Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 09310000-5 Електрична енергія)
Очікувана вартість
193 700,00 UAH
UA-2021-01-16-001230-a 7232aaef09ae4eee9ba39af1efbd696e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернявський Володимир Іванович

380577253813 tender_osnov_uposoba@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459193
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Б. Хмельницького, 11
Контактна особа: Чернявський Володимир Іванович
380577253813
tender_osnov_uposoba@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 26 січня 2021 11:34
Очікувана вартість: 193 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 968,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67170 Кіловат-година
Електрична енергія (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 09310000-5 Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, вул. Б. Хмельницького, 11, 2. Україна, 61001, м. Харків, вул. Б. Хмельницького, 8, 3. Україна, 61001, м. Харків, вул. Плеханівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії, на підставі Акта приймання-передачі електричної енергії та виставленого Постачальником рахунку на оплату, у строк, що не перевищує 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Акта приймання-передачі електричної енергії, але в будь якому випадку не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів після закінчення розрахункового періоду Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" 161 208,00
UAH з ПДВ
161 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" 165 238,20
UAH з ПДВ
165 238,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 15:13
Електронний підпис
25 січня 2021 15:12
цінова пропозиція.pdf.p7s
25 січня 2021 15:12
цінова пропозиція.pdf
25 січня 2021 15:12
Додаток 3 Договір.docx.p7s
25 січня 2021 15:12
Додаток 3 Договір.docx
25 січня 2021 15:12
Довідка МТБ.pdf.p7s
25 січня 2021 15:12
Довідка МТБ.pdf
25 січня 2021 15:12
7_1_Ліцензія.pdf.p7s
25 січня 2021 15:12
7_1_Ліцензія.pdf
25 січня 2021 15:12
6_ПДВ.PDF.p7s
25 січня 2021 15:12
6_ПДВ.PDF
25 січня 2021 15:12
5_МВС.PDF.p7s
25 січня 2021 15:12
5_МВС.PDF
25 січня 2021 15:12
5_1_Довідка ст 17.PDF.p7s
25 січня 2021 15:12
5_1_Довідка ст 17.PDF
25 січня 2021 15:12
12_Санкції.PDF.p7s
25 січня 2021 15:12
12_Санкції.PDF
25 січня 2021 15:12
10_Витяг ЄДР.pdf.p7s
25 січня 2021 15:12
10_Витяг ЄДР.pdf
25 січня 2021 15:12
1_Статут.PDF.p7s
25 січня 2021 15:12
1_Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"
#34392042
Переможець 161 208,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"
#34392042
161 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:24
Звіти виконання договорів за 2021 рік.pdf укладений
13 січня 2022 16:23
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 14:27
Додаткова угода 4 81 від 01.09.2021.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 10:10
Додаткова угода 3 68 від 08.07.2021.pdf зміни до договору
09 липня 2021 10:01
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 16:22
Додаткова угода 2 44 від 29.03.2021.pdf зміни до договору
29 березня 2021 16:19
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 14:57
Додаткова угода ЕЕ 26 від 17.02.2021.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 14:55
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 15:10
Договір 24 від 08.02.2021.pdf укладений
09 лютого 2021 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 13.10. Договору № 24 від 08.02.2021 року (далі по тексту – Договору) Сторони погодились: 1. Пункт 14.1.5. Договору викласти в наступній редакції: «14.1.5. Місце та строк поставки Товару.».
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Обсяги закупівлі електричної енергії за цим Договором становлять 63739 кВт/год. Щомісячне споживання електричної енергії визначено обсягами постачання електричної енергії, визначених в Додатку № 2 до Договору, що є його невід’ємною частиною та відповідає обсягу закупівлі послуг з розподілу електричної енергії у оператора системи. Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.». 2. Пункт 5.2. Договору викласти в наступній редакції: « 5.2. Ціна Товару становить 152 973,60 грн., (сто п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот сімдесят три грн. 60 коп.) у тому числі ПДВ 25 495,60 грн., в тому числі за рахунок бюджету 115 876,80 грн. (сто п’ятнадцять тисяч вісімсот сімдесят шість грн. 80 коп.) у тому числі ПДВ 19 312,80 грн., за рахунок відшкодування орендарів 37 096,80 грн., (тридцять сім тисяч дев’яносто шість грн. 80 коп.) у тому числі ПДВ 6 182,80 грн.». 3. Додаток № 1 до Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ» викласти в новій редакції (додається). 4. Додаток № 2 до Договору «ОБСЯГИ ПОСТАЧАННЯ» викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 44/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України та частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони уклали цю Додаткову угоду (далі по тексту – Додаткова угода) про наступне. Відповідно до пунктів 3.1., 13.6.1., 13.7. та 13.10. Договору № 24 від 08.02.2021 року (далі по тексту – Договору) Сторони погодились: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Обсяги закупівлі електричної енергії за цим Договором становлять 59415 кВт/год. Щомісячне споживання електричної енергії визначено обсягами постачання електричної енергії, визначених в Додатку № 2 до Договору, що є його невід’ємною частиною та відповідає обсягу закупівлі послуг з розподілу електричної енергії у оператора системи. Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.». 2. Пункт 5.2. Договору викласти в наступній редакції: « 5.2. Ціна Товару становить 142 596,00 грн., (сто сорок дві тисячі п’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ 23 766,00 грн., в тому числі за рахунок бюджету 105 499,20 грн. (сто п’ять тисяч чотириста дев’яносто дев’ять грн. 20 коп.) у тому числі ПДВ 17 583,20 грн., за рахунок відшкодування орендарів 37 096,80 грн., (тридцять сім тисяч дев’яносто шість грн. 80 коп.) у тому числі ПДВ 6 182,80 грн.». 3. Додаток № 1 до Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ» викласти в новій редакції (додається). 4. Додаток № 2 до Договору «ОБСЯГИ ПОСТАЧАННЯ» викласти в новій редакції (додається). 5. Усі інші положення Договору, зміну яких не передбачено цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і обов’язковими до виконання Сторонами. 6. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору № 24 від 08.02.2021 року. 7. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання обома Сторонами і діє до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України «Про ринок електричної енергії» від 29.12.2019 року, згідно з пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції), «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України та частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, у зв’язку з коливанням ціни на ринку електричної енергії, яке документально підтверджується довідкою Харківської торгово-промислової палати № 1855/21 від 11 серпня 2021 року, Сторони уклали цю Додаткову угоду (далі по тексту – Додаткова угода) про наступне. Відповідно до пунктів 13.6.2., 13.7. та 13.10. Договору № 24 від 08.02.2021 року (далі по тексту – Договору) Сторони погодились: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Обсяги закупівлі електричної енергії за цим Договором становлять 56 837 кВт/год. Щомісячне споживання електричної енергії визначено обсягами постачання електричної енергії, визначених в Додатку № 2 до Договору, що є його невід’ємною частиною та відповідає обсягу закупівлі послуг з розподілу електричної енергії у оператора системи. Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.». 2. Пункт 5.2. Договору викласти в наступній редакції: « 5.2. Ціна Товару становить 142 594,65 грн., (сто сорок дві тисячі п’ятсот дев’яносто чотири грн. 65 коп.) у тому числі ПДВ 23 765,77 грн., в тому числі за рахунок бюджету 103 583,86 грн. (сто три тисячі п’ятсот вісімдесят три грн. 86 коп.) у тому числі ПДВ 17 263,98 грн., за рахунок відшкодування орендарів 39 010,79 грн., (тридцять дев’ять тисяч десять грн. 79 коп.) у тому числі ПДВ 6 501,79 грн.». 3. Додаток № 1 до Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ» викласти в новій редакції (додається). 4. Додаток № 2 до Договору «ОБСЯГИ ПОСТАЧАННЯ» викласти в новій редакції (додається). 5. Усі інші положення Договору, зміну яких не передбачено цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і обов’язковими до виконання Сторонами. 6. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору № 24 від 08.02.2021 року. 7. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання обома Сторонами і діє до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 81/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 126 809,39
UAH (в тому числі ПДВ 21 134,90 UAH)