Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт заміна дверних блоків у будівлі школи № 226 за адресою: місто Київ, вул. Прирічна,19-е )
Очікувана вартість
985 360,00 UAH
UA-2021-01-15-008153-a ● b2314f5f70884fba8b4138099ac42ddf
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 20:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 985 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 853,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Кількість: 1 робота
Місце поставки: м. Київ вул. Прирічна,19-е
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30.04.2021 року.
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в додатку № 6 до оголошення
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки: м. Київ вул. Прирічна,19-е
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30.04.2021 року.
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в додатку № 6 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт заміна дверних блоків у будівлі школи № 226 за адресою: місто Київ, вул. Прирічна,19-е
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів форми №КБ-2в | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2021 20:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2021 20:23 |
оголошення капремонт 226.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас протиударності склопакетів
Дата подання: 19 січня 2021 11:56
Дата відповіді: 20 січня 2021 11:53
Добрий день.
В додатку №4 «Технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі» тендерної документації в «Технічних вимогах конструкцій» зазначено: «-Формула склопакету – 4i-14-4М1-14-4і, протиударні;»
Просимо пояснити який конкретно клас (ступінь) захисту, із зазначенням назви та властивостей протиударного склопакету, повинно бути застосовано?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше запитання. Вироби мають відповідати вимогам щодо стійкості , встановленим ДСТУ , або перевищувати їх.
п.11 додаток №3
Дата подання: 21 січня 2021 09:41
Пунктом 11 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасникао "Копія діючого дозволу виданого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності), або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що видані на роботи (послуги) згідно з предметом закупівлі".
Запитання: чи буде порушенням, якщо на воконання вимог вищевказаного пункту 11 тендерної документації Замовника, учасником буде надано Копія діючого дозволуДержавної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Розміри конструкцій
Дата подання: 21 січня 2021 10:45
Шановний замовнику! Додайте, будь ласка, до тендерної документації графічне зображення конструкцій з розмірами для точного визначення вартості пропозиції.
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-008153-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА", Код ЄДРПОУ:33728853
Дата подання: 21 січня 2021 09:34
Про усунення дискримінаційних умов у тендерній документації
Шановний Замовнику!
Вимога Додатку №4 щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO, що виданий учаснику, є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: 1) Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" пердбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не при виконанні робіт, як в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме виконувати роботи, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в тендерній документації.
Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вимога Додатку №4 щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO, що виданий учаснику, є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: 1) Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" пердбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не при виконанні робіт, як в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме виконувати роботи, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в тендерній документації.
Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2021 12:59
Доброго дня, звертаємо Вашу увагу, що вимоги оголошення про закупівлю стосуються всіх Учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі. Крім того замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту оголошення, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів ISO відповідно до діючих державних стандартів. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства та для впевненості, що роботи будуть виконані у відповідності до вимог, що пред’являються до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Це повністю відповідає нормам Закону. Таким чином, стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір взяти участь у процедурі закупівлі. Відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності, можуть бути отримані / виконані/ дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, замовник не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог про виключення вимоги про надання учасниками закупівлі зазначеного вище сертифікату.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" #41941762 |
Переможець |
984 288,78
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
17-КР договір.pdf | укладений |
11 лютого 2021 11:27
|
17-КР договір.pdf | укладений |
11 лютого 2021 11:26
|