Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Морозівського НВК «спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів-ясла-садок» імені Дениса Поповича Баришівської селищної ради (дошкільний підрозділ) за адресою: Київська обл., Баришівський р-н, с. Морозівка, вул. Садова, 15, Морозівського НВК «спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів-ясла-садок» імені Дениса Поповича Баришівської селищної ради (приміщення школи) за адресою: Київська обл., Баришівський р-н, с. Морозівка, вул. Садова, 15, зі встановленням системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи блискавкозахисту та здійсненням вогнезахисту дерев’яних конструкцій горища
Очікувана вартість
1 173 900,00 UAH
UA-2021-01-16-000982-a 6dca1ccb330b44b5b86ae2b0b4a4dea6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Ворона

+380457651548 vorayosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42781137
Вебсайт: http://www.baryshivskyi-rvo.edukit.kiev.ua
Місцезнаходження: 07501, Україна , Київська обл., смт. Баришівка, провулок Банний, буд. 3
Контактна особа: Олексій Ворона
+380457651548
vorayosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 10:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 10:35
Початок аукціону: 27 січня 2021 11:21
Очікувана вартість: 1 173 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 869,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Морозівського НВК «спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів-ясла-садок» імені Дениса Поповича Баришівської селищної ради (дошкільний підрозділ) за адресою: Київська обл., Баришівський р-н, с. Морозівка, вул. Садова, 15, Морозівського НВК «спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів-ясла-садок» імені Дениса Поповича Баришівської селищної ради (приміщення школи) за адресою: Київська обл., Баришівський р-н, с. Морозівка, вул. Садова, 15, зі встановленням системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи блискавкозахисту та здійсненням вогнезахисту дерев’яних конструкцій горища
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07501, Україна, Київська область, смт Баришівка, пров. Банний, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

навчання КОВІД
Дата подання: 18 січня 2021 16:26
Дата відповіді: 19 січня 2021 23:23
Доброго дня, шановний Замовнику, у ТД Ви просите надати оригінали або копії протоколів/витягів з протоколів та оригінали або копії посвідчень з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) на всіх працівників з довідки (за кожною посадою). Можете пояснити, на який нормативно-правовий акт Ви посилаєтесь, коли встановлюєте зазначену вимогу? У працівників нашого підприємства наявні посвідчення з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги. Цього повною мірою достатньо для виконання робіт, предбачених предметом закупівлі. Просми прибрати зазначену вимогу, оскільки якщо цього не буде зроблено, ми будемо вимушені звертатись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Повідомляємо , що під час формування умов тендерної документації, ми, як Замовник, керувалися виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, п.3 ст.22, згідно з якого, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи складну епідеміологічну ситуацію, вимога встановлена з метою захисту життя та здоров’я працівників, здобувачів освіти, педагогічних працівників іа з урахуванням Постанови КМУ "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, а тому вимогане є дискримінаційною.
СТУ-H CEN/TS 54-14:2009
Дата подання: 18 січня 2021 16:28
Дата відповіді: 20 січня 2021 20:32
У ТД наявна вимога надати у складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати копію сертифікату ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» разом із копією звіту аудита. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Відповідно до Національного стандарту ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування», рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов’язковими і не мають силу закону. Більш того, детальні способи згідно з якими рекомендації даного стандарту стають обов’язковими не вказані в цьому документі взагалі. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено. Отже, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» порушує принципи здійснення закупівель, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі» Просимо виключити дискримінаційну вимогу з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що під час формування умов тендерної документації, ми керувалися виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На роботи, що складають предмет закупівлі, розповсюджується низка законодавчих та підзаконних актів, ДБНів і т.п. ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 є частиною категорії стандартів EN 54, які наведено у додатку А до стандарту EN 54-1:1996. Стандарт містить вимоги, які відповідають чинному законодавству України (Національний вступ ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009). Як зазначено в «Національному вступі»: вимоги цих Настанов є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами господарювання незалежно від форм власності та підпорядкованості (сторінка 13 ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009). Компетентність осіб або організацій, що виконують будь-який вид робіт, зазначений у цих настановах, повинна бути належним чином визначена та підтверджена акредитованим органом (розділ А.4.1. Сфера застосуваннянастанов. Додаток А. сторінка 39 ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009). Надання Учасниками у своїй тендерній пропозиції зазначеного сертифікату є необхідною умовою підтвердження того факту, що роботи, виконуватимуть фахівці, які мають відповідну кваліфікацію. Таким чином, дана вимога є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону України «Про публічнізакупівлі». Звертаємо увагу, що отримати зазначені сертифікати може будь-яка компанія, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, а тому дана вимога не є дискримінаційною.

Сертифікати ISO
Дата подання: 18 січня 2021 16:29
Дата відповіді: 20 січня 2021 22:10
У ТД наявна вимога надання сертифікату ISO/IEC 27001:2015 "Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги", виданий органом сертифікації разом із копією звіту аудита. Чи можливе надання державного аналога даного сертиікату ДСТУ ISO?
Відповідь: Так, можливе надання сертифікату, аналогічного ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 "Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги" разом із копією звіту аудиту, але обов’язково повинно бути зазначено, що сертифікат виданий стосовно електромонтажних робіт, що є предметом закупівлі
звіти аудиту
Дата подання: 18 січня 2021 16:30
Дата відповіді: 20 січня 2021 23:12
У ТД наявна вимога, що усі сертифікати ДСТУ ISO,ISO та ДСТУ OHSAS, зазначені у цій тендерній документації повинні надаватися разом із оригіналом звіту аудиту. Звертаємо вашу увагу, що у випадку, якщо сертифікати були видані нещодавно, їх строк дії ще не закінчився і звіти аудиту на них отримувати ще не потрібно. Тому просимо видалити зазначену дискримінацінй вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі сертифікати ДСТУ ISO,ISO та ДСТУ OHSAS видаються на підставі рішення щодо сертифікації, яке у свою чергу видається на підставі аналізу звіту про аудит. Тому підстави вносити зміни до документації відсутні
Щодо навчання працівників
Дата подання: 20 січня 2021 09:54
Дата відповіді: 20 січня 2021 23:21
Доброго дня! Пунктом 2.5 таблиці 1 Додатку 2 до Оголошення вимагається надати на всіх працівників з довідки (за кожною посадою) надати оригінали або копії протоколів/витягів з протоколів та оригінали або копії посвідчень про проходження працівників навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. Оригінали або копії протоколів/витягів з протоколів та оригінали або копії посвідчень з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) на всіх працівників з довідки (за кожною посадою). А також програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. Поясніть, будь ласка, навіщо надавати протоколи/витяги з протоколів та посвідчення про проходження навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та надання першої долікарської допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) на інженерів – проектувальників, якщо вони не будуть безпосередньо здійснювати роботи на об’єкті та не будуть там перебувати? Просимо внести зміни до Оголошення та викласти дану вимогу у наступній редакції: «На працівників, які будуть безпосередньо виконувати роботи на об’єкті надати оригінали або копії протоколів/витягів з протоколів та оригінали або копії посвідчень про проходження працівників навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. Оригінали або копії протоколів/витягів з протоколів та оригінали або копії посвідчень з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) на працівників, які будуть безпосередньо виконувати роботи на об’єкті. А також програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Повідомляємо, що під час формування умов тендерної документації, ми керувалися виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 1.2. Типового Положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 4 квітня 1994 року N 30, усі працівники, які приймаються на роботу, в процесі роботи проходять на підприємстві навчання, інструктаж з питань охорони праці, подання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, про правила поведінки при виникненні аварій. Відповідно до пункту 16 Постанови КМУ від 26 червня 2013 р. № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», особи, у разі прийняття на роботу, та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях. Таким чином, встановлена вимога відповідає нормам чинного законодавства України
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 січня 2021 11:33
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг