Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-01-16-000432-c 9488b7570dc84325ae527310e2758144
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ясінська Антоніна

tender@dec.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 20015794
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14
Контактна особа: Ясінська Антоніна
tender@dec.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 11:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 11:11
Початок аукціону: 28 січня 2021 11:59
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 упаковка
Рушник-вкладиш Кохавинка, 170 шт./уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
132 упаковка
Рушники паперові Selpak, 12 шт. (рул.)/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
550 упаковка
Туалетний папір Кохавинка Велетень, 8 шт. (рул.)/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
1 упаковка
Туалетний папір Selpak, 32 шт. (рул.)/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
42 упаковка
Туалетний папір Обухів, 48 шт. (рул.)/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
225 упаковка
Серветки Каштанчик, 75шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
6 упаковка
Серветка ажурна столова, 100 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
50 упаковка
Вологі серветки Super Fresh, 120 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за переданий Товар у розмірі 100 % від Ціни Договору протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати підписання ним видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент?
Дата подання: 18 січня 2021 19:23
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:27
Еквівалент можемо пропонувати?
Відповідь: У відповідності до абзацу 2 частини четвертої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Вказана норма не містить обов'язку для Замовника зазначати аналоги або еквіваленти для закупівлі товарів, робіт або послуг за спрощеною закупівлею, а лише надає право Замовнику зазначати поряд з назвою предмета закупівлі передбачати які аналоги та/або еквіваленти можуть сприйматись у пропозиції.
Таким чином, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, а також встановлює вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
аналоги
Дата подання: 19 січня 2021 17:32
Дата відповіді: 20 січня 2021 11:06
Чи буде розглядатись пропозиція з аналогічною продукцією, яка повністю відповідає технічним, якісним характеристикам?
Відповідь: у відповідності до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.

Усі звернення за роз'ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.

У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.

Водночас, згідно із абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.

Слід зазначити, що вказана норма Закону не містить обов'язку для Замовника зазначати аналоги або еквіваленти для закупівлі товарів, робіт або послуг за спрощеною закупівлею, а лише надає право Замовнику поряд з назвою предмета закупівлі передбачати які аналоги та/або еквіваленти можуть прийматись під час розгляду пропозицій.

Таким чином, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, а також встановлює вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Подання аналогів та/або еквівалентів у складі пропозиції цією закупівлею не передбачено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 79 588,56
UAH з ПДВ
79 588,56
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 100 436,70
UAH з ПДВ
100 436,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА" 146 747,35
UAH з ПДВ
146 747,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 149 540,10
UAH з ПДВ
149 540,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 10:54
Електронний підпис
27 січня 2021 10:53
637141662208483441.jpg
27 січня 2021 10:53
15135254_2.jpg
27 січня 2021 10:53
1841561678_w640_h640_1841561678.webp
27 січня 2021 10:53
1057197716_w640_h640_1057197716.webp
27 січня 2021 10:53
944150899_w640_h640_944150899.webp
27 січня 2021 10:53
918370820_w640_h640_918370820.webp
27 січня 2021 10:53
технічна.pdf
27 січня 2021 10:53
Статут завірений.pdf
27 січня 2021 10:53
Сертифікату.pdf
27 січня 2021 10:53
Сертификаті.pdf
27 січня 2021 10:53
протокол зборів.pdf
27 січня 2021 10:53
Пропозиція (3).pdf
27 січня 2021 10:53
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 січня 2021 10:53
опис.pdf
27 січня 2021 10:53
Лист Згода з умовами.pdf
27 січня 2021 10:53
Каштанчик (1) (1).pdf
27 січня 2021 10:53
ДТУ Максименко 2021.pdf
27 січня 2021 10:53
Гарантійний 2.pdf
27 січня 2021 10:53
Гарантійний.pdf
27 січня 2021 10:53
гарантійн ий 3.pdf
27 січня 2021 10:53
Витяг ПДВ оригінал.pdf
27 січня 2021 10:53
Витяг ПДВ.pdf
27 січня 2021 10:53
Витяг ЄДР оригінал.pdf
27 січня 2021 10:53
Виписка.pdf

Публічні документи

25 січня 2021 16:14
Електронний підпис
25 січня 2021 15:47
Паспорт і код.pdf
25 січня 2021 15:47
Витяг з ПДВ.pdf
25 січня 2021 15:47
Витяг з ЄДР.pdf
25 січня 2021 15:47
Сертифікати.rar

Публічні документи

27 січня 2021 10:39
Електронний підпис
27 січня 2021 10:32
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2021 10:32
Проект договору.pdf
27 січня 2021 10:19
Установчий договір.pdf
27 січня 2021 10:19
Статут - 24.07.2020.pdf
27 січня 2021 10:19
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 січня 2021 10:19
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
27 січня 2021 10:19
Довідка 4-ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

ФОП Бабій С.П.

ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"

ТОВ "Бумвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Відхилено 79 588,56
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 12:14
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Рішення скасоване 100 436,70
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 13:15
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Відхилено 100 436,70
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 13:20
ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"
#2958015921
Переможець 146 747,35
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 09:40

Документи

04 лютого 2021 12:14
Електронний підпис

Документи

05 лютого 2021 11:29
Електронний підпис

Документи

08 лютого 2021 13:20
Електронний підпис

Документи

09 лютого 2021 09:40
Електронний підпис
09 лютого 2021 09:40
Протокол від 09.02.2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2021 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"
#2958015921
146 747,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2021 09:40
Електронний підпис
09 лютого 2021 09:40
Протокол від 09.02.2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 14:23
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 11:32
ФОП Ладанова С.В. 23 код 33760000.pdf укладений
16 лютого 2021 11:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 146 747,35
UAH