Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 38302654 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а |
Контактна особа: |
Царук Олена Вікторівна +380485331750 komunosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2021 22:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 15:27 |
Очікувана вартість: | 618 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати - згідно договору. Місцезнаходження Замовника: вул. Ярослава Мудрого, 1а, м. Роздільна, Одеська область, 67400. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендерній документації. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: комунальна установа, рівень розпорядника бюджетних коштів - 3. Тендерна документація додається окремим додатком. Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 15530000-2 - Вершкове масло | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 14:29 |
перелік змін 19.01.21.docx | |
19 січня 2021 14:29 |
Додаток 2 проект договора до ТД нова редакція.doc | |
19 січня 2021 14:29 |
ТД 19.01.2021 нова редакція масло верш.doc |
19 січня 2021 14:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 січня 2021 14:29 |
перелік змін 19.01.21.docx
|
|||
19 січня 2021 14:29 |
Додаток 2 проект договора до ТД нова редакція.doc
|
|||
19 січня 2021 14:29 |
ТД 19.01.2021 нова редакція масло верш.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-14-000061 ● 4a102aaec1034f04ae19e648f2055c55
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2021 Одеса № 252
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідні записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.05.2021 та в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 14.05.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.05.2021 № 252
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
9 UA-2021-01-17-000073-c 17.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-19 15:19:18
Запит замовнику на пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 252 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло, яка проводилась комунальною установою спільної власності територіальних громад Роздільнянського району «Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-01-17-000073-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника фізичної-особи підприємця КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ (далі – ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ) вимогам пункту 5.2 Додатку 1 «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника не надано сканкопії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів?
Слід зауважити, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ надано акти виконаних робіт за січень 2021 № 08 та від 29.01.2021 № 03 лише на дезінфекцію (дезінсекцію, дератизацію) приміщень.
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ вимогам підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції не надано на підтвердження наявності потужностей у користуванні останнього, сканкопії оригіналів правовстановлюючих документів про право власності на приміщення, яке учасник використовує на підставі договору суборенди нежитлового приміщення від 20.01.2021 № 1, що укладений між фізичною-особою підприємцем ВОДНИК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ (далі – ФОП ВОДНИК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ) та ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ вимогам пункту 5.4 Додатку 1 «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника не надано рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, за адресою потужності: м. Одеса, вул. Новомосковська, 21/1?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ФОП КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ вимогам пункту 5.5 Додатку 1 «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника не надано сканкопію оригіналу акту перевірки Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання оператором ринку вимог законодавства за адресою потужності: м. Одеса, вул. Новомосковська, 21/1?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-26 16:56:46
Пояснення замовника
Південний офіс Держаудитслужби
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 252 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: ДК 021:2015: 15530000-2: Вершкове масло, яка проводилась Комунальною установою «Роздільнянський центр освіти» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2021-01-17-000073-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі.
На запит Південного офісу Держаудитслужби Замовник повідомляє наступне:
1.Згідно вимог пункту 5.2 Додатку 1 «Вимоги щодо предмету закупівлі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано сканкопії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів: а саме Договір № 2 від 04.01.2021 р. з Роздільнянською районною державною лікарнею ветеринарної медицини виключно на послуги з дезинфекції автомобіля Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI (державний номер ВН3622ІВ) та акт виконаних робіт за січень 2021 року на виконання послуг згідно цього договору. Тому Замовник, вважає вказану в акті назву послуги «дезинфекція приміщень» помилкою виконавця послуг, що цілком достатньо для задоволення вимог тендерної документації.
2.Згідно вимог пункту 5.4. Додатку 1до тендерної документації «Вимоги щодо предмету закупівлі» Учасник має бути оператором ринку, на підтвердження необхідно надати скан-копію оригіналу документу експлуатаційного дозволу на потужності, виданий Учаснику відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами. Відповідно, Учасником у складі пропозиції надано Експлуатаційний дозвіл на зберігання харчових продуктів тваринного походження від 30.07.2019 р. № 15-27-333 за адресою потужності: м. Одеса, вул. Новомосковська, 21/1.
Крім того, згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та «ПОРЯДКУ проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам» Оператор ринку, зобов'язаний подати заяву про державну реєстрацію такої потужності до територіального органу компетентного органу у разі, якщо використовує потужність, на яку не отримано експлуатаційного дозволу.
Голова тендерного комітету Микола СУХОЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
З висновком Південного офісу Держаудитслужби Замовник погоджується. З метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, комунальною установою було направлено листа від 02.06.2021 р. № 267/03/01-16 на ім’я ФОП Коваленко С.В. з вимогою про розірвання Договору від 22.02.2021 р. № 17 та проектом додаткової угоди на розірвання. Про результати цих дій нами буде додатково надана інформація до Південного офісу Держаудитслужби в найкоротший термін.
2021-06-04 11:09:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто
-
2021-06-14 09:16:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Коваленко Сергій Виталійович |
605 250,00
UAH з ПДВ
|
605 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КРЕЧКІВСЬКА ВІОРІКА ВАСИЛІВНА" |
616 010,00
UAH з ПДВ
|
616 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОТОВА ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА" |
618 700,00
UAH з ПДВ
|
618 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коваленко Сергій Виталійович #2349107752 |
Переможець |
605 250,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 19:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 21:18
|
доп угода | укладений |
11 червня 2021 21:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 19:13
|
Додаткова угода _1 вершкове масло.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 19:11
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 12:17
|
договір | укладений |
22 лютого 2021 12:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п.п.11.1 Договору № 17 від 22 лютого 2021 р. (далі Договір) та відповідно до підпункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони вирішили внести зміни до Договору: - п.п.2.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі зменшується на 49500,00 грн. (Сорок дев’ять тисяч п’ятсот грн.. 00 коп.) і становить 555750,00 грн. (П’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч сімсот п’ятдесят грн.. 00 коп.), без ПДВ, з урахуванням транспортних витрат на поставку товару»; - Додаток № 1 до Договору викласти в наступній редакції: Додаток № 1 до Договору № 17 від 22 лютого 2021 р. СПЕЦИФІКАЦІЯ № п/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру Кількість Ціна за одиницю, грн., без ПДВ Всього, грн., без ПДВ 1. Вершкове масло жирн. від 72,5% кг 2470 225,00 555750,00 Загальна вартість, грн., без ПДВ 555750,00 (П’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч сімсот п’ятдесят грн.. 00 коп.) 2. Інші умови договору, не порушені в цій Угоді, залишаються незмінними і сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
219 064,50
UAH
|
Причини розірвання договору: | з метою виконання висновку Південний офіс Держаудитслужби, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України |