Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Катеринопільська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 34393423 |
Місцезнаходження: | 20500, Україна , Черкаська обл., смт. Катеринопіль, вул. Леніна, 12 |
Контактна особа: |
Валя Батюк +380677706808 batyuk_14041971@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 14:45 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 11:52 |
Очікувана вартість: | 316 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2021 19:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2021 19:29 |
Змінений 22.01.2021 ТД-Вугілля(4).doc | |
16 січня 2021 14:47 |
ТД-Вугілля(4).doc | |
16 січня 2021 14:47 |
вугілля протокол .docx |
23 січня 2021 19:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2021 19:29 |
Змінений 22.01.2021 ТД-Вугілля(4).doc
|
|||
16 січня 2021 14:47 |
ТД-Вугілля(4).doc
|
|||
16 січня 2021 14:47 |
вугілля протокол .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
№
з/п Опис технічних, якісних характеристик товарів, що вимагаються замовником Опис технічних, якісних характеристик товарів, що пропонується учасником торгів (учасник зазначає технічні та якісні характеристики запропонованого ним товару)
1 Вугілля кам’яне марки ДГ(13-100) – 74 тонн.
Клас 13-100 мм.
Нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше 5500 ккал/кг
Зольність - не більше 14%
Вологість - максимально допустима 14%
Шановний Замовнику, навіщо ви вимагаєте у учасника наявність вагової у Львівській області, якщо постачання товару здійснюється у Черкаські області. Це є явною дискримінацією.
Водночас, відповідно до п. 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.Перелік за додатком 2:1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
Таким чином, роботи зі збагачення не включені до Додатку 2 Порядку, тож дозвіл на них не отримується.
Роботи із збагачування корисних копалин здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
До березня 2020 року, дійсно, на роботи зі збагачення видавались дозволи, водночас наразі внесені зміни до законодавства.
У зв’язку з цим, вимагаємо зазначений вище пункт тендерної документації викласти у наступному вигляді: учасник у складі своєї пропозиції повинен надати діючий дозвіл від Держпраці України на експлуатацію устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та дозвіл від Держпраці на роботи зі збагачення вугілля (якщо такий дозвіл зберігає чинність на момент завантаження документу до системи Прозорро) або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (а саме щодо здійснення робіт із збагачування корисних копалин).
На підтвердження статусу виробника ( вугілля виробництва якого пропонується до постачання) надати оригінали або копії дозвільних документів, а саме: дозвіл виданий Державною службою України з питань праці(Держпраці) на експлуатацію ( використання ) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки зареєстровану в органі Держпраці України
8.На підтвердження статусу легального виробника ( вугілля виробника якого пропонується до постачання) надати оригінал або копію висновку з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України ″Про оцінку впрілу на довкілля″ № 2059-VІІІ від 23.05.2018р., який є обов’язковим до виконання при виконанні робіт з сортування або збагачення вугілля
Скарги до процедури
Дата подання: 15 лютого 2021 10:58
Дата подання: 01 квітня 2021 10:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-30-000011 ● 1de160a70dc14c5abb44cd11b3c3b244
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2021 № 226
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 24.03.2021 № 003100-18/3717-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 30.03.2021 № 226
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-01-16-003276-a, 16.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-30 15:19:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09110000-3: - Тверде паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-16-003276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із питання:
- Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-01-16-003276-a відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- Чому не оприлюднений перелік змін до тендерної документації, тоді як 23.01.2021 Замовник розмістив нову редакцію тендерної документації в електронній системі закупівель?
- Чому строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» перевищує пʼять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при цьому в електронній системі закупівель не оприлюднене повідомлення про продовження строку розгляду останнього?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-01 11:49:44
Надання пояснень по питаннях по закупівлі за предметом "ДК 021:2015:09110000-3 -Тверде паливо"
1. Катеринопільська селищна рада є органом місцевого самоврядування. Відповідно до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. №710 "Про ефективне використання державних коштів" із змінами внесеними постановою КМУ від 16.12.2020 №1266 "Про внесення змін до постанов КМУ від 01 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710" органам місцевого самоврядування лише рекомендується , а не вимагається оприлюдення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті пртотягом пяти робочих днів з дня оприлюдення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, тому інформація про закупівлю ID: UA-2021-01-16-003276-а на веб-сайті не відображена.
2. Рішенням тендерного комітету Катеринопільської селищної ради від 22.01.2020 №6 вирішено внести зміни в тендерну докуметацію, врахувавши всі вимоги та питання які були надані через електронну систему закупівель. Оновлена тендерна документація була оприлюднена 23.01.2021 р.
3. На виконання рішення АМКУ №3641-р/пк-пз від 26.02.2021, рішенням тендерного комітету Катеринопільської селищної ради від 18.03.2021 №21 дискваліфіковано переможця процедури закупівлі за № UA-2021-01-16-003276-a ПП "АКВАНТ" та вирішено провести повторний розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі " з метою забезпечення права учасника на оскарження рішень замовника , договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюдення рішення. По завершенню періоду оскарження по ПП "АКВАНТ" рішенням ТК від 29.03.2021 №23 вирішено визначити переможцем наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами оцінки, починаючи з найкращої та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-06 11:01:09
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 247
Черкаси
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2021-01-16-003276-a.c5,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-01-16-003276-a, прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 30.03.2021 № 226 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважаю його таким, що зупинене з 06 квітня 2021 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-08 11:05:01
Надання пояснень по питаннях по закупівлі за предметом "ДК 021:2015:09110000-3 -Тверде паливо"
Тендерним комітетом Катеринопільської селищної ради розглянуто лист №20-29/03-5274-пз від 05.04.2021 (вх. №1465/02-23 від 05.04.2021) постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель про надання інформації по суті скарги приватного підприємства «АКВАНТ» на рішення Катеринопільської селищної ради про визначення переможцем тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» (протокол засідання тендерного комітету №23 від 29.03.2021) щодо закупівлі за предметом «ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки ДГ 13-100) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-01-16-003276-a та надано пояснення АМКУ по суті скарги. Відповідно до рішення від 05.04.2021 №6835-р/пк-пз АМКУ розгляд скарги відбудеться 14.04.2021.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" |
266 400,00
UAH з ПДВ
|
266 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" |
281 200,00
UAH з ПДВ
|
281 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" |
316 000,00
UAH з ПДВ
|
316 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" #43464211 |
Рішення скасоване |
266 400,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 16:39
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" #43464211 |
Рішення скасоване |
266 400,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 13:45
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" #41701548 |
Рішення скасоване |
281 200,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 13:45
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" #43464211 |
Відхилено |
266 400,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 10:17
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" #41701548 |
Відхилено |
281 200,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 11:05
|
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" #41750087 |
Відхилено |
316 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 15:13
|