Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2021-01-16-002878-a aeb8e7bf31ef41d4ac9f0aa5a45bf492
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коврах Аліна Михайлівна

380472311022 econom_hosp2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005645
Місцезнаходження: 18035, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська Січ,1
Контактна особа: Коврах Аліна Михайлівна
380472311022
econom_hosp2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 09:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 12:47
Очікувана вартість: 132 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


згідно договору. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.1 ст.2 Закону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага критерію - 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограми
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ,1, вул. Надпільна,242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар Замовник здійснює протягом 10-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної виставленої постачальником. У разі затримки фінансування Замовник зобов'язується оплатити за поставлений товар протягом 10-ти банківських днів з дати отримання фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2021 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 14:14
Додаток 2 - проєкт договору.docx
16 січня 2021 14:14
Додаток 1 - технічні вимоги.docx
16 січня 2021 14:13
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІКАРТ" 126 000,00
UAH з ПДВ
99 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯПКАЛО ЄВГЕНІЙ ГРИГОРОВИЧ 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" 114 000,00
UAH з ПДВ
109 919,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Циблієв С. В. 119 160,00
UAH з ПДВ
109 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" 132 000,00
UAH з ПДВ
132 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 20:21
Електронний підпис
27 січня 2021 20:19
Цінова пропозиція.pdf.p7s
27 січня 2021 20:19
Технічні вимоги.pdf.p7s
27 січня 2021 20:19
Потуження-3.pdf.p7s
27 січня 2021 20:19
Опис.pdf.p7s
27 січня 2021 20:19
Інформація якість.pdf.p7s
27 січня 2021 20:19
Інформація авто.pdf.p7s
27 січня 2021 20:19
Договір реф.pdf.p7s
27 січня 2021 20:19
Договір оренди тз.pdf.p7s
27 січня 2021 20:19
Виписка.pdf.p7s

Публічні документи

28 січня 2021 08:53
cn 17.pdf
28 січня 2021 08:53
Документи.pdf
28 січня 2021 08:53
витяг. (1).jpeg
28 січня 2021 08:53
Виписка с ЕДР.docx
28 січня 2021 08:53
Виписка (1).doc

Публічні документи

27 січня 2021 16:53
Електронний підпис
27 січня 2021 16:49
картопля.7z

Публічні документи

27 січня 2021 14:35
Електронний підпис

Публічні документи

27 січня 2021 19:04
Електронний підпис
27 січня 2021 19:03
Якість картопля.pdf
27 січня 2021 19:03
САНКНИЖКА КОРЯКІНА.pdf
27 січня 2021 19:03
САНКНИЖКА Б.О.С..pdf
27 січня 2021 19:03
Потужність Корякіна.pdf
27 січня 2021 19:03
Навчання Корякіна.pdf
27 січня 2021 19:03
ДОГ.дезінф.і довідка.pdf
27 січня 2021 19:03
Витяг Корякіна.pdf
27 січня 2021 19:03
ЦП картопля Корякіна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІКАРТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯПКАЛО ЄВГЕНІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "Каштан-Плюс"

ФОП Циблієв С. В.

ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІКАРТ"
#42908265
Переможець 99 900,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 16:50

Документи

03 лютого 2021 16:49
Електронний підпис
03 лютого 2021 16:46
рішення картопля.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІКАРТ"
#42908265
99 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2021 16:49
Електронний підпис
03 лютого 2021 16:46
рішення картопля.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2022 13:35
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 10:36
ду 4 дог 15-02-1.pdf зміни до договору
04 січня 2022 10:35
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 10:26
ду 3 дог 15-02-1.pdf зміни до договору
04 січня 2022 10:26
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 15:38
ду 2 дог 15-02-1.PDF зміни до договору
01 липня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 09:52
ду 1 дог 15 02 1 картопля.PDF зміни до договору
17 лютого 2021 09:39
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 09:20
дог 15-02-1 картопля.PDF укладений
17 лютого 2021 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даною додатковою угодою зменшуємо суму договору на 60,00 грн. в т.ч. ПДВ 10,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 15-02/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.3.3 Договору № 15-02/1 від 15.02.2021р. та згідно п.2 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку зі збільшенням середньої споживчої ціни на картоплю по Черкаській області, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків та відповідно зменшити обсяг закупівлі на 738,8 кг та ціну Договору на 1,33 грн (одна гривня 33 копійки).
Номер договору про закупівлю: 15-02/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору № 15-02/1 від 15.02.2021р. на 42,99 грн. та внести зміни, виклавши п.3.1. Договору в новій редакції: «Ціна цього Договору становить: 99 795,68 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч сімсот дев’яносто п’ять гривень 68 копійок), в тому числі ПДВ - 16 632,61 грн.»
Номер договору про закупівлю: 15-02/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.10.2 розділу 10 Договору № 15-02/1 від 15.02.2021 Сторони дійшли згоди дію договору № 15-02/1 від 15.02.2021 продовжити на строк, достатній для проведення спрощеної закупівлі на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 15-02/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 99 795,68
UAH (в тому числі ПДВ 16 632,61 UAH)