Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти поштові
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2021-01-16-000081-b 5117a30173d647b0b53a71bc34b72411
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігнатов Андрій Олегович

+380677409541 activy.dept@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент по роботі з активами Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42014230
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру 70
Контактна особа: Ігнатов Андрій Олегович
+380677409541
activy.dept@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 09:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 09:25
Початок аукціону: 29 січня 2021 12:59
Очікувана вартість: 8 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт
Конверт поштовий DL 110х220мм, з підказом СКЛ, 80г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87554, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, бул. Шевченка, 301б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1500 шт
Конверт поштовий С5 162х229мм, з підказом СКЛ, 80г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87554, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, бул. Шевченка, 301б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4000 шт
Конверт поштовий С4 229х324мм, з підказом СКЛ, 100г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87554, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, бул. Шевченка, 301б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2021 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 09:21
Технічне завдання Додаток 3.doc
16 січня 2021 09:21
Додаток _4 Проєкт договору.docx
16 січня 2021 09:21
Додаток _2 Тендерна пропозицiя.doc
16 січня 2021 09:21
Додаток _1 Вимоги до кваліфікації учасника.doc
16 січня 2021 09:21
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог документації
Дата подання: 18 січня 2021 15:19
Дата відповіді: 18 січня 2021 16:00
Шановний замовник! Прошу надати роз’яснення з приводу вимоги на торги. У вас прописано надати копію паспорту ( всі сторінки, чи тільки ті де є якийсь запис?). Або ми можемо вибрати і надати довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреною печаткою учасника , на згоду використання персональних даних фізичної особи, де будуть вказані дані паспорту та ідентифікаційного коду?! , але знову тут вказано даних фізичної особи, а не уповноваженої особи?! Чекаю відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник, Ви можете вибрати надати копію сторінок паспорту, де є запис або довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреною печаткою учасника , на згоду використання персональних даних Уповноваженої особи, де будуть вказані дані паспорту та ідентифікаційного коду.
ПДВ
Дата подання: 19 січня 2021 09:30
Дата відповіді: 19 січня 2021 15:22
Ви є платником ПДВ. У закупівлі можуть брати участь як платники, так і неплатники ПДВ. Тож, якщо Ви оголошуєте закупівлю з ПДВ, це означає, що якщо за сумою з ПДВ виграє платник ПДВ, Ви отримаєте податковий кредит (20%), що фактично зменшує на цю суму Ваши витрати і бюджет закупівлі (за Вашим переліком) складе 1416,67 грн., за рахунок компенсації у вигляді податкового кредиту. Наприклад, пропозиція платника ПДВ 6000 грн. Пропозиція неплатника ПДВ 5700 грн. Але закупівля у платника ПДВ надає Вам право на податковий кредит - 1000 грн., який зменшує на цю суму Ваши податкові зобов'язання з ПДВ. Приймаючи пропозицію неплатника ПДВ Ви не отрімуєте податкового кредиту, що фактично означає, що після подачі декларації з ПДВ Ви додатково сплатите 950 грн. до бюджету та загальні витрати з ПДВ складуть 6650 грн. 1. Тож, може Вам краще встановити бюджет закупівль без ПДВ, як зазичай роблять платники ПДВ, що оголоують закупівлі за власні кошти? 2, Яку пропозицію з цих двох Ви вважаетє вигінішою? Порадьтесь, будь ласка, з бухгалтером по ПДВ, та роз'ясніть яким чином буде визначатися найбільш вигідна пропозиція, таі яка пропозиція з наведенного прикладу буде для Вас найбільш вигідною? Це ж гроші Вашого підприємства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання.
Шановний Учасник, департамент по роботі з активами є неприбутковою організацією. Для нашої організації неважливо, хто переможе в закупівлі. Ми працюємо і з платниками ПДВ, та неплатниками ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав 8 220,00
UAH з ПДВ
8 124,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Біном" 8 460,00
UAH з ПДВ
8 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 10:22
Електронний підпис

Публічні документи

28 січня 2021 01:16
Електронний підпис
28 січня 2021 01:15
АрхівPDF.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрбланковидав

Товариство з обмеженою відповідальністю "Біном"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрбланковидав
#36002620
Переможець 8 124,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 11:08

Документи

01 лютого 2021 11:08
Електронний підпис
01 лютого 2021 11:06
Повідомлення _ 13.pdf
01 лютого 2021 11:06
Протокол 12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав
#36002620
8 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 11:08
Електронний підпис
01 лютого 2021 11:06
Повідомлення _ 13.pdf
01 лютого 2021 11:06
Протокол 12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:50
Звіт конверти.pdf укладений
04 січня 2022 14:49
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 11:23
Договір _27.pdf укладений
16 лютого 2021 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 124,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 354,00 UAH)