Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія – код за ДК 021:2015: - 09310000-5 «Електрична енергія»)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-01-16-000827-a ● 20dafc10a3b047f995c4fb2d62f3c143
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧАПЛИНСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЧАПЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02004097 |
Місцезнаходження: | 75200, Україна , Херсонська обл., смт. Чаплинка, вул. Космонавтів, 21 |
Контактна особа: |
Андрій Зінченко +380500390841 chapl_crb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Чаплинська районна лікарня» Чаплинської районної ради Херсонської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02004097.
4. Місцезнаходження замовника: 75200, Херсонська обл., Чаплинський р-н, смт. Чаплинка, вул. Космонавтів, буд. 21.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Зінченко Андрій Вікторович, секретар тендерного комітету, юрисконсульт, e-mail: chapl_crb@ukr.net, тел. +380553822103.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Електрична енергія.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» .
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 000 кВт/год.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Херсонська обл., Чаплинський р-н, смт. Чаплинка, вул. Космонавтів, буд. 21.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2021 р.-31.03.2021 р.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії..
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 180 000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» лютого 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02004097.
4. Місцезнаходження замовника: 75200, Херсонська обл., Чаплинський р-н, смт. Чаплинка, вул. Космонавтів, буд. 21.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Зінченко Андрій Вікторович, секретар тендерного комітету, юрисконсульт, e-mail: chapl_crb@ukr.net, тел. +380553822103.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Електрична енергія.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» .
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 000 кВт/год.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Херсонська обл., Чаплинський р-н, смт. Чаплинка, вул. Космонавтів, буд. 21.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2021 р.-31.03.2021 р.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії..
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 180 000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» лютого 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка, вул. Космонавтів, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2021 11:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 10:24 |
Тендерна_документацiя_(електроенергiя).docx | |
16 січня 2021 10:24 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
16 січня 2021 10:24 |
Додаток_4_до_ТД_(електроенергiя).doc | |
16 січня 2021 10:24 |
Додаток_3_до_ТД_(електроенергiя).docx | |
16 січня 2021 10:24 |
Додаток_2_до_тд_(електроенергiя).doc | |
16 січня 2021 10:24 |
Додаток_1_до_ТД_(електроенергiя).docx |
16 січня 2021 11:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 січня 2021 10:24 |
Тендерна_документацiя_(електроенергiя).docx
|
|||
16 січня 2021 10:24 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
|
|||
16 січня 2021 10:24 |
Додаток_4_до_ТД_(електроенергiя).doc
|
|||
16 січня 2021 10:24 |
Додаток_3_до_ТД_(електроенергiя).docx
|
|||
16 січня 2021 10:24 |
Додаток_2_до_тд_(електроенергiя).doc
|
|||
16 січня 2021 10:24 |
Додаток_1_до_ТД_(електроенергiя).docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
133 200,00
UAH з ПДВ
|
133 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
01 лютого 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій