Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з приймання відходів: Лот 1- Послуги з приймання твердих побутових відходів/Лот 2- Послуги з приймання будівельних відходів)
Очікувана вартість
422 000,00 UAH
UA-2021-01-16-001225-a ● e7ca230e19044acd82b0be8cf4298bf0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359753 |
Місцезнаходження: | 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21 |
Контактна особа: |
Цимбалюк Олександр Леонтійович 380937495101,380444005618 kpuzns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 422 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
(Послуги з приймання відходів: Лот 1- Послуги з приймання твердих побутових відходів/Лот 2- Послуги з приймання будівельних відходів)
Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
ДК 021:2015: 90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
Лот 1- 700 тонн;
Лот 2- 3000 м3.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
захоронення відходів: на відстань до 30 км від Святошинського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Згідно з Технічними вимогами (Додаток 5 до тендерної документації)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).
Оплата здійснюється на підставі рахунку-фактури, який виставляється Замовнику відповідно до його замовлення, та видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів від дати її підписання сторонами та надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів.
Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі.
422000,00 грн. з ПДВ
Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів (за наявності)).
Лот 1-143500,00 грн. з ПДВ
Лот 2-278500,00 грн. з ПДВ
Розгорнути
Згорнути
Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
ДК 021:2015: 90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
Лот 1- 700 тонн;
Лот 2- 3000 м3.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
захоронення відходів: на відстань до 30 км від Святошинського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Згідно з Технічними вимогами (Додаток 5 до тендерної документації)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).
Оплата здійснюється на підставі рахунку-фактури, який виставляється Замовнику відповідно до його замовлення, та видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів від дати її підписання сторонами та надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів.
Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі.
422000,00 грн. з ПДВ
Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів (за наявності)).
Лот 1-143500,00 грн. з ПДВ
Лот 2-278500,00 грн. з ПДВ
Тендерна документація
21 січня 2021 11:47 |
Зміни 21.01.2021.pdf | |
21 січня 2021 11:47 |
Тендерна документація зі змінами 21.01.2021 .doc | |
18 січня 2021 12:52 |
Тендерна документація зі змінами .doc | |
18 січня 2021 12:51 |
Зміни , що внесені у ДКТ.pdf | |
16 січня 2021 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 11:02 |
Істотні умови договору Лот 2.doc | |
16 січня 2021 11:02 |
Істотні умови договору Лот 1.doc | |
16 січня 2021 11:01 |
Оголошення про проведення.pdf | |
16 січня 2021 11:00 |
Тендерна документація нова.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1- Послуги з приймання твердих побутових відходів |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1- 700 тонн
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 143 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 435,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4305 UAH |
Позиції
700 т
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з приймання відходів: Лот 1- Послуги з приймання твердих побутових відходів
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Академіка Туполєва 21
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Київспецтранс" |
143 497,20
UAH з ПДВ
|
143 497,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
01 лютого 2021 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій