Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (код ДК 021:2015 15110000-2)
Очікувана вартість
2 624 338,00 UAH
UA-2021-01-16-002696-a 50910dad83074580abf96fc56ff7ad03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ситник

+380574732748 zmosvita43@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43946762
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., Зміївський р-н, місто Зміїв, вул.Адміністративна, будинок 12
Контактна особа: Олександр Ситник
+380574732748
zmosvita43@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 12:47
Очікувана вартість: 2 624 338,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені (створені), безпосередньо, учасником процедури закупівлі, повинні бути складені українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою,
переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Забезпечення тендерних пропозицій - Страхова гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 кілограми
яловичина б/к заморожена (код ДК 021:2015 15111100-0 - Яловичина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
4000 кілограми
печінка яловича заморожена (код ДК 021:2015 15114000-0 - Потрухи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи
9000 кілограми
чверть куряча заморожена (код ДК 021:2015 15112130-6 - Курятина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
8700 кілограми
філе куряче заморожене (код ДК 021:2015 15112130-6 - Курятина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація в довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація в довільній формі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

16 січня 2021 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 13:40
Проект договору (Додаток 6) - мясо.doc
16 січня 2021 13:40
ТД 2021 мясо.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про контроль кількості працівників та автомобільних засобів у переможця при поставці у заклади освіти.
Дата подання: 20 січня 2021 15:03
Дата відповіді: 21 січня 2021 16:31
У п.1.1 додатку № 1 до тендерної документації Ви вимагаєте залучити не менше трьох рефрижераторів. Дана вимога відноситься тільки до учасників торгів, чим обмежує їх коло. В тендерній документації відсутня дана вимога до постачальника (переможця торгів), який може відвантажувати продукцію одним рефрижератором з одним водієм, та додатково виконує функцію експедитора та вантажника. Пояснить мені як ця вимога буде Вами документально контролюватися при постачанні товару Переможцем торгів у заклади освіти (детально)? Наприклад трьома товарно-транспортними накладними, в яких вказані номери автотранспортних засобів, прізвище, ім'я та по батькові водіїв, експедиторів, вантажників у кількості дев'яти чоловік або інше? Чому дане питання не відображене у тендерній документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до ч. 2. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, з метою підтвердження п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону, учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого автотранспорту у кількості не менше трьох рефрижераторів та документи, що підтверджують вищезазначену інформацію.
Відповідно до Додатку № 8 до Тендерної документації (далі - ТД), поставка товару буде здійснюватися до двадцяти шести закладів освіти, серед яких шість дошкільних навчальних закладів. Зазначені у Додатку № 8 до ТД заклади освіти знаходяться не тільки у м. Зміїв, а і в інших населених пунктах, а саме: с. Височинівка, с. Задонецьке, смт. Зідьки, с. Першотравневе, с. Борова, с. Красна Поляна, с. Костянтинівка, с. Бірки, с. Чемужівка, с. Тимченки, с. Таранівка, с. Пасіки, с. Гусина Поляна, с. Соколове, с. Вирішальний.
Наявність трьох транспортних засобів (рефрижераторів) є мінімальною та зумовлена великою кількістю місць доставки, що знаходяться у різних населених пунктах Харківської області та надає гарантію замовнику, що учасник, у подальшому постачальник, в будь-якому випадку поставить товар, у разі появи непередбачуваних ситуацій. (наприклад: технічна несправність одного із транспортних засобів).
Також, у закладах освіти відсутні великі комори для зберігання товару, що унеможливлює довготривале зберігання товару, тому замовлення буде здійснюватися дрібними (невеликими) партіями.
Інформація та документи, що вимагаються від учасника під час подання тендерної пропозиції, в подальшому розповсюджується і на постачальника(переможця процедури закупівлі) та будуть перевірятися замовником протягом всього строку дії укладеного договору з постачальником.
Стосовно працівників, хочемо зазначити, що кількість водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. А тому кожна поставка товару повинна супроводжуватись повним екіпажем, а саме: водій автотранспортного засобу, експедитор транспортний та вантажник, що знижує ризики порушення графіку поставки та або його невиконання. Наявність такої кількості працівників передбачена п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227. Ця інформація буде перевірятися під час кожної поставки товару та у кожному закладі. Також, періодично протягом всього строку дії договору будуть вимагатися копії особистих медичних книжок, медичних довідок та трудових книжок працівників, що будуть залучені під час поставки товару. Товарно-транспортні накладні будуть заповнюватися відповідно до норм чинного законодавства.
Дякуємо за запитання.
тип та кількість рухомого складу, кількость працівників потрібного для виконання перевезень вантажу
Дата подання: 20 січня 2021 17:44
Дата відповіді: 21 січня 2021 16:45
У п.1.1 пп 2.1 додатку № 1 до розділу кваліфікаційних критеріїв тендерної документації до учасників Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», які вимагають у учасника торгів обов'язкову наявність спеціалізованих транспортних засобів (не менше трьох рефрижераторів), якими буде здійснюватись перевезення товару, що є предметом закупівлі, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника, тобто дев'ять працівників. Запит: 1. Якими розрахунками (вантажопідйомність транспортного засобу, вага вантажу, графік та маршрут постачання, час відвантаження, кілометраж та інше) Ви керувались при визначенні потрібної обов'язкової наявності у Учасника торгів не менш ніж три автотранспортних засоби (рефрижераторів), якими буде здійснюватись перевезення товару, що є предметом закупівлі? 2. Чому ці розрахунки кількості транспортних засобів не були представлені у тендерній документації? 3. Чому Ви не визначили вантажопідйомність обов'язкових транспортних засобів (рефрижераторів), які вимагаються у п.п 1.1 п. 1 Додатку 1 тендерної документації? 4. Чому Ви у тендерний документації не визначили середню кількість предмета закупівлі ДК 021:2015:15110000-2 — М'ясо (яловичина на кістці охолоджена у кілограмах, яку плануєте отримувати дрібними партіями за один раз у 25 дитячих навчальних закладів Вашого району?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, з метою підтвердження п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону, учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого автотранспорту у кількості не менше трьох рефрижераторів та документи, що підтверджують вищезазначену інформацію.
Відповідно до Додатку № 8 до Тендерної документації (далі - ТД), поставка товару буде здійснюватися до двадцяти шести закладів освіти, серед яких шість дошкільних навчальних закладів. Зазначені у Додатку № 8 до ТД заклади освіти знаходяться не тільки у м. Зміїв, а і в інших населених пунктах, а саме: с. Височинівка, с. Задонецьке, смт. Зідьки, с. Першотравневе, с. Борова, с. Красна Поляна, с. Костянтинівка, с. Бірки, с. Чемужівка, с. Тимченки, с. Таранівка, с. Пасіки, с. Гусина Поляна, с. Соколове, с. Вирішальний.
Наявність трьох транспортних засобів (рефрижераторів) є мінімальною та зумовлена великою кількістю місць доставки, що знаходяться у різних населених пунктах Харківської області та надає гарантію замовнику, що учасник, у подальшому постачальник, в будь-якому випадку поставить товар, у разі появи непередбачуваних ситуацій. (наприклад: технічна несправність одного із транспортних засобів)
Інформація та документи, що вимагаються від учасника під час подання тендерної пропозиції, в подальшому розповсюджується і на постачальника(переможця процедури закупівлі) та будуть перевірятися замовником протягом всього строку дії укладеного договору з постачальником.
Відповідно до розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» тендерної документації, поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб закладу, без обмежень мінімального об’єму кількості товару в межах однієї поставки (одного замовлення) товарів, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Також, у закладах освіти відсутні великі комори для зберігання товару, що унеможливлює довготривале зберігання товару, тому замовлення буде здійснюватися дрібними (невеликими) партіями.
Враховуючи те, що замовлення товару буде здійснюватися дрібними партіями, відповідно до потреб закладу на короткий проміжок часу, без обмеження мінімального об’єму кількості товару в межах однієї поставки, вантажопідйомність транспортного засобу залишається на розсуд постачальника. Кількість, періодичність поставок, їх об’єм будуть залежати від потреб самих закладів та за необхідністю будуть змінюватися.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-16-002696-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 21 січня 2021 14:03
Тип та кількість рухомого складу, кількість працівників потрібного для виконання перевезень вантажу
У пп 1.1 п. 1та пп 2.1. п 2 Додатку № 1 до розділу кваліфікаційних критеріїв тендерної документації до учасників Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», спеціалізованих транспортних засобів (не менше трьох рефрижераторів), якими буде здійснюватись перевезення товару, що є предметом закупівлі, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника, тобто дев'ять працівників на одне відвантаження. Вказана ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає у учасника торгів обов'язкову наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але ця стаття не вказує певну кількість автотранспортних засобів та працівників, які мають бути задіяні у поставках товару.
Згідно ст. 14 ЗУ “Про транспорт” Порядок охорони та супроводу вантажів, що швидко псуються, визначається відправниками вантажів самостійно. Також у відповідності до пп 8.1 п. 8 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні № 363 “Типи та кількість рухомого складу, потрібного для виконання перевезень вантажів, визначаються Перевізником залежно від обсягу і характеру перевезень”, тобто самостійно. Також згідно ст 49 Статута автомобільного транспорту “Перевезення вантажу провадиться автотранспортним підприємством або організацією, як правило, без супроводження його експедитором вантажовідправника (вантажоодержувача). Перелік вантажів, що перевозяться в супроводі експедитора вантажовідправника (вантажоодержувача), і порядок перевезення цих вантажів встановлюються Правилами перевезення вантажів автомобільним транспортом.
Також Постачальник немає можливості самостійно приймати рішення про кількість працівників з метою економії. Це порушує законні права Учасника торгів приймати рішення самостійно та є порушенням діючого законодавства (наприклад, за домовленістю сторін з роботодавцем водій може виконувати обов'язки супровідника вантажів (експедитора), також завантажувати та розвантажувати автотранспортний засіб).
Таким чином, Я як підприємець який працює самостійно не можу стати переможцем торгів, оскільки дана вимога обмежує моє право визначати певну кількість автотранспортних засобів та працівників задіяних у поставці товару Замовнику, що обмежує коло учасників та є на мій погляд корупційною.
На підставі вищевказаного, прошу дану вимогу про певну кількість автотранспортних засобів та працівників видалити з тексту тендерної документації або надати детальний розрахунок потрібної кількості спеціалізованих транспортних засобів та працівників задіяних у поставці товару, щоб всім Учасникам було зрозуміло чому потрібно задіювати дев'ять працівників та три автотранспортних засобу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 15:43
Шановний учасник!
Відповідно до ч. 2. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, з метою підтвердження п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону, учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого автотранспорту у кількості не менше трьох рефрижераторів та документи, що підтверджують вищезазначену інформацію.
Відповідно до Додатку № 8 до Тендерної документації (далі - ТД), поставка товару буде здійснюватися до двадцяти шести закладів освіти, серед яких шість дошкільних навчальних закладів. Зазначені у Додатку № 8 до ТД заклади освіти знаходяться не тільки у м. Зміїв, а і в інших населених пунктах, а саме: с. Височинівка, с. Задонецьке, смт. Зідьки, с. Першотравневе, с. Борова, с. Красна Поляна, с. Костянтинівка, с. Бірки, с. Чемужівка, с. Тимченки, с. Таранівка, с. Пасіки, с. Гусина Поляна, с. Соколове, с. Вирішальний.
Наявність трьох транспортних засобів (рефрижераторів) є мінімальною та зумовлена великою кількістю місць доставки, що знаходяться у різних населених пунктах Харківської області та надає гарантію замовнику, що учасник, у подальшому постачальник, в будь-якому випадку поставить товар, у разі появи непередбачуваних ситуацій. (наприклад: технічна несправність одного із транспортних засобів).
Також, у закладах освіти відсутні великі комори для зберігання товару, що унеможливлює довготривале зберігання товару, тому замовлення буде здійснюватися дрібними (невеликими) партіями.
Хочемо зазначити, що за відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених документів у п. 1.1., 1.2. ч. 1 Додатку № 1 до ТД:
• Документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом, а саме:
- Договір найму (оренди) транспортних засобів, який оформлений відповідно до ст.ст. 798-805 ЦК України.
або
- Договір позички транспортного засобу, який оформлений відповідно до ст.ст. 827-836 ЦК України.
або
- Договір суборенди транспортного засобу, який надається разом з договором оренди на зазначений транспортний засіб, з урахуванням вимог ст.ст. 798-805 ЦК України.
або
- Інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортним засобом, окрім довіреностей, оскільки це не є документом, що підтверджує право учасника на користування спеціалізованими транспортними засобами, відповідно до ч.3 ст. 244 ЦК України.
За відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені п. 1.1, 1.2 ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації та нижчезазначені документи:
• Договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства;
• Видане Перевізнику рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей Перевізника за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39. (У разі постачання харчових продуктів, що потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 0С і залишатися придатним для споживання людиною, додатково підтвердити вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: інший вид діяльності - транспортування).
• Відомості з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік, щодо Перевізника.
Враховуючи вищезазначене, за відсутністю у учасника власних транспортного засобів, учасник має право залучити транспортні засоби відповідно до п. 1.3. Додатку № 1 до ТД.
Стосовно працівників, хочемо зазначити, що кількість водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. А тому кожна поставка товару повинна супроводжуватись повним екіпажем, а саме: водій автотранспортного засобу, експедитор транспортний та вантажник, що знижує ризики порушення графіку поставки та або його невиконання. Наявність такої кількості працівників передбачена п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227.
Дякуємо за запитання.
Номер вимоги: UA-2021-01-16-002696-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 21 січня 2021 14:14
Назва предмету закупівлі
Вимога
Міністерство охорони здоров’я з 1 січня 2021р. затвердило новий Санітарний регламент згідно наказу №2295 від 25.09.2020р. для закладів загальної середньої освіти. У п.8 розділу «Організація харчування» та у додатку №9 розділу ІІ п.5 цього санітарного регламенту сказано, що у раціоні харчування дітей повинно бути присутнім м’ясо яловичини охолоджене. Контроль за виконанням цього наказу покладено на заступника Міністра охорони здоров’я України - головного державного санітарного лікаря України Ляшка В.К.
Ваш Заклад проводить тендер на закупівлю м’яса яловичини б/к заморожене. Це суперечить правилам нового Санітарного регламенту.
Тому я вимагаю у тендерній документації змінити назву предмету закупівлі з м’яса яловичини б/к замороженого на м’ясо яловичини б/к охолоджене згідно з правилами нового Санітарного регламенту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 15:46
Шановний учасник!
На офіційному вебпорталі Верховної ради України, відсутній наказ міністерства охорони здоров’я №2295 від 25.09.2020р., що унеможливлює надати інформацію щодо характеристик товару.
Дякуємо за запитання.
Номер вимоги: UA-2021-01-16-002696-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 21 січня 2021 17:41
опис предмету закупівлі
Вимога
В тендерній документації немає детального опису предмету закупівлі – М’ясо (яловичина б/к заморожена). Тобто не зрозуміло які саме частини туши та якого сорту будуть постачатися: яловичина 1 гатунку, яловичина 2 гатунку. Дітям рекомендовано вживати у раціон яловичину без кістки тільки крупним куском. У напівфабрикату дрібнокускового термін зберігання значно менший ніж у крупнокускового. Також в опису предмету закупівлі відсутній детальний опис виду упаковки, маркування та етикування.
Вимагаю привезти тендерну документацію в належній стан та вказати який ґатунок м’яса яловичини без кістки Ви плануєте закуповувати згідно цього тендеру. А також вказати, що м’ясо яловичини без кістки закуповується тільки крупним куском та надати детальний опис виду упаковки, маркування та етикування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 15:48
Шановний учасник!
Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим стандартам. Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у Додатку № 2 до Тендерної документації. За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості, що висуваються до товару, що є предметом закупівлі. При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУ.У, ТУ або іншому діючому нормативному документу.
Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. Технічні, якісні характеристики товару, також повинні відповідати Наказу МОН України, МОЗ України № 298/227 від 17.04.2006 р. « Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та Наказу МОН України, МОЗ України № 242/329 від 01.06.2005 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».
Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість та/або копія декларації виробника тощо) із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, містити термін та умови придатності харчових продуктів.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП БОБРО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 615 812,00
UAH з ПДВ
2 615 812,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ГЛУЩЕНКО МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ 2 624 300,00
UAH з ПДВ
2 624 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БОБРО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Ст. 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Фізична особа - підприємець Бобро Сергій Володимирович не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Фізична особа - підприємець Бобро Сергій Володимирович не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Фізична особа - підприємець Бобро Сергій Володимирович не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП ГЛУЩЕНКО МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БОБРО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3302301856
Переможець 2 615 812,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БОБРО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3302301856
2 615 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 11:00
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 14:18
Дод угода №8 від 09.12 .PDF зміни до договору
09 грудня 2022 14:16
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 15:28
Дод.угода №7 від 20.01.2022 до дог. №26.pdf зміни до договору
20 січня 2022 15:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:21
Дод угода №6 від 24.12.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:53
Дод угода № 5 від 22.12.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 16:02
Дод угода № 4 від 25.11 Дог № 26.PDF зміни до договору
25 листопада 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 10:41
Дод. угода №3 від 30.07.2021 до дог.№26.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 09:43
Дод угода № 2 від 09.07 дог № 26.PDF зміни до договору
09 липня 2021 09:42
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 15:39
дод угода № 1від 02.06. дог № 26 від 15.02 .PDF зміни до договору
02 червня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 09:37
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 19:20
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 16:01
Договір № 26 від 15.02.PDF укладений
16 лютого 2021 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1 ч. 5 ст. 41 "Закону України про публічні закупівлі" зменшено обсяг закупівлі товару та відповідно зменшено суму договору .
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 "Закону України про публічні закупівлі" , п. 1.4 , п. 7.2 та п. 7.5 Договору , дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі товару, з внесенням відповідних змін до Договору.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 "Закону України про публічні закупівлі" , п. 2.3 , п. 7.2 та п. 7.5 Договору, дійшли згоди щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, з внесенням відповідних змін до Договору.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст. 41 "Закону України про публічні закупівлі" , п. 1.4 п. 7.2 п.7.5 Договору , зменшено обсяг закупівлі товару.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" , п.1.4, п.7.2, п.7.5 договору, зменшено обсяги закупівлі товару з відповідним внесенням змін в Договір
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 8 ч.5 , ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" , п. 7.3, п.7.5 Договору, вирішено продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022року, а саме по 31.03.2022, з внесенням відповідних змін в Договір
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.8 ч.5, ч.6 ст. 41 Закону України збільшено суму договору в обсязі, що не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" п.1.4 , п.п. 1 , п.7.2, п. 7.5 Договору, дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі товару і вирішили внести відповідні зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 010 815,00
UAH