Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування газового обладнання та перевірка параметрів газової автоматики водогрійних котлів REX-62 (2 комплекта) котельні КЗО «Жовтневий НРЦ»ДОР»
Очікувана вартість
20 113,50 UAH
UA-2021-01-16-000068-a ● 1d37444d6b8348cdbeaa38c8f3df1aee
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Жовтневий навчально-реабілітаційний центр з поглибленим професійно-трудовим навчанням" ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 20196488 |
Місцезнаходження: | 53172, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вакулове Софіївський район, вулиця Каштанова, будинок 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Петрівна Томашук +380677066742 zhovtneve196488@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 08:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 14:16 |
Очікувана вартість: | 20 113,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Послуги з технічного обслуговування газового обладнання та перевірка параметрів газової автоматики водогрійних котлів REX-62 (2 комплекта) котельні КЗО «Жовтневий НРЦ»ДОР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53172, Україна, Дніпропетровська область, c. Вакулове, вул. Каштанова, б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 15:01 |
Оголошення ремонт та обслуговування котельні.doc | |
20 січня 2021 15:01 |
Перелік змін.docx |
20 січня 2021 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 січня 2021 15:01 |
Оголошення ремонт та обслуговування котельні.doc
|
|||
20 січня 2021 15:01 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-16-000068-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕЦЬ ВІРА ПЕТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2784904424
Дата подання: 02 лютого 2021 12:11
Вимога
Вимога на протокольне рішення №23 від 29.01.2021
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2021 11:46
Згідно ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Учасники торгів повинні дотримуватися етичної поведінки, оскільки у закупівельному процесі недотримання етичної поведінки суб’єктами сфери публічних закупівель негативно відображається на кінцевих результатах закупівель, негативно впливає на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель. Я, як Уповноважена особа, під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах Замовника.
На Вашу Вимогу надаю відповідь щодо Ваших зауважень:
1. Згідно п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» - «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі». Хочу наголосити – «мають право звернутися, але не зобов’язані».
2. В п.6. «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення закупівлі товарів, послуг та робіт через систему електронних торгів зазначено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді скановану копію (формат.pdf) наступних документів:
- копії посвідчень про перевірку знань з охорони праці;
- копії посвідчень слюсаря (-ів) по експлуатації ремонту газового обладнання (з присвоєнням не нижче третього розряду),
а в Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю..», зазначено:
Підприємство-постачальник послуг повинно мати в штаті наступних спеціалістів:
- наявність працівників, які пройшли перевірку знань з охорони праці та отримали допуск до роботи в електроустановках III-ї групи з електробезпеки із наданням копій підтверджуючих документів;
- наявність слюсарів з експлуатації та ремонту газового обладнання, яким присвоєно не нижче третього розряду.
Вивчаючи ваші документи, я, як Уповноважена особа, знайшла деякі невідповідності, а саме:
- в учасника ТОВ НВП «Січеславагромонтаж» - дійсно в штаті немає слюсарів, але є посвідчення проте, що інженера мають право виконувати відповідні роботи, також є посвідчення про проходження навчання з охорони праці цими працівниками і є лист про те що згідно технічного завдання (Додаток 1) надання послуг планується штатними працівниками інженерно-технічного складу без залучення робітничого персоналу. Зазначу - штатними працівниками інженерно-технічного складу без залучення робітничого персоналу, а не виконробом, як вказано у Вашій вимозі;
- в учасника ФОП Якімець Віра Петрівна – дійсно в штаті є слюсарі, які мають право виконувати відповідні роботи, що підтверджуються відповідними посвідченнями, але немає посвідчень про проходження навчання з охорони праці цими працівниками, адже ці працівники, я так розумію, будуть виконувати роботи. Натомість є тільки внутрішні протоколи підприємства, навіть не учбового закладу (Бойко, Євтушенко, Сорокоумов та Деревянко), що не передбачено в оголошенні.
Я не можу відхилити обох учасників закупівлі та і інших Учасників немає, а послуги нам потрібні вже сьогодні. Наш заклад співпрацював з обома Учасниками і обидва Учасника надавали нам відповідні послуги, за це ми з вдячністю та повагою ставимося до Вас, тому що послуги були надано якісно та своєчасно.
Виходячи з вищевказаного, пропозиція ТОВ НВП «Січеславагромонтаж» вважається найбільш вигідною для Замовника по вартісному критерію – найнижча ціна, так як для бюджетної установи вартість закупівлі вважається вагомим критерієм.
Вам я хочу подякувати за зауваження, які мною проаналізовані та взяті до уваги. Дякую за співпрацю та бажаю Вам всього найкращого.
На Вашу Вимогу надаю відповідь щодо Ваших зауважень:
1. Згідно п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» - «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі». Хочу наголосити – «мають право звернутися, але не зобов’язані».
2. В п.6. «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення закупівлі товарів, послуг та робіт через систему електронних торгів зазначено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді скановану копію (формат.pdf) наступних документів:
- копії посвідчень про перевірку знань з охорони праці;
- копії посвідчень слюсаря (-ів) по експлуатації ремонту газового обладнання (з присвоєнням не нижче третього розряду),
а в Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю..», зазначено:
Підприємство-постачальник послуг повинно мати в штаті наступних спеціалістів:
- наявність працівників, які пройшли перевірку знань з охорони праці та отримали допуск до роботи в електроустановках III-ї групи з електробезпеки із наданням копій підтверджуючих документів;
- наявність слюсарів з експлуатації та ремонту газового обладнання, яким присвоєно не нижче третього розряду.
Вивчаючи ваші документи, я, як Уповноважена особа, знайшла деякі невідповідності, а саме:
- в учасника ТОВ НВП «Січеславагромонтаж» - дійсно в штаті немає слюсарів, але є посвідчення проте, що інженера мають право виконувати відповідні роботи, також є посвідчення про проходження навчання з охорони праці цими працівниками і є лист про те що згідно технічного завдання (Додаток 1) надання послуг планується штатними працівниками інженерно-технічного складу без залучення робітничого персоналу. Зазначу - штатними працівниками інженерно-технічного складу без залучення робітничого персоналу, а не виконробом, як вказано у Вашій вимозі;
- в учасника ФОП Якімець Віра Петрівна – дійсно в штаті є слюсарі, які мають право виконувати відповідні роботи, що підтверджуються відповідними посвідченнями, але немає посвідчень про проходження навчання з охорони праці цими працівниками, адже ці працівники, я так розумію, будуть виконувати роботи. Натомість є тільки внутрішні протоколи підприємства, навіть не учбового закладу (Бойко, Євтушенко, Сорокоумов та Деревянко), що не передбачено в оголошенні.
Я не можу відхилити обох учасників закупівлі та і інших Учасників немає, а послуги нам потрібні вже сьогодні. Наш заклад співпрацював з обома Учасниками і обидва Учасника надавали нам відповідні послуги, за це ми з вдячністю та повагою ставимося до Вас, тому що послуги були надано якісно та своєчасно.
Виходячи з вищевказаного, пропозиція ТОВ НВП «Січеславагромонтаж» вважається найбільш вигідною для Замовника по вартісному критерію – найнижча ціна, так як для бюджетної установи вартість закупівлі вважається вагомим критерієм.
Вам я хочу подякувати за зауваження, які мною проаналізовані та взяті до уваги. Дякую за співпрацю та бажаю Вам всього найкращого.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" #23945507 |
Переможець |
15 100,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 10:45
|
010.jpg | укладений |
08 лютого 2021 10:44
|
009.jpg | укладений |
08 лютого 2021 10:44
|
008.jpg | укладений |
08 лютого 2021 10:44
|
007.jpg | укладений |
08 лютого 2021 10:44
|