Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15820000-2 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-01-16-000753-c f0a3d6e715334808b9474109f31bc7cb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Восколуп Світлана Володимирівна

0486857501 goroo2005@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А
Контактна особа: Восколуп Світлана Володимирівна
0486857501
goroo2005@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 00:05
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Код за ЄДРПОУ: 05406623 Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограми
Сухарі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15821150-5 — Сухарі
3000 кілограми
Печиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2021 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 14:08
Сухарі та печиво.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

акту Держпродспоживслужби
Дата подання: 19 січня 2021 20:14
Дата відповіді: 20 січня 2021 12:21
Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17 березня 2020 року N 530-IX» забороняється на час карантину проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Мораторій не розповсюджується на позапланові заходи державного контролю. Згідно Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» позапланові перевірки здійснюються у разі звернення громадянина щодо порушення у сфері безпечності харчових продуктів. Таким чином, просимо скасувати вимогу щодо надання Учасником акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами державного аудиту щодо додержання Учасником вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що застосовані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданого не раніше другого півріччя 2020 року, оскільки дана вимога є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За значеним Вами нормативним документом мораторій не розповсюджується на позапланові заходи державного контролю.
Однак оператор ринку може самостійно звернутися до органу державного контролю щодо проведення позапланового заходу.
Відповідно до ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» Стаття 6. Позапланові заходи зі здійснення державного нагляду (контролю)
«1. Підставами для здійснення позапланових заходів є:
подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням;».
Аудит постійно діючих процедур, заснованих на системі НАССР відповідно до ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» є одним із таких заходів.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 00:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ 189 198,00
UAH з ПДВ
189 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 21:21
Електронний підпис
28 січня 2021 20:53
ТП печиво.pdf
28 січня 2021 20:53
ТЧ загальна.pdf
28 січня 2021 20:53
ТП печиво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ
#39234533
Переможець 189 198,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ
#39234533
189 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 13:54
ДУ 5 до договору 32.jpg зміни до договору
06 січня 2022 13:54
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 18:24
ду 4 від 30.12.2021 до договору 32.pdf зміни до договору
05 січня 2022 18:24
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 16:56
додаткова угода № 5 до дог. 32.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 15:24
додаткова угода №3 від 12.10.2021.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 10:15
Додаткова угода №2 до договору №32 від 17.02.2021 року.pdf зміни до договору
09 червня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 14:19
д.у. №1 до дог.№32 від 17.02.2021.pdf зміни до договору
04 березня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 10:45
Договір №32 від 17.02.2021 року.pdf укладений
17 лютого 2021 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору згідно додаткової угоди №1 від 03.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на продуктів харчування згідно додаткової угоди №2 від 08.06.2021 року
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни згідно додаткової угоди №3 від 12.10.2021
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника згідно додаткової № 4 від 30.12.2021
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року згідно додаткової угоди № 5 від 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML