Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб)
Очікувана вартість
126 800,00 UAH
UA-2021-01-16-002391-a 18f9c9657b774d869b8ae83500ad6d4c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Герасименко

+380508071811 sm_clinbuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005026
Місцезнаходження: 20701, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців, буд. 82
Контактна особа: Лариса Герасименко
+380508071811
sm_clinbuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 13:21
Очікувана вартість: 126 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 268,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Оплата товару проводиться в національній валюті України шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в реквізитах Сторін на підставі видаткової накладної, протягом 10 банківських днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограми
Хліб із борошна пшеничного I гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ХОЛОДНОЯРЦІВ , будинок 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
5000 кілограми
Хліб із борошна житнього і пшеничного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ХОЛОДНОЯРЦІВ , будинок 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться в національній валюті України шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в реквізитах Сторін на підставі видаткової накладної, протягом 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2021 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 13:05
Оголошення хліб.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Гончаренко Наталія Іванівна 123 050,00
UAH з ПДВ
123 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИЗА" 126 000,00
UAH з ПДВ
126 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 19:15
Електронний підпис
28 січня 2021 19:07
неподання статуту.pdf
28 січня 2021 18:31
Електронний підпис
28 січня 2021 16:31
неплатник пдв.FR12.pdf
28 січня 2021 16:31
паспорт.FR12.pdf
28 січня 2021 16:31
медкнижка.pdf
28 січня 2021 16:31
протоколи.FR12.pdf
28 січня 2021 16:31
санітарна обробка.pdf
28 січня 2021 16:31
ТЗ.FR12.pdf
28 січня 2021 16:31
потужність.pdf
28 січня 2021 16:31
виписка.FR13.pdf
28 січня 2021 16:31
цінова пропозиція.FR12.pdf

Публічні документи

25 січня 2021 13:01
Електронний підпис
25 січня 2021 13:01
Електронний підпис
25 січня 2021 13:00
Електронний підпис
24 січня 2021 21:56
Частина 2.rar
24 січня 2021 21:56
Частина 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гончаренко Наталія Іванівна

ТОВ "МИЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Гончаренко Наталія Іванівна
#2129903022
Переможець 123 050,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 10:07

Документи

05 лютого 2021 10:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Гончаренко Наталія Іванівна
#2129903022
123 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 10:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 14:40
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 10:21
ДУ 6.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 15:27
ДУ 5.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 15:24
Специфікація до ДУ 5.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 10:46
дод угода 4.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 09:02
ДУ 3.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 09:01
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 10:36
ДУ 2.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 11:38
Дод. угода № 1.pdf зміни до договору
12 березня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 17:06
Специфікація.pdf укладений
15 лютого 2021 17:05
Договір стор 3.pdf укладений
15 лютого 2021 17:05
Договір стор 2.pdf укладений
15 лютого 2021 17:05
Договір стор 4.pdf укладений
15 лютого 2021 17:05
Договір стор 1.pdf укладений
15 лютого 2021 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1/109 від 12.03.2021 року. Зміна розмірів фінансування. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди-без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2/487 від 20.09.2021 року. Зміна розмірів фінансування. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди-без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/487
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 3/505 від 24.09.2021 року. Зміна розмірів фінансування. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди-без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/505
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 4/512 від 27.09.2021 року. Зміна розмірів фінансування. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди-без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/512
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 5/557 від 11.10.2021 року. Нова редакція специфікації. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди-без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/557
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 6/575 від 25.10.2021 року. Зміна розмірів фінансування. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди-без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/575
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 123 050,00
UAH