Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенівська плівка
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2021-01-16-001910-a 939c6def1b034ff9bfb00acb1eca60e7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Ігнатенко

+380992837124
+380977757437
zhosmo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991518
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Грушевського, 33а
Контактна особа: Оксана Ігнатенко
+380992837124,+380977757437
zhosmo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 13:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 12:07
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 упаковка
Дентальна інтраоральна рентгенівська плівка D-Speed 3,1*4,1 см., № 100, синєчуттєва.

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Грушевського, 33-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
15 упаковка
Рентгенівська медична плівка, Кеарстрім 18*24 синєчуттєва, №100


Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Грушевського, 33-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 17:44
ОГОЛОШЕННЯ РЕНТГЕН ПЛІВКА -НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
16 січня 2021 12:06
Проект договору.doc
18 січня 2021 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 17:44
ОГОЛОШЕННЯ РЕНТГЕН ПЛІВКА -НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
16 січня 2021 12:06
ОГОЛОШЕННЯ РЕНТГЕН ПЛІВКА.doc
16 січня 2021 12:06
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-16-001910-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 18 січня 2021 11:09
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання, Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що Аналогів не пропонувати, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що Аналогів не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2021 17:41
Доброго дня. Ваше звернення прийнято до розгляду. Зміни будуть внесені до оголошення закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 51 563,30
UAH з ПДВ
51 563,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАШКО НІНА МИКОЛАЇВНА" 63 900,00
UAH з ПДВ
57 500,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМОРНИЙ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ 81 000,00
UAH з ПДВ
57 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЛІПЧЕНКО ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ" 78 850,00
UAH з ПДВ
72 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Муж М.Й. 75 525,00
UAH з ПДВ
75 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 09:34
Електронний підпис
22 січня 2021 09:30
5. Документи на товар.pdf
22 січня 2021 09:30
4. Проект договору.pdf
22 січня 2021 09:30
2. Уставні.pdf
22 січня 2021 09:30
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 11:50
Електронний підпис

Публічні документи

21 січня 2021 17:40
Електронний підпис
21 січня 2021 17:40
ФОП.pdf
21 січня 2021 17:40
МТВ.pdf
21 січня 2021 17:40
D-speed.pdf
21 січня 2021 17:40
MXBE.pdf
21 січня 2021 17:40
Іпн + паспорт.pdf
21 січня 2021 17:40
Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 11:26
img707.jpg
28 січня 2021 11:26
img706.jpg
28 січня 2021 11:26
img704.jpg
28 січня 2021 11:26
img703.jpg
28 січня 2021 11:26
img702.jpg
28 січня 2021 11:26
img708.jpg
28 січня 2021 11:26
img416.jpg
28 січня 2021 11:26
img137.jpg
28 січня 2021 11:26
img417.jpg
28 січня 2021 11:26
img700.jpg
28 січня 2021 11:26
img699.jpg
28 січня 2021 11:26
img698.jpg
28 січня 2021 11:26
img701.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

ФОП "БОГДАШКО НІНА МИКОЛАЇВНА"

КОМОРНИЙ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ

ФОП "СЛІПЧЕНКО ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП Муж М.Й.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Відхилено 51 563,30
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 09:30
ФОП "БОГДАШКО НІНА МИКОЛАЇВНА"
#2081106029
Відхилено 57 500,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 12:52
КОМОРНИЙ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
#3034612713
Переможець 57 550,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 14:24

Документи

05 лютого 2021 09:30
Електронний підпис

Документи

05 лютого 2021 12:52
Електронний підпис

Документи

05 лютого 2021 14:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМОРНИЙ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
#3034612713
57 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 14:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 15:44
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 09:45
Договір1102.pdf укладений
11 лютого 2021 09:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 305,00
UAH