Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Зовнішнє електропостачання НФС-1,2,3 КП «Водоканал міста Ужгород»
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-01-16-002773-a f3e60f89f2534a42b0eed90c3ef83454
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Олександрович Карташов

+380312440473 dogovor.uz.voda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода"
Код ЄДРПОУ: 03344326
Вебсайт: http://voda.uz.ua
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Митна, 1
Контактна особа: Станіслав Олександрович Карташов
+380312440473
dogovor.uz.voda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 26 січня 2021 11:04
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Зовнішнє електропостачання НФС-1,2,3 КП «Водоканал міста Ужгород»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вулиця Митна, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2021 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 13:50
Додаток 3 кваліфікаційні.doc
16 січня 2021 13:49
Додаток 2 проект договору.docx
16 січня 2021 13:49
Додаток 4 Комерційна пропозиція.doc
16 січня 2021 13:49
Додаток 1 техзавдання.doc
16 січня 2021 13:49
Оголошення виготовлення ПКД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення обсягів проектування
Дата подання: 20 січня 2021 12:30
Добрий день. Просимо надати додаткову інформацію для визначення обсягів проектування, а саме: 1. Місце розташування ПС "Ужгород-7" та проектованої ПС 35/10 кВ замовника (для визначення довжини траси КЛ-35 кВ). 2. Інформацію щодо існуючої будівлі ЗТП-126, існуючу електричну схему мереж 10 кВ.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-16-002773-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВОЛЬТАЖ ГРУП", Код ЄДРПОУ:36685404
Дата подання: 03 лютого 2021 17:03
Вимога
«01» лютого 2021 року Уповноваженою особою з проведення спрощених закупівель Ужгородської міської ради і комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгород» КП «Водоканал м. Ужгорода» прийнято протокольне рішення, яким вирішено визначити Учасника Приватне акціонерне товариство "Проектно-вишукувальний науково-дослідний конструкторсько-технологічний інститут "УКРЗАХІД-ЕНЕРГОПРОЕКТ" код за ЄДРПОУ 00114073 переможцем торгів по закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Зовнішнє електропостачання НФС-1,2,3 КП «Водоканал міста Ужгород» (Згідно оголошення UA-2021- 01-16-002773-а).
ТОВ «ВОЛЬТАЖ ГРУП» не погоджується із результатами проведеної процедури закупівлі, вважаємо, що рішення щодо визначення переможця, у зазначеній вище закупівлі, прийнято із порушенням норм чинного законодавства та суперечить принципам здійснення публічних закупівель закріплених у ЗУ «Про публічні закупівлі», крім того має характерні риси дискримінаційних положень.
Обґрунтовуємо свої вимоги тим, що тендерна пропозиція ПрАТ «УКРЗАХІД-ЕНЕРГОПРОЕКТ» не відповідає вимогам тендерної документації так як не надано підтвердження підстав, визначених у ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема відсутні наступна інформації та відомості.
не виконано вимог Додатку № 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність критеріям» про підтвердження Учасником наявності у нього працівників з чинним кваліфікаційним сертифікатом атестаційної архітектурної комісії за напрямами:
- Інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості;
- Інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва.
2) не виконано вимог Додатку № 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність критеріям» про підтвердження Учасником наявності у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
- Подано Експертні звіти щодо комплексної експертизи проектної документації лише по 2 (двох) із чотирьох заявлених аналогічних договорів, зазначених у Довідці про підтвердження виконання аналогічних договорів;
- відсутні (ЖОДНОГО) копії документів, що підтверджують введення об’єкта будівництва в експлуатацію.
Керуючись положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» (ч. 1 ст. 5; ч. 1 ст. 31), наведені вище обставини є такими, що дискримінують та ставлять у нерівне становище учасників тендерної закупівлі, тендерні пропозиції яких відхилені.
Враховуючи зазначене, вимагаємо визнати рішення (оформлене протокольно) уповноваженої особи замовника про визначення переможцем торгів по закупівлі від 01.02.2021 р. недійсним та, відповідно, таким, що унеможливлює укладення договору за результатами проведення спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2021 08:29
Шановний учасник закупівлі ТОВ «Вольтаж груп» звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В поданій Вами скарзі не наведено жодної вимоги, що стосується правомірності відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Стосовно наведених Вами зауважень додаток № 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність критеріям» не регламентує мінімальну кількість аналогічних договорів, яку повинен подати учасник, тому подання навіть одного аналогічного договору відповідає вимогам проведення спрощеної закупівлі. Відсутність копій документів, що підтверджують введення об’єкта будівництва в експлуатацію, учасник аргументовано обґрунтував тим, , що розробка проектної документації згідно поданого договору передбачала не будівництво нового об’єкта, а реконструкцію вже існуючого.

Документи подані скаржником

03 лютого 2021 17:03
Вимога 29-21 ВГ.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛЬТАЖ ГРУП" 230 000,00
UAH з ПДВ
199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТОВИР" 220 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Укрзахіденергопроект 237 600,00
UAH з ПДВ
204 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 17:23
Електронний підпис
25 січня 2021 17:22
18-Довідка ЄДРПОУ.pdf
25 січня 2021 17:22
15-Страховий поліс.pdf
25 січня 2021 17:22
14-Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВОЛЬТАЖ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТОВИР"

ПрАТ Укрзахіденергопроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВОЛЬТАЖ ГРУП"
#36685404
Відхилено 199 999,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 16:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТОВИР"
#32053692
Відхилено 200 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 16:52
ПрАТ Укрзахіденергопроект
#00114073
Переможець 204 995,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 16:53

Документи

01 лютого 2021 16:50
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:49
Протокол ВОЛЬТАЖ.pdf

Документи

01 лютого 2021 16:52
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:51
Протокол СВІТОВИР.pdf

Документи

01 лютого 2021 16:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Укрзахіденергопроект
#00114073
204 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 16:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 09:07
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 11:23
ДУ.pdf зміни до договору
09 березня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 10:30
Календарний план.doc укладений
19 лютого 2021 10:29
Зведений кошторис (1).pdf укладений
19 лютого 2021 10:29
Договір.pdf укладений
19 лютого 2021 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 82/82-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 204 995,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 165,83 UAH)