Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кефір, сметана
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-01-16-000258-c 1ab0a551f8e3498194cba91776bc8dbf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Думініка Олена Анатоліївна

0373352231 mamalyha_s_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мамалигівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04417659
Місцезнаходження: 60364, Україна , Чернівецька обл., МАМАЛИГА, вул. Головна, буд.48
Контактна особа: Думініка Олена Анатоліївна
0373352231
mamalyha_s_rada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3400 літр
Кефір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
250 кілограми
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткових накладних Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД 116 063,50
UAH з ПДВ
116 063,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 19:47
Електронний підпис
26 січня 2021 19:45
7.Доручення .PDF
26 січня 2021 19:38
Електронний підпис
26 січня 2021 19:37
2...Цінова пропозиція.pdf
26 січня 2021 19:37
4.Копія Статуту.pdf
26 січня 2021 19:37
1.Реєстер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Наладка-Комерц ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД
#14271671
Переможець 116 063,50
UAH з ПДВ
27 січня 2021 11:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Наладка-Комерц ЛТД #14271671

№ рішення у справі

72/39-р/к

Дата рішення у справі

12.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно -західного МТВ

Документи

27 січня 2021 11:20
Електронний підпис
27 січня 2021 11:20
Переможець кефір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД
#14271671
116 063,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2021 11:20
Електронний підпис
27 січня 2021 11:20
Переможець кефір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 09:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:25
Додаткова наладка 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:24
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 15:39
додаткова угода 1 кефір сметана.PDF зміни до договору
13 серпня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 17:25
Договір кефір.pdf укладений
03 лютого 2021 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 37-14-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору та обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 37-14-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 301,28
UAH