Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) 14410000-8 – Кам’яна сіль (Сіль з протизлежувальною добавкою)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2021-01-16-001002-a ● 2c41d091163848899304c7e93f2ebf8b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Космина Михайло Юрійович 380322521767 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 11:52 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в Тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 тони
Сіль з протизлежувальною добавкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, Інструментальна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за поставлений товар здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 14:52 |
7. Перелік змін.doc | |
21 січня 2021 14:52 |
6. ТД сіль технічна нова редакція.docx |
21 січня 2021 14:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2021 14:52 |
7. Перелік змін.doc
|
|||
21 січня 2021 14:52 |
6. ТД сіль технічна нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-16-001002-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Моноліт Інвест Групп, Код ЄДРПОУ:40424349
Дата подання: 01 березня 2021 21:29
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
16.01.2021 Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради була проведена процедура закупівель «ДК 021:2015 (CPV) 14410000-8 – Кам’яна сіль (Сіль з протизлежувальною добавкою)». Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-16-001002-a. (надалі – закупівля).
02.02.2021 був проведений аукціон, відповідно до реєстру пропозицій, у закупівлі виявили бажання взяти участь три учасники:
1. ТОВ "Західне інноваційне об'єднання"
2. ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП»
3. ФОП Маїк Олег Ярославович
04.02.2021 Відповідно до рішення тендерного комітету № 4/10/21 пропозицію учасника ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" було відхилено на підставі абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
08.02.2021р. Відповідно до рішення тендерного комітету № 6/10/21 пропозицію учасника ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП» як таку, що відповідає вимогам Тендерної документації, та було опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Однак, 19.02.2021 відповідно до рішення тендерного комітету № 7/10/21, пропозицію переможця торгів ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП» було відхилено з наступних підстав:
абз. 2 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Та було зазначено наступні причини:
- всупереч вимогам ч. 6 ст. 17 Закону, а також пп. 5 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та Частини 2 Додатку №1 Тендерної документації переможцем не надано замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 Закону.
- на виконання вимог частини 2 Додатку №1 до Тендерної документації, учасником на підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 13 ч. 1 ст. 17 Закону учасником надано файл із назвою «Довідка про відсутність заборгованості.pdf» (експортований 09-02-2021, 20:22:16), однак даний файл не містить обов’язкового реквізиту, а саме електронного підпису особи уповноваженої на її підписання/автора електронного документа.
Скаржник ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП» в свою чергу, не погоджується з прийнятим рішенням, та повідомляє:
- згідно з ч. 3 ст. 17 Закону Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 ЗУ. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
- згідно ч. 5 ст. 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Крім того, варто зазначити, що відповідно до частини 2 додатку 1 до тендерної документації, Замовником було зазначено, щодо відсутності підстав визначених пунктами 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 Закону Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
Стосовно підстав визначених пунктом 13 ч. 1 ст. 17, варто зазначити що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Отже, ця інформація теж знаходиться у вільному доступі і не підлягає додатковому підтвердженню. У свою чергу ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП» надало довідку про відсутність заборгованості додатково. З огляду на вищевказаний факт, незавірена довідка, що надана додатково – не може служити підставою для відхилення. Також, відповідна помилка відображена у пункті 4 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, а у тендерній документації Замовника чітко зазначено, що: Якщо тендерна пропозиція учасника містить формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції - такі помилки не призведуть до відхилення пропозиції учасника.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник виконав всі вимоги встановлені в тендерній документації. Проте Замовник застосував дискримінаційний, упереджений та необ’єктивний підхід до оцінки тендерної пропозиції Скаржника, не забезпечив максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі, що є порушенням принципів здійснення закупівель встановлених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». В результаті чого неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, а саме ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП».
Розгорнути
Згорнути
02.02.2021 був проведений аукціон, відповідно до реєстру пропозицій, у закупівлі виявили бажання взяти участь три учасники:
1. ТОВ "Західне інноваційне об'єднання"
2. ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП»
3. ФОП Маїк Олег Ярославович
04.02.2021 Відповідно до рішення тендерного комітету № 4/10/21 пропозицію учасника ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" було відхилено на підставі абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
08.02.2021р. Відповідно до рішення тендерного комітету № 6/10/21 пропозицію учасника ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП» як таку, що відповідає вимогам Тендерної документації, та було опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Однак, 19.02.2021 відповідно до рішення тендерного комітету № 7/10/21, пропозицію переможця торгів ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП» було відхилено з наступних підстав:
абз. 2 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Та було зазначено наступні причини:
- всупереч вимогам ч. 6 ст. 17 Закону, а також пп. 5 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та Частини 2 Додатку №1 Тендерної документації переможцем не надано замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 Закону.
- на виконання вимог частини 2 Додатку №1 до Тендерної документації, учасником на підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 13 ч. 1 ст. 17 Закону учасником надано файл із назвою «Довідка про відсутність заборгованості.pdf» (експортований 09-02-2021, 20:22:16), однак даний файл не містить обов’язкового реквізиту, а саме електронного підпису особи уповноваженої на її підписання/автора електронного документа.
Скаржник ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП» в свою чергу, не погоджується з прийнятим рішенням, та повідомляє:
- згідно з ч. 3 ст. 17 Закону Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 ЗУ. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
- згідно ч. 5 ст. 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Крім того, варто зазначити, що відповідно до частини 2 додатку 1 до тендерної документації, Замовником було зазначено, щодо відсутності підстав визначених пунктами 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 Закону Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
Стосовно підстав визначених пунктом 13 ч. 1 ст. 17, варто зазначити що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Отже, ця інформація теж знаходиться у вільному доступі і не підлягає додатковому підтвердженню. У свою чергу ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП» надало довідку про відсутність заборгованості додатково. З огляду на вищевказаний факт, незавірена довідка, що надана додатково – не може служити підставою для відхилення. Також, відповідна помилка відображена у пункті 4 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, а у тендерній документації Замовника чітко зазначено, що: Якщо тендерна пропозиція учасника містить формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції - такі помилки не призведуть до відхилення пропозиції учасника.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник виконав всі вимоги встановлені в тендерній документації. Проте Замовник застосував дискримінаційний, упереджений та необ’єктивний підхід до оцінки тендерної пропозиції Скаржника, не забезпечив максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі, що є порушенням принципів здійснення закупівель встановлених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». В результаті чого неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, а саме ТОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 16:58
На вимогу, подану через систему електронних закупівель 01.03.21 о 21:29, на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 14410000-8 – Кам’яна сіль(Сіль з протизлежувальною добавкою) (оголошення UA-2021-01-16-001002-a), повідомляємо.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Поряд з цим, відповідно до ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Зазначаємо, що ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є імперативною нормою та є обов’язковою для виконання переможцями процедури закупівлі.
Відтак, зважаючи на норми Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 5 п. 5 розділом ІІІ Тендерної документації передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону відповідно до вимог, зазначених у частині 2 Додатку №1 тендерної документації на цю закупівлю.
Частиною 2 Додатку №1 Тендерної документації, для переможця процедури закупівлі передбачено спосіб документального підтвердження, згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, а також зазначено що відповідно до ч.6 ст.17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Поряд з цим, частиною 2 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що у випадку отримання переможцем торгів вказаних у цьому додатку документів у визначеному чинним законодавством електронному виді або іншому, але такому, який дає можливість онлайн перевірки їх справжності (легітимності/автентичності) переможець оприлюднює їх через електронний майданчик в системі «Прозорро» у формі, що дає можливість онлайн перевірки їх справжності (легітимності / автентичності).
Також, у частині 2 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено, що у разі якщо документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, при цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Також зазначено, що у разі неможливості надати будь-який документ, який вимагається умовами тендерної документації, Учаснику необхідно обов’язково надати пояснення щодо неможливості надання такого документу.
Відтак, переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен був надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, а саме, в частині пунктів 5, 6, 12 і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону у спосіб визначений Замовником, а щодо пунктів 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 Закону у будь-який спосіб, який обирає переможець самостійно, а в разі неможливості надання будь-якого документу повинен був надати відповідне пояснення.
Відповідно до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03.09.2018 № 733, довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги". Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відтак, під час перевірки виконання вимог ст. 17 Закону та Тендерної документації було встановлено, що переможцем ТзОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП» не дотримано вимог частини 2 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме: переможцем на підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 13 ч. 1 ст. 17 Закону надано файл із назвою «Довідка про відсутність заборгованості.pdf» (експортований 09-02-2021, 20:22:16), однак даний файл не містить обов’язкового реквізиту, а саме електронного підпису особи уповноваженої на її підписання/автора електронного документа, а, отже, зважаючи на норми чинного законодавства даний документ не є оригіналом електронного документу; всупереч вимогам ч. 6 ст. 17 Закону, а також пп. 5 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та Частини 2 Додатку №1 Тендерної документації переможцем не надано замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 Закону. Поряд з цим, переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів, жодного пояснення щодо неможливості надання такого документу не надано.
Зазначаємо, відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропоицію якщо переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
А отже, Замовник вважає вашу вимогу безпідставною, такою, що суперечить нормам чинного законодавства та не підлягає задоволенню.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Поряд з цим, відповідно до ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Зазначаємо, що ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є імперативною нормою та є обов’язковою для виконання переможцями процедури закупівлі.
Відтак, зважаючи на норми Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 5 п. 5 розділом ІІІ Тендерної документації передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону відповідно до вимог, зазначених у частині 2 Додатку №1 тендерної документації на цю закупівлю.
Частиною 2 Додатку №1 Тендерної документації, для переможця процедури закупівлі передбачено спосіб документального підтвердження, згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, а також зазначено що відповідно до ч.6 ст.17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Поряд з цим, частиною 2 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що у випадку отримання переможцем торгів вказаних у цьому додатку документів у визначеному чинним законодавством електронному виді або іншому, але такому, який дає можливість онлайн перевірки їх справжності (легітимності/автентичності) переможець оприлюднює їх через електронний майданчик в системі «Прозорро» у формі, що дає можливість онлайн перевірки їх справжності (легітимності / автентичності).
Також, у частині 2 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено, що у разі якщо документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, при цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Також зазначено, що у разі неможливості надати будь-який документ, який вимагається умовами тендерної документації, Учаснику необхідно обов’язково надати пояснення щодо неможливості надання такого документу.
Відтак, переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен був надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, а саме, в частині пунктів 5, 6, 12 і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону у спосіб визначений Замовником, а щодо пунктів 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 Закону у будь-який спосіб, який обирає переможець самостійно, а в разі неможливості надання будь-якого документу повинен був надати відповідне пояснення.
Відповідно до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03.09.2018 № 733, довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги". Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відтак, під час перевірки виконання вимог ст. 17 Закону та Тендерної документації було встановлено, що переможцем ТзОВ «МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУП» не дотримано вимог частини 2 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме: переможцем на підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 13 ч. 1 ст. 17 Закону надано файл із назвою «Довідка про відсутність заборгованості.pdf» (експортований 09-02-2021, 20:22:16), однак даний файл не містить обов’язкового реквізиту, а саме електронного підпису особи уповноваженої на її підписання/автора електронного документа, а, отже, зважаючи на норми чинного законодавства даний документ не є оригіналом електронного документу; всупереч вимогам ч. 6 ст. 17 Закону, а також пп. 5 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та Частини 2 Додатку №1 Тендерної документації переможцем не надано замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 Закону. Поряд з цим, переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів, жодного пояснення щодо неможливості надання такого документу не надано.
Зазначаємо, відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропоицію якщо переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
А отже, Замовник вважає вашу вимогу безпідставною, такою, що суперечить нормам чинного законодавства та не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" |
2 437 500,00
UAH з ПДВ
|
1 887 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Моноліт Інвест Групп |
2 325 000,00
UAH з ПДВ
|
1 949 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Маїк Олег Ярославович |
2 335 000,00
UAH з ПДВ
|
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" #38667151 |
Відхилено |
1 887 500,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 17:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2021 16:26
|
ТОВ Моноліт Інвест Групп #40424349 |
Рішення скасоване |
1 949 250,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 16:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 15:46
|
ТОВ Моноліт Інвест Групп #40424349 |
Відхилено |
1 949 250,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 16:12
|
|
ФОП Маїк Олег Ярославович #2866304590 |
Відхилено |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 16:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2021 16:03
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 березня 2021 16:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі