Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Канцелярські товари
Очікувана вартість
183 360,00 UAH
UA-2021-01-16-001101-c 2489688283c743c88d7be8fd8c002325
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапенко Ольга Анатоліївна

0534231163 olbraostapenko92@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Козельщинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 04383682
Місцезнаходження: 39100, Україна , Полтавська обл., КОЗЕЛЬЩИНСЬКИЙ РАЙОН/СМТ КОЗЕЛЬЩИНА, вул. Остроградського, буд.75/15
Контактна особа: Остапенко Ольга Анатоліївна
0534231163
olbraostapenko92@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 18:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 18:41
Початок аукціону: 01 лютого 2021 11:27
Очікувана вартість: 183 360,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 916,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 пачок
Папір офісний для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачок
Папір газетний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
32 штуки
Блок паперу для нотаток білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Блок паперу для нотаток різнокольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
26 штуки
Набір біндерів (затискачі) 25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Набір біндерів (затискачі) 41мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Набір біндерів (затискачі) 51мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
180 штуки
Набір біндерів (затискачі) 15мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Ніж для паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 штуки
Клей ПВА 4Office
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Коректор Гамма
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Коректор ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Набір флуоресцентних текст-маркерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Олівець сірий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Скоби до степлеру 10х5мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
70 штуки
Скріпки нікельовані 28мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Скріпки кольорові 28мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Степлер 10х5мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
110 пачок
Файл А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Коробка-архів А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Скотч канцелярський 12мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Лінійка 30 см пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Лінійка 30 см дерев'яна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Конверт С5 А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Конверт С5 А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Папка – реєстратор (сегрегатор)70мм А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папка-швидкозшивач А-4 пружинним механізмом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Папка-швидкозшивач А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папки-конверти на кнопці А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
220 штуки
Папка- картонна на зав’язках «Справа» А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
46 штуки
Блок клейких стікерів(закладки) арк. 125 різнокольорових по 5 блоків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Лоток для паперів потрійний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Зошити в клітинку 48арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Книга канцелярська записна А-4 192 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Книга канцелярська записна А-4 96 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Книга канцелярська записна А-4 48 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Скоби до степлеру 24х6мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Степлер 24х6мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Скотч канцелярський 24мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Зошити в клітинку 24арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2021 10:39
Електронний цифровий підпис
22 січня 2021 10:39
ЗДО.docx
21 січня 2021 23:48
Перелік змін.docx
21 січня 2021 19:16
протокол 8.pdf
16 січня 2021 20:43
Додаток _ 1.docx
16 січня 2021 20:43
Додаток _ 2.doc
16 січня 2021 20:43
Додаток _ 3.docx
16 січня 2021 20:43
ОГОЛОШЕННЯ.docx
22 січня 2021 10:39
Електронний цифровий підпис
22 січня 2021 08:44
Електронний цифровий підпис
21 січня 2021 19:16
Електронний цифровий підпис
16 січня 2021 20:44
Електронний цифровий підпис
22 січня 2021 10:39
ЗДО.docx
21 січня 2021 23:48
ЗДО.docx
21 січня 2021 23:40
ЗДО.docx
21 січня 2021 23:39
ЗДО.docx
21 січня 2021 19:16
ЗДО.docx
21 січня 2021 23:48
Перелік змін.docx
21 січня 2021 23:40
Перелік змін.docx
21 січня 2021 23:39
Перелік змін.docx
21 січня 2021 19:16
Перелік змін.docx
21 січня 2021 19:16
протокол 8.pdf
16 січня 2021 20:43
Додаток _ 1.docx
16 січня 2021 20:43
Додаток _ 2.doc
16 січня 2021 20:43
Додаток _ 3.docx
16 січня 2021 20:43
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Блок клейких стікерів
Дата подання: 21 січня 2021 11:03
Дата відповіді: 21 січня 2021 20:14
Блок клейких стікерів Відривний блок клейких стрічок. Тип паперу: папір для нотаток із липким шаром Особливості: неонові,різнокольорові Розмір 75*70мм. Укажите пожалуйста сколько листов в блоке должно быть
Відповідь: В зв'язку з виявленим недоліком були проведені зміни в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощенї процедури в таблиці "ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі " та викладені в новій редакції додатками "Перелік змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 – Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) Додаток 1", "ЗМІНИ ДО Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за предметом згідно коду за кодом ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 – Офісне устаткування та різнее приладдя канцелярські товаридо Додатку 1 " та Протоколом тендерного комітету № 8. Блок клейких стікерів(закладки) Відривний блок клейких стрічок. Блоки – 5 шт.Тип паперу: папір для нотаток із липким шаром Особливості: неонові,різнокольорові Розмір 12*45мм;Кількість аркушів 125; Шт 46;
Формат - №10/№24/6, Посівні площі (форма 4) до господарського обліку
Дата подання: 21 січня 2021 11:21
Дата відповіді: 21 січня 2021 19:58
степлер Формат - №10/№24/6 - это два разных размера. Уточните пожалуйста какой Вам надо? Посівні площі (форма 4) до господарського обліку-уточните пожалуйста, что это?
Відповідь: Були проведені зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
в Додатку 1 в таблиці "ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі", а саме до Степлер 10х5мм/24х6мм та інших предментів закупівлі, виправлені помилки і викладені в новій редакції додатками "Перелік змін до Оголошення
про проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 – Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) Додаток 1", "ЗМІНИ ДО Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за предметом згідно коду за кодом ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 – Офісне устаткування та різнее приладдя канцелярські товаридо Додатку 1 " та Протоколом тендерного комітету № 8. Також були вилучені такі предмети як : Книга обліку платників земельного податку;Погосподарська книга на 96 домогосподарств;Погосподарська книга на 48 домогосподарств;Вкладний аркуш для господарської книги;Посівні площі (форма 4) до господарського обліку;Алфавітна книга для господарського обліку; так як характеристики данних предметів закупівлі не визначені та не описані в повному обсязі, ці зміни також внесені в додатками "Перелік змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 – Офісне устаткування та різне приладдя (канцелярські товари) Додаток 1", "ЗМІНИ ДО Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за предметом згідно коду за кодом ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 – Офісне устаткування та різнее приладдя канцелярські товаридо Додатку 1 " та Протоколом тендерного комітету № 8.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 70 516,52
UAH з ПДВ
69 599,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 78 708,24
UAH з ПДВ
70 435,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 76 956,06
UAH з ПДВ
72 198,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" 72 218,40
UAH з ПДВ
72 218,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФОРСАЙТ" 76 983,12
UAH з ПДВ
74 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" 75 830,40
UAH з ПДВ
75 830,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 89 710,44
UAH з ПДВ
81 934,44
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 82 018,50
UAH з ПДВ
82 018,50
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІМОНОВА ВАЛЕНТИНА ПАВЛІВНА 120 115,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 16:19
sign.p7s
29 січня 2021 16:15
Изображение0059.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0058.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0057.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0056.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0055.JPG
29 січня 2021 16:15
сертификат ББИ.jpg
29 січня 2021 16:15
Изображение0021.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0020.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0019.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0018.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0017.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0016.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0015.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0014.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0013.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0012.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0011.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0010.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0009.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0008.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0007.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0006.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0005.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0004.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0003.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0002.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение.JPG
29 січня 2021 16:15
лист відповідності.JPG
29 січня 2021 16:15
лист згода.JPG
29 січня 2021 16:15
лист погодження.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0004.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0008.JPG
29 січня 2021 16:15
Изображение0009.JPG
29 січня 2021 16:15
Паспорт керівника.rar
29 січня 2021 16:15
Статут.rar
29 січня 2021 16:15
Довідки.rar
29 січня 2021 16:15
витяг ПДВ.JPG
29 січня 2021 16:15
витяг.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 16:07
sign.p7s
28 січня 2021 16:05
сертифікати.pdf
28 січня 2021 16:05
документація.pdf
28 січня 2021 16:05
Установчі документи.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 16:19
sign.p7s
28 січня 2021 12:08
ТВ Козельщина.pdf
28 січня 2021 12:08
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2021 12:08
Довiдка ДФС_03.02.21.pdf
28 січня 2021 12:08
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 січня 2021 12:08
Витяг з ЄДР_02.12.20.pdf
28 січня 2021 12:08
Протокол зборів.pdf
28 січня 2021 12:08
Статут_2019.pdf
28 січня 2021 12:08
Лист-згода договір.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 18:10
sign.p7s
29 січня 2021 18:08
стат21.jpeg
29 січня 2021 18:08
технічні5.jpeg
29 січня 2021 18:08
технічні3.jpeg
29 січня 2021 18:08
стат16.jpeg
29 січня 2021 18:08
стат14.jpeg
29 січня 2021 18:08
стат15.jpeg
29 січня 2021 18:08
сканирование0014.pdf
29 січня 2021 18:08
сканирование0012.pdf
29 січня 2021 18:08
сканирование0009.pdf
29 січня 2021 18:08
сканирование0021.pdf
29 січня 2021 18:08
проект2.jpeg
29 січня 2021 18:07
стат23.jpeg
29 січня 2021 18:07
сканирование0018.pdf
29 січня 2021 18:07
ОПИС.jpeg
29 січня 2021 18:07
довідка.jpeg
29 січня 2021 18:07
гарантійний лист1.jpeg
29 січня 2021 18:07
3.jpeg
29 січня 2021 18:07
Виписка 2.pdf
29 січня 2021 18:07
Виписка 1.pdf
29 січня 2021 18:07
стат22.jpeg
29 січня 2021 18:07
стат19.jpeg
29 січня 2021 18:07
стат20.jpeg
29 січня 2021 18:07
технічні6.jpeg
29 січня 2021 18:07
технічні7.jpeg
29 січня 2021 18:07
технічні4.jpeg
29 січня 2021 18:07
технічні2.jpeg
29 січня 2021 18:07
стат18.jpeg
29 січня 2021 18:07
стат17.jpeg
29 січня 2021 18:07
стат24.jpeg
29 січня 2021 18:07
стат13.jpeg
29 січня 2021 18:07
сканирование0015.pdf
29 січня 2021 18:07
пропозиція5.jpeg
29 січня 2021 18:07
Протокол1.pdf
29 січня 2021 18:07
Протокол2.pdf
29 січня 2021 18:07
сканирование0008.pdf
29 січня 2021 18:07
пропозиція4.jpeg
29 січня 2021 18:07
пропозиція3.jpeg
29 січня 2021 18:07
пропозиція1.jpeg
29 січня 2021 18:07
пропозиція2.jpeg
29 січня 2021 18:07
сканирование0013.pdf
29 січня 2021 18:07
проект6.jpeg
29 січня 2021 18:07
проект4.jpeg
29 січня 2021 18:07
проект3.jpeg
29 січня 2021 18:07
проект5.jpeg
29 січня 2021 18:07
сканирование0010.pdf
29 січня 2021 18:07
проект1.jpeg
29 січня 2021 18:07
сканирование0019.pdf
29 січня 2021 18:07
несертифікація.jpeg
29 січня 2021 18:07
сканирование0011.pdf
29 січня 2021 18:07
ліцензування.jpeg
29 січня 2021 18:07
ВИТЯГ.pdf
29 січня 2021 18:07
лист згода.jpeg
29 січня 2021 18:07
гарантійний лист.jpeg
29 січня 2021 18:06
пропозиція6.jpeg
29 січня 2021 18:06
2.jpeg
29 січня 2021 18:06
1.jpeg
29 січня 2021 18:06
5.jpeg
29 січня 2021 18:06
технічні1.jpeg
29 січня 2021 18:06
сканирование0016.pdf
29 січня 2021 18:06
сканирование0022.pdf
29 січня 2021 18:06
сканирование0017.pdf
29 січня 2021 18:06
довідка заборгов.jpeg
29 січня 2021 18:06
4.jpeg

Публічні документи

29 січня 2021 17:33
sign.p7s
29 січня 2021 14:35
Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2021 14:35
Сертификат Copier Standart.pdf
29 січня 2021 14:35
Довідка про ліцензію.pdf
29 січня 2021 14:35
свідоцтво ПДВ.pdf
29 січня 2021 14:35
Рішення засновника.pdf
29 січня 2021 14:35
статут стор 4.pdf
29 січня 2021 14:35
статут стор 3.pdf
29 січня 2021 14:35
статут стор 2.pdf
29 січня 2021 14:35
статут стор 1.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 15:53
sign.p7s
29 січня 2021 15:51
Изображение0014.JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0013.JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0012.JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0011.JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0010.JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0009.JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0008.JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0007.JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0005.JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0004.JPG
29 січня 2021 15:51
сертификат ББИ.jpg
29 січня 2021 15:51
інформаційний лист.JPG
29 січня 2021 15:51
лист 2.JPG
29 січня 2021 15:51
лист 3.JPG
29 січня 2021 15:51
лист згода.JPG
29 січня 2021 15:51
лист.JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0001 (37).JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0002 (27).JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0003 (28).JPG
29 січня 2021 15:51
Изображение0004 (26).JPG
29 січня 2021 15:51
виписка 2 Кривчун.JPG
29 січня 2021 15:51
виписка1 Кривчун.JPG
29 січня 2021 15:51
витяг Кривчун.JPG

Публічні документи

29 січня 2021 18:27
sign.p7s
29 січня 2021 18:26
тех. частина.PDF
29 січня 2021 18:26
СЕС 2.rar
29 січня 2021 18:26
СЕС 1.rar
29 січня 2021 18:26
Пропозиція.PDF
29 січня 2021 18:26
кваліфікаційні док..PDF

Публічні документи

27 січня 2021 17:42
sign.p7s
27 січня 2021 17:42
Цінова пропозиція.pdf.p7s
27 січня 2021 17:42
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2021 17:42
Технічні вимоги.pdf.p7s
27 січня 2021 17:42
Технічні вимоги.pdf
27 січня 2021 17:42
Статут Самтекс.pdf.p7s
27 січня 2021 17:42
Статут Самтекс.pdf
27 січня 2021 17:42
Сертифікат якості.pdf.p7s
27 січня 2021 17:42
Сертифікат якості.pdf
27 січня 2021 17:42
Рішення власника.pdf.p7s
27 січня 2021 17:42
Рішення власника.pdf
27 січня 2021 17:42
Проект договора.pdf.p7s
27 січня 2021 17:42
Проект договора.pdf
27 січня 2021 17:42
Повноваження.pdf.p7s
27 січня 2021 17:42
Повноваження.pdf
27 січня 2021 17:42
Довкілля.pdf.p7s
27 січня 2021 17:42
Довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017"

ПП "ФОРСАЙТ"

ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІМОНОВА ВАЛЕНТИНА ПАВЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 69 599,72
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 16:47

Документи

03 лютого 2021 16:47
sign.p7s
03 лютого 2021 16:42
Протокол 11 від 03.02.21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
69 599,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2021 16:47
sign.p7s
03 лютого 2021 16:42
Протокол 11 від 03.02.21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 лютого 2021 17:05
Договір 35 від 08.02.21.pdf укладений
08 лютого 2021 17:04
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів продавця в зв'язку зі зміною разрахункових рахунків з 20.02.2021 року в АТ КБ "Приватбанк"
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку