Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-01-16-000432-c ● 9488b7570dc84325ae527310e2758144
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 20015794 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
Контактна особа: |
Ясінська Антоніна tender@dec.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 11:11 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2021 11:11 |
Початок аукціону: | 28 січня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 упаковка
Рушник-вкладиш Кохавинка, 170 шт./уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
132 упаковка
Рушники паперові Selpak, 12 шт. (рул.)/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
550 упаковка
Туалетний папір Кохавинка Велетень, 8 шт. (рул.)/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
1 упаковка
Туалетний папір Selpak, 32 шт. (рул.)/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
42 упаковка
Туалетний папір Обухів, 48 шт. (рул.)/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
225 упаковка
Серветки Каштанчик, 75шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
6 упаковка
Серветка ажурна столова, 100 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
50 упаковка
Вологі серветки Super Fresh, 120 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за переданий Товар у розмірі 100 % від Ціни Договору протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати підписання ним видаткової накладної на Товар. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2021 11:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 11:50 |
ДОДАТОК 2 Згода на обробку персональних даних.docx | |
16 січня 2021 11:50 |
ДОДАТОК 1 Форма - Цінова пропозиція.docx | |
16 січня 2021 11:50 |
ДОДАТОК 3 Перелік документів Учасника.docx | |
16 січня 2021 11:50 |
Додаток 5 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc | |
16 січня 2021 11:50 |
ДОДАТОК 6 Перелік документів які повинен надати переможець закупівлі.docx | |
16 січня 2021 11:50 |
ДОДАТОК 4 Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики (1)....docx | |
16 січня 2021 11:50 |
ДОДАТОК 7 Довідка щодо погодження з проєктом договору.docx | |
16 січня 2021 11:50 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент?
Дата подання: 18 січня 2021 19:23
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:27
Еквівалент можемо пропонувати?
Відповідь: У відповідності до абзацу 2 частини четвертої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Вказана норма не містить обов'язку для Замовника зазначати аналоги або еквіваленти для закупівлі товарів, робіт або послуг за спрощеною закупівлею, а лише надає право Замовнику зазначати поряд з назвою предмета закупівлі передбачати які аналоги та/або еквіваленти можуть сприйматись у пропозиції.
Таким чином, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, а також встановлює вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Таким чином, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, а також встановлює вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
аналоги
Дата подання: 19 січня 2021 17:32
Дата відповіді: 20 січня 2021 11:06
Чи буде розглядатись пропозиція з аналогічною продукцією, яка повністю відповідає технічним, якісним характеристикам?
Відповідь: у відповідності до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз'ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Водночас, згідно із абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Слід зазначити, що вказана норма Закону не містить обов'язку для Замовника зазначати аналоги або еквіваленти для закупівлі товарів, робіт або послуг за спрощеною закупівлею, а лише надає право Замовнику поряд з назвою предмета закупівлі передбачати які аналоги та/або еквіваленти можуть прийматись під час розгляду пропозицій.
Таким чином, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, а також встановлює вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Подання аналогів та/або еквівалентів у складі пропозиції цією закупівлею не передбачено.
Усі звернення за роз'ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Водночас, згідно із абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Слід зазначити, що вказана норма Закону не містить обов'язку для Замовника зазначати аналоги або еквіваленти для закупівлі товарів, робіт або послуг за спрощеною закупівлею, а лише надає право Замовнику поряд з назвою предмета закупівлі передбачати які аналоги та/або еквіваленти можуть прийматись під час розгляду пропозицій.
Таким чином, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, а також встановлює вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Подання аналогів та/або еквівалентів у складі пропозиції цією закупівлею не передбачено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2021 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" |
79 588,56
UAH з ПДВ
|
79 588,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бабій С.П. |
100 436,70
UAH з ПДВ
|
100 436,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА" |
146 747,35
UAH з ПДВ
|
146 747,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
149 540,10
UAH з ПДВ
|
149 540,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" #40840299 |
Відхилено |
79 588,56
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 12:14
|
ФОП Бабій С.П. #2452014059 |
Рішення скасоване |
100 436,70
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 13:15
|
ФОП Бабій С.П. #2452014059 |
Відхилено |
100 436,70
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 13:20
|
ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА" #2958015921 |
Переможець |
146 747,35
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 11:32
|
ФОП Ладанова С.В. 23 код 33760000.pdf | укладений |
16 лютого 2021 11:29
|