Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне та аварійно-диспетчерське обслуговування закладів освіти
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-01-16-001554-a ● 4747eeb82e6843d391e227c790d7b2e8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142336 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3 |
Контактна особа: |
Патракеєва Марія Миколаївна +380957707291 nikopol.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)
Тендерна документація
16 січня 2021 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 11:31 |
договор послуги.doc | |
16 січня 2021 11:31 |
технічні харектеристики.docx | |
16 січня 2021 11:31 |
Тендерна документація аварійні роботи.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз’яснення щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 січня 2021 09:20
Дата відповіді: 21 січня 2021 10:34
У додатку 4 «Інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі» вказано («Розділ – КАНАЛІЗАЦІЯ») п.2. – прочищення каналізаційних труб внутрішньої та зовнішньо мережі, випусків та колодязів. Тобто, потрібно виконувати роботи (надавати послуги), які у відповідності до чинного законодавства України являються ГАЗОНЕБЕЗПЕЧНИМИ РОБОТАМИ.
У відповідності до ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»; ЗУ «Про охорону праці»; Цивільного Кодексу України та постанови КМУ від 26.10.2011 року за №1107 (зі змінами) «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» суб’єкт господарювання, що планує виконувати газонебезпечні роботи повинен отримати дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки.
В главі 2 розділу V “Оцінка тендерної пропозиції» вказано, що Учасник у складі пропозиції має надати наступні документи: Відповідну ліцензію (дозвіл) на провадження господарської діяльності, що складає предмет закупівлі, або лист пояснення стосовно відсутності законодавчих підстав щодо ліцензування виду діяльності , що складає предмет закупівлі.
Просимо Вас, з метою зняття суперечливих питань, дати роз’яснення щодо наявності або відсутності у Учасника дозволу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме – на виконання газонебезпечних робіт і спосіб його підтвердження Учасником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про Публічні закупівлі». Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до п.7 розділу 3 тендерної документації передбачено залучення субпідрядних організацій в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, також відповідно до пункту 1 Додатку 2 учасник у складі своєї пропозиції може надати копії договорів ЦПХ працівників задіяних у виконанні договорів. Відповідно до вищевикладених вимог учасник самостійно несе відповідальність щодо дотримання ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»; ЗУ «Про охорону праці» Цивільного Кодексу України та постанови КМУ від 26.10.2011 року за №1107 (зі змінами) «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Відповідно до п.7 розділу 3 тендерної документації передбачено залучення субпідрядних організацій в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, також відповідно до пункту 1 Додатку 2 учасник у складі своєї пропозиції може надати копії договорів ЦПХ працівників задіяних у виконанні договорів. Відповідно до вищевикладених вимог учасник самостійно несе відповідальність щодо дотримання ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»; ЗУ «Про охорону праці» Цивільного Кодексу України та постанови КМУ від 26.10.2011 року за №1107 (зі змінами) «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Технічне та аварійно-диспетчерське обслуговування КЗ НСЗШ |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7500 UAH |
Аукціон
Позиції
26 посл
Технічне та аварійно-диспетчерське обслуговування КЗ НСЗШ
ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, згідно додатку до Договору "Перелік об*єктів"
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Братова Наталя Аркадіївна |
249 506,00
UAH з ПДВ
|
249 506,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Пузько Сергій Миколайович |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
02 лютого 2021 16:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі