Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлібобулочні вироби
Очікувана вартість
413 800,00 UAH
UA-2021-01-16-004337-a ● 6f137733c0d54c268d7809446f4c93b7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 19426807 |
Місцезнаходження: | 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19 |
Контактна особа: |
Грищенко Світлана Володимирівна 380459746387 10198@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 20:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 413 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,72% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8544 кілограми
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
199.5 кілограми
Хліб український
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
780 кілограми
Батон (або хліб) висівковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
4860 кілограми
Батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15812100-4 — Хлібобулочні вироби
300 кілограми
Булочка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
100 кілограми
Булочка з фруктово-ягідною начинкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 18:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 18:29 |
Перелік змін від 21.01.2021.docx | |
21 січня 2021 18:29 |
Тендерна документація_хліб.docx | |
21 січня 2021 18:29 |
Проект ДОГОВОРУ_Хліб.docx |
21 січня 2021 18:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 січня 2021 18:29 |
Перелік змін від 21.01.2021.docx
|
||||||
21 січня 2021 18:29 |
Тендерна документація_хліб.docx
|
||||||
21 січня 2021 18:29 |
Проект ДОГОВОРУ_Хліб.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-16-004337-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3140511555
Дата подання: 08 лютого 2021 11:46
Скарга на дії замовника торгів
02 лютого 2021 року відбулися торги на закупівлю за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
4 лютого 2021 року в електронній системі закупівель розміщено протокол замовника торгів від 04.02.2021, згідно якого переможцем торгів визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБОЗАВОД" #31484879 (далі – Учасник).
Вважаємо, що таке рішення замовника тогів не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на наступне.
1. В додатку 1 до тендерної документації наведена форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді наведеному нижче на фірмовому бланку Учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми. Серед граф талиція зазначеної тендерної пропозиції є графа «юридичний статус». Учасник у складі своєї пропозиції надав тендерну пропозиціїю з таблицею, в якій графа «юридичний статус» не була заповнена коректно.
2. Відповідно до датку № 2 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) 8. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати:
- б) оригінал сертифікату відповідності системи управління безпечністю харчових продуктів Учасник ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» або ДСТУ 4161-2003 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги», виданого компетентним органом (відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025:2006).
В разі неможливості надання у складі тендерної пропозиції документів, що заявлені в Тендерній документації, Учасник повинен надати письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності посилаючись на нормативні акти.
Учасник у складі своєї пропозиції такого сертифікату не надав. Він надав інший сертифікат, який за своїм змістом не є тотожним з тим, який вимагається замовником, а також не надав писмового пояснення причин ненадання документу.
3. Відповідно до додатку № 3 учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зокрема, довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення закупівлі (із зазначенням переліку: складські приміщення, автотранспорт тощо), підтверджена завіреною копією документа на право власності або право користування матеріально-технічною базою.
Учасник надав довідку, в якій зазначив тільки складські приміщення та автомобільний транспорт. Разом з тим, не зазначена інфоромація про виробничі цехи, сховища, холодильне обладнання.
Специфіка даної закупівлі передбачає вироблення продукту та його доставку замовнику. Отже, незазначення інформації про виробничі цехи є порушенням вимог тендерної документації.
Враховуючи зазначене вище, вимагаємо від замовника прийняти рішення про скасування свого рішення про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБОЗАВОД" #31484879 переможцем закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби».
Розгорнути
Згорнути
4 лютого 2021 року в електронній системі закупівель розміщено протокол замовника торгів від 04.02.2021, згідно якого переможцем торгів визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБОЗАВОД" #31484879 (далі – Учасник).
Вважаємо, що таке рішення замовника тогів не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на наступне.
1. В додатку 1 до тендерної документації наведена форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді наведеному нижче на фірмовому бланку Учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми. Серед граф талиція зазначеної тендерної пропозиції є графа «юридичний статус». Учасник у складі своєї пропозиції надав тендерну пропозиціїю з таблицею, в якій графа «юридичний статус» не була заповнена коректно.
2. Відповідно до датку № 2 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) 8. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати:
- б) оригінал сертифікату відповідності системи управління безпечністю харчових продуктів Учасник ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» або ДСТУ 4161-2003 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги», виданого компетентним органом (відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025:2006).
В разі неможливості надання у складі тендерної пропозиції документів, що заявлені в Тендерній документації, Учасник повинен надати письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності посилаючись на нормативні акти.
Учасник у складі своєї пропозиції такого сертифікату не надав. Він надав інший сертифікат, який за своїм змістом не є тотожним з тим, який вимагається замовником, а також не надав писмового пояснення причин ненадання документу.
3. Відповідно до додатку № 3 учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зокрема, довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення закупівлі (із зазначенням переліку: складські приміщення, автотранспорт тощо), підтверджена завіреною копією документа на право власності або право користування матеріально-технічною базою.
Учасник надав довідку, в якій зазначив тільки складські приміщення та автомобільний транспорт. Разом з тим, не зазначена інфоромація про виробничі цехи, сховища, холодильне обладнання.
Специфіка даної закупівлі передбачає вироблення продукту та його доставку замовнику. Отже, незазначення інформації про виробничі цехи є порушенням вимог тендерної документації.
Враховуючи зазначене вище, вимагаємо від замовника прийняти рішення про скасування свого рішення про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБОЗАВОД" #31484879 переможцем закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 12:31
Тендерний комітет Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» розглянув вимогу (реєстраційний номер в електронній системі: UA-2021-01-16-004337-a.a1.) на рішення замовника щодо визначення ТОВ «Перший столичний хлібзавод» переможцем закупівлі Хлібобулочні вироби, ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що надійшла від ФОП Хохотва І.І., РНОКПП 314051555
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1. У пункті 1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначені вимоги щодо надання учасниками інших документів, передбаченими вимогами Тендерної документації, зокрема заповнена та підписана форма «Тендерна пропозиція» – згідно додатку № 1 до Тендерної документації. Учасником ТОВ «Перший столичний хлібзавод» такий документ був наданий (файл Пропозиція,довідки.pdf), заповнений за наданою формою. Отже, вимоги Тендерної документації Учасником ТОВ «Перший столичний хлібзавод» в цій частині виконані. Інформація в документі зазначена достовірна, в тому числі і в графі «Юридичний статус». Підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Перший столичний хлібзавод», передбачених частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), немає.
2. Відповідно до датку № 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» учасник повинен надати зокрема оригінал сертифікату відповідності системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» або ДСТУ 4161-2003 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги», виданого компетентним органом (відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025:2006).
У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Перший столичний хлібзавод» надав сертифікат відповідності ДСТУ ISO 22000:2007.
Оскільки, національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (ІSО 22000:2005, IDТ) відповідає ISO 22000:2005 Food safety management systems — Requirements for any organization in the food chain (Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга), ступінь відповідності — ідентичний (IDТ), про що зазначено в передмові ДСТУ ISO 22000:2007, тендерним комітетом було прийнято правомірне рішення щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Перший столичний хлібзавод» технічним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
3. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а також додатку № 3 до Тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ відповідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасника в якості підтвердження наявності матеріально- технічної бази довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення закупівлі. Замовник, дотримуючись принципів публічних закупівель (зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них), в Тендерній документації не вимагав від учасників наявності матеріально-технічної бази саме для виробництва предмету закупівлі, оскільки участь у даній закупівлі могли брати не тільки виробники, а й постачальники товару. Учасник ТОВ «Перший столичний хлібзавод» довідку, яку вимагав Замовник в тендерній документації стосовно наявності матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення закупівлі, надав (файл Документи, що підтверджують відповідність ст. 16.pdf), а також документи, які підтверджують право власності на зазначену в довідці матеріально-технічну базу. Отже, Учасник ТОВ «Перший столичний хлібзавод» виконав умови Тендерної документації в цій частині і підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям.
З огляду на вищенаведене можна зробити висновок, що рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ ««Перший столичний хлібзавод» є законним і неупередженим. При прийнятті свого рішення тендерний комітет Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» дотримувався вимог Закону та Тендерної документації щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, а також дотримувався принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги, яка надійшла від учасника ФОП Хохотва І.І. (РНОКПП 314051555) реєстраційний номер в електронній системі: UA-2021-01-25-004337-а.a1
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1. У пункті 1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначені вимоги щодо надання учасниками інших документів, передбаченими вимогами Тендерної документації, зокрема заповнена та підписана форма «Тендерна пропозиція» – згідно додатку № 1 до Тендерної документації. Учасником ТОВ «Перший столичний хлібзавод» такий документ був наданий (файл Пропозиція,довідки.pdf), заповнений за наданою формою. Отже, вимоги Тендерної документації Учасником ТОВ «Перший столичний хлібзавод» в цій частині виконані. Інформація в документі зазначена достовірна, в тому числі і в графі «Юридичний статус». Підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Перший столичний хлібзавод», передбачених частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), немає.
2. Відповідно до датку № 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» учасник повинен надати зокрема оригінал сертифікату відповідності системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» або ДСТУ 4161-2003 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги», виданого компетентним органом (відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025:2006).
У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Перший столичний хлібзавод» надав сертифікат відповідності ДСТУ ISO 22000:2007.
Оскільки, національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (ІSО 22000:2005, IDТ) відповідає ISO 22000:2005 Food safety management systems — Requirements for any organization in the food chain (Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга), ступінь відповідності — ідентичний (IDТ), про що зазначено в передмові ДСТУ ISO 22000:2007, тендерним комітетом було прийнято правомірне рішення щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Перший столичний хлібзавод» технічним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
3. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а також додатку № 3 до Тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ відповідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасника в якості підтвердження наявності матеріально- технічної бази довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення закупівлі. Замовник, дотримуючись принципів публічних закупівель (зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них), в Тендерній документації не вимагав від учасників наявності матеріально-технічної бази саме для виробництва предмету закупівлі, оскільки участь у даній закупівлі могли брати не тільки виробники, а й постачальники товару. Учасник ТОВ «Перший столичний хлібзавод» довідку, яку вимагав Замовник в тендерній документації стосовно наявності матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення закупівлі, надав (файл Документи, що підтверджують відповідність ст. 16.pdf), а також документи, які підтверджують право власності на зазначену в довідці матеріально-технічну базу. Отже, Учасник ТОВ «Перший столичний хлібзавод» виконав умови Тендерної документації в цій частині і підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям.
З огляду на вищенаведене можна зробити висновок, що рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ ««Перший столичний хлібзавод» є законним і неупередженим. При прийнятті свого рішення тендерний комітет Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» дотримувався вимог Закону та Тендерної документації щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, а також дотримувався принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги, яка надійшла від учасника ФОП Хохотва І.І. (РНОКПП 314051555) реєстраційний номер в електронній системі: UA-2021-01-25-004337-а.a1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" |
274 372,83
UAH з ПДВ
|
246 528,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ |
268 340,00
UAH з ПДВ
|
265 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБОЗАВОД" |
376 707,48
UAH з ПДВ
|
268 175,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" #41202432 |
Відхилено |
246 528,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 19:26
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ #3140511555 |
Відхилено |
265 340,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 19:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБОЗАВОД" #31484879 |
Переможець |
268 175,40
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 19:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2021 19:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2022 22:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2022 22:17
|
№40_ДУ6_хліб_Перший столичний хлібзавод.pdf | зміни до договору |
09 червня 2022 22:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2022 22:03
|
№40_ДУ5_хліб_Перший столичний хлібзавод.pdf | зміни до договору |
09 червня 2022 22:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2022 19:26
|
№ 40_Ду 4_хліб_ТОВ ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБЗАВОД.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 19:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:39
|
№40_ДУ3 _ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБЗАВОД.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 19:56
|
№40_ДУ 2_хліб_Перший столичний хлібзавод.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 19:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2021 19:00
|
№40_ДУ 1_хліб_ТОВ ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБЗАВОД.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 18:59
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 13:59
|
№40_хліб_Перший столичний хлібозавод.pdf | укладений |
16 лютого 2021 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у звязку із зменшенням обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в наступному році, до 31.03.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодження обсягу постачання на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору для здійснення розрахунків у звязку із оголошенням воєнного стану |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у звязку із зменшенням потреби покупця |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |