Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи по Реконструкції ПС 110/35/10 кВ "Гаврилівці" (Реконструкція ВРУ - 110 кВ з приведенням її до схеми 110 - 4*, заміною ВД і КЗ на трансформаторах Т1, Т2 на елегазові вимикачі, заміною МВ - 35 кВ на вакуумні, заміною захистів на мікропроцесорні, встановленням ШОТ (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"; 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва за ДК-021-2015 «ЄЗС»)).
Очікувана вартість
23 932 269,60 UAH
UA-2021-01-16-003663-a ● 45ed96a715e54ecab2dd1c3ce53acbd9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Чернівціобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00130760 |
Вебсайт: | http://oblenergo.cv.ua/index.php |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Прутська, 23 А |
Контактна особа: |
Віктор Кузьменко +380372584915 jurist5@obl.cv.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 12:26 |
Очікувана вартість: | 23 932 269,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 593,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по Реконструкції ПС 110/35/10 кВ "Гаврилівці" (Реконструкція ВРУ - 110 кВ з приведенням її до схеми 110 - 4*, заміною ВД і КЗ на трансформаторах Т1, Т2 на елегазові вимикачі, заміною МВ - 35 кВ на вакуумні, заміною захистів на мікропроцесорні, встановленням ШОТ (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"; 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва за ДК-021-2015 «ЄЗС»)).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Додаткова інформація щодо закупівлі: Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації, більш детально див. п. 7 Розділ I Загальні положення. Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації більш детально див. п. 2 Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Кількість 1 об'єкт. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 19 січня 2021 15:17
Дата відповіді: 22 січня 2021 15:16
Прошу надати модель кошторисної документації по закупівлі
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що для визначення вартості робіт по даному об'єкту в складі тендерної документації наявна: відомість об'ємів робіт, відомість устаткування (обладнання), відомість матеріалів та робочі проекти. В відомості об'ємів робіт вказана вся інформація стосовно розцінок та об'ємів робіт, які були прийняті в кошторисі , який розробив проектний інститут. У відомості устаткування (обладнання), вказано тип обладнання та його кількість. Більш детальна інформація (опис та складова) про обладнання є в робочому проєкті. Аналогічна ситуація з відомістю про матеріали. Проектом також передбачений вплив ускладнювальних умов проведення будівельних та монтажних робіт (загальна пояснювальна записка).
Враховуючи вищезазначене, склад тендерної документації, яка була оголошена для проведення тендеру, є достатньою для складання кошторису учасником торгів.
Враховуючи вищезазначене, склад тендерної документації, яка була оголошена для проведення тендеру, є достатньою для складання кошторису учасником торгів.
Щодо кошторисної документації
Дата подання: 19 січня 2021 16:06
Дата відповіді: 22 січня 2021 15:17
Доброго дня! Прохання уточнити можливість надання моделі кошторисної документації, чи інформацію ,яким чином її можливо отримати? Дякую!
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що для визначення вартості робіт по даному об'єкту в складі тендерної документації наявна: відомість об'ємів робіт, відомість устаткування (обладнання), відомість матеріалів та робочі проекти. В відомості об'ємів робіт вказана вся інформація стосовно розцінок та об'ємів робіт, які були прийняті в кошторисі , який розробив проектний інститут. У відомості устаткування (обладнання), вказано тип обладнання та його кількість. Більш детальна інформація (опис та складова) про обладнання є в робочому проєкті. Аналогічна ситуація з відомістю про матеріали. Проектом також передбачений вплив ускладнювальних умов проведення будівельних та монтажних робіт (загальна пояснювальна записка).
Враховуючи вищезазначене, склад тендерної документації, яка була оголошена для проведення тендеру, є достатньою для складання кошторису учасником торгів.
Враховуючи вищезазначене, склад тендерної документації, яка була оголошена для проведення тендеру, є достатньою для складання кошторису учасником торгів.
про надання кошторису
Дата подання: 20 січня 2021 14:05
Дата відповіді: 22 січня 2021 15:17
Шановний Замовнику!
Для розрахунку ціни пропозиції просимо надати кошторисну документацію (модель).
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що для визначення вартості робіт по даному об'єкту в складі тендерної документації наявна: відомість об'ємів робіт, відомість устаткування (обладнання), відомість матеріалів та робочі проекти. В відомості об'ємів робіт вказана вся інформація стосовно розцінок та об'ємів робіт, які були прийняті в кошторисі , який розробив проектний інститут. У відомості устаткування (обладнання), вказано тип обладнання та його кількість. Більш детальна інформація (опис та складова) про обладнання є в робочому проєкті. Аналогічна ситуація з відомістю про матеріали. Проектом також передбачений вплив ускладнювальних умов проведення будівельних та монтажних робіт (загальна пояснювальна записка).
Враховуючи вищезазначене, склад тендерної документації, яка була оголошена для проведення тендеру, є достатньою для складання кошторису учасником торгів.
Враховуючи вищезазначене, склад тендерної документації, яка була оголошена для проведення тендеру, є достатньою для складання кошторису учасником торгів.
Загальне питання
Дата подання: 22 січня 2021 10:08
Дата відповіді: 25 січня 2021 16:42
Просимо перенести термін подання пропозиції до 15-00 05.02.2021
Відповідь: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено до 00.00 год. 03.02.2021р.
про тендерне забезпечення
Дата подання: 22 січня 2021 15:34
Дата відповіді: 25 січня 2021 16:45
для подання тендерного забезпечення, будь ласка, надайте рахунок та найменування Вашого банку.
Відповідь: Банківські реквізити Замовника для надання тендерного забезпечення: Р/Р IBAN UA493204780000026000924440436 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ, МФО 320478, Код ЄДРПОУ: 00130760. Також звертаємо Вашу увагу що реквізити Замовника наявні в проєкті договору підряду ХVI. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДМІСТОСЕРВІС |
23 489 900,40
UAH з ПДВ
|
23 346 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГІЯ" |
23 560 346,40
UAH з ПДВ
|
23 415 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРОСВІТ" |
23 929 925,06
UAH з ПДВ
|
23 642 737,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДМІСТОСЕРВІС #40487519 |
Переможець |
23 346 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 14:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2021 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 15:00
|
55ю Д1.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 13:51
|
додатки.PDF | укладений |
23 лютого 2021 13:49
|
додатки до договору.PDF | укладений |
23 лютого 2021 13:49
|
додатки додовору 2.PDF | укладений |
23 лютого 2021 13:49
|
додатки до договору 1.PDF | укладений |
23 лютого 2021 13:49
|
гаврилівці додатки.PDF | укладений |
23 лютого 2021 13:49
|
гаврилівці договір 55.PDF | укладений |
23 лютого 2021 13:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 55ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |