Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи відеоспостереження з монтажем
Video surveillance systems with installation
Video surveillance systems with installation
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2021-01-16-003842-a ● e32019c53bd64d1dbdfc2459c1aad869
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Андрій Шифрук +380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Кудінов Юрій Борисович +380501004369 kudinov-yb@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Andrii Shyfruk +380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Кудінов Юрій Борисович +380501004369 kudinov-yb@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 11:17 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Publication date: | 16 січня 2021 16:16 |
Enquiries until: | 07 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 лютого 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 2 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 10 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Scope of the procurement
Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Умови надання тендерного забезпечення: Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)
Розгорнути
Згорнути
Name of the customer: Joint-stock company "Ukrposhta". Customer's location: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. USREOU of the customer: 21560045. Category of the Customer: the legal entity which carries out activity in separate spheres of managing. Name of the buyer: JSC "Ukrposhta". Customer's location: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. USREOU of the customer: 21560045. Category of the Customer: the legal entity which carries out activity in separate spheres of managing. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Terms of tender security: The form and content of the bank guarantee must meet the requirements of the Regulation on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies, approved by the Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine dated 15.12.2004 № 639, registered in the Ministry of Justice of Ukraine on 13.01.2005 41/10321. The bank guarantee must contain references to this tender documentation and to the changes made to it, if any. Validity of the tender offer: not less than 90 days from the date of the deadline for submission of tender offers. The guarantee must be irrevocable and unconditional. The warranty cannot be revoked by the guarantor. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement. When submitting bids and creating data, the person authorized to sign the bidding documents must pass electronic identification in the electronic procurement system with a qualified electronic signature (authentication) (ie, the CEP must be imposed on the bid in the electronic procurement system).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Привокзальна, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Vinnytsia region, Vinnytsia, street Privokzalna, 2
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Волинська обл. м. Луцьк, вул. Кривий Вал, 19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Volyn region Lutsk, street Kryvyi Val, 19
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 62
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Dnipropetrovsk region, Dnipro, 62 Dmytro Yavornytskoho ave
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Двірцева, 14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Donetsk region, Kramatorsk, street Palace, 14
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Вітрука, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Zhytomyr region, Zhytomyr, street Vitruka, 1
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Transcarpathian region, Uzhhorod, Sq. Postal, 4
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний, 133
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Zaporizhia region, Zaporizhia, 133 Sobornyi Ave.
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 13А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Ivano-Frankivsk region, Ivano-Frankivsk, street Sichovykh Striltsiv, 13A
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Гоголя, 72
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Kirovohrad region, Kropyvnytskyi, street Gogol, 72
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Luhansk region, Severodonetsk, street Vilesova, 3
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Львівська обл., м. Львів, вул. Словацького, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Lviv region, Lviv, street Slovak, 1
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Mykolaiv region, Mykolaiv, street Novozavodskaya, 1
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Mykolaiv region, Mykolaiv, street Novozavodskaya, 1
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Одеська обл., м. Одеса, вул. Садова, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Odessa region, Odessa, street Sadova, 10
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 33
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Poltava region, Poltava, street Sobornosti, 33
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Привокзальна, 3Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Rivne region, Rivne, street Privokzalna, 3B
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Сумська обл., м. Суми, пл. Привокзальна, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Sumy region, Sumy, Sq. Privokzalna, 5
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Тернопільська обл., м. Тернопіль, м-н Привокзальний, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Ternopil region, Ternopil, Privokzalny, 2
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Харківська обл., м. Харків, вул. Молочна, 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Kharkiv region, Kharkiv, street Molochna, 6
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Херсонська обл., м. Херсон, пр-т. Ушакова, 41
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Kherson region, Kherson, ave. Ushakova, 41
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 90
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Khmelnytsky region, Khmelnytsky, street Proskurivska, 90
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 34
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Cherkasy region, Cherkasy, street B. Vyshnevetsky, 34
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Чернігівська обл., м. Чернігів, пр-т. Миру, 28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Chernihiv region, Chernihiv, ave. Myru, 28
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
1 комплект
Система відеоспостереження з монтажем, Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Гагаріна, 36А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35125000-6 — Системи стеження
Video surveillance system with installation, Chernivtsi region, Chernivtsi, street Gagarin, 36A
CPV: 35125000-6
Період постачання:
по 30 червня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлені Системи здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Систем та надання Послуг згідно з умовами Договору на підставі належно оформленого Акту приймання-передачі Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Умови надання тендерного забезпечення: Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 16:28 |
Додаток 3 – Технічна специфікація зі змінами від 09.02.2021.docx.p7s | |
09 лютого 2021 16:28 |
ТД системи відеоспостереження зі змінами від 09.02.2021.docx.p7s | |
09 лютого 2021 16:28 |
ТД системи відеоспостереження зі змінами від 09.02.2021.docx | |
09 лютого 2021 16:28 |
Додаток 3 – Технічна специфікація зі змінами від 09.02.2021.docx | |
09 лютого 2021 16:28 |
Перелік змін до ТД системи відеоспостереження від 09.02.2021.docx | |
09 лютого 2021 16:28 |
Перелік змін до ТД системи відеоспостереження від 09.02.2021.docx.p7s |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
заявки на виконання робіт.
Дата подання: 21 січня 2021 14:25
Дата відповіді: 21 січня 2021 19:10
Прошу уточнити такі моменти: 1.Заявка на виконання робіт буде даватись на весь перелік віділень, чи окрема заявка на кожне віділення.
2. Оплата за виконані роботи буде оплачуватись окремо по кожному віділеню згідно підписаного акту виконаних робіт, чи по завершені робіт на всіх віділенях однією сумою?
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що заявки будуть подаватись окремо на кожен об'єкт, відповідно це стосується й оплати. Також повідомляємо наступне - постачальник постачає Системи та надає Послуги на кожному Об'єкті Покупця, згідно з наданими Покупцем заявками на поставку Систем та/або надання Послуг, за місцем поставки Систем та надання Послуг за адресами зазначеними у Додатку №3 до цього Договору. Оплата за поставлені Системи здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Систем та надання Послуг згідно з умовами Договору на підставі належно оформленого Акту приймання-передачі (далі – Акт), а також реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної (ця умова не застосовується якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Системи не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів.
Забезпечення виконання
Дата подання: 22 січня 2021 10:06
Дата відповіді: 22 січня 2021 10:47
Шановний Замовник!
В Додатку №10 до тендерної документації інформація про розмір забезпечення відсутня.
Який відсоток від укладеного договору складає забезпечення виконання?
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що інформація про забезпечення виконання договору міститься в розділі 7 проекту договору (додаток 6 до тендерної документації) та становить 5% від ціни договору.
Щодо розміру матриці
Дата подання: 27 січня 2021 15:39
Дата відповіді: 28 січня 2021 20:13
Доброго дня! З якою метою є прив'язка до розмірів матриці (не меньше 1/28) камер, які використовуються в приміщенні? Так, як є велика кількість камер, що підходять під інші заявлені характеристики. Такий параметр дуже обмежує вибір камер більшості провідних виробників.
Відповідь: Доброго дня. За результатами розгляду вашого запитання повідомляємо наступну інформацію - розмір матриці - це параметр, який впливає на якість зображення відеокамер. Замовником обрано рівень не менше 1/2,8 для гарантованого забезпечення розпізнавання зображення на об'єктах, де буде вестись спостереження. Крім того, зауважимо, що зазначений параметр наявний у широкого асортименту камер провідних виробників.
Негарантійний ремонт
Дата подання: 29 січня 2021 21:40
Дата відповіді: 02 лютого 2021 17:46
Шановний Замовник, ознайомившись з договором не знайшли відповідей на таке питання:
Немає алгоритму дій Виконавця у разі виходу з ладу окремих елементів системи в період гарантійної підтримки протягом 2 років з причин порушення умов експлуатації або крадіжки(вандалізм, перепад струму в загальній мережі, крадіжка змонтованого обладнання, хакерський злам системи тощо). Яким чином буде оплачуватись Виконавцю робота та/або вартість заміни обладнання/компонентів та відновлення роботи системи у такому випадку? Чи звільняється від відповідальності по усуненню такої несправності Системи Виконавець?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що за результатами опрацювання вашого питання Замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за закупівлею. Також, у разі внесення змін до тендерної документації, звертаємо вашу увагу на важливість зазначення останньої редакції тендерної документації при оформленні забезпечення тендерних пропозицій (банківська гарантія).
Кадрова швидкість
Дата подання: 29 січня 2021 22:15
Дата відповіді: 02 лютого 2021 17:46
Шановний Замовник, уточніть у тех. додатку 3,пункт 5.1.2. у таблиці розділ 5 вказано наступне: Частота кадрів за секунду - не менше 25 кадрів за секунду.
Просимо внести уточнення щодо якої саме роздільної здатності це стосується, адже частина камер за матрицею 5 МП, надає кадрову швидкість 25 кадрів на на усіх режимах. Прошу або вказати конкретний режим (до прикладу 2592х1944/25 кадрів в секунду)
Це саме стосується оглядової камери тех. додатку 3,пункт 5.1.1 у таблиці розділ 5
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що за результатами опрацювання вашого питання Замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за закупівлею. Також, у разі внесення змін до тендерної документації, звертаємо вашу увагу на важливість зазначення останньої редакції тендерної документації при оформленні забезпечення тендерних пропозицій (банківська гарантія).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-16-003842-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД", Код ЄДРПОУ:38061358
Дата подання: 26 лютого 2021 16:44
Оскарження дій Замовника щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" звертається до Тендерного комітету із вимогою переглянути своє рішення, визнати нашу пропозицію такою, що відповідає умовам тендерної документації та допустити ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" до участі у аукціоні.
Учасником надано підписану та заповнену технічну специфікацію про характеристики предмета закупівлі, які відповідають вимогам Замовника.
В п.5.3 в таблиці по вимозі «Функції та протоколи» в частині «VLAN 802.1Q Tag-VLAN» Учасником зазначено «VLAN 802.1Q». Функція «Tag-VLAN» є основним призначенням протоколу «VLAN 802.1Q», тому не може бути відсутньою при наявності самого протоколу.
Розгорнути
Згорнути
Учасником надано підписану та заповнену технічну специфікацію про характеристики предмета закупівлі, які відповідають вимогам Замовника.
В п.5.3 в таблиці по вимозі «Функції та протоколи» в частині «VLAN 802.1Q Tag-VLAN» Учасником зазначено «VLAN 802.1Q». Функція «Tag-VLAN» є основним призначенням протоколу «VLAN 802.1Q», тому не може бути відсутньою при наявності самого протоколу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 20:05
Доброго дня. Замовник повідомляє, що відповідно до положень додатку 3 (технічна специфікація) до тендерної документації вимагалось зазначення інформації щодо відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зокрема така вимога стосувалась й параметру "Функції та протоколи: VLAN 802.1Q Tag-VLAN". Замовник вважає, що учасник у складі своєї пропозиції надав таку інформацію щодо цього параметру, яка не відповідає вимогам та умовам, що висувались до предмету закупівлі, з цієї причини Вашу пропозицію було відхилено.
Номер вимоги: UA-2021-01-16-003842-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БУРКОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3240820896
Дата подання: 01 березня 2021 16:33
Вимоги
Доброго дня.
Ознайомившись з документацією учасників ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ", допущених то участі в тендері по результатам прекваліфікації повідомляю, про те що учасником вказано недостовірну інформацію про технічні характеристики обладнання, а саме:
1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" вказало у документі «Технічна специфікація.pdf» п.5.1.2 щодо камери Green Vision, GV-101-IP-E-DOS50V-30, Апаратна функція широкого динамічного діапазону WDR не менше 120 db, де Учасник вказав, що цей параметр у вказаної камери 120dB, що не відповідає дійсності. В якості доказу надаємо паспорт на камеру та посилання на сайт імпортера і представника в Україні https://greenvision.ua/production/Kamery/IP-kamery/528 вкладка Загрузки -> Руководство пользователя. На підтвердження даної інформації до вимоги додано паспорт на товар. Реальне значення WDR за паспортом 52 dB.
п.5.1.1 щодо камери Green Vision, GV-099-IP-ME-DOS50-20 POE 5MP (Ultra), Апаратна функція широкого динамічного діапазону WDR не менше 120db, де Учасник вказав, що цей параметр у вказаної камери 120dB, що не відповідає дійсності. В якості доказу надаємо паспорт на камеру та посилання на сайт імпортера і представника в Україні https://greenvision.ua/production/Kamery/IP-kamery/533 вкладка Загрузки -> Руководство пользователя. На підтвердження даної інформації до вимоги додано паспорт на товар. Реальне значення WDR за паспортом 52 dB.
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ" вказало у документі «Технічна специфікація Додаток 3.pdf» п.5.1.1 щодо камери Модель: Atis, ANVD-5MIRP-20W/2.8APrime, Апаратна функція широкого динамічного діапазону WDR не менше 120db, де Учасник вказав, що цей параметр у вказаної камери 120dB, що не відповідає дійсності. Фактично цей виробник взагалі не має і не проводив замірів для параметру WDR. У паспорті немає жодної згадки, де б цей параметр був зафіксований, що було виявлено нами під час опрацювання технічного завдання. Завдання та спілкування із офіційним постачальником бренду Atis а Україну компанією SEC. Данну інформацію можливо перевірити на сайті офіційного постачальника SEC за посиланням https://www.bezpeka-shop.com/product/ip-videokamera-atis-anvd-5mirp-20w-2-8a-prime-dlya-sistemy-ip-videonablyudeniya/.
У зв’язку з вищенаведеною інформацією вимагаємо дискваліфікувати ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ".
Наступною вимогою ФОП Бурковський М.О. вимагає допустити нашу компанію у якості учасника до аукціону та прийняти наступні факти:
1. В п.5.2, в таблиці (варіант 2): зазначено характеристику «Частота кадрів за секунду на кожну камеру» тільки на 5 каналів з 16-ти. – показник вказаний у цьому пункті формальна помилка (вказана характеристика, стосується іншого параметру). Правильною характеристикою необхідно вважати 25 к/с на кожен канал. Адже мережевий реєстратор не впливає на кадрову швидкість під час запису, а пише відео у такому вигляді, як його надсилає йому IP камера, це базовий та загальновідомий принцип роботи мережевих реєстраторів будь-якого бренду на основі IP технології.
2. Стосовно причини: «Також учасником не накладено кваліфікований електронний підпис на пропозицію (відповідно до положень п.1 розділу III Тендерної документації та положень додатку 4 до Тендерної документації), що є підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки накладена саме печатка учасника, а не підпис уповноваженої особи на підписання документів пропозиції.» це не є причиною для Нашої дискваліфікації, так як кваліфікованій електронній печатці фігурує сама фізична особа підприємець, відповідно являється уповноваженою особою самого себе, з цього слідує, що накладання цифрової печатки КЕП є повністю доцільною та легітимною.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з документацією учасників ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ", допущених то участі в тендері по результатам прекваліфікації повідомляю, про те що учасником вказано недостовірну інформацію про технічні характеристики обладнання, а саме:
1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" вказало у документі «Технічна специфікація.pdf» п.5.1.2 щодо камери Green Vision, GV-101-IP-E-DOS50V-30, Апаратна функція широкого динамічного діапазону WDR не менше 120 db, де Учасник вказав, що цей параметр у вказаної камери 120dB, що не відповідає дійсності. В якості доказу надаємо паспорт на камеру та посилання на сайт імпортера і представника в Україні https://greenvision.ua/production/Kamery/IP-kamery/528 вкладка Загрузки -> Руководство пользователя. На підтвердження даної інформації до вимоги додано паспорт на товар. Реальне значення WDR за паспортом 52 dB.
п.5.1.1 щодо камери Green Vision, GV-099-IP-ME-DOS50-20 POE 5MP (Ultra), Апаратна функція широкого динамічного діапазону WDR не менше 120db, де Учасник вказав, що цей параметр у вказаної камери 120dB, що не відповідає дійсності. В якості доказу надаємо паспорт на камеру та посилання на сайт імпортера і представника в Україні https://greenvision.ua/production/Kamery/IP-kamery/533 вкладка Загрузки -> Руководство пользователя. На підтвердження даної інформації до вимоги додано паспорт на товар. Реальне значення WDR за паспортом 52 dB.
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ" вказало у документі «Технічна специфікація Додаток 3.pdf» п.5.1.1 щодо камери Модель: Atis, ANVD-5MIRP-20W/2.8APrime, Апаратна функція широкого динамічного діапазону WDR не менше 120db, де Учасник вказав, що цей параметр у вказаної камери 120dB, що не відповідає дійсності. Фактично цей виробник взагалі не має і не проводив замірів для параметру WDR. У паспорті немає жодної згадки, де б цей параметр був зафіксований, що було виявлено нами під час опрацювання технічного завдання. Завдання та спілкування із офіційним постачальником бренду Atis а Україну компанією SEC. Данну інформацію можливо перевірити на сайті офіційного постачальника SEC за посиланням https://www.bezpeka-shop.com/product/ip-videokamera-atis-anvd-5mirp-20w-2-8a-prime-dlya-sistemy-ip-videonablyudeniya/.
У зв’язку з вищенаведеною інформацією вимагаємо дискваліфікувати ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ".
Наступною вимогою ФОП Бурковський М.О. вимагає допустити нашу компанію у якості учасника до аукціону та прийняти наступні факти:
1. В п.5.2, в таблиці (варіант 2): зазначено характеристику «Частота кадрів за секунду на кожну камеру» тільки на 5 каналів з 16-ти. – показник вказаний у цьому пункті формальна помилка (вказана характеристика, стосується іншого параметру). Правильною характеристикою необхідно вважати 25 к/с на кожен канал. Адже мережевий реєстратор не впливає на кадрову швидкість під час запису, а пише відео у такому вигляді, як його надсилає йому IP камера, це базовий та загальновідомий принцип роботи мережевих реєстраторів будь-якого бренду на основі IP технології.
2. Стосовно причини: «Також учасником не накладено кваліфікований електронний підпис на пропозицію (відповідно до положень п.1 розділу III Тендерної документації та положень додатку 4 до Тендерної документації), що є підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки накладена саме печатка учасника, а не підпис уповноваженої особи на підписання документів пропозиції.» це не є причиною для Нашої дискваліфікації, так як кваліфікованій електронній печатці фігурує сама фізична особа підприємець, відповідно являється уповноваженою особою самого себе, з цього слідує, що накладання цифрової печатки КЕП є повністю доцільною та легітимною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 20:13
Доброго дня. Замовник повідомляє, що зазначена аргументація не може бути прийнятою до уваги, оскільки посилання на різноманітні сайти не є достовірним джерелом інформації, а замовник не керується подібною інформацією, як аргументом при перевірці документів учасників на відповідність умовам та вимогам щодо технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зокрема, відповідно до зазначених посилань, апаратна функція широкого динамічного діапазону WDR (Wide Dynamic Range) відповідає тендерній пропозиції наданої учасником.Слід зазначити, що на певних ресурсах подібна інформація міститься у переліку технічних характеристик, тощо. Як зазначалось вище, посилання на інтернет ресурси не є, та не може бути визначальним при прийнятті рішення замовником, тому прийняте рішення слід вважати абсолютно законним, обгрунтованим та таким, що не суперечить чинним нормативним актам у сфері публічних закупівель.
АТ "Укрпошта" наголошує, що інформація про підстави відхилення Вашої пропозиції оприлюднена відповідно до закону. Замовник не заперечує щодо законних прав учасника щодо оскарження рішення замовника у визначений законом спосіб.
На підставі вищезазначеного, дана вимога відхиляється.
АТ "Укрпошта" наголошує, що інформація про підстави відхилення Вашої пропозиції оприлюднена відповідно до закону. Замовник не заперечує щодо законних прав учасника щодо оскарження рішення замовника у визначений законом спосіб.
На підставі вищезазначеного, дана вимога відхиляється.
Номер вимоги: UA-2021-01-16-003842-a.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Лемешко Олександр Георгійович, Код ЄДРПОУ:2257403916
Дата подання: 23 березня 2021 15:28
Вимога
Шановний Замовник, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНАУТ», у зв’язку з наданням завідомо неправдивих даних учасником під час подання тендерної пропозиції!
В файлі «Технічна специфікація.pdf» учасник вказав, що камери GV-099-IP-ME-DOS50-20 та GV-101-IP-E-DOS50V-30 мають підтримку карти пам’яті, що не відповідає дійсності. Нижче наведені посилання на офіційний сайт представника компанії GreenVison в Україні, де відсутні відомості про підтримку даними камерами карт пам’яті. Також у додатках до Вимоги надані паспорти до цих камер, де також відсутня інформація про підтримку карт пам’яті камерами, які запропоновані ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ІНАУТ».
https://greenvision.ua/production/Kamery/IP-kamery/533
https://greenvision.ua/production/Kamery/IP-kamery/528
Розгорнути
Згорнути
В файлі «Технічна специфікація.pdf» учасник вказав, що камери GV-099-IP-ME-DOS50-20 та GV-101-IP-E-DOS50V-30 мають підтримку карти пам’яті, що не відповідає дійсності. Нижче наведені посилання на офіційний сайт представника компанії GreenVison в Україні, де відсутні відомості про підтримку даними камерами карт пам’яті. Також у додатках до Вимоги надані паспорти до цих камер, де також відсутня інформація про підтримку карт пам’яті камерами, які запропоновані ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ІНАУТ».
https://greenvision.ua/production/Kamery/IP-kamery/533
https://greenvision.ua/production/Kamery/IP-kamery/528
Скасована
Дата: 24 березня 2021 11:27
Причина: Не вірно оформлена
Номер вимоги: UA-2021-01-16-003842-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Лемешко Олександр Георгійович, Код ЄДРПОУ:2257403916
Дата подання: 24 березня 2021 11:43
Недостовірна інформація про обладнання
Шановний Замовник, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНАУТ», у зв’язку з наданням завідомо неправдивих даних учасником під час подання тендерної пропозиції!
В файлі «Технічна специфікація.pdf» учасник вказав, що камера GV-101-IP-E-DOS50V-30 має підтримку карти пам’яті, що не відповідає дійсності. У додатку до Вимоги надано паспорт камери GV-101-IP-E-DOS50V-30, де в пункті «Функції зберігання» відсутня інформація про підтримку карт пам’яті даною камерою.
Додаток – паспорт камери GV-101-IP-E-DOS50V-30
Розгорнути
Згорнути
В файлі «Технічна специфікація.pdf» учасник вказав, що камера GV-101-IP-E-DOS50V-30 має підтримку карти пам’яті, що не відповідає дійсності. У додатку до Вимоги надано паспорт камери GV-101-IP-E-DOS50V-30, де в пункті «Функції зберігання» відсутня інформація про підтримку карт пам’яті даною камерою.
Додаток – паспорт камери GV-101-IP-E-DOS50V-30
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2021 18:49
Відповідно до частини 3 статті 31 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 33 цього ж Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 8 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Окрім цього, АТ «Укрпошта» повідомляє, що пропозиція учасника ПП «ІНАУТ» відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації замовника. Замовник наголошує, що товар, який пропонується даним учасником, повністю відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в частині, що висувалась у технічної специфікації тендерної документації замовника. В тому числі й щодо відповідності параметра, на який посилається шановний скаржник у даній вимозі.
Відповідно до частини 4 статті 33 цього ж Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 8 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Окрім цього, АТ «Укрпошта» повідомляє, що пропозиція учасника ПП «ІНАУТ» відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації замовника. Замовник наголошує, що товар, який пропонується даним учасником, повністю відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в частині, що висувалась у технічної специфікації тендерної документації замовника. В тому числі й щодо відповідності параметра, на який посилається шановний скаржник у даній вимозі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-16-003842-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 01 березня 2021 11:48
Дата подання: 01 березня 2021 11:48
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2021 12:12
рішення від 03.03.2021 № 4002 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 12:12
інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2021 №5059.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 19:54
рішення від 15.03.2021 №5059.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 19:46
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 лютого 2021
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "АБВ-ТЕХ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП Лемешко Олександр Георгійович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2021 17:07
|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ПРОФ-ІНСТАЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ФОП "БУРКОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "СМАРТ ДІФЕНС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ АРСЕНАЛ СБ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" |
1 544 436,00
UAH з ПДВ
|
1 449 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ" |
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Лемешко Олександр Георгійович |
1 898 078,00
UAH з ПДВ
|
1 898 078,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" #35302431 |
Переможець |
1 449 996,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 20:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 16:36
|
Договір №140421-02 ПП Інаут.pdf | укладений |
14 квітня 2021 16:35
|