Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкції та їх частини
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2021-01-16-000298-c b2e674b7fae441e7b0b6a6e39d9d35af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукіна Тетяна Олександрівна

+380504764075 Tatyana.Lukina@en.lg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганське енергетичне об`єднання»
Код ЄДРПОУ: 31443937
Місцезнаходження: 92700, Україна , Луганська обл., Старобільськ, вул. Горького 123
Контактна особа: Лукіна Тетяна Олександрівна
+380504764075
Tatyana.Lukina@en.lg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 10:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5.33 тони
Куточок 50*50*5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212510-7 — Кутові профілі
6.03 тони
Куточок 63х63х6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212510-7 — Кутові профілі
4.5 тони
Куточок 75х75х6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212510-7 — Кутові профілі
2.5 тони
Куточок 90х90х7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212510-7 — Кутові профілі
2 тони
Куточок 100х100х10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212510-7 — Кутові профілі
0.2 тони
Куточок 35х35х3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212510-7 — Кутові профілі
0.2 тони
Куточок 75х75х7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212510-7 — Кутові профілі
0.2 тони
Швелер №12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212510-7 — Кутові профілі
0.5 тони
Швелер №16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212510-7 — Кутові профілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює розрахунки за фактично отриманий товар протягом 180 календарних днів з моменту отримання Товару та підписання Сторонами здавально-приймальних документів на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, або шляхом видачі простого векселя (векселів). Вексель (векселі) видаються Постачальнику на суму фактично поставленого Товару. Номінальна вартість векселя (векселів) не повинна бути більше суми фактично отриманих Товарів. В момент (день) оформлення векселя (векселів) зобов’язання оплатити отриманий Товар у Покупця припиняються та виникає новий обов’язок оплатити вексель (векселі). Вексель (векселі) передається за актом прийому-передачі. Постачальник зобов’язаний прийняти оформлений вексель (векселі) та підписати акт прийому-передачі. За наявності фінансування Покупець має право, але не зобов’язаний здійснити повну або часткову попередню оплату Товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 10:58
спрощена_ЛЕО_конструкції та їх частини_.docx
16 січня 2021 10:58
ДОДАТОК 3_проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ" 695 600,41
UAH з ПДВ
695 600,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 15:11
Електронний підпис
26 січня 2021 15:11
Технічна частина.pdf
26 січня 2021 15:11
Технічні вимоги.pdf
26 січня 2021 15:10
Гарантія 107-21.pdf.p7s.p7s
26 січня 2021 15:10
Гарантія 107-21.pdf
26 січня 2021 15:10
Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"
#35691773
Переможець 695 600,41
UAH з ПДВ
28 січня 2021 08:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"
#35691773
695 600,41
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 09:08
ДУ №1 до договору №У-58-21.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 10:30
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 10:19
Договір поставки У-58-21 від 05.02.2021.pdf укладений
08 лютого 2021 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням ціни товару на ринку, відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 13.2.1. Договору від 05.02.2021 р. № У-58-21 Сторони домовились укласти Додаткову угоду №1 до Договору щодо збільшення ціни за одиницю Товару до 10 відсотків за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі та зменшити обсяг закупівлі Товару. Сума договору складає 694 455,82 грн (шістсот дев’яносто чотири тисячі чотириста п’ятдесят п’ять гривень 82 копійки), у тому числі ПДВ – 115 742,64 грн.
Номер договору про закупівлю: У-58-21
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 483 736,60
UAH (в тому числі ПДВ 80 622,77 UAH)