Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Препарати та компоненти крові
Очікувана вартість
1 367 301,28 UAH
UA-2021-01-16-000950-b 21cce25ab9df4ae1abb91afa6cfe5acf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клочок Тетяна Василівна

+380996667962 010185dzo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Вебсайт: http://zhodkl.zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Клочок Тетяна Василівна
+380996667962
010185dzo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
на виконання вимог статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” перше оголошення ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-11-003474-c про проведення відкритих торгів для потреб на 2021 рік на закупівлю CPV 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Препарати та компоненти крові)”на 2021 рік, очікувана вартість 2231438,56 грн. оприлюднено 11.11.2020 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 30.11.2020 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону — подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення роботи КНП “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” необхідність закупівлі CPV 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Препарати та компоненти крові)” на 2021 рік залишилася і рішеням тендерного комітету 30.11.2020 року було оголошено другу процедуру відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-30-003692-c очікувана вартість 2231438,56 грн. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17.12.20 року було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону — подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі за предметом CPV 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Препарати та компоненти крові)” у КНП “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” ЖОР залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому пердмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендернй документації) двічі документально підтверджено.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 21:23
Оскарження наміру укласти договір: 27 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Усі тендерні пропозиції повинні готуватись українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 літр
Плазма свіжоморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
60 літр
Еритроцити в додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2 літр
Еритроцити збіднені на лейкоцити
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6 літр
Еритроцити збіднені на лейкоцити, у додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
0.24 літр
Стандартні консервовані еритроцити
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
340 доза
Тромбоцити, апаратний аферез
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

16 січня 2021 21:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство "Обласний центр крові" Житомирської обласної ради
#01991501
Переможець 1 367 301,28
UAH
16 січня 2021 21:23

Документи

16 січня 2021 21:23
Електронний підпис
16 січня 2021 21:20
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2021 21:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Обласний центр крові" Житомирської обласної ради
#01991501
1 367 301,28
UAH
Документи

Документи

16 січня 2021 21:23
Електронний підпис
16 січня 2021 21:20
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2022 15:38
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 10:30
додаткова_угода_2.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 10:28
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 17:05
додаткова_угода_1.PDF зміни до договору
11 травня 2021 17:01
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 13:39
Договір укладений
04 лютого 2021 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п. 2 пунку 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник та Учасник за взаємною згодою Сторін дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі № 8 від 02.02.2021р. , у зв’язку з чим вирішили: 1. Загальну суму договору зменшити на 3 гривні 76 копійок (Три гривні 76 копійок) без ПДВ та внести зміни в пункт 2.1. Договору: «Загальна сума договору складає 1367297,52 грн. (Один мільйон триста шістдесят сім тисяч двісті дев’яносто сім гривень 52 копійки).»
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі абз. 4 пункту 5.6. Договору від 02.02.2021 року № 8, керуючись п. 4 частиною 5 статті 41 України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни в Договір про наступне: Сторони домовились внести зміни в Договір про наступне: Продовжити строк дії договору, в зв’язку із чим пункту 8.1. Договору викласти в наступній редакції: «8.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.01.2022 року, але в будь -якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 996 126,48
UAH