Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
568 441,05 UAH
UA-2021-01-16-000809-c ● e529fa4a835b4925af8bfd87352997b9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді, туризму та спорту Бериславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44104074 |
Місцезнаходження: | 74300, Україна , Херсонська обл., Берислав, вул. Центральна, 244 |
Контактна особа: |
Бєляєва Людмила Анатоліївна +380554675887 osvita-beryslav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 23:55 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 568 441,05 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 684,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3790 кг
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74300, Україна, Херсонська область, м.Берислав, вул. 1 Травня, 244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2021 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 14:39 |
Вершкове масло.doc |
16 січня 2021 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
16 січня 2021 14:39 |
Вершкове масло.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
незаконні вимоги у складі Тендерної Документації Замовника
Дата подання: 16 січня 2021 16:41
Дата відповіді: 20 січня 2021 15:14
Доброго дня! Відповідно Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Замовник вимагає п 19. Скан-копії оригіналів договору на проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу з актами виконаних робіт за останні 3 місяця. Потенційний Учасник повідомляє, що відповідно ЗУ "Про захист населення від інфекційних хвороб" від 6 квітня 2000 року за № 1645-III розділу VI ДЕЗІНФЕКЦІЙНІ ЗАХОДИ Стаття 33. Види і порядок проведення дезінфекційних заходів: профілактичні дезінфекційні заходи - заходи, що проводяться у жилих, виробничих, навчальних, санітарно-побутових та інших приміщеннях, будівлях і спорудах, на територіях населених пунктів, у місцях масового відпочинку населення та рекреаційних зонах, в інших можливих місцях розмноження переносників збудників інфекційних хвороб. Профілактичні дезінфекційні заходи проводяться НЕ РІДШЕ ДВОХ РАЗІВ НА РІК - навесні та восени. Відповідно до частини 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємсців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємсців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Виходячи з вище викладеного Вимагаємо викласти п.19 в наступній редакції: Скан-копії оригіналів договору на проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу з останнім актом виконаних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, згідно статті 33 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000р за №1645 – ІІІ (надалі-Закон) профілактичні дезінфекційні заходи проводяться НЕ РІДШЕ двох разів на рік. Законом не заборонено здійснювати такі заходи частіше.
Отже Замовником не порушено Закон.
Шановний учасник, згідно статті 33 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000р за №1645 – ІІІ (надалі-Закон) профілактичні дезінфекційні заходи проводяться НЕ РІДШЕ двох разів на рік. Законом не заборонено здійснювати такі заходи частіше.
Отже Замовником не порушено Закон.
Отже Замовником не порушено Закон.
Шановний учасник, згідно статті 33 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000р за №1645 – ІІІ (надалі-Закон) профілактичні дезінфекційні заходи проводяться НЕ РІДШЕ двох разів на рік. Законом не заборонено здійснювати такі заходи частіше.
Отже Замовником не порушено Закон.
незаконні вимоги у складі Тендерної Документації Замовника
Дата подання: 20 січня 2021 16:25
Дата відповіді: 25 січня 2021 12:25
На Вашу відповідь: "Шановний учасник, згідно статті 33 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000р за №1645 – ІІІ (надалі-Закон) профілактичні дезінфекційні заходи проводяться НЕ РІДШЕ двох разів на рік. Законом не заборонено здійснювати такі заходи частіше. Отже Замовником не порушено Закон." ПОВІДОМЛЯЄМО, що Відповідно до частини 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємсців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємсців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Виходячи з вище викладеного Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування данної вимоги будемо змушені звернутися до органу Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, згідно статті 33 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000р за №1645 – ІІІ (надалі-Закон) профілактичні дезінфекційні заходи проводяться НЕ РІДШЕ двох разів на рік. Законом НЕ ЗАБОРОНЕНО здійснювати такі заходи частіше. Таким чином, суб'єкт господарювання може здійснювати дезінфекційні заходи частіше ніж два рази на рік, у той час як отримання актів щодо проведення зазначених заходів, частіше ніж два рази на рік, не підпадає під визначення – не передбачено Законодавством. З огляду на зазначене, вимога п.19 розділу 3 тендерної документації не є нездійсненною для учасників, отже не підпадає під визначення документів щодо частини 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-16-000809-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917
Дата подання: 12 лютого 2021 09:00
Безпідставне відхилення
Протоколом №40 від 11.02.2021 було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Новопільський молокозавод» через відсутність документів, а саме:
На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції.
- Скан-копія усіх сторінок паспорту та ідентифікаційний код посадової особи, керівника або представника учасника процедури закупівлі (для юридичних осіб).
- Скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), або ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000. Документи повинні бути видані на ім'я учасника, які є дійсними на момент проведення аукціону.
Замовник стверджує про те, що Учасником ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" не надано зазначеного переліку документів.
Хочемо повідомити про неправомірне відхилення Учасника, так як ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" надав у складі своєї пропозиції вищезазначені документи:
1) Лист про відсутність застосування до учасника закупівлі санкцій;
2) Згідно з ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник надав РОЗ’ЯСНЕННЯ №61/131-в від 29.01.2021 щодо паспортних даних, так як Учасник є юридичною особою і згідно Закону, паспорт не є документом, необхідним для ведення підприємницької діяльності. Такими документами є свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) та свідоцтво платника податків ( або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
3) Учасник надав у складі своєї пропозиції Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), який видано на ім’я Учасника та який є дійсним на момент проведення аукціону.
До відома Замовнику: "Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі, а саме: відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути
Згорнути
На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції.
- Скан-копія усіх сторінок паспорту та ідентифікаційний код посадової особи, керівника або представника учасника процедури закупівлі (для юридичних осіб).
- Скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), або ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000. Документи повинні бути видані на ім'я учасника, які є дійсними на момент проведення аукціону.
Замовник стверджує про те, що Учасником ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" не надано зазначеного переліку документів.
Хочемо повідомити про неправомірне відхилення Учасника, так як ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" надав у складі своєї пропозиції вищезазначені документи:
1) Лист про відсутність застосування до учасника закупівлі санкцій;
2) Згідно з ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник надав РОЗ’ЯСНЕННЯ №61/131-в від 29.01.2021 щодо паспортних даних, так як Учасник є юридичною особою і згідно Закону, паспорт не є документом, необхідним для ведення підприємницької діяльності. Такими документами є свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) та свідоцтво платника податків ( або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
3) Учасник надав у складі своєї пропозиції Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), який видано на ім’я Учасника та який є дійсним на момент проведення аукціону.
До відома Замовнику: "Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі, а саме: відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Скасована
Дата: 12 лютого 2021 09:02
Причина: невірно вказано переможця
Номер вимоги: UA-2021-01-16-000809-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917
Дата подання: 12 лютого 2021 09:01
Безпідставне відхилення
Протоколом №40 від 11.02.2021 було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Новопільський молокозавод» через відсутність документів, а саме:
На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції.
- Скан-копія усіх сторінок паспорту та ідентифікаційний код посадової особи, керівника або представника учасника процедури закупівлі (для юридичних осіб).
- Скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), або ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000. Документи повинні бути видані на ім'я учасника, які є дійсними на момент проведення аукціону.
Замовник стверджує про те, що Учасником ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" не надано зазначеного переліку документів.
Хочемо повідомити про неправомірне відхилення Учасника, так як ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" надав у складі своєї пропозиції вищезазначені документи:
1) Лист про відсутність застосування до учасника закупівлі санкцій;
2) Згідно з ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник надав РОЗ’ЯСНЕННЯ №61/131-в від 29.01.2021 щодо паспортних даних, так як Учасник є юридичною особою і згідно Закону, паспорт не є документом, необхідним для ведення підприємницької діяльності. Такими документами є свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) та свідоцтво платника податків ( або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
3) Учасник надав у складі своєї пропозиції Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), який видано на ім’я Учасника та який є дійсним на момент проведення аукціону.
До відома Замовнику: "Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі, а саме: відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути
Згорнути
На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції.
- Скан-копія усіх сторінок паспорту та ідентифікаційний код посадової особи, керівника або представника учасника процедури закупівлі (для юридичних осіб).
- Скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), або ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000. Документи повинні бути видані на ім'я учасника, які є дійсними на момент проведення аукціону.
Замовник стверджує про те, що Учасником ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" не надано зазначеного переліку документів.
Хочемо повідомити про неправомірне відхилення Учасника, так як ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" надав у складі своєї пропозиції вищезазначені документи:
1) Лист про відсутність застосування до учасника закупівлі санкцій;
2) Згідно з ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник надав РОЗ’ЯСНЕННЯ №61/131-в від 29.01.2021 щодо паспортних даних, так як Учасник є юридичною особою і згідно Закону, паспорт не є документом, необхідним для ведення підприємницької діяльності. Такими документами є свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) та свідоцтво платника податків ( або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
3) Учасник надав у складі своєї пропозиції Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), який видано на ім’я Учасника та який є дійсним на момент проведення аукціону.
До відома Замовнику: "Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі, а саме: відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2021 13:10
За результатами розгляду вимоги ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917 від «12» лютого 2021 року № UA-2021-01-16-000809-c.c2 уповноважена особа Управління освіти, культури, молоді, туризму та спорту Бериславської міської ради (далі – уповноважена особа) повідомляє про наступне.
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може подати вимогу щодо надання роз’яснень стосовно прийнятих Замовником рішень.
Даною вимогою ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917 не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції.
Розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена уповноваженою особою як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Додатково зазначаємо, що частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Тобто, якщо учасник вважає, що замовником встановлено в тендерній документації дискримінаційні вимоги, він подає скаргу що стосуються тендерної документації, а не на рішення, щодо відхилення його тендерної пропозиції. Зазначене відображається в рішеннях Антимонопольного комітету України.
Щодо не надання документів ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917 зазнаємо наступне.
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917 дійсно надано лист про відсутність застосування до учасників закупівлі санкцій відповідно до пункту 10 частини 1 розділу 3 тендерної документації, проте на виконання частини 5 розділу 1 тендерної документації: «При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції».
Учасник при поданні тендерних пропозицій повинен враховувати вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VІІ, пункт 2 Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введених в дію Указом Президента України від 19.03.2019 р. № 82/2019, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про внесення пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 12.12.2018 року№970-р.
На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції.», не надано підтверджуючого документу.
Щодо скан-копії усіх сторінок паспорту та ідентифікаційного коду посадової особи, керівника або представника учасника процедури закупівлі (для юридичних осіб) та досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: не менше 2 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору, повідомляємо, що відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник вважав, що зазначені вимоги були дискримінаційними у нього була можливість оскаржити їх до Антимонопольного комітету України.
Враховуючи викладене, дану вимогу відхилено.
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може подати вимогу щодо надання роз’яснень стосовно прийнятих Замовником рішень.
Даною вимогою ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917 не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції.
Розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена уповноваженою особою як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Додатково зазначаємо, що частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Тобто, якщо учасник вважає, що замовником встановлено в тендерній документації дискримінаційні вимоги, він подає скаргу що стосуються тендерної документації, а не на рішення, щодо відхилення його тендерної пропозиції. Зазначене відображається в рішеннях Антимонопольного комітету України.
Щодо не надання документів ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917 зазнаємо наступне.
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917 дійсно надано лист про відсутність застосування до учасників закупівлі санкцій відповідно до пункту 10 частини 1 розділу 3 тендерної документації, проте на виконання частини 5 розділу 1 тендерної документації: «При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції».
Учасник при поданні тендерних пропозицій повинен враховувати вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VІІ, пункт 2 Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введених в дію Указом Президента України від 19.03.2019 р. № 82/2019, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про внесення пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 12.12.2018 року№970-р.
На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції.», не надано підтверджуючого документу.
Щодо скан-копії усіх сторінок паспорту та ідентифікаційного коду посадової особи, керівника або представника учасника процедури закупівлі (для юридичних осіб) та досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: не менше 2 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору, повідомляємо, що відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник вважав, що зазначені вимоги були дискримінаційними у нього була можливість оскаржити їх до Антимонопольного комітету України.
Враховуючи викладене, дану вимогу відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гура Маргарита Дмитрівна |
530 600,00
UAH з ПДВ
|
508 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" |
564 710,00
UAH з ПДВ
|
509 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство «Никольтрейд» |
568 045,20
UAH з ПДВ
|
568 045,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шешлаков Сергій Сергійович |
568 441,00
UAH з ПДВ
|
568 441,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гура Маргарита Дмитрівна #3091224301 |
Відхилено |
508 500,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 17:58
|
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" #42257917 |
Відхилено |
509 500,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 18:08
|
Приватне підприємство «Никольтрейд» #42601065 |
Переможець |
568 045,20
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 18:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 08:24
|
дод уг _5 до дог 33 масло верш.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 08:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 17:12
|
дод уг _4 до дог _33 від 24.02.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 17:11
|
дод уг _3 до дог _33 від 24.02.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 12:13
|
Додаткова угода _ 2.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 11:07
|
Додаткова угода _1 масло.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 13:19
|
масло вершкове 33.pdf | укладений |
24 лютого 2021 13:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.5 ст.41 Законом України "Про публічні закупівлі" у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII: п.1 ч. 5 ст. 41: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та п.2 ч. 5 ст. 41:збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII: зменшення обсягів закупівлі з урахуванням реальної потреби замовника |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 року №922-VIII та ч. 7 п. 11.2 укладеного договору № 33 від 24.02.2021 року (далі – Договір), сторони прийшли до згоди продовжити строк дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі вершкового масла на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону та ч. 7 п. 11.2 договору, сторони прийшли до згоди доповнити Договір пунктом 3.1.1. наступного змісту: «3.1.1. Вартість закупівлі вершкового масла на час проведення процедури закупівлі на початку 2022 року визначається в межах 20% вартості, передбаченої в п. 3.1. Договору, та становить 39868,32 грн (Тридцять дев’ять тисяч вісімсот шістдесят вісім гривень 32 коп), у т.ч. ПДВ – 6644,72грн» |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |