Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 71630000-3 (Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання))
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-01-16-001961-a cd79b89a8a664aad9d95d3c8ad70d9f6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкова Світлана

+380675652263 mvk.kam@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 33855098
Вебсайт: https://mvk.dp.ua
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця ШИРОКА, будинок 16
Контактна особа: Волкова Світлана
+380675652263
mvk.kam@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 14:23
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану мостового ручного з електроталлю, вантажопідіймальністю 5 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану підвісного з електроприводом, вантажопідіймальністю 2 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану підвісного однобалочного з ручним приводом, вантажопідіймальністю 3 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану підвісного однобалочного з електроприводом, вантажопідіймальністю 5 т. (ІV квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Талі електричної, вантажопідіймальністю 2 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Талі ручної, вантажопідіймальністю 3,2 т. (ІІ квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану ручного однобалочного з електроталлю, вантажопідіймальністю 2 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану ручного однобалочного підвісного, вантажопідіймальністю 3,2 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану мостового однобалочного підвісного електричного, вантажопідіймальністю 5 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану підвісний однобалочного електричного, вантажопідіймальністю 3 т. (ІІ квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану підвісного ручного з електроталлю, вантажопідіймальністю 2 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану ручного однобалочного з електроталлю, вантажопідіймальністю 8 т. (ІІ квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Талі ручної, вантажопідіймальністю 1,5 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Талі ручної, вантажопідіймальністю 1 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану ручного, вантажопідіймальністю 0,5 т. (ІV квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану ручного однобалочного з електроталлю, вантажопідіймальністю 0,5 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Талі електричної, вантажопідіймальністю 1 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Талі ручної, вантажопідіймальністю 1 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Талі електричної, вантажопідіймальністю 1 т. (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану підвісного однобалочного з електроталлю, вантажопідіймальністю 0,5 т. (ІІ квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану ручного однобалочного підвісного, вантажопідіймальністю 2 т. (ІІ квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану ручного однобалочного підвісного, вантажопідіймальністю 3,2 т. . (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Крану мостового ручного з ручною таллю, вантажопідіймальністю 3,2 т. . (І квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження (ЧТО) Крану автомобільного КС3575А, вантажопідіймальністю 10 т. (ІІ квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження (ТД, ВПТО Після проведення ремонту) Крану автомобільного КС3575А, вантажопідіймальністю 10 т. (ІV квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Автопідйомника АГП-17, вантажопідіймальністю 0,25 т. (ІІ квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Талі ручної, вантажопідіймальністю 2 т. (ІV квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження Талі ручної, вантажопідіймальністю 3,2 т. (ІV квартал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 11:23
Вимоги до предмету закупівлі.docx
19 січня 2021 11:23
Оголошення.docx
19 січня 2021 11:23
Проект договору.doc
19 січня 2021 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 12:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 11:23
Вимоги до предмету закупівлі.docx
16 січня 2021 12:10
Вимоги до предмету закупівлі.docx
19 січня 2021 11:23
Оголошення.docx
16 січня 2021 12:10
Оголошення.docx
19 січня 2021 11:23
Проект договору.doc
16 січня 2021 12:10
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 18 січня 2021 17:26
Дата відповіді: 19 січня 2021 10:58
Шановний Замовнику! В п.4 Додатку №1 “Вимоги до предмета закупівлі” вказано: “на підтвердження інформації, щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом даної закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції надає (на всіх працівників, зазначених у зазначеній Довідці): посвідчення або протокол, в яких(ому) відображена інформація щодо перевірки знань з питань охорони праці з пожежної безпеки, НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», чинні на кінцевий строк подання тендерних пропозицій (на всіх працівників, зазначених у Довідці). НПАОП 0.00-1.81-18 “Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском”, НПАОП 0.00-1.80-18 «Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». НПАОП 0.00-1.81-18 “Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском” не має відношення до предмету закупівлі “Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання”. Просимо виключити НПАОП 0.00-1.81-18 з переліку Вимог. В п.8 Додатку №1 “Вимоги до предмета закупівлі” вказано: “На підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника до предмета закупівлі, учасники в складі своїх пропозицій повинні надати наступні документи: копію свідоцтва про акредитацію видане НААУ (Національним агенством з акредитації України) згідно «Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», затверджених наказом №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України. Відповідно п. 1 Розділу №1 Наказу №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України: “вимоги є обов'язковими для суб'єктів господарювання незалежно від форми власності, які мають намір виконувати (виконують) експертизи у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб'єктів господарювання (далі - експертна організація), а саме: експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки; експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; експертизу щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки з метою отримання дозволу на їх застосування”. Наказ №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України, та вимога надати копію свідоцтва про акредитацію видане НААУ (Національним агенством з акредитації України) не мають відношення до предмету закупівлі “Послуги з проведення технічного огляду та експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання”. Просимо виключити Наказ №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України та вимогу надати копію свідоцтва про акредитацію видане НААУ (Національним агенством з акредитації України) з переліку Вимог. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашої вимоги щодо виключення НПАОП 0.00-1.81-18 з переліку Вимог до предмета закупівлі, Замовник повідомляє про внесення змін до документації даної спрощеної закупівлі.
Стосовно Вашої вимоги щодо виключення копії свідоцтва про акредитацію, видане НААУ (Національним агентством з акредитації України) згідно «Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», затверджених наказом №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України, з переліку Вимог до предмета закупівлі, Замовник повідомляє наступне.
Зазначені Вами вимоги до Учасників Замовником були визначені на підставі діючого законодавства, зокрема й Наказу №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України, в якому зазначено: Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона. Виконавець при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі, буде проводити зокрема експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, отже повинен відповідати встановленим вимогам. Також свідоцтво про акредитацію, видане НААУ (Національним агентством з акредитації України), необхідне для підтвердження компетентності вимірювальної лабораторії учасника вимогам міжнародного стандарту. Наявність атестації по цьому стандарту сприяє довірі до роботи вимірювальних лабораторій та отриманню достовірних результатів.
Вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 19 січня 2021 17:19
Дата відповіді: 20 січня 2021 16:26
Шановний Замовнику! Відповідно Наказу №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України «Вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», Постанови Кабінету міністрів №207 від “03” березні 2020 р. “Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” експертна організація, за результатами експертизи стану охорони праці повинна видати експертний висновок/висновок з аудиту про стан охорони праці для отримання Дозволу (декларації) на виконання робіт/експлуатацію обладнання/застосування машин, механізмів. Відповідно НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», Постанови Кабінету Міністрів України №687 від 26 травня 2004р., ОМД 00120253.001-2005 «Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів мостового типу» Виконавець за результатами експертного обстеження повинен надати Замовнику експертний висновок з продовженням граничного строку експлуатації; за результатами позачергового технічного огляду зробити відповідний запис в технічний паспорт обладнання. Таким чином, шановний Замовнику, що Вам потрібно? Дозвіл (декларація) чи експертний висновок з продовженням граничного строку експлуатації? Якщо Дозвіл (декларація), будь-ласка внесіть зміни в тендерну документацію “надання послуг з експертизи стану охорони праці”. Якщо експертний висновок з продовженням граничного строку експлуатації, будь-ласка виключить вимогу надати копію свідоцтва про акредитацію НААУ згідно стандарту “Оцінка відповідності. Вимоги щодо діяльності різних типів органів, що здійснюють інспектування (згідно ISO/IEC 17020:2012)”. НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», Постанова Кабінету Міністрів України №687 від 26 травня 2004р., ОМД 00120253.001-2005 «Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів мостового типу» не передбачає вимоги акредитації, як інспекційний орган. Стосовно надання копії свідоцтва НААУ згідно стандарту ”Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (відповідно до ISO/IEC 17025:2017)” не маємо заперечень, тільки, будь-ласка, вкажіть це в тендерній документації. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Наголошуємо, що наявність атестату згідно ISO/IEC 17025:2017 необхідне для підтвердження компетентності органів, які здійснюють інспектування, а також неупередженості та узгодженості їхньої інспекційної діяльності. Вимоги щодо наявності у експертної організації органу з інспектування визначені у наступних документах: Постанова КМУ від 26.10.2011 року №1107 зі змінами від 07.02.2018 року, а саме п.3 «експертні організації - експертно-технічні центри, що належать до сфери управління Держпраці, або незалежні експертні організації, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці та мають підтверджену компетенцію для інспекційної діяльності у сфері охорони праці відповідно до законодавства». Наказ Мінсоцполітики від 12.04.2018 №507, зареєстрований в Мінюсті 07.05.2018 за №569/32021, «Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», а саме п.1, розділу ІІ «Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона» Наказ Мінекономрозвитку від 30.12.2014 № 1494 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні», а саме прийнято як національний стандарт методом «підтвердження» за позначенням ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT) Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування. Отже, вважаючи на вищенаведене та на особливість роботи нашого підприємства в умовах безперервної дії (необхідність відсутності простоїв обладнання для забезпечення безперебійного надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення), ми не в змозі проводити закупівлі з технічного огляду та експертного обстеження по декілька разів на рік, які кожен раз ведуть за собою простої кранів. Тому вважаємо за необхідне вимагати від учасника саме Атестат акредитації органу з інспектування, який буде підтверджувати спроможність виконавця виконувати послуги у разі прийняття вищезазначених Змін, та у будь-якому іншому разі. Згідно з Переліком органів з інспектування (сайт Національного агентства з акредитації України), акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (ISO/IEC 17020:2012), умовам, зазначеним у Тендерній документації відповідають більше десяти організацій, які можуть приймати участь у нашій закупівлі. Тому вимоги документації спрощеної закупівлі не є антиконкурентними та дискримінаційними.
Вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 20 січня 2021 18:00
Дата відповіді: 21 січня 2021 08:36
Шановний Замовнику! Вимога надати копію свідоцтва про акредитацію НААУ згідно стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT) “Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування” нормативно не передбачена діючим законодавством. НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», Постанова Кабінету Міністрів України №687 від 26 травня 2004р., ОМД 00120253.001-2005 «Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів мостового типу» передбачають надання послуг в умовах безперервної дії обладнання, ніякої перешкоди та “особливих умов тільки для органів з інспектування, що здійснює інспектування, як третя сторона” не встановлено. Повторюємо Наказ №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України «Вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва» та Наказ Мінекономрозвитку від 30.12.2014 № 1494 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні» не має відношення до предмету закупівлі. Постанова Кабінету міністрів України №1107 від 26.10.2011 р. зі змінами визначає вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати “експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання за формою, розробленою Держпраці і затвердженою в установленому порядку, містить інформацію про відповідність (невідповідність) об'єкта експертизи вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки і на підставі якого приймається рішення щодо видачі дозволу”. Тобто, шановний Замовнику, Ви знову намагаєтесь нормативні документи додаткової послуги “експертиза стану охорони праці”, яка проводитися не буде, видати, як обов'язкові вимоги для проведення експертного обстеження. Кількість зареєстрованих експертних організацій, які потенційно можуть прийняти участь в Закупівлі сягає більше одинадцяти тисяч, а Ви пропонуєте десять учасників. Вважаємо такі дії дискримінаційними та антиконкурентними. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію або змінити предмет закупівлі. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Метою встановлення Замовником вимог до учасників та предмету закупівлі є, зокрема, допущення до участі в закупівлі виконавців, які мають достатню професійну компетентність та можуть гарантувати забезпечення підприємства в повному обсязі та необхідної якості послугами, що є предметом закупівлі. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки самого підприємства та предмету закупівлі. Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з документації закупівлі є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-16-001961-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "ЧЕТЦ", Код ЄДРПОУ:20950040
Дата подання: 20 січня 2021 15:09
Щодо внесення зімн в проєкт договору
Просимо Вас внести зіміни в проєкт Договору (Додаток 3), а саме, п. 3.6 викласти в наступній редакції:
3.6. Оплата послуг проводиться Замовником поетапно, по факту надання послуг, протягом 60-ти календарних днів з дати підписання Акта(ів) здачі-прийняття наданих послуг по кожному етапу та отримання рахунка-фактури Виконавця.


Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 08:53
Шановний Учаснику! Порядок оплати за даним предметом закупівлі визначений Замовником виходячи з реальних фінансових можливостей підприємства. Тож, Ваша вимога щодо внесення змін до проекту Договору про закупівлю послуг стосовно порядку розрахунків задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2021-01-16-001961-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "ЧЕТЦ", Код ЄДРПОУ:20950040
Дата подання: 20 січня 2021 15:55
Щодо усунення невідповідності у тендерній документації
У тендерній документації (Вимоги до предмету закупівлі), у Додатку 1 до оголошення пункт 4 зазначено:
На підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника до предмета закупівлі, учасники в складі своїх пропозицій повинні надати наступні документи:
На підтвердження інформації, щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом даної закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції надає(на всіх працівників, зазначених у зазначеній Довідці), серед іншого,
копії медичних довідок, відповідно до Додатку №8 Наказу №246 від 21.05.2007р. Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»).
Згідно з ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, трудову діяльність, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією.
Довідка видана відповідно до Додатку №8 Наказу №246 від 21.05.2007р. Міністерства охорони здоров’я України, міститть відомості про стан здоровя особи, а відтак є конфеденційною інформацією.
Окрім того, вимога про надання такої довідки міститься у розділі " підтвердження інформації, щодо наявності в працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід".
Кваліфікація працівників – рівень професійної придатності, що забезпечується сукупною наявністю у працівників загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, досвіду і трудових навичок, необхідних для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю.
Відповідно Академічного тлумачного словника (1970—1980):
КВАЛІФІКАЦІЯ:
1. Ступінь придатності, підготовленості до якого-небудь виду праці.
2. Фах, професія, спеціальність.
ДО́СВІД:
1. Сукупність знань, уміння, які здобуваються в житті, на практиці.
Яким чином довідка оформлена відповідно до Додатку №8 Наказу №246 від 21.05.2007р. Міністерства охорони здоров’я України, підтверджує кваліфікацію та досвід працівника?
З урахуванням викладено просимо внести зміни до вимог тендерної документації шляхом виключення обмежуючих положень в частині надання медичних довідок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 08:55
Шановний Учаснику! Метою встановлення Замовником вимог до учасників та предмету закупівлі є, зокрема, допущення до участі в закупівлі виконавців, які мають достатню професійну компетентність та можуть гарантувати забезпечення підприємства в повному обсязі та необхідної якості послугами, що є предметом закупівлі. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки самого підприємства та предмету закупівлі. Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з документації закупівлі є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Номер вимоги: UA-2021-01-16-001961-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ НВФ "ПРОМСЕРВІСДІАГНОСТИКА", Код ЄДРПОУ:16297019
Дата подання: 20 січня 2021 15:55
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Просимо виключить вимогу п.8 Додатку №1 “Вимоги до предмета закупівлі” надати копію свідоцтва про акредитацію НААУ згідно стандарту “Оцінка відповідності. Вимоги щодо діяльності різних типів органів, що здійснюють інспектування (згідно ISO/IEC 17020:2012)”. НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», Постанова Кабінету Міністрів України №687 від 26 травня 2004р., ОМД 00120253.001-2005 «Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів мостового типу» не передбачає вимоги акредитації, як інспекційний орган.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2021 08:56
Шановний Учаснику! Метою встановлення Замовником вимог до учасників та предмету закупівлі є, зокрема, допущення до участі в закупівлі виконавців, які мають достатню професійну компетентність та можуть гарантувати забезпечення підприємства в повному обсязі та необхідної якості послугами, що є предметом закупівлі. Встановлені Замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки самого підприємства та предмету закупівлі. Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з документації закупівлі є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці" 60 450,38
UAH з ПДВ
39 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" 71 244,00
UAH з ПДВ
39 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХЕКСПЕРТ" 63 000,00
UAH з ПДВ
43 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ЧЕТЦ" 60 498,22
UAH з ПДВ
51 694,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО АУДИТУ 68 928,00
UAH з ПДВ
68 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 13:46
Електронний підпис
28 січня 2021 13:38
12. проект договору.pdf
28 січня 2021 13:38
9. Сертифікат 9001.pdf
28 січня 2021 13:38
9. ДОЗВІЛ РПН новий 2017.pdf
28 січня 2021 13:38
8. витяг ЄДРПОУ.pdf
28 січня 2021 13:38
6. статут.pdf
28 січня 2021 13:38
5. довідка про досвід.pdf
28 січня 2021 13:38
4. медичні довідки.pdf
28 січня 2021 13:38
2. калькуляція.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 15:48
Електронний підпис
27 січня 2021 15:48
13. Гарантійний лист.pdf
27 січня 2021 15:47
10. Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2021 15:47
5.1. Копія Договору.pdf
27 січня 2021 15:47
12. Проект договору.pdf
27 січня 2021 15:47
9. Аттестат 17020.pdf
27 січня 2021 15:47
6. Статут.pdf
27 січня 2021 15:47
8. Витяг ПДВ.pdf
27 січня 2021 15:47
4.4. Експерти.pdf
27 січня 2021 15:47
4.6. Протоколи ОП.pdf
27 січня 2021 15:47
5.2. Копія Акту.pdf
27 січня 2021 15:47
4.3. Листи-згоди.pdf
27 січня 2021 15:47
5. Довідка про досвід.pdf
27 січня 2021 15:47
1. Тех.вимоги.pdf
27 січня 2021 15:47
2. Калькуляція.pdf
27 січня 2021 15:47
4.5. Спеціалісти НК.pdf
27 січня 2021 15:47
4.2. Мед.огляди.pdf
27 січня 2021 15:47
4.1. Копії наказів.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 09:36
Електронний підпис
29 січня 2021 09:35
23. Охорона праці.rar
29 січня 2021 09:30
Електронний підпис
29 січня 2021 09:24
10_ Калькуляція.pdf
29 січня 2021 09:24
9_цінова пропозиція.pdf
29 січня 2021 09:24
19. проект договору.pdf
29 січня 2021 09:24
2_інформац. довідка.pdf
29 січня 2021 09:24
18. медосмотр.rar
29 січня 2021 09:24
22. Сертификати.rar
29 січня 2021 09:24
6_лист-згода.pdf
29 січня 2021 09:24
8_лист-згода.pdf
29 січня 2021 09:24
11_лист-пояснення.pdf
29 січня 2021 09:24
3_довідка про досвід.pdf
29 січня 2021 09:24
1_гарантийний лист.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 09:43
Електронний підпис
29 січня 2021 09:43
Згоди.pdf.p7s
29 січня 2021 09:43
Згоди.pdf
28 січня 2021 11:48
Електронний підпис
28 січня 2021 11:47
згода ОПД Максимов.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
згода ОПД Максимов.pdf
28 січня 2021 11:47
9 акредитація.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
9 акредитація.pdf
28 січня 2021 11:47
8 витяг з ПДВ.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
8 витяг з ПДВ.pdf
28 січня 2021 11:47
7_1 Ф1 ІІІкв 2020.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
7_1 Ф1 ІІІкв 2020.pdf
28 січня 2021 11:47
7 відсут стату обмеж.pdf
28 січня 2021 11:47
6 статут 2020.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
6 статут 2020.pdf
28 січня 2021 11:47
6 наказ до статуту.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
6 наказ до статуту.pdf
28 січня 2021 11:47
6 витяг ЄДРПОУ 22 01.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
6 витяг ЄДРПОУ 22 01.pdf
28 січня 2021 11:47
5 дов досвід.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
5 дов досвід.pdf
28 січня 2021 11:47
4 дов працівники.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
4 дов працівники.pdf
28 січня 2021 11:47
3_3 свідоцтва.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
3_3 свідоцтва.pdf
28 січня 2021 11:47
3_2 свідоцтва.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
3_2 свідоцтва.pdf
28 січня 2021 11:47
3_1 свідоцтва.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
3_1 свідоцтва.pdf
28 січня 2021 11:47
3 довідка МТБ.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
3 довідка МТБ.pdf
28 січня 2021 11:47
2 калькуляція.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
2 калькуляція.pdf
28 січня 2021 11:47
13 гаран лист.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
13 гаран лист.pdf
28 січня 2021 11:47
12 проєкт погоджений.pdf
28 січня 2021 11:47
10 пропозиція.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
10 пропозиція.pdf
28 січня 2021 11:47
1 вимоги.pdf.p7s
28 січня 2021 11:47
1 вимоги.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 09:24
Електронний підпис
29 січня 2021 09:23
9.1.2 70202_сфера 06.12.2019.pdf
29 січня 2021 09:23
9.0.1 Декларація ТД ВПМ.PDF
29 січня 2021 09:23
8. Свидетельство НДС.pdf
29 січня 2021 09:23
7.1 Довідка 50 %.pdf
29 січня 2021 09:23
6. Опис _Статут.pdf
29 січня 2021 09:23
4.6 Посвідчення з ОП.7z
29 січня 2021 09:23
4.2 Копії мед. довідок.PDF
29 січня 2021 09:23
12. Проект договору _8_.pdf
29 січня 2021 09:23
10. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці"

ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХЕКСПЕРТ"

ДП "ЧЕТЦ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО АУДИТУ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці"
#23369086
Переможець 39 500,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 11:15

Документи

04 лютого 2021 11:15
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:14
Протокол №29.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці"
#23369086
39 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2021 11:15
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:14
Протокол №29.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2022 16:15
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 12:05
Договір №023К21-27-21.pdf укладений
09 лютого 2021 12:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 564,89
UAH (в тому числі ПДВ 1 427,48 UAH)