Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379835 |
Місцезнаходження: | 66350, Україна , Одеська обл., с Куяльник, вул. Куяльницька, 26, А, Подільський р-н |
Контактна особа: |
Левицька Інеса Миколаївна +380952280458 ekonom-kuyalnik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2021 11:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 11:30 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
16 січня 2021 11:30 |
Додаток 2.doc | |
16 січня 2021 11:30 |
Додаток 1.docx | |
16 січня 2021 11:30 |
ТД на легковий автомобіль Skoda.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-17-000010 ● ee656887c9d8452082e103c31d3042fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2021 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2021 Одеса № 159
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 17.03.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.03.2021 № 159
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2021-01-16-000383-c 16.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Куяльницькою сільською радою (далі – Замовник) уважно розглянуто та опрацьовано Висновок Південного офісу Держаудитслужби, в якому зазначено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» щодо процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-16-000383-c, а саме:, - порушення вимоги пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у пункті 2.3 розділу 1. «Загальні положення» ТД не вказана посада посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Замовник зазначив прізвище, ім’я по батькові, та уповноважену особу, яка за посадовими обов’язками зобов’язана здійснювати публічні закупівлі, її електронна адреса та номер телефону. Дана інформація зазначається для зворотнього зв’язку з учасниками. Дані відомості ніяким чином не впливають на успішний процес процедури відкритих торгів під час надання цінових пропозицій, їх розгляду, оцінки і визначення переможця. Крім того, моніторингом встановлено, що Замовником у 4.4. розділу 1. «Загальні положення» ТД не зазначено строк поставки товару, а лише вказано про те, що він зазначений в електронному оголошенні. У даному випадку має місце формальна помилка, яка не впливає на перебіг процедури відкритих торгів, в зв’язку з тим, що після зазначеного в документації терміну подання пропозиції вказано, що такий термін зазначається системою автоматично. Замовник ніяким чином не може вплинути на перебіг зазначених строків. Також Замовник вказав, що на офіційній веб-сторінці системи «Prozorro» кінцевий строк подання ТП зазначено вірно, з урахуванням усіх змін. Та сама дата, як і на веб-сторінці, зазначена в оголошені про проведення відкритих торгів. На думку Замовника така формальна помилка не впливає на можливість подання учасниками своїх ТП та на загальний результат торгів, оскільки кінцевий строк подання ТП відображений в електронній системі закупівлі та в оголошенні. У частині 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Обчислення строків та їх перебіг ЗУ «Про публічні закупівлі» не регулюється. Проте в електронній системі автоматично налаштовані певні валідації, які покликані убезпечити Замовників від помилок при проведенні закупівлі. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. В даному випадку те, що не зазначили кінцевий строк подання тендерних пропозицій має формальний характер, який не впливає на перебіг процедури відкритих торгів, в зв’язку з тим, що після зазначеного в документації терміну подання пропозиції вказано, що такий термін зазначається системою автоматично. Також Замовник вказав, що на офіційній веб-сторінці системи «Prozorro» кінцевий строк подання ТП зазначено вірно, з урахуванням усіх змін. Та сама дата, як і на веб-сторінці, зазначена в оголошені про проведення відкритих торгів. На думку Замовника така формальна помилка не впливає на можливість подання учасниками своїх ТП та на загальний результат торгів, оскільки кінцевий строк подання ТП відображений в електронній системі закупівлі та в оголошенні. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник надсилає аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби Південного офісу. Всі зауваження взяті до уваги та в подальшому будуть враховані при проведені публічних закупівель.
2021-04-07 15:41:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Доводимо до вашого відома, що Куяльницькою сільською радою було подано адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду № справи 420/6627/21 від 21.04.2021 року |
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП БАЗІС АВТО |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 293 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕТЕК" |
1 298 000,00
UAH з ПДВ
|
1 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП БАЗІС АВТО #35991758 |
Переможець |
1 293 500,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 09:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 08:50
|
Додаткова угода....pdf | зміни до договору |
17 лютого 2021 08:45
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 12:15
|
договір | укладений |
16 лютого 2021 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 68882021-БАШ 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |