Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок ДК 021:2015 – 50730000-1 – послуги з ремонту та технічному обслуговуванню охолоджувальних установок
Очікувана вартість
326 800,00 UAH
UA-2021-01-16-000067-a ● 0bb5d60927d74d93b36ad7e4faed4f7d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01994959 |
Місцезнаходження: | 25011, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Куценко Анастасія Вікторівна 380997107697 fanutka9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 08:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 326 800,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Тендерна документація
16 січня 2021 08:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 08:34 |
ТД техобслуговування холодильного обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-16-000067-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС", Код ЄДРПОУ:37062881
Дата подання: 17 лютого 2021 20:55
Вимога
Щодо визначення переможця процедури закупівлі та порушення законодавства, шляхом безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОНВЕКС".
Шановний Замовник! За номером процедури закупівлі в електронній системі UA-2021-01-16-000067-a Лот № 2 «Технічне обслуговування та ремонт системи приливно-витяжної та припливної (ПВ1-ПВ2,П3) вентиляції - 1 од.» (далі – Процедура закупівлі) відбувся аукціон та розгляд тендерних пропозицій з визначенням переможця.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету (в особі: Тканов Ю.М., Куценко А.В., Кажало Т.А.) №32 від 08.02.2021 року (надалі також Протокол), було дискваліфіковано ТОВ "ОНВЕКС" з підстави, що передбачена згідно до п.п.1 п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на нашу думку, таке рішення тендерного комітету Замовника є незаконним з огляду на наступне:
В мотиваційній частині Протоколу засідання тендерного комітету, щодо відхилення пропозиції ТОВ "ОНВЕКС" зазначено, що тендерним комітетом виявлено єдину невідповідність в тендерній документації, а саме: «Відповідно до п.п. 4 п. 2ч. V Тендерної документації учасник має надати гарантійний лист про те, що у разі односторонньої відмови від виконання договору в повному обсязі або частково, договір вважається відповідно односторонньо розірваним згідно ч.3 ст.651 ЦК., який учасником не було надано» та неможливістю замовником розмістити повідомлення з вимогою про усунення даної невідповідності, так як це непередбачено частиною 16 ст. 29 Закону.
Проте, даний документ був успішно завантажений в складі тендерної документації 25.01.2021 року, о 15:59:41 та є доступним для перегляду та скачування, про факт чого свідчить лист-відповідь майданчика системи Prozorro E-tender, вих. №107 від 15.02.2021 р. (Додаток №1).
Даний Гарантійний лист має назву - «гарагтія відмови віконання.pdf», посилання для завантаження: https://public.docs.openprocurement.org/get/e9eecdc398ab4ce79c77e3b21a29657f?KeyID=52462340&Signature=qnG1Ry0z5rEu1zrKWk08BUy73u5jpeexrw%252BBj1jfU2Vsxavw4I5HTlxxJReGluyD1ZyrQYRwdpm0uch4LOcOCw%253D%253D
посилання для перегляду: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-16-000067-a?lot_id=c0f95ef20f7c4f1aa80494577fb363bd#lots
Згідно п.1 ст.41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Виходячи із змісту тендерної документації, ЦК України та ГК України, Гарантійний лист про одностороннє розірвання договору згідно ч.3 ст.651 ЦК, подається у довільній формі, оскільки відсутній зразок Гарантійного листа, а також будь-які вимоги щодо його форми чи змісту, крім визначення в тендерній документації "що у разі односторонньої відмови від виконання договору в повному обсязі або частково, договір вважається відповідно односторонньо розірваним згідно ч.3 ст.651 ЦК", про що чітко зазначено в тексті вищезазначеного документу ТОВ "ОНВЕКС".
Враховуючи вищевикладене, ми визнаємо факт допущення орфографічних помилок в назві завантаженого «гарантійного листа відмови від виконання договору», проте вони не впливають на ідентифікацію даного файлу, не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції і дискваліфікації, а також вважатися таким, що неподаний відповідно до:
1. Частини другої статті 22 Закону «У тендерній документації зазначаються такі відомості», а саме пункту 19 «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»;
2. Частині першій розділу III тендерної документації, де перерахований опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме п.3 «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації», п.7 «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера», п.1 тощо;
3. Факту завантаження документу (Додаток №1: Лист-відповідь майданчика системи Prozorro E-tender, вих. №107 від 15.02.2021 р.)
Наголошуємо, враховуючи вищезазначене, що Замовник повинен дотримуватись всіх принципів, визначених ст.5 Закону, гарантія чого зазначена в частині першій розділу III тендерної документації!
Таким чином, Замовник протиправно обмежив права та інтереси ТОВ "ОНВЕКС", порушив законодавство України, прийнявши рішення, яке оформлене Протоколом засідання тендерного комітету Замовника за №32 від 08.02.2021 року про дискваліфікацію по закупівлі за Лотом № 2 «Технічне обслуговування та ремонт системи приливно-витяжної та припливної (ПВ1-ПВ2,П3) вентиляції - 1 од.» (№ UA-2021-01-16-000067-a), оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ОНВЕКС" відповідає всім у сукупності вимогам тендерної документації Замовника та являється найбільш економічно вигідною пропозицією.
Якщо подальші дії та спроби Замовником по іншому інтерпретувати причину відхилення ТД ТОВ "ОНВЕКС", яка є чітко сформованою і викладеною в Протоколі, це буде свідчити про явне зацікавлення ним в прийнятті даного рішення та порушенні ст.5, 22 Закону, а також самої мети Закону «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції». ТОВ "ОНВЕКС" буде вживати усіх законних заходів для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновленню їх у разі порушення, відповідно до ст.18 Закону, розпорядженню КМУ від 18.12.2018 р. № 1088-р та іншими доступними законними способами.
Хочемо зазначити, що Замовник несе відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», згідно ст.44 цього Закону «[…] уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України», ст.16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення «[…] відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); […] тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Керуючись ст.3, 5, 16, 18, 22, 26, 29, 31, 41, 44 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1) Скасувати рішення згідно Протоколу №32 від 08.02.2021 року про дискваліфікацію ТОВ "ОНВЕКС";
2) Визнати переможцем ТОВ "ОНВЕКС" з кінцевою пропозицією 140 650,00 грн. 00 коп., як найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає умовам тендерної документації.
ДОДАТКИ:
• Додаток №1: Лист-відповідь майданчика системи Prozorro E-tender, вих. №107 від 15.02.2021 р.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник! За номером процедури закупівлі в електронній системі UA-2021-01-16-000067-a Лот № 2 «Технічне обслуговування та ремонт системи приливно-витяжної та припливної (ПВ1-ПВ2,П3) вентиляції - 1 од.» (далі – Процедура закупівлі) відбувся аукціон та розгляд тендерних пропозицій з визначенням переможця.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету (в особі: Тканов Ю.М., Куценко А.В., Кажало Т.А.) №32 від 08.02.2021 року (надалі також Протокол), було дискваліфіковано ТОВ "ОНВЕКС" з підстави, що передбачена згідно до п.п.1 п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на нашу думку, таке рішення тендерного комітету Замовника є незаконним з огляду на наступне:
В мотиваційній частині Протоколу засідання тендерного комітету, щодо відхилення пропозиції ТОВ "ОНВЕКС" зазначено, що тендерним комітетом виявлено єдину невідповідність в тендерній документації, а саме: «Відповідно до п.п. 4 п. 2ч. V Тендерної документації учасник має надати гарантійний лист про те, що у разі односторонньої відмови від виконання договору в повному обсязі або частково, договір вважається відповідно односторонньо розірваним згідно ч.3 ст.651 ЦК., який учасником не було надано» та неможливістю замовником розмістити повідомлення з вимогою про усунення даної невідповідності, так як це непередбачено частиною 16 ст. 29 Закону.
Проте, даний документ був успішно завантажений в складі тендерної документації 25.01.2021 року, о 15:59:41 та є доступним для перегляду та скачування, про факт чого свідчить лист-відповідь майданчика системи Prozorro E-tender, вих. №107 від 15.02.2021 р. (Додаток №1).
Даний Гарантійний лист має назву - «гарагтія відмови віконання.pdf», посилання для завантаження: https://public.docs.openprocurement.org/get/e9eecdc398ab4ce79c77e3b21a29657f?KeyID=52462340&Signature=qnG1Ry0z5rEu1zrKWk08BUy73u5jpeexrw%252BBj1jfU2Vsxavw4I5HTlxxJReGluyD1ZyrQYRwdpm0uch4LOcOCw%253D%253D
посилання для перегляду: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-16-000067-a?lot_id=c0f95ef20f7c4f1aa80494577fb363bd#lots
Згідно п.1 ст.41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Виходячи із змісту тендерної документації, ЦК України та ГК України, Гарантійний лист про одностороннє розірвання договору згідно ч.3 ст.651 ЦК, подається у довільній формі, оскільки відсутній зразок Гарантійного листа, а також будь-які вимоги щодо його форми чи змісту, крім визначення в тендерній документації "що у разі односторонньої відмови від виконання договору в повному обсязі або частково, договір вважається відповідно односторонньо розірваним згідно ч.3 ст.651 ЦК", про що чітко зазначено в тексті вищезазначеного документу ТОВ "ОНВЕКС".
Враховуючи вищевикладене, ми визнаємо факт допущення орфографічних помилок в назві завантаженого «гарантійного листа відмови від виконання договору», проте вони не впливають на ідентифікацію даного файлу, не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції і дискваліфікації, а також вважатися таким, що неподаний відповідно до:
1. Частини другої статті 22 Закону «У тендерній документації зазначаються такі відомості», а саме пункту 19 «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»;
2. Частині першій розділу III тендерної документації, де перерахований опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме п.3 «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації», п.7 «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера», п.1 тощо;
3. Факту завантаження документу (Додаток №1: Лист-відповідь майданчика системи Prozorro E-tender, вих. №107 від 15.02.2021 р.)
Наголошуємо, враховуючи вищезазначене, що Замовник повинен дотримуватись всіх принципів, визначених ст.5 Закону, гарантія чого зазначена в частині першій розділу III тендерної документації!
Таким чином, Замовник протиправно обмежив права та інтереси ТОВ "ОНВЕКС", порушив законодавство України, прийнявши рішення, яке оформлене Протоколом засідання тендерного комітету Замовника за №32 від 08.02.2021 року про дискваліфікацію по закупівлі за Лотом № 2 «Технічне обслуговування та ремонт системи приливно-витяжної та припливної (ПВ1-ПВ2,П3) вентиляції - 1 од.» (№ UA-2021-01-16-000067-a), оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ОНВЕКС" відповідає всім у сукупності вимогам тендерної документації Замовника та являється найбільш економічно вигідною пропозицією.
Якщо подальші дії та спроби Замовником по іншому інтерпретувати причину відхилення ТД ТОВ "ОНВЕКС", яка є чітко сформованою і викладеною в Протоколі, це буде свідчити про явне зацікавлення ним в прийнятті даного рішення та порушенні ст.5, 22 Закону, а також самої мети Закону «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції». ТОВ "ОНВЕКС" буде вживати усіх законних заходів для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновленню їх у разі порушення, відповідно до ст.18 Закону, розпорядженню КМУ від 18.12.2018 р. № 1088-р та іншими доступними законними способами.
Хочемо зазначити, що Замовник несе відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», згідно ст.44 цього Закону «[…] уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України», ст.16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення «[…] відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); […] тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Керуючись ст.3, 5, 16, 18, 22, 26, 29, 31, 41, 44 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1) Скасувати рішення згідно Протоколу №32 від 08.02.2021 року про дискваліфікацію ТОВ "ОНВЕКС";
2) Визнати переможцем ТОВ "ОНВЕКС" з кінцевою пропозицією 140 650,00 грн. 00 коп., як найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає умовам тендерної документації.
ДОДАТКИ:
• Додаток №1: Лист-відповідь майданчика системи Prozorro E-tender, вих. №107 від 15.02.2021 р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2021 13:36
Шановний учаснику, відповідно до протоколу № 46 від 22.02.2021 року Вашу вимогу задоволено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Технічне обслуговування та ремонт холодильних камер: – 8 од. (камера ККА на базі компрессора ФВ-6 – 2 шт., Середньотемпературна камера – ККА на базі компрессора ФАК 1,5 – 1 шт., Камера середньої температури – спліт систеима Polair (Standsrt) SM222SF- 1 шт., Камера середньотемпературна на базі процессора ФВ-6 – 1 шт, Ларь морозильний Дніпро-МТО ХТН170 – 1 шт., Ларь морозильний АНТ – 1 шт., Камера середньої температури KKA SMARTLINE SL45317 на базі компрессора Tecumseh TFH4531Z – 1 шт) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 149 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 745,00 UAH з ПДВ |
Позиції
88 посл
Технічне обслуговування та ремонт холодильних камер: – 8 од. (камера ККА на базі компрессора ФВ-6 – 2 шт., Середньотемпературна камера – ККА на базі компрессора ФАК 1,5 – 1 шт., Камера середньої температури – спліт систеима Polair (Standsrt) SM222SF- 1 шт., Камера середньотемпературна на базі процессора ФВ-6 – 1 шт, Ларь морозильний Дніпро-МТО ХТН170 – 1 шт., Ларь морозильний АНТ – 1 шт., Камера середньої температури KKA SMARTLINE SL45317 на базі компрессора Tecumseh TFH4531Z – 1 шт) (Дзжерело фынансування закупывлы - кошти НСЗУ)
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Ялтинська, буд. 1
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги з технічного обслуговування, поточного ремонту проводиться на підставі акту виконаних робіт протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання акту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Магдаль Олена Анатоліївна |
135 290,00
UAH з ПДВ
|
135 290,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
01 лютого 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій