Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації щодо об’єкту «Реконструкція системи електропостачання для Криворізької гімназії № 38 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Кибальчича,19, Тернівський район, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-01-16-000448-c 4850542558a345fd9b884553d57bb02c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Вікторія Валентинівна

0963020652 tender0501@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Клименко Вікторія Валентинівна
0963020652
tender0501@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 11:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 11:47
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Виготовлення проектно-кошторисної документації щодо об’єкту «Реконструкція системи електропостачання для Криворізької гімназії № 38 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Кибальчича,19, Тернівський район, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації щодо об’єкту «Реконструкція системи електропостачання для Криворізької гімназії № 38 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Кибальчича,19, Тернівський район, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50017, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кибальчича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно січневого кошторису на 2021 рік Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 17:11
Додаток до тех. умов.PDF
20 січня 2021 14:02
перелік змін до документації.docx
20 січня 2021 14:02
ТД виготовлення проект.коштор. документ. щодо будівниц. електричних мереж Кривор. гімназія № 38 (оновлений другий варіант).docx
20 січня 2021 09:24
Технічні умови.PDF
19 січня 2021 10:10
перелік змін до документації.docx
19 січня 2021 10:10
ТД виготовлення проект.коштор. документ. щодо будівниц. електричних мереж Кривор. гімназія № 38 (оновлений варіант).docx
16 січня 2021 11:55
ТД виготовлення проект.коштор. документ. щодо будівниц. електричних мереж Кривор. гімназія № 38.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дослідження грунтів.
Дата подання: 19 січня 2021 15:44
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:56
Роз'ясніть чи потребується виконання інженерно-геологічних досліджень? Чи є в наявності існуючи матеріали по інженерно-геологічним вишукуванням, дійсні на 2021 рік?
Відповідь: Ваше питання розглянуто.
Потребується виконання інженерно-геологічних досліджень на земельних ділянках, де проектується прокладання мережі. Відкореговано ТД.
Недостаточно информации
Дата подання: 19 січня 2021 19:05
Дата відповіді: 20 січня 2021 09:15
В документації, що додається відсутні Технічні умови нестандартного приєднання №0050266060 від 16.10.2020 р. видані АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ», що не дає можливості оцінити вартисть робіт. Прошу предоставить недостающую информацию.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Технічні умови будуть додані.
зміни до тендерної документації
Дата подання: 20 січня 2021 13:09
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:28
Тендерна документація не відповідає принципам публічних закупівель, а саме недискримінації учасників торгів. Виїзд на місце виконання робіт повинно здійснюватись після подачі тендерної пропозиції, а не перед подачею пропозиції, так як ця умова ставить учасників торгів в не рівні умови. Тому треба вносити зміни в тендерну документацію.
Відповідь: При проведенні спрощеної закупівлі, було додержано всіх вимог відповідно до п. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в якому також зазначено що замовник при оголошенні спрощеної закупівлі, може зазначати іншу інформацію яка стосується предмету закупівлі, тому вважаємо що нами не було порушено п.5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі», а саме не зазначені умови які призводять до дискримінації учасників.
Не достаточно информации
Дата подання: 21 січня 2021 14:50
Дата відповіді: 21 січня 2021 17:10
Добрий день! 1. Необхідно прикласти Додаток №1, що зазначено в п. 2.6 Технічних умов нестандартного приєднання до електричних мереж електроустановок № 0050266060 від 16.10.2020р. 2. Чи потрібно виконувати проектно-вишукувальні роботи, що зазначені в розділі ІІ "Вимоги до електроустановок ОСР" Технічних умов нестандартного приєднання до електричних мереж електроустановок № 0050266060 від 16.10.2020р. Ці роботи може виконувати як Замовник (Відділ освіти) так і ДТЕК "Дніпровські електромережі" в залежності від умов договіру на нестандартне приєднання. Цього договіру не прикладено. 3. Прошу приблизно вказати відстань від ТП-712 та ТП-717 до будівлі Криворізької гімназії № 38. Це необхідно для визначення вартості геодезичних робіт та проектування лінії електропостачання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші питання розглянуті. 1. Додано Додаток №1 до ТУ № 0050266060 від 16.10.2020р. 2.Так, потрібно виконувати проектно-вишукувальні роботи, що зазначені в розділі ІІ "Вимоги до електроустановок ОСР" ТУ № 0050266060 від 16.10.2020р. 3. Для визначення відстані від ТП-712 та ТП-717 до будівлі Криворізької гімназії № 38 Учаснику необхідно відвідати об’єкт та визначитись самостійно.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ІНЖИНІРІНГ" 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 13:03
Електронний підпис
26 січня 2021 13:02
калибровка.pdf
26 січня 2021 13:02
приборы дов.pdf
26 січня 2021 13:02
Договор.pdf
26 січня 2021 13:02
Пропоз та листи.pdf
26 січня 2021 13:02
Виїзд.pdf
26 січня 2021 13:02
свид соответств ДСТУ.pdf
26 січня 2021 13:02
Деклар. охр труда.pdf
26 січня 2021 13:02
геотех лаборатор.pdf
26 січня 2021 13:02
СЕРТИФИКАТЫ.pdf
26 січня 2021 13:02
Доки СМАРТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ ІНЖИНІРІНГ"
#37214976
Переможець 199 000,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 14:08

Документи

27 січня 2021 14:08
Електронний підпис
27 січня 2021 13:57
скан.0001.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ІНЖИНІРІНГ"
#37214976
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2021 14:08
Електронний підпис
27 січня 2021 13:57
скан.0001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 08:46
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 14:44
додаткова угода №4.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 11:18
скан..PDF зміни до договору
22 липня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 12:21
скан.0005.PDF зміни до договору
21 травня 2021 12:20
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 10:55
скан..PDF зміни до договору
29 березня 2021 10:53
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 13:23
скан..PDF зміни до договору
17 лютого 2021 13:22
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 15:19
дог 56.pdf укладений
16 лютого 2021 15:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 11:47
199 000,00 UAH UA928201720344260014000052326
Відділ осв.виконкому Терн.р. у м. ради
UA913052990000026002010402718
ТОВ "СМАРТ IНЖИНIРIНГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вірний варіант договору
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та зміна реквзитів
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до технічних умов, подовження терміну виконання робіт, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 000,00
UAH