Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» «Розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, кіоску, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Нікопольський – зупинка «Кальміуський ринок» (автобусна-непарна сторона) у м. Маріуполі.»
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2021-01-16-003834-a 7dd7c8f1be5841c7a6373793f58d43e2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Чаус

+380677851464 avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Інна Чаус
+380677851464
avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 15:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 12:23
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 «71320000-7 - Послуги з інженерного проектування»
«Розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, кіоску, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Нікопольський – зупинка «Кальміуський ринок» (автобусна-непарна сторона) у м. Маріуполі.»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 «71320000-7 - Послуги з інженерного проектування»
«Розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, кіоску, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Нікопольський – зупинка «Кальміуський ринок» (автобусна-непарна сторона) у м. Маріуполі.»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Нікопольський – зупинка «Кальміуський ринок» (автобусна-непарна сторона)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 15:35
Протокол № 1005-21.PDF
18 січня 2021 17:53
Протокол № 991-21.PDF
19 січня 2021 15:35
Оголошення ПСД пр. Нікопольський – зупинка «Кальміуський ринок» (автобусна-непарна сторона) зі змінами 19.01.2021.docx
19 січня 2021 09:47
Оголошення спрощена закупівля ПСД пр. Нікопольський – зупинка «Кальміуський ринок» (автобусна-непарна сторона) зі змінами 18.01.2021.docx
18 січня 2021 17:53
Оголошення спрощена закупівля ПСД пр. Нікопольський – зупинка «Кальміуський ринок» (автобусна-непарна сторона) зі змінами 18.01.2021.docx
16 січня 2021 16:15
Оголошення спрощена закупівля ПСД пр. Нікопольський – зупинка «Кальміуський ринок» (автобусна-непарна сторона).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 22 січня 2021 11:52
Дата відповіді: 22 січня 2021 14:30
Доброго дня. Згідно зі змістом Оголошення Замовником передбачено наcтупне: «Для належного та якісного виконання робіт учасник повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого ГІПа або ГАПа, який має стаж роботи на підприємстві не менше 2 років.» На нашу думку така вимога, є завищеною та дискримінаційною, так як працівник на посаді ГІПа та/або ГАПа може мати багаторічний досвід роботи та відповідати найвищим критеріям але бути працквлаштованим на конкретному підприємстві менш ніж два роки. Така ситуація ніяким чином не може погіршити якість виконання проектних робіт та/або свідчити про невідповідність організації учасника вимогам закупівлі. Вимагаємо прибрати вказану умову. Згідно зі змістом Оголошення Замовником передбачено наcтупне: «Для підтвердження наявності зазначених вище працівників у складі пропозиції необхідно надати копії чинних кваліфікаційних сертифікатів та накази про призначення/або трудові книжки.» Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною, так як працівник можуть працювати на кількох підприємствах, як на постійній основі так і за договорами цивільно-правового характеру. Чинне законодавство України не передбачає заборон та/або обмежень щодо виконання роботи особами за договорами цивільно-правового характеру. Вимагаємо виправити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги у тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації та інші вимоги, передбачені законодавством.
За визначенням, наведеним у пункті 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, головний інженер проекту (далі – ГІП) – інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним, на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 визначено, що генпроектувальник (проектувальник) визначає розпорядчим документом ГАПа та/або ГІПа, а це є свідченням того, що ГІП та/або ГАП має бути працевлаштованим на підприємстві.
Для якісного і вчасного виконання робіт Учасник має підтвердити, що ГІП та/або ГАП має не менше 2-ох річного стажу на підприємстві, дана умова гарантує кваліфікацію працівника(ів) які будуть координувати виконання робіт з розробки проектної документації.
Вимога щодо надання наказів про призначення на посаду/або трудових книжок має підтвердити досвід роботи ГІПа та/або ГАПа, оскільки наявність сертифікату не є беззаперечним свідченням досвіду ГІПа та/або ГАПа.
Таким чином, ця вимога не суперечить чинному законодавству та дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника.

У постанові Верховного суду України від 24.06.2020 по справі № 826/15639/17 було вказано наступне: "Факт того, що виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу". За такої умови дана вимога не є дискримінаційною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-16-003834-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 19 січня 2021 09:36
Щодо сертифікату ISO
Шановний Замовник. Згідно зі змістом Оголошення Замовником передбачено наcтупне: Для підтвердження можливості виконання робіт якісно та в строк Учасник надає сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015, за напрямком діяльності відповідно до предмету закупівлі або аналогічний сертифікат системи управління якістю за аналогічним напрямком діяльності. Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною з наступних причин: Відповідність Товару вимогам державних стандартів визначається Сертифікатом відповідності продукції вимогам ТУ (технічних умов), або ДСТУ Державної системи сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У той же час, сертифікат ISO 9001 підтверджує не якість самої продукції, а, згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Національний стандарт України. Системи управління якістю» установлює вимоги до системи управління якістю. Вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Тобто сертифікації за ISO 9001 підлягає не якість самої продукції, а система управління (менеджмент) виробника. Згідно з чинним законодавством України Сертифікація за стандартами ISO 9001 не є обов’язковою. Таким чином, учасник, який є безпосереднім сертифікованим Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України виробником зазначеного у документації обладнання, має власні технічні можливості та працівників відповідного кваліфікаційного рівня для забезпечення самостійного якісного проектування, виготовлення, а також гарантійного та післягарантійного сервісне обслуговування продукції власного виробництва, не потребує обов’язкової сертифікації за стандартами ISO 9001. Вимогою до учасників закупівлі надання у складі тендерної пропозиції сертифікату за стандартами ISO 9001 Замовник обмежує коло учасників, у тому числі і безпосередніх виробників предмету закупівлі, такими, які мають вказаний необов’язковий сертифікат. Тобто, для учасників створюються дискримінаційні умови, які негативно впливають на конкуренцію, що у свою чергу перешкоджає максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів, виділених на цю закупівлю. Враховуючи викладене, зміст та вимоги тендерної документації Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», а також частини 4 ст. 22 «Тендерна документація» вказаного Закону, згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації, вимогу «Для підтвердження можливості виконання робіт якісно та в строк Учасник надає сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015, за напрямком діяльності відповідно до предмету закупівлі або аналогічний сертифікат системи управління якістю за аналогічним напрямком діяльності».
Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 січня 2021 15:34
Доброго дня!
Згідно із зауваженням, вимоги тендерної документації відкориговані.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-16-003834-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ», Код ЄДРПОУ:40453762
Дата подання: 21 січня 2021 15:18
Стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації
Згідно зі змістом Оголошення Замовником передбачено наcтупне: «Для належного та якісного виконання робіт учасник повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого ГІПа або ГАПа, який має стаж роботи на підприємстві не менше 2 років.» На нашу думку така вимога, є завищеною та дискримінаційною, так як працівник на посаді ГІПа та/або ГАПа може мати багаторічний досвід роботи та відповідати найвищим критеріям але бути працквлаштованим на конкретному підприємстві менш ніж два роки. Така ситуація ніяким чином не може погіршити якість виконання проектних робіт та/або свідчити про невідповідність організації учасника вимогам закупівлі. Вимагаємо прибрати вказану умову. Згідно зі змістом Оголошення Замовником передбачено наcтупне: «Для підтвердження наявності зазначених вище працівників у складі пропозиції необхідно надати копії чинних кваліфікаційних сертифікатів та накази про призначення/або трудові книжки.» Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною, так як працівник можуть працювати на кількох підприємствах, як на постійній основі так і за договорами цивільно-правового характеру. Чинне законодавство України не передбачає заборон та/або обмежень щодо виконання роботи особами за договорами цивільно-правового характеру. Вимагаємо виправити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2021 14:30
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги у тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації та інші вимоги, передбачені законодавством.
За визначенням, наведеним у пункті 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, головний інженер проекту (далі – ГІП) – інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним, на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 визначено, що генпроектувальник (проектувальник) визначає розпорядчим документом ГАПа та/або ГІПа, а це є свідченням того, що ГІП та/або ГАП має бути працевлаштованим на підприємстві.
Для якісного і вчасного виконання робіт Учасник має підтвердити, що ГІП та/або ГАП має не менше 2-ох річного стажу на підприємстві, дана умова гарантує кваліфікацію працівника(ів) які будуть координувати виконання робіт з розробки проектної документації.
Вимога щодо надання наказів про призначення на посаду/або трудових книжок має підтвердити досвід роботи ГІПа та/або ГАПа, оскільки наявність сертифікату не є беззаперечним свідченням досвіду ГІПа та/або ГАПа.
Таким чином, ця вимога не суперечить чинному законодавству та дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника.

У постанові Верховного суду України від 24.06.2020 по справі № 826/15639/17 було вказано наступне: "Факт того, що виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу". За такої умови дана вимога не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2021-01-16-003834-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія", Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 11 лютого 2021 20:30
Вимога щодо скасування рішення Замовника
Відповідно до результатів закупівлі UA-2021-01-16-003834-a за предметом ДК 021:2015 «71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» «Розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, кіоску, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Нікопольський – зупинка «Кальміуський ринок» (автобусна-непарна сторона) у м. Маріуполі.», було визначено переможця, яким став Учасник - ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" .

Зазначене вище рішення Замовника, порушує вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, нівелює основоположні принципи проведення закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та направленні на проведення відкритої та неупередженої процедури закупівлі, оскільки:

По- перше: Згідно вимог оголошення Замовник вимагає надання сканкопії документа (сторінок паспорта уповноваженої особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки.)

Натомість, у пропозиції ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" надано лише часткові сторінки паспорту директора Галич В.Г., відповідно даний документ надано не в повному обсязі, таким чином Замовник позбавлений можливості встановити чи була надана дана інформація в повній мірі та чи є вона достовірною. Окрім цього Замовником окремо не встановлено в оголошенні можливості надання окремих сторінок або подання витягу з документу, що посвічує уповноважену особу. Отже виходячи з вищезазначеного, у складі пропозиції ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" відсутня належна копія документа (сторінок паспорта уповноваженої особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору, проте Замовник не звертає увагу на порушення даної вимог оголошення та надання часткової інформації ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ".

Додатково зазначаємо, що дана невідповідність пропозиції ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" не може бути визнана формальною помилкою, оскільки відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.

По-друге: Умовами оголошення встановлено, що для усвідомлення обсягів виконання робіт Учасник має оглянути об’єкт до кінцевого терміну подання пропозицій та надати у складі пропозиції довідку про огляд за підписом представника Замовника.

Натомість у складі пропозиції ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" не міститься даної довідки про огляд об’єкту за підписом Замовника. Відсутність зазначеного документу у складі пропозиції свідчить про відсутність у ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" розуміння реальних обсягів виконання робіт, що в майбутньому може призвести до виконання робіт не належної якості та з порушенням строків встановлених в оголошенні.

Більш того, Замовник встановлює вимогу про надання у складі пропозиції документу, що має бути підписаний самим Замовником, відповідно при розгляді пропозиції усвідомлює, що ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" не було дотримано даної вимоги та не оглянуто об’єкт, не дивлячись на це відсутність даного документу не впливає на Замовника який визнає даного Учасника переможцем. Зазначене може свідчити про наявність у Замовника зацікавленості у визнані переможцем саме ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" не зважаючи на наявну не відповідність пропозиції.

По - третє: Вимоги Замовника в Додатку №1 до оголошення встановлюють, що у складі пропозиції Учасник має надати кошториси на виконання проектних робіт відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (пропечатані та підписані організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого головного архітектору проекту (головного інженеру проекту)).
Натомість ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" надано у складі пропозиції кошториси на проектні роботи, що порушують вимоги ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (надалі ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013), з наступних підстав:
Кошторис складено з порушенням ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (надалі ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013). ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013 зі змінами – це національний стандарт України, який застосовується для використання суб'єктами містобудування, які виконують проектні, вишукувальні, науково-проектні роботи та експертизу проектної документації на будівництво, або є замовниками цих робіт при розрахунку кошторисної вартості, пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, і носить обов’язковий характер для будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії.
Відповідно до п. 1 Додатка К ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013: «За умови неможливості визначити вартість проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт за пунктами 5.1-5.8 та за додатком Ж, кошторисну вартість можливо визначити методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості робіт та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою № 3-П (додаток Д)», тобто складання кошторисного розрахунку за формою 3-П при можливості визначення вартості проектних робіт за пунктами 5.1-5.8 та за додатком Ж, є недопустимим при наявності прямих розцінок. Відповідно, ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" мали надати розрахунок, згідно «Збірника цін на проектні роботи для будівництва», а також «Загальних вказівок по застосуванню збірника цін на проектні роботи для будівництва» із застосуванням відповідних коефіцієнтів. А саме Збірника цін на проектні роботи для будівництва Розділ 40 «Районне планування. Планування та забудова населених пунктів» Глава 5 «Малі форми архітектури та елементи благоустрою» таблиця 15.
ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" знехтував вимогами ДСТУ - Б. Д.1.1-7:201 і надає розрахунок за формою 2-П виходячи з трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, який не відповідає Додатку Д ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013 (це має бути форма 3-П).
Отже, ігноруючи власну вимогу оголошення, щодо надання кошторисних розрахунків на проектні роботи відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, Замовник не звертає увагу на дану грубу невідповідність та не вважає, що надання кошторису, що порушує вимоги національного стандарту є невідповідністю.
Звертаємо увагу, що кошторисні розрахунки, що порушують норми ДСТУ в подальшому можуть призвести до неможливості виконання робіт передбачених предметом закупівлі у повному обсязі відповідно до вартісних показників, що були запропоновані Учасником за результатами торгів.

По-четверте: Згідно вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником передбачено, що Учасник має надати інформацію про наявність наступних працівників:
- архітектора з архітектурного та об’ємного проектування;
- інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації;
- експерта з технічного обстеження будівель і споруд.;
- інженера-проектувальника (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості);
- інженера – проектувальника (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки).

Для належного та якісного виконання робіт учасник повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого ГІПа або ГАПа, який має стаж роботи на підприємстві не менше 2 років.
Для підтвердження наявності зазначених вище працівників у складі пропозиції необхідно надати копії чинних кваліфікаційних сертифікатів та накази про призначення/ або трудові книжки.»

У складі пропозиції ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" надано Довідку про наявність кваліфікованих працівників №23/3 від 29.01.2021р, із зазначенням відомостей щодо наявності наступних працівників:
-Інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної безпеки
-Архітектор у частині об’ємного проектування
-Інженер-проектувальник у частині кошторисної документацій

Натомість ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" замість наказів про призначення/або трудових книжок надано цивільно - правові договори на виконання робіт із зазначеними вище працівниками.
При цьому, оголошення містить конкретну вимогу про необхідність надати накази про призначення/або трудові крижки на зазначених вище працівників, окрім цього дана вимога розміщена в оголошенні після зазначеного конкретного переліку працівників, а саме:

- архітектора з архітектурного та об’ємного проектування;
- інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації;
- експерта з технічного обстеження будівель і споруд.;
- інженера-проектувальника (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості);
- інженера – проектувальника (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки).
Для належного та якісного виконання робіт учасник повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого ГІПа або ГАПа, який має стаж роботи на підприємстві не менше 2 років.

Звертаємо увагу, що відповідно до Листа від 16.05.2011р. №151/06/186-11 Міністерства праці та соціальної політики України: « Цивільно-правовий договір - це будь-який вид договору, який укладається відповідно до вимог не трудового, а цивільного законодавства.
За цивільно-правовим договором оплачується не процес праці, а його результат. Він визначається після закінчення роботи та оформляється актами здавання-приймання виконаних робіт (наданих послуг), на підставі яких здійснюється їх оплата. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його рамками, метою договору є отримання певного матеріального результату. Особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, на відміну від працівника, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик. Законодавство про працю на такі відносини не поширюється.»

Окрім цього, згідно до ст. 14 п. 14.1 п.п.14.1.195. Податкового кодексу України : працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону;
Керуючись рішенням Замовника, можна стверджувати, що він вважає працівниками відповідно до вимог оголошення лише ГІП та ГАП, при цьому перелік всіх інших спеціалістів було визначено у розділі «Наявність працівників відповідної кваліфікації». Додатково зазначаємо, що вимогами оголошення не встановлено можливості надання цивільно-правових угод як підтвердження наявності в Учасника спеціалістів.
Додатково звертаємо увагу, що у закупівлі UA-2021-01-16-000841-a, Замовник протирічить власним діям, оскільки Протоколом №1118/21 пропозицію ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ було відхилено саме з цієї підстави. Таким чином на момент прийняття Протокольного рішення Замовник вважав дану підставу вагомою для відхилення пропозиції та самостійно підтверджував необхідність надання даних документів.
Проте після оприлюднення вимоги ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ", що зводиться до надання інформації про те, що Учасник зрозумів вимогу Оголошення не вірно, та вважав за необхідно надати документи, що підтверджують працевлаштування лише ГІПа або ГАПа, Замовник вирішив визнати ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ переможцем закупівлі. Таким чином, Замовник підтверджує не послідовність власних дій та некомпетентність у вимогах оголошення, а відповідно на обрання переможця впливає не змога підтвердити власну відповідність, а можливість роз’яснити Замовнику власні вимоги оголошення.

По- п’яте: Згідно вимоги встановленої в Додатку №1 Оголошення, Замовником передбачено, що на підтвердження інформації, про наявність матеріально- технічної бази та обладнання учасник має надати оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення.

Натомість ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" надано інформацію про наявність ПК АВК -5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації з підсистемами КД, ДЦ» та ПК «ЛІРА-САПР 2017» Standart , що орендуються у ТОВ «НДІ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» відповідно до договору №2020/11/10-01 від 10.11.2020р.

Положення даного договору , а саме: до п. 1.1. п. 1.2. передбачає: «Виконавець приймає на себе зобов’язання: послуги по доступу до програмного забезпечення, а саме: (програмного забезпечення ПК «ЛІРА-САПР 2017 Standart та ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації з підсистемами КД,ДЦ»). Але, у складі пропозиції ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" відсутня будь-яка ліцензія або ліцензійний договір між ТОВ «НДІ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» ( надавачем доступу) та володільцями авторських та майнових прав на програмні продукти, до яких надається доступ. Відповідно документів, що можуть підтвердити факт реальної наявності ТОВ «НДІ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» зазначених програмних забезпечень не міститься у пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ»

Дана інформація ставить під сумнів можливість виконання робіт відповідно до предмету закупівлі загалом. Враховуючи той факт, що Замовник має бути особливо зацікавлений у якісному виконання робіт під час оголошенні закупівлі на проектні роботи та враховуючи встановлення самим Замовником вимоги п. 12 Додатку №3 «Завдання на проектування», а саме: «Кошторисну документацію виконати у відповідності з Державними Стандартами України (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) зі змінами.» у нього має виникати занепокоєність, що ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" буде взагалі в змозі виконати проектно-кошторисну документацію без належного підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення, для виконання робіт передбачених предметом закупівлі.

Більш того, п.3 ч.1 ст. 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» визначає, що комп’ютерні програми є об’єктом авторського права, а ст. 15 1. Закону України «Про авторське право і суміжні права» встановлює, що до майнових прав автора (чи іншої особи, яка має авторське право) належать: виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами.

Враховуючи, що надавати дозвіл на використання твору відповідно до законодавства про авторське право належить до виключної компетенції самого автору твору, пропозиція ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" не містить належного підтвердження можливості законного використання ліцензійного програмного забезпечення.

Таким чином у Замовника відсутнє підтвердження від ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" , щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт за предметом закупівлі, проте не дивлячись на встановлення конкретної вимоги в оголошенні та не відповідності її умовам ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ", Замовник визнає ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" переможцем закупівлі заздалегідь знаючи про можливість отримання негативного результату виконання робіт передбаченим предметом закупівлі.

Керуючись вищезазначеним, ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" грубо порушило вимоги оголошення, відповідно пропозиція даного учасника підлягає відхиленню у порядку ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Дане положення Закону України «Про публічні закупівлі» є обов’язковим до виконання Замовником та містить альтернативних варіантів.

Враховуючи порушення принципів здійснення публічних закупівель, наявність протиправного рішення Замовника, порушення положень Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідність пропозиції ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" вимогам оголошення, вимагаємо скасувати рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ"УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ".
Доводимо до відома Замовника, що відповідно до ч. 20. ст .14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі не задоволення даної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" буде звертатися до органу, що здійснює контроль над Замовником, до Державної аудиторської служби України та суду з відповідною позовною заявою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2021 17:27
Доброго дня!
Дякуємо за зауваження, ваші зауваження будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" 57 000,00
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 58 674,62
UAH з ПДВ
58 674,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 16:05
Електронний підпис
29 січня 2021 15:37
24. Довідка МТБ.pdf
29 січня 2021 15:37
15. Уставні документи.rar

Публічні документи

01 лютого 2021 14:26
Електронний підпис
01 лютого 2021 14:24
Статут завірено.pdf
01 лютого 2021 14:24
Паспорт директора.pdf
01 лютого 2021 14:24
ШР Стратегія 25.01.2021.pdf
01 лютого 2021 14:24
Статут опис завірено.pdf
01 лютого 2021 14:24
Накази на працівників.pdf
01 лютого 2021 14:24
Наказ Петренко.pdf
01 лютого 2021 14:24
Наказ Хоменко.pdf
01 лютого 2021 14:24
Договір на Автомобіль.pdf
01 лютого 2021 14:24
Наказ 2к на директора.pdf
01 лютого 2021 14:23
Витяг 28.01.21.pdf
01 лютого 2021 14:22
АВК-5 Ліцензія.pdf
01 лютого 2021 14:22
АВК-5 Договір завірено.pdf
01 лютого 2021 14:22
АВК-5 Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ"
#39313028
Рішення скасоване 57 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 16:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ"
#39313028
Відхилено 57 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 09:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
Переможець 58 674,62
UAH з ПДВ
01 березня 2021 16:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

01 березня 2021 09:01
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2021 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
58 674,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 13:21
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 16:47
ДУ № 2 до дог. № 123 ПСД.PDF зміни до договору
29 квітня 2021 16:36
Повідомлення до ДУ № 2 до дог. № 123 ПСД.PDF зміни до договору
29 квітня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 10:34
Повідомлення про внесення змін ДУ № 1 к дог. № 123 ПСД.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 10:33
ДУ № 1 к договору № 123 ПСД.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 10:33
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 14:26
Договор № 123.PDF укладений
15 березня 2021 14:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 травня 2021 11:11
53 600,00 UAH UA708201720344341009100097746
ККП "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
UA903355480000026007053608852
ТОВ "IНЖИНIРИНГОВА КОМПАНIЯ "СТРАТЕГIЯ
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 53 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 933,33 UAH)