Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання проєктних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: «Впровадження системи віброконтролю та діагностики ГЦН на енергоблоці №2 Рівненської АЕС»
Очікувана вартість
701 500,00 UAH
UA-2021-01-16-000279-c e57eb0f75dae452387674429d83b5495
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС
Контактна особа: Шершень Юлія
380363664873
SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 16:00
Початок аукціону: 28 січня 2021 15:44
Очікувана вартість: 701 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання проєктних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: «Впровадження системи віброконтролю та діагностики ГЦН на енергоблоці №2 Рівненської АЕС»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1. Оплата за виконані проєктні роботи здійснюється Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів здачі-приймання виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Виконавця протягом 45 календарних днів з дати підписання Акту здачі-приймання виконаних робіт, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної в ЄРПН, без авансування. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2021 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 10:49
Допорогові.doc
16 січня 2021 10:49
Додаток_4.docx
16 січня 2021 10:49
Додаток_3.doc
16 січня 2021 10:49
Додаток_2.pdf
16 січня 2021 10:49
Додаток_1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне управління "Електропівденмонтаж" 537 500,00
UAH
269 000,00
UAH
Документи
АТ КІЕП 563 000,00
UAH
269 100,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ПРИЗМА" 490 500,00
UAH
490 500,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАТОМЕНЕРГОПРОЕКТ" 557 000,00
UAH
557 000,00
UAH
Документи
SALKO Engineering Group s.r.o. 685 150,11
UAH
685 150,11
UAH
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 13:51
Електронний підпис
26 січня 2021 13:50
Технічна пропозиція.pdf
26 січня 2021 13:50
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 14:10
Електронний підпис
26 січня 2021 14:10
Цінова пропозиція.pdf
26 січня 2021 14:10
Технічна пропозиція.pdf
26 січня 2021 14:10
Лист-заявка.pdf
26 січня 2021 14:10
Довідка_СП.pdf
26 січня 2021 14:10
Довідка_персонал.pdf
26 січня 2021 14:10
Довідка_МТБ.pdf
26 січня 2021 14:10
Довідка_досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне управління "Електропівденмонтаж"

АТ КІЕП

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ПРИЗМА"

ТОВ "УКРАТОМЕНЕРГОПРОЕКТ"

SALKO Engineering Group s.r.o.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне управління "Електропівденмонтаж"
#25321573
Відхилено 269 000,00
UAH
02 лютого 2021 15:08
АТ КІЕП
#16392628
Переможець 269 100,00
UAH
03 лютого 2021 14:06

Документи

02 лютого 2021 15:08
Електронний підпис
02 лютого 2021 15:08
125-21-СпЗ_відх..doc

Документи

03 лютого 2021 14:06
Електронний підпис
03 лютого 2021 14:04
125-21-СпЗ_АК.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ КІЕП
#16392628
269 100,00
UAH
Документи

Документи

03 лютого 2021 14:06
Електронний підпис
03 лютого 2021 14:04
125-21-СпЗ_АК.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 15:08
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 14:03
ДУ 1 (1) (1).pdf зміни до договору
06 липня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 15:42
46-122-13-21-10372.pdf укладений
19 лютого 2021 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 46-122-13-21-10372
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 322 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 820,00 UAH)