Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви)
Очікувана вартість
15 890,00 UAH
UA-2021-01-18-000105-c 123a70242a014de6900dd4406fb81345
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Інна Анатоліївна

+380978338750 detstvo4@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №4" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007259
Місцезнаходження: 50008, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 33Д
Контактна особа: Мартинюк Інна Анатоліївна
+380978338750
detstvo4@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 15:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 14:59
Очікувана вартість: 15 890,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Згідно наявної потреби у закупівлі. Місцезнаходження замовника - 50008, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, будинок 33д. Категорія замовника - оюридична особа є розпорядником, одержувачем державних коштів, зазначені у першому абзаці, пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі -спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі -1) Набір реагентів для визначення загального білку в сечі турбідиметричним методом за реакцією з сульфосаліциловою кислотою ПрАТ”Реагент”
2)Сиворотка ліофілізована контрольна для біохімічних аналізів "Біоконт С" на 3,0мл.,
3)Контрольний матеріал СВС-3D 1х 2,0мл (норма). Код визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 33690000-3 - Лікарські засоби різн
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 набір
Набір реагентів для визначення загального білку в сечі турбідиметричним методом за реакцією з сульфосаліциловою кислотою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
40 Флакон
Сиворотка ліофілізована контрольна для біохімічних аналізів "Біоконт С" на 3,0мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
5 Флакон
Контрольний матеріал СВС-3D 1х 2,0мл (норма)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 09:24
оголошення реактиви та проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Реагент 13 307,20
UAH з ПДВ
13 307,20
UAH з ПДВ
Документи
ЖИВАЛЮК ІГОР БОРИСОВИЧ 15 315,00
UAH з ПДВ
15 315,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Реагент

ЖИВАЛЮК ІГОР БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Реагент
#13433137
Переможець 13 307,20
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 11:56

Документи

01 лютого 2021 11:56
Електронний підпис
01 лютого 2021 11:56
рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Реагент
#13433137
13 307,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 11:56
Електронний підпис
01 лютого 2021 11:56
рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:34
дод угода 1.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 09:37
Договір 92.PDF укладений
05 лютого 2021 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуваннят фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 996,45
UAH (в тому числі ПДВ 1 421,45 UAH)