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.docx | |
21 січня 2021 17:12 |
Оголошення_спрощена_закупiвля (нова редакція).doc | |
21 січня 2021 17:12 |
Перелік.docx | |
21 січня 2021 17:12 |
Протокол 12.pdf | |
21 січня 2021 17:12 |
Додаток 1 (нова редакція) Технічні вимоги.docx | |
18 січня 2021 09:45 |
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx | |
18 січня 2021 09:45 |
Додаток 2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.docx | |
18 січня 2021 09:45 |
Оголошення_спрощена_закупiвля.doc | |
18 січня 2021 09:45 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
18 січня 2021 09:45 |
Додаток 1 Технічні вимоги.docx |
21 січня 2021 17:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2021 17:12 |
Додаток 2 (нова редакція) Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.docx
|
|||
21 січня 2021 17:12 |
Оголошення_спрощена_закупiвля (нова редакція).doc
|
|||
21 січня 2021 17:12 |
Перелік.docx
|
|||
21 січня 2021 17:12 |
Протокол 12.pdf
|
|||
21 січня 2021 17:12 |
Додаток 1 (нова редакція) Технічні вимоги.docx
|
|||
18 січня 2021 09:45 |
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx
|
|||
18 січня 2021 09:45 |
Додаток 2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.docx
|
|||
18 січня 2021 09:45 |
Оголошення_спрощена_закупiвля.doc
|
|||
18 січня 2021 09:45 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
18 січня 2021 09:45 |
Додаток 1 Технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-000434-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ", Код ЄДРПОУ:43464211
Дата подання: 05 лютого 2021 08:31
ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення цінової пропозиції ПП "АКВАНТ"
ВИМОГА
щодо скасування рішення про відхилення цінової пропозиції ПП "АКВАНТ"
Для документального підтвердження наявності у учасника складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару, що є предметом закупівлі необхідно було надати договір купівлі-продажу або договір дарування нерухомого майна або свідоцтво про право власності або інший документ про право власності на нерухоме майно або договір оренди з актом приймання-передачі. Інших вимог щодо оформлення та змісту зазначених вище документів Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі не містить.
ПП "АКВАНТ" в складі своєї цінової пропозиції надало Договір оренди майнового комплексу від 05.01.2021 року № 050121 та документи на право власності цього комплексу.
Повідомляємо, що Замовник не наділений правом визнавати будь-який договір дійсним або не дійсним. Таке право належить виключно до компетенції суду. Оскільки на даний момент відсутнє будь-яке рішення суду щодо визнання недійсним Договору оренди майнового комплексу від 05.01.2021 року № 050121, то такий договір є чинним.
Таким чином ПП "АКВАНТ" виконало вимогу замовника щодо документального підтвердження наявності у учасника складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару, а тому його цінова пропозиція була безпідставно відхилена з цієї причини.
Також додатково повідомляємо, що наявності у учасника складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а тому якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у пропозиції та/або подання яких вимагалось, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Нам не зрозумілі дії Замовника, у нас складається таке враження, що Замовник намагається купите таке саме вугілля, але за значно більше кошти.
Розгорнути
Згорнути
щодо скасування рішення про відхилення цінової пропозиції ПП "АКВАНТ"
Для документального підтвердження наявності у учасника складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару, що є предметом закупівлі необхідно було надати договір купівлі-продажу або договір дарування нерухомого майна або свідоцтво про право власності або інший документ про право власності на нерухоме майно або договір оренди з актом приймання-передачі. Інших вимог щодо оформлення та змісту зазначених вище документів Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі не містить.
ПП "АКВАНТ" в складі своєї цінової пропозиції надало Договір оренди майнового комплексу від 05.01.2021 року № 050121 та документи на право власності цього комплексу.
Повідомляємо, що Замовник не наділений правом визнавати будь-який договір дійсним або не дійсним. Таке право належить виключно до компетенції суду. Оскільки на даний момент відсутнє будь-яке рішення суду щодо визнання недійсним Договору оренди майнового комплексу від 05.01.2021 року № 050121, то такий договір є чинним.
Таким чином ПП "АКВАНТ" виконало вимогу замовника щодо документального підтвердження наявності у учасника складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару, а тому його цінова пропозиція була безпідставно відхилена з цієї причини.
Також додатково повідомляємо, що наявності у учасника складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а тому якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у пропозиції та/або подання яких вимагалось, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Нам не зрозумілі дії Замовника, у нас складається таке враження, що Замовник намагається купите таке саме вугілля, але за значно більше кошти.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2021 11:08
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2021-01-18-000434-a.a1 щодо скасування рішення про відхилення цінової пропозиції ПП «АКВАНТ» повідомляємо наступне.
Вимогами Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає документальне підтвердження наявності складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару, що є предметом закупівлі (договір купівлі-продажу або договір дарування нерухомого майна або свідоцтво про право власності або інший документ про право власності на нерухоме майно або договір оренди з актом приймання-передачі).
Учасником ПП «АКВАНТ» у Довідці, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказано про наявність майнового комплексу (будівлі, споруди, майданчик): «Орендоване. Договір оренди від 05.01.2021 № 050121; Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Юри Гната, 2», та надано документи власника на право власності.
Згідно Договору оренди майнового комплексу (будівлі, споруд та майданчику) № 050121 від 05.01.2021 р.: 1.2. Об'єктом оренди є земельна ділянка загальною площею 2077,32 кв.м., а також виробнича база (майновий комплекс) загальною площею 877,5 кв.м., які розташовані за адресою: Кіровоградська область, м. Олександрія, провулок Юри Гната, буд. 2 (далі по тексту - "об'єкт оренди"). 4.1. Строк оренди обчислюється з "05" січня 2021 року та закінчується "31" грудня 2024 року.
Нормою ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України встановлена форма договору найму будівлі або іншої капітальної споруди, а саме: Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Договір оренди майнового комплексу (будівлі, споруд та майданчику) № 050121 від 05.01.2021 р. строком дії понад три роки, тому він підлягає нотаріальному посвідченню.
Однак, ПП «АКВАНТ» у складі пропозиції надано цей договір (ст. 32-34 файлу «Пропозиція.pdf») без нотаріального посвідчення.
Відповідно до ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України встановлено правові наслідки недодержання вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору – у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Згідно ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Таким чином, для визнання договору нікчемним рішення суду не вимагається, тому Замовник має право визнати нікчемним Договір оренди майнового комплексу (будівлі, споруд та майданчику) від 05.01.2021 № 050121, наданий в порушення вимоги ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України без нотаріального посвідчення, адже такий договір не створює юридичних наслідків.
Нормою ч. 1 ст. 216 Цивільного кодексу України встановлено, що недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
Отже, учасником ПП «АКВАНТ» надано недійсний (нікчемний) договір оренди на виконання вимоги щодо документального підтвердження наявності складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару, що є предметом закупівлі, чим не виконано вимогу п.п. 3 п. 9 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Тому пропозиція ПП «АКВАНТ» відхилена згідно рішення уповноваженої особи, оформленого протоколом № 23 від 04.02.2021 р.
Щодо розміщення Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Звертаємо увагу, що дане положення Закону України «Про публічні закупівлі» стосується виключно відкритих торгів, що підтверджується Узагальненою відповіддю Мінекономрозвиту № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 Щодо спрощених закупівель (Розгляд на відповідність учасника не передбачає: можливості усунення учасником невідповідностей в пропозиції протягом 24 годин, у порядку визначеному в частиною дев’ятою статті 26 Закону).
Дана закупівля, по якій подано пропозицію та вимогу ПП «АКВАНТ», є не відкритими торгами, а спрощеною закупівлею. Відповідно, у замовника немає ні законних підстав, ні технічної можливості розмістити учаснику Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, оскільки для спрощених закупівель це не передбачено.
З огляду на зазначене у задоволенні вимоги відмовлено
Вимогами Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає документальне підтвердження наявності складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару, що є предметом закупівлі (договір купівлі-продажу або договір дарування нерухомого майна або свідоцтво про право власності або інший документ про право власності на нерухоме майно або договір оренди з актом приймання-передачі).
Учасником ПП «АКВАНТ» у Довідці, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказано про наявність майнового комплексу (будівлі, споруди, майданчик): «Орендоване. Договір оренди від 05.01.2021 № 050121; Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Юри Гната, 2», та надано документи власника на право власності.
Згідно Договору оренди майнового комплексу (будівлі, споруд та майданчику) № 050121 від 05.01.2021 р.: 1.2. Об'єктом оренди є земельна ділянка загальною площею 2077,32 кв.м., а також виробнича база (майновий комплекс) загальною площею 877,5 кв.м., які розташовані за адресою: Кіровоградська область, м. Олександрія, провулок Юри Гната, буд. 2 (далі по тексту - "об'єкт оренди"). 4.1. Строк оренди обчислюється з "05" січня 2021 року та закінчується "31" грудня 2024 року.
Нормою ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України встановлена форма договору найму будівлі або іншої капітальної споруди, а саме: Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Договір оренди майнового комплексу (будівлі, споруд та майданчику) № 050121 від 05.01.2021 р. строком дії понад три роки, тому він підлягає нотаріальному посвідченню.
Однак, ПП «АКВАНТ» у складі пропозиції надано цей договір (ст. 32-34 файлу «Пропозиція.pdf») без нотаріального посвідчення.
Відповідно до ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України встановлено правові наслідки недодержання вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору – у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Згідно ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Таким чином, для визнання договору нікчемним рішення суду не вимагається, тому Замовник має право визнати нікчемним Договір оренди майнового комплексу (будівлі, споруд та майданчику) від 05.01.2021 № 050121, наданий в порушення вимоги ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України без нотаріального посвідчення, адже такий договір не створює юридичних наслідків.
Нормою ч. 1 ст. 216 Цивільного кодексу України встановлено, що недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
Отже, учасником ПП «АКВАНТ» надано недійсний (нікчемний) договір оренди на виконання вимоги щодо документального підтвердження наявності складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару, що є предметом закупівлі, чим не виконано вимогу п.п. 3 п. 9 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Тому пропозиція ПП «АКВАНТ» відхилена згідно рішення уповноваженої особи, оформленого протоколом № 23 від 04.02.2021 р.
Щодо розміщення Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Звертаємо увагу, що дане положення Закону України «Про публічні закупівлі» стосується виключно відкритих торгів, що підтверджується Узагальненою відповіддю Мінекономрозвиту № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 Щодо спрощених закупівель (Розгляд на відповідність учасника не передбачає: можливості усунення учасником невідповідностей в пропозиції протягом 24 годин, у порядку визначеному в частиною дев’ятою статті 26 Закону).
Дана закупівля, по якій подано пропозицію та вимогу ПП «АКВАНТ», є не відкритими торгами, а спрощеною закупівлею. Відповідно, у замовника немає ні законних підстав, ні технічної можливості розмістити учаснику Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, оскільки для спрощених закупівель це не передбачено.
З огляду на зазначене у задоволенні вимоги відмовлено
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-18-000434-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МПП "ГРАНД РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:43680808
Дата подання: 05 лютого 2021 08:23
скасування рішення Замовника
про відхилення пропозиції ТОВ "ФРЕЯ-2015"
Скасована
Дата: 08 лютого 2021 14:51
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2021 11:21
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2021-01-18-000434-a.a2 про скасування рішення замовника та відхилення пропозиції ТОВ «ФРЕЯ-2015» повідомляємо наступне.
Вимогами Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати:
2. Оригінал чи копію сертифіката якості на запропоновану марку вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі, який засвідчує якість запропонованого товару на відповідність встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного законодавством, замовником якого є учасник (виданий на ім’я учасника цієї закупівлі). Сертифікат якості повинен бути виданий незалежною акредитованою на здійснення випробувань вугілля кам’яного лабораторією не раніше 2020 року. На підтвердження акредитації лабораторії надається у складі пропозиції свідоцтво про компетентність лабораторії щодо вимірювань твердого палива (вугілля).
3. Оригінал чи копію протоколу випробування вугілля, яке пропонується до закупівлі, замовником якого є учасник (виданий на ім’я учасника цієї закупівлі). Протокол випробування повинен бути виданий незалежною акредитованою на здійснення випробувань вугілля кам’яного лабораторією не раніше 2020 року. На підтвердження акредитації лабораторії надається у складі пропозиції свідоцтво про компетентність лабораторії щодо вимірювань твердого палива (вугілля).
На виконання вимоги п. 2 і 3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надано Сертифікат якості та Протокол випробування, замовником яких є не учасник (виданий не на ім’я учасника цієї закупівлі ТОВ «МПП «ГРАНД РЕСУРС»), а ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГО ГРУП», що є порушенням вимоги та підставою відхилення пропозиції. Таким чином, ТОВ «МПП «ГРАНД РЕСУРС» не виконало вимоги Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому його пропозиція відхилена.
Щодо підстав відхилення ТОВ «ФРЕЯ-2015».
Вимогами п.п. 1 п. 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає Довідку про виконання аналогічних договорів, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; предмет Закупівлі; сума договору (початкова та сума з урахуванням змін до договору); наявність/відсутність додаткових угод.
Довідка про виконання аналогічних договорів№ 21/1 – 4 від 26 січня 2021 р., надана ТОВ «ФРЕЯ-2015», містить усю інформацію згідно вимог п.п. 1 п. 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; предмет Закупівлі; сума договору (початкова та сума з урахуванням змін до договору); наявність/відсутність додаткових угод.
ТОВ «ФРЕЯ – 2015» також надано скан-копію наказу №1-ВК Про призначення директора, завірену належним чином підписом та печаткою директора.
Вимогами п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає Довідку, видана ДПС України, про те, на якій системі оподаткування перебуває Учасник. Вимоги щодо конкретної дати видачі наданої довідки замовником не встановлено. Крім того, чинним законодавством, що регулює порядок надання органами ДПС відповідних довідок, не встановлено строку чинності довідок про систему оподаткування.
Учасником ТОВ «ФРЕЯ – 2015» надано Довідку ГУ ДПС України у Дніпропетровській області, видану станом на 08.09.2020 року, чим належним чином виконано вимогу п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому відсутні підстави для відхилення цього учасника.
Також у замовника була змога коректно прочитати напис ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «УКРПРОМЕНЕРГО» печатки на документі «Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик № 18», що відповідає назві власника сертифіката, та текст Протоколу випробувань №3 та сертифікату якості №2.
З огляду на зазначене у задоволенні вимоги відмовлено.
Вимогами Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати:
2. Оригінал чи копію сертифіката якості на запропоновану марку вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі, який засвідчує якість запропонованого товару на відповідність встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного законодавством, замовником якого є учасник (виданий на ім’я учасника цієї закупівлі). Сертифікат якості повинен бути виданий незалежною акредитованою на здійснення випробувань вугілля кам’яного лабораторією не раніше 2020 року. На підтвердження акредитації лабораторії надається у складі пропозиції свідоцтво про компетентність лабораторії щодо вимірювань твердого палива (вугілля).
3. Оригінал чи копію протоколу випробування вугілля, яке пропонується до закупівлі, замовником якого є учасник (виданий на ім’я учасника цієї закупівлі). Протокол випробування повинен бути виданий незалежною акредитованою на здійснення випробувань вугілля кам’яного лабораторією не раніше 2020 року. На підтвердження акредитації лабораторії надається у складі пропозиції свідоцтво про компетентність лабораторії щодо вимірювань твердого палива (вугілля).
На виконання вимоги п. 2 і 3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надано Сертифікат якості та Протокол випробування, замовником яких є не учасник (виданий не на ім’я учасника цієї закупівлі ТОВ «МПП «ГРАНД РЕСУРС»), а ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГО ГРУП», що є порушенням вимоги та підставою відхилення пропозиції. Таким чином, ТОВ «МПП «ГРАНД РЕСУРС» не виконало вимоги Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому його пропозиція відхилена.
Щодо підстав відхилення ТОВ «ФРЕЯ-2015».
Вимогами п.п. 1 п. 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає Довідку про виконання аналогічних договорів, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; предмет Закупівлі; сума договору (початкова та сума з урахуванням змін до договору); наявність/відсутність додаткових угод.
Довідка про виконання аналогічних договорів№ 21/1 – 4 від 26 січня 2021 р., надана ТОВ «ФРЕЯ-2015», містить усю інформацію згідно вимог п.п. 1 п. 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; предмет Закупівлі; сума договору (початкова та сума з урахуванням змін до договору); наявність/відсутність додаткових угод.
ТОВ «ФРЕЯ – 2015» також надано скан-копію наказу №1-ВК Про призначення директора, завірену належним чином підписом та печаткою директора.
Вимогами п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає Довідку, видана ДПС України, про те, на якій системі оподаткування перебуває Учасник. Вимоги щодо конкретної дати видачі наданої довідки замовником не встановлено. Крім того, чинним законодавством, що регулює порядок надання органами ДПС відповідних довідок, не встановлено строку чинності довідок про систему оподаткування.
Учасником ТОВ «ФРЕЯ – 2015» надано Довідку ГУ ДПС України у Дніпропетровській області, видану станом на 08.09.2020 року, чим належним чином виконано вимогу п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому відсутні підстави для відхилення цього учасника.
Також у замовника була змога коректно прочитати напис ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «УКРПРОМЕНЕРГО» печатки на документі «Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик № 18», що відповідає назві власника сертифіката, та текст Протоколу випробувань №3 та сертифікату якості №2.
З огляду на зазначене у задоволенні вимоги відмовлено.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-000434-a.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ", Код ЄДРПОУ:43464211
Дата подання: 05 лютого 2021 08:32
Вимога щодо відхилення цінової пропозиції ТОВ "ФРЕЯ-2015"
ВИМОГА
щодо відхилення цінової пропозиції ТОВ "ФРЕЯ-2015"
1. У Додатку 2 до Оголошенні про проведення спрощеної процедури на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від учасників вимагалося надати, зокрема, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яким буде постачатися товар; свідоцтво про реєстрацію чи технічний талон технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля; протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, яким буде постачатися товар, складений не раніше 2020 р..
В складі цінової пропозиції ТОВ "ФРЕЯ-2015" відсутні свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яким буде постачатися товар; свідоцтво про реєстрацію чи технічний талон технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля; протокол перевірки технічного стану транспортного засобу на зазначені в Довідці "Про наявність власного або залученого обладнання…" від 26.01.2021 року № 21/1-5 вантажний автомобіль, причіп, навантажувач, ваги автомобільні. А також відсутні правовстановлюючі документи на складське приміщення та вагове обладнання, підтверджуючі взагалі їх існування.
2. Нагадуємо Вам що, Ви відхили цінову пропозицію ПП "АКВАНТ" за те, що в її складі було надано договір, який, на Вашу думку, не відповідав нормам ЦКУ, але в складі цінової пропозиції ТОВ "ФРЕЯ-2015" містяться договір оренди № 03 від 04.01.2021 року, договір надання послуг № 09 від 03.02.2020 року та договір надання послуг № 05 від 01.02.2021 року, укладені між ТОВ "ФРЕЯ-2015" та ПП "КАЛІБР" підписані з двох сторін одною особою – Гончар І.М., що суперечить нормам ЦКУ. Нагадуємо Вам про те, що представник не може вчиняти правочину від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, установлених законом (ч. 3 ст. 238 ЦКУ). Таким чином, якщо Ви відхиляєте цінову пропозицію ПП "АКВАНТ" за її не відповідність нормам ЦКУ, то Ви повинні також відхилити цінову пропозицію ТОВ "ФРЕЯ-2015" за теж саме (якщо у Вас немає іншої зацікавленості в їх пропозиції).
Також звертаємо Вашу увагу на те, що договір надання послуг № 09 від 03.02.2020 року вже не дійсний, оскільки згідно пункту 4.3 цього договору він діяв до 31.01.2021 року.
Розгорнути
Згорнути
щодо відхилення цінової пропозиції ТОВ "ФРЕЯ-2015"
1. У Додатку 2 до Оголошенні про проведення спрощеної процедури на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від учасників вимагалося надати, зокрема, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яким буде постачатися товар; свідоцтво про реєстрацію чи технічний талон технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля; протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, яким буде постачатися товар, складений не раніше 2020 р..
В складі цінової пропозиції ТОВ "ФРЕЯ-2015" відсутні свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яким буде постачатися товар; свідоцтво про реєстрацію чи технічний талон технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля; протокол перевірки технічного стану транспортного засобу на зазначені в Довідці "Про наявність власного або залученого обладнання…" від 26.01.2021 року № 21/1-5 вантажний автомобіль, причіп, навантажувач, ваги автомобільні. А також відсутні правовстановлюючі документи на складське приміщення та вагове обладнання, підтверджуючі взагалі їх існування.
2. Нагадуємо Вам що, Ви відхили цінову пропозицію ПП "АКВАНТ" за те, що в її складі було надано договір, який, на Вашу думку, не відповідав нормам ЦКУ, але в складі цінової пропозиції ТОВ "ФРЕЯ-2015" містяться договір оренди № 03 від 04.01.2021 року, договір надання послуг № 09 від 03.02.2020 року та договір надання послуг № 05 від 01.02.2021 року, укладені між ТОВ "ФРЕЯ-2015" та ПП "КАЛІБР" підписані з двох сторін одною особою – Гончар І.М., що суперечить нормам ЦКУ. Нагадуємо Вам про те, що представник не може вчиняти правочину від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, установлених законом (ч. 3 ст. 238 ЦКУ). Таким чином, якщо Ви відхиляєте цінову пропозицію ПП "АКВАНТ" за її не відповідність нормам ЦКУ, то Ви повинні також відхилити цінову пропозицію ТОВ "ФРЕЯ-2015" за теж саме (якщо у Вас немає іншої зацікавленості в їх пропозиції).
Також звертаємо Вашу увагу на те, що договір надання послуг № 09 від 03.02.2020 року вже не дійсний, оскільки згідно пункту 4.3 цього договору він діяв до 31.01.2021 року.
Скасована
Дата: 08 лютого 2021 14:51
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2021 11:15
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2021-01-18-000434-a.b3 щодо відхилення цінової пропозиції ТОВ «ФРЕЯ-2015» повідомляємо наступне.
1. Вимогами п.п. 2 п. 9 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає документи на власний або залучений автотранспорт та іншу техніку, приміщення/майданчика/площі для зберігання товару які зазначені в довідці про наявність власного або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: - у разі, якщо учасник закупівлі користуватиметься залученим транспортним засобом, яким буде постачатися товар, або технічним засобом для навантаження вугілля або автомобільними вагами, необхідно надати: договір оренди/надання послуг щодо транспортного засобу, яким буде постачатися товар, чинний протягом періоду поставки; договір оренди/надання послуг щодо автомобільних вагів, чинний протягом періоду поставки; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яким буде постачатися товар; свідоцтво про реєстрацію чи технічний талон технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля; протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, яким буде постачатися товар, складений не раніше 2020 р.
В складі пропозиції ТОВ «ФРЕЯ-2015» надано на зазначені в Довідці про наявність власного або залученого обладнання від 26.01.2021 року № 21/1-5 позиції, зокрема:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яким буде постачатися товар, на вантажний самоскид марки КАМАЗ, модель 5511, реєстраційний номер АЕ7915ЕК та причіп марки ПР, модель У32Б, реєстраційний номер 25615АА (файл: МТБ.pdf, ст. 8-9);
- технічний талон технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля на навантажувач фронтальний марки та моделі ТО-30 (файл: МТБ.pdf, ст. 7);
- протоколи перевірки технічного стану транспортного засобу, яким буде постачатися товар, складений не раніше 2020 р. на вантажний самоскид марки КАМАЗ, модель 5511, реєстраційний номер АЕ7915ЕК та причіп марки ПР, модель У32Б, реєстраційний номер 25615АА (файл: МТБ.pdf, ст. 3-6).
Згідно вимоги Оголошення передбачено надання протоколу перевірки технічного стану саме транспортного засобу, яким буде постачатися товар, а не на навантажувач чи ваги автомобільні, які не є транспортними засобами та згідно чинного законодавства не підлягають перевірці технічного стану транспортного засобу.
Вимогами Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає документальне підтвердження наявності складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару, що є предметом закупівлі (договір купівлі-продажу або договір дарування нерухомого майна або свідоцтво про право власності або інший документ про право власності на нерухоме майно або договір оренди з актом приймання-передачі).
Учасником ТОВ «ФРЕЯ-2015» надано Договір оренди № 3 від 04.01.2021 р. складського приміщення з актом приймання-передачі (файл: Договір оренди складського приміщення.pdf), чим повністю виконано вимоги Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. В складі пропозиції ТОВ «ФРЕЯ-2015» містяться Договір оренди № 03 від 04.01.2021 року, Договір надання послуг № 09 від 03.02.2020 року та Договір надання послуг № 05 від 01.02.2021 року, укладені між ТОВ «ФРЕЯ-2015» та ПП «КАЛІБР», за підписами директорів кожного із цих юридичних осіб (директор ТОВ «ФРЕЯ-2015» - Гончар І.М., та директор ПП «КАЛІБР» - Гончар І.М.).
Згідно з ч. 2 ст. 207 Цивільного кодексу України правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її статутними документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства. Директор має право підписувати договори в силу закону.
Норми Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та інших чинних нормативних актів не містять положення, про те, що одна фізична особа не може займати керівні посади чи бути засновником в кількох юридичних особах одночасно.
Директор і юридична особа не перебувають у відносинах представництва. Директор виступає від імені юридичної особи як її виконавчий орган.
Гончар І.М. є директором ТОВ «ФРЕЯ-2015» та ПП «КАЛІБР», а не представником, тому підписання договору з обох сторін однією особою не є підставою нікчемності
З огляду на зазначене у задоволенні вимоги відмовлено.
1. Вимогами п.п. 2 п. 9 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає документи на власний або залучений автотранспорт та іншу техніку, приміщення/майданчика/площі для зберігання товару які зазначені в довідці про наявність власного або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: - у разі, якщо учасник закупівлі користуватиметься залученим транспортним засобом, яким буде постачатися товар, або технічним засобом для навантаження вугілля або автомобільними вагами, необхідно надати: договір оренди/надання послуг щодо транспортного засобу, яким буде постачатися товар, чинний протягом періоду поставки; договір оренди/надання послуг щодо автомобільних вагів, чинний протягом періоду поставки; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яким буде постачатися товар; свідоцтво про реєстрацію чи технічний талон технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля; протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, яким буде постачатися товар, складений не раніше 2020 р.
В складі пропозиції ТОВ «ФРЕЯ-2015» надано на зазначені в Довідці про наявність власного або залученого обладнання від 26.01.2021 року № 21/1-5 позиції, зокрема:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яким буде постачатися товар, на вантажний самоскид марки КАМАЗ, модель 5511, реєстраційний номер АЕ7915ЕК та причіп марки ПР, модель У32Б, реєстраційний номер 25615АА (файл: МТБ.pdf, ст. 8-9);
- технічний талон технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля на навантажувач фронтальний марки та моделі ТО-30 (файл: МТБ.pdf, ст. 7);
- протоколи перевірки технічного стану транспортного засобу, яким буде постачатися товар, складений не раніше 2020 р. на вантажний самоскид марки КАМАЗ, модель 5511, реєстраційний номер АЕ7915ЕК та причіп марки ПР, модель У32Б, реєстраційний номер 25615АА (файл: МТБ.pdf, ст. 3-6).
Згідно вимоги Оголошення передбачено надання протоколу перевірки технічного стану саме транспортного засобу, яким буде постачатися товар, а не на навантажувач чи ваги автомобільні, які не є транспортними засобами та згідно чинного законодавства не підлягають перевірці технічного стану транспортного засобу.
Вимогами Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає документальне підтвердження наявності складського приміщення/майданчика/площі для зберігання товару, що є предметом закупівлі (договір купівлі-продажу або договір дарування нерухомого майна або свідоцтво про право власності або інший документ про право власності на нерухоме майно або договір оренди з актом приймання-передачі).
Учасником ТОВ «ФРЕЯ-2015» надано Договір оренди № 3 від 04.01.2021 р. складського приміщення з актом приймання-передачі (файл: Договір оренди складського приміщення.pdf), чим повністю виконано вимоги Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. В складі пропозиції ТОВ «ФРЕЯ-2015» містяться Договір оренди № 03 від 04.01.2021 року, Договір надання послуг № 09 від 03.02.2020 року та Договір надання послуг № 05 від 01.02.2021 року, укладені між ТОВ «ФРЕЯ-2015» та ПП «КАЛІБР», за підписами директорів кожного із цих юридичних осіб (директор ТОВ «ФРЕЯ-2015» - Гончар І.М., та директор ПП «КАЛІБР» - Гончар І.М.).
Згідно з ч. 2 ст. 207 Цивільного кодексу України правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її статутними документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства. Директор має право підписувати договори в силу закону.
Норми Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та інших чинних нормативних актів не містять положення, про те, що одна фізична особа не може займати керівні посади чи бути засновником в кількох юридичних особах одночасно.
Директор і юридична особа не перебувають у відносинах представництва. Директор виступає від імені юридичної особи як її виконавчий орган.
Гончар І.М. є директором ТОВ «ФРЕЯ-2015» та ПП «КАЛІБР», а не представником, тому підписання договору з обох сторін однією особою не є підставою нікчемності
З огляду на зазначене у задоволенні вимоги відмовлено.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-000434-a.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МПП "ГРАНД РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:43680808
Дата подання: 08 лютого 2021 08:14
про відхилення пропозиції ТОВ "ФРЕЯ - 2015"
Наше підприємство уважно проаналізувало надану Вами відповідь на нашу вимогу №1/0402 від 04.02.2021р.
Складається враження, що Замовник навмисно ігнорує порушення та всіма силами намагається протягнути свого постачальника. Тому, з метою уникнення непорозумінь у майбутньому змушені більш детально надати роз’яснення з приводу, що означає надати належним чином засвідчену копію документу (ів).
Так, з оригіналу документу спочатку треба зробити скан-копію (чорно-білу), потім на копії документу у верхньому правому кутку першої сторінки паперового документа проставляється відмітка «Копія». Напис про засвідчення паперової копії документа у паперовій формі складається зі слів «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, власного імені та прізвища, та проставляється нижче реквізиту документа «Підпис», ставиться печатка. Тільки після цього документ сканується та завантажується до системи.
Так, належним чином завірена копія протоколу №1 Установчих зборів засновників, яку надало ТОВ «ФРЕЯ – 2015». Чого не можна сказати про наказ №1-ВК «Про призначення директора».
Також наполягаємо, що в довідці, яку надало ТОВ «ФРЕЯ – 2015» не зазначено телефон та ПІБ контрагента, який відповідав за виконання договору. Зазначено ПІБ та телефон директора ТОВ «ФРЕЯ – 2015» Гончар Ірина Миколаївна, замість відповідальної особи Віддлу освіти, сімї, молоді та спорту Магдалинівської районної державної адміністрації. Зазвичай ПІБ та телефон контрагента вказують з метою перевірки даних щодо виконання аналогічних договорів Учасником.
Крім того, Відділ освіти, сімї, молоді та спорту Магдалинівської районної державної адміністрації з 29.12.2020 року знаходиться в стані припинення.
Крім того, залишається загадкою, яким чином Замовник зміг прочитати напис підприємства на печатці, що проставлена на Сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик № 18 та текст Протоколу випробувань №3 та сертифікату якості №2?
І все ж таки, наполягаємо, що копії документів, які долучаються Учасником до пропозиції, не мають високий рівень чіткості, як того вимагає тендерна документація та законодавство України, а саме:
1. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик № 18, з нечітким зображенням(змазаним) печатки невідомого підприємства;
2. Протокол випробувань №3 та сертифікат якості №2 не мають чіткого зображення.
Таким чином, ТОВ «ФРЕЯ – 2015», не може бути переможцем, так як його цінова пропозиція не відповідає вимогам документації Замовника.
Вкотре просимо Замовника переглянути незаконне прийняте рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ТОВ «ФРЕЯ – 2015» та відхилити, як таку що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Усунути порушення та повторно провести визначення переможця даних торгів.
У випадку ігнорування будемо вимушені звернутися до органів Держаудитслужби України, Рахункової палати, суду та інших контролюючих органів (зокрема органів прокуратури) та громадських організацій з приводу даних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Складається враження, що Замовник навмисно ігнорує порушення та всіма силами намагається протягнути свого постачальника. Тому, з метою уникнення непорозумінь у майбутньому змушені більш детально надати роз’яснення з приводу, що означає надати належним чином засвідчену копію документу (ів).
Так, з оригіналу документу спочатку треба зробити скан-копію (чорно-білу), потім на копії документу у верхньому правому кутку першої сторінки паперового документа проставляється відмітка «Копія». Напис про засвідчення паперової копії документа у паперовій формі складається зі слів «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, власного імені та прізвища, та проставляється нижче реквізиту документа «Підпис», ставиться печатка. Тільки після цього документ сканується та завантажується до системи.
Так, належним чином завірена копія протоколу №1 Установчих зборів засновників, яку надало ТОВ «ФРЕЯ – 2015». Чого не можна сказати про наказ №1-ВК «Про призначення директора».
Також наполягаємо, що в довідці, яку надало ТОВ «ФРЕЯ – 2015» не зазначено телефон та ПІБ контрагента, який відповідав за виконання договору. Зазначено ПІБ та телефон директора ТОВ «ФРЕЯ – 2015» Гончар Ірина Миколаївна, замість відповідальної особи Віддлу освіти, сімї, молоді та спорту Магдалинівської районної державної адміністрації. Зазвичай ПІБ та телефон контрагента вказують з метою перевірки даних щодо виконання аналогічних договорів Учасником.
Крім того, Відділ освіти, сімї, молоді та спорту Магдалинівської районної державної адміністрації з 29.12.2020 року знаходиться в стані припинення.
Крім того, залишається загадкою, яким чином Замовник зміг прочитати напис підприємства на печатці, що проставлена на Сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик № 18 та текст Протоколу випробувань №3 та сертифікату якості №2?
І все ж таки, наполягаємо, що копії документів, які долучаються Учасником до пропозиції, не мають високий рівень чіткості, як того вимагає тендерна документація та законодавство України, а саме:
1. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик № 18, з нечітким зображенням(змазаним) печатки невідомого підприємства;
2. Протокол випробувань №3 та сертифікат якості №2 не мають чіткого зображення.
Таким чином, ТОВ «ФРЕЯ – 2015», не може бути переможцем, так як його цінова пропозиція не відповідає вимогам документації Замовника.
Вкотре просимо Замовника переглянути незаконне прийняте рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ТОВ «ФРЕЯ – 2015» та відхилити, як таку що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Усунути порушення та повторно провести визначення переможця даних торгів.
У випадку ігнорування будемо вимушені звернутися до органів Держаудитслужби України, Рахункової палати, суду та інших контролюючих органів (зокрема органів прокуратури) та громадських організацій з приводу даних дій Замовника.
Скасована
Дата: 08 лютого 2021 14:51
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 лютого 2021 14:48
Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ФРЕЯ - 2015" у зв’язку з неналежним засвідченням документів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" |
88 000,00
UAH з ПДВ
|
59 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МПП "ГРАНД РЕСУРС" |
99 800,00
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФРЕЯ-2015" |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
77 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАЛІТІНОВ СТЕПАН ВІКТОРОВИЧ" |
115 000,00
UAH з ПДВ
|
78 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" #43464211 |
Відхилено |
59 980,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 10:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МПП "ГРАНД РЕСУРС" #43680808 |
Відхилено |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 13:59
|
ТОВ "ФРЕЯ-2015" #39889761 |
Рішення скасоване |
77 500,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 14:51
|
ТОВ "ФРЕЯ-2015" #39889761 |
Відхилено |
77 500,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 15:57
|
ФОП "КАЛІТІНОВ СТЕПАН ВІКТОРОВИЧ" #3119114190 |
Рішення скасоване |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 16:57
|
ФОП "КАЛІТІНОВ СТЕПАН ВІКТОРОВИЧ" #3119114190 |
Відхилено |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 16:58
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій