Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
1 088 000,00 UAH
UA-2021-01-15-007956-a ● 5655b4a354fc4a39b7cc54bb8e5f4a05
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Добропільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142833 |
Місцезнаходження: | 85000, Україна , Донецька обл., місто Добропілля, ВУЛИЦЯ Банкова, будинок 10 |
Контактна особа: |
Таміла Квачко +380627728180 hozgoroo@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 13:58 |
Очікувана вартість: | 1 088 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Зернові культури та картопля ДК 021-2015: 03210000-6 (Картопля).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68000 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Очікувані кошти на 2021 рік | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2021 18:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2021 18:36 |
картопля 2021 рік.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-007956-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТОКАР ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1909900352
Дата подання: 05 лютого 2021 20:43
Вимога щодо усунення порушень при розгляді тендерної доументації.
Шановний Замовник, звертаюсь до Вас з вимогою про усунення порушень при розгляді моєї тендерної пропозиції.
Так, відповідно до пункту 9 розділу III Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей п. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вами, як Замовником не було надано час для усунення виявлених невідповідностей, а одразу відхилено тендерну пропозицію, що є дискримінаційною поведінкою щодо мене та порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
В протоколі про відхилення тендерної пропозиції зазначено, що відповідно до аб. 6, п. 1, розділу 5 Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Замовника, Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-згоду з інформацією, зазначеною у даному абзаці. Мною не було надано лист – згоду так як ніякої інформації в даному абзаці немає, інформація міститься в попередньому або наступному абзаці, однак вимог, що до надання їх в тендерній документації не міститься.
Прошу Вас скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 від 05.02.2021р. та надати час для виправлення недоліків.
У разі не усунення порушень законодавства, Ваші дії будуть оскаржені одразу до Окружного адміністративного суду Донецької області без попереднього звернення до органу оскарження, а саме постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України. Також буде ініційоване звернення до Державної аудиторської служби України, щодо притягнення до адміністративної відповідальності винних осіб.
Розгорнути
Згорнути
Так, відповідно до пункту 9 розділу III Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей п. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вами, як Замовником не було надано час для усунення виявлених невідповідностей, а одразу відхилено тендерну пропозицію, що є дискримінаційною поведінкою щодо мене та порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
В протоколі про відхилення тендерної пропозиції зазначено, що відповідно до аб. 6, п. 1, розділу 5 Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Замовника, Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-згоду з інформацією, зазначеною у даному абзаці. Мною не було надано лист – згоду так як ніякої інформації в даному абзаці немає, інформація міститься в попередньому або наступному абзаці, однак вимог, що до надання їх в тендерній документації не міститься.
Прошу Вас скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 від 05.02.2021р. та надати час для виправлення недоліків.
У разі не усунення порушень законодавства, Ваші дії будуть оскаржені одразу до Окружного адміністративного суду Донецької області без попереднього звернення до органу оскарження, а саме постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України. Також буде ініційоване звернення до Державної аудиторської служби України, щодо притягнення до адміністративної відповідальності винних осіб.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2021 11:12
Добрий день!
Відповідно до абзацу шостого пункту першого розділу V. Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-згоду з інформацією, зазначеною у даному абзаці. Учасник ФО-П Токар Василь Іванович не надав зазначений документ.
Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тобто, посилання Скаржника на пункт 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» є недоречним, оскільки пункт 16 статті 29 Закону чітко встановлює категорії документів які можуть бути виправлені.
Зазначений документ не відноситься до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та /або підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Та також Замовник зазначив , що акти надані Учасником частково російською мовою, що ведуть до зауваження та відхилення пропозиції відповідно до ч. 2, п.1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», не підлягають для надання інформації Учасником про усунення невідповідностей протягом 24 години.
Отже вважаємо вимогу передчасною та необгрунтованою.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Відповідно до абзацу шостого пункту першого розділу V. Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-згоду з інформацією, зазначеною у даному абзаці. Учасник ФО-П Токар Василь Іванович не надав зазначений документ.
Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тобто, посилання Скаржника на пункт 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» є недоречним, оскільки пункт 16 статті 29 Закону чітко встановлює категорії документів які можуть бути виправлені.
Зазначений документ не відноситься до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та /або підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Та також Замовник зазначив , що акти надані Учасником частково російською мовою, що ведуть до зауваження та відхилення пропозиції відповідно до ч. 2, п.1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», не підлягають для надання інформації Учасником про усунення невідповідностей протягом 24 години.
Отже вважаємо вимогу передчасною та необгрунтованою.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-007956-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТОКАР ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1909900352
Дата подання: 15 лютого 2021 13:22
Невідповідність пропозиції переможця умовам тендерної документації
Шановний Замовнику !
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 від 05.02.2021р. дуже прискіпливо було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Токар В.І. і її відхилено з формальних причин, однак складується таке враження, що тендерна документація переможця ФОП Чаловський О.М. взагалі не розглядалася, так як причин для відхилення не встановлено.
Вважаємо, що тендерна комісія передчасно визнала переможцем ФОП Чаловський О.М. і не врахувала, що дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Замовником порушено вимоги Закону України « Про захист персональних даних », так як було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Чаловський О.М. без надання згоди на обробку персональних даних. Тобто учасником взагалі не надано обов’язковий додаток № 9 до тендерної документації.
2. Тендерну пропозицію ФОП Токар було відхилено у зв’язку з відсутністю листа – згоди відповідно до аб. 6, п.1 розділу 5 Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Замовника, однак тендерна пропозиція ФОП Чаловський О.М. також не містить даного листа – згоди. Тобто вбачається явний дискримінаційний або корупційний підхід до розгляду тендерних пропозицій.
3. Згідно додатку № 2 тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази учасник повинен надати сканований ОРИГІНАЛ правовстановлюючого документу на приміщення, надана сканована копія, а не оригінал.
4. Додаток 3- технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі взагалі не підписаний учасником.
5. Для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі Замовник визначив, що Учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати, повинен подати в складі тендерної пропозиції копію декларації виробника та/або іншого документу з зазначенням номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, якій підтверджує якість товару. Дана інформація в документах, що підтверджують якість предмета закупівлі – відсутня. Тобто надані якісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам встановлених Замовником.
6. Також Замовником не взято до уваги, що погодження Управління Держспоживслужби, акт санітарного обстеження та акт державного контролю стосуються дозволу на постачання продуктів в заклади освіти на 2020рік. 03.01.2021р. вони втратили свою юридичну силу. Тендерна документація Замовника вимагала саме надання дозволу на постачання на 2021рік.
7. Не надано діючий договір перевізника на дезінфекцію транспортних засобів та акту надання послуг за 1 місяць.
8. Наказ про створення групи НАССР не засвідчений підписом учасника.
9. Також передбачено, що у разі не надання якихось документів в тендерній пропозиції учасник зобов’язаний надати Додаток № 4 « Пояснювальна записка » де зазначити причини не надання тих чи інших документів. Даний додаток відсутній.
Вважаємо, що Замовником відділом освіти Добропільської міської ради було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Чаловський О.М.., із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі статті 31 Закону Україні «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Чаловський О.М. та припинити явний дискримінаційний підхід до визначення переможця.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 від 05.02.2021р. дуже прискіпливо було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Токар В.І. і її відхилено з формальних причин, однак складується таке враження, що тендерна документація переможця ФОП Чаловський О.М. взагалі не розглядалася, так як причин для відхилення не встановлено.
Вважаємо, що тендерна комісія передчасно визнала переможцем ФОП Чаловський О.М. і не врахувала, що дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Замовником порушено вимоги Закону України « Про захист персональних даних », так як було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Чаловський О.М. без надання згоди на обробку персональних даних. Тобто учасником взагалі не надано обов’язковий додаток № 9 до тендерної документації.
2. Тендерну пропозицію ФОП Токар було відхилено у зв’язку з відсутністю листа – згоди відповідно до аб. 6, п.1 розділу 5 Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Замовника, однак тендерна пропозиція ФОП Чаловський О.М. також не містить даного листа – згоди. Тобто вбачається явний дискримінаційний або корупційний підхід до розгляду тендерних пропозицій.
3. Згідно додатку № 2 тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази учасник повинен надати сканований ОРИГІНАЛ правовстановлюючого документу на приміщення, надана сканована копія, а не оригінал.
4. Додаток 3- технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі взагалі не підписаний учасником.
5. Для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі Замовник визначив, що Учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати, повинен подати в складі тендерної пропозиції копію декларації виробника та/або іншого документу з зазначенням номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, якій підтверджує якість товару. Дана інформація в документах, що підтверджують якість предмета закупівлі – відсутня. Тобто надані якісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам встановлених Замовником.
6. Також Замовником не взято до уваги, що погодження Управління Держспоживслужби, акт санітарного обстеження та акт державного контролю стосуються дозволу на постачання продуктів в заклади освіти на 2020рік. 03.01.2021р. вони втратили свою юридичну силу. Тендерна документація Замовника вимагала саме надання дозволу на постачання на 2021рік.
7. Не надано діючий договір перевізника на дезінфекцію транспортних засобів та акту надання послуг за 1 місяць.
8. Наказ про створення групи НАССР не засвідчений підписом учасника.
9. Також передбачено, що у разі не надання якихось документів в тендерній пропозиції учасник зобов’язаний надати Додаток № 4 « Пояснювальна записка » де зазначити причини не надання тих чи інших документів. Даний додаток відсутній.
Вважаємо, що Замовником відділом освіти Добропільської міської ради було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Чаловський О.М.., із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі статті 31 Закону Україні «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Чаловський О.М. та припинити явний дискримінаційний підхід до визначення переможця.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2021 11:59
Добрий день ! Звертаємо вашу увагу, що Замовником було уважно розглянуто вимогу . Тендерній комітет
переглянув своє рішення, та вжили необхідні дії згідно Закону України «Про публічні закупівлі»
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-007956-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТОКАР ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1909900352
Дата подання: 19 лютого 2021 14:19
Невідповідність пропозиції переможця умовам тендерної документації
Шановний Замовнику !
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 від 05.02.2021р. дуже прискіпливо було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Токар В.І. і її відхилено з формальних причин, однак складується таке враження, що тендерна документація переможця ФОП Суходольський В.О. взагалі не розглядалася, так як причин для відхилення не встановлено.
Вважаємо, що тендерна комісія передчасно визнала переможцем ФОП Суходольський В.О. і не врахувала, що дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Тендерну пропозицію ФОП Токар було відхилено у зв’язку з відсутністю листа – згоди відповідно до аб. 6, п.1 розділу 5 Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Замовника, однак тендерна пропозиція ФОП Суходольський В.О. також не містить даного листа – згоди. Тобто вбачається явний дискримінаційний або корупційний підхід до розгляду тендерних пропозицій.
2. Для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі Замовник визначив, що Учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати, повинен подати в складі тендерної пропозиції копію декларації виробника та/або іншого документу з зазначенням номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, якій підтверджує якість товару. Дана інформація в документах, що підтверджують якість предмета закупівлі – відсутня. Тобто надані якісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам встановлених Замовником.
3. П.4 Розділ VI тендерної документації встановлює, що проект договору надається у письмовій формі у вигляді єдиного документа включаючи заповнені додатки та специфікацію до нього, таким чином Учасник дає згоду на підписання договору. Договір та специфікація не заповнені. Більш того половина договору взагалі відсутня і прочитати його зміст не можливо, тому встановити , що викладено в проекті договору не має змоги.
4. Також на підтвердження виконання аналогічного договору треба надати договір з аналогічним предметом закупівлі. Відповідно до загальних положень тендерної документації предметом закупівлі, є зернові культури та картопля ДК 021-2015 - 03210000-6 (картопля ). В наданому договорі в якості аналогу, предмет договору визначений як постачання какао, зефіру, печива, пряники, вафлі, сухарі панірувальні. Тобто картопля як предмет закупівлі в договорі не зазначена. Тобто договору про виконання аналогічного предмету закупівлі не надано.
5. Тендерною документацією визначено, що окрім довідки про виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати таблицю № 3, а саме Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі. Дана таблиця в тендерній пропозиції відсутня.
6. Також передбачено, що у разі не надання якихось документів в тендерній пропозиції учасник зобов’язаний надати Додаток № 4 « Пояснювальна записка » де зазначити причини не надання тих чи інших документів. Даний додаток відсутній.
7. Ненадання документів які визначені Замовником як кваліфікаційні критерії відповідно до ст.. 16 Закону України « Про публічні закупівлі » є підставою для відхилення тендерної пропозиції, так Учасником не надано довідку видану банківською установою стосовно відкриття рахунків.
Вважаємо, що Замовником відділом освіти Добропільської міської ради було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Суходольський В.О., із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі статті 31 Закону Україні «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Суходольський В.О.. та припинити явний дискримінаційний підхід до визначення переможця.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 від 05.02.2021р. дуже прискіпливо було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Токар В.І. і її відхилено з формальних причин, однак складується таке враження, що тендерна документація переможця ФОП Суходольський В.О. взагалі не розглядалася, так як причин для відхилення не встановлено.
Вважаємо, що тендерна комісія передчасно визнала переможцем ФОП Суходольський В.О. і не врахувала, що дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Тендерну пропозицію ФОП Токар було відхилено у зв’язку з відсутністю листа – згоди відповідно до аб. 6, п.1 розділу 5 Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Замовника, однак тендерна пропозиція ФОП Суходольський В.О. також не містить даного листа – згоди. Тобто вбачається явний дискримінаційний або корупційний підхід до розгляду тендерних пропозицій.
2. Для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі Замовник визначив, що Учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати, повинен подати в складі тендерної пропозиції копію декларації виробника та/або іншого документу з зазначенням номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, якій підтверджує якість товару. Дана інформація в документах, що підтверджують якість предмета закупівлі – відсутня. Тобто надані якісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам встановлених Замовником.
3. П.4 Розділ VI тендерної документації встановлює, що проект договору надається у письмовій формі у вигляді єдиного документа включаючи заповнені додатки та специфікацію до нього, таким чином Учасник дає згоду на підписання договору. Договір та специфікація не заповнені. Більш того половина договору взагалі відсутня і прочитати його зміст не можливо, тому встановити , що викладено в проекті договору не має змоги.
4. Також на підтвердження виконання аналогічного договору треба надати договір з аналогічним предметом закупівлі. Відповідно до загальних положень тендерної документації предметом закупівлі, є зернові культури та картопля ДК 021-2015 - 03210000-6 (картопля ). В наданому договорі в якості аналогу, предмет договору визначений як постачання какао, зефіру, печива, пряники, вафлі, сухарі панірувальні. Тобто картопля як предмет закупівлі в договорі не зазначена. Тобто договору про виконання аналогічного предмету закупівлі не надано.
5. Тендерною документацією визначено, що окрім довідки про виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати таблицю № 3, а саме Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі. Дана таблиця в тендерній пропозиції відсутня.
6. Також передбачено, що у разі не надання якихось документів в тендерній пропозиції учасник зобов’язаний надати Додаток № 4 « Пояснювальна записка » де зазначити причини не надання тих чи інших документів. Даний додаток відсутній.
7. Ненадання документів які визначені Замовником як кваліфікаційні критерії відповідно до ст.. 16 Закону України « Про публічні закупівлі » є підставою для відхилення тендерної пропозиції, так Учасником не надано довідку видану банківською установою стосовно відкриття рахунків.
Вважаємо, що Замовником відділом освіти Добропільської міської ради було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Суходольський В.О., із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі статті 31 Закону Україні «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Суходольський В.О.. та припинити явний дискримінаційний підхід до визначення переможця.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2021 18:34
Добрий день !
Тендерним комітетом відділу освіти було прийнято вашу вимогу до увагу, та буде повторно розглянуто документацію згідно вимоги.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Тендерним комітетом відділу освіти було прийнято вашу вимогу до увагу, та буде повторно розглянуто документацію згідно вимоги.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-007956-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТОКАР ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1909900352
Дата подання: 19 лютого 2021 14:41
Вимога щодо усунення порушень при розгляді тендерної доументації.
Шановний Замовник, звертаюсь до Вас з вимогою скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 від 05.02.2021р. та надати час для виправлення виявлених недоліків Щодо відхилення тендерної пропозиції відповідно до аб. 6, п. 1, розділу 5 Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Замовника Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-згоду з інформацією, зазначеною у даному абзаці, повідомляю, що мною у складі тендерної пропозиції була надана Форма « Тендерна пропозиція » де пунктом 6 визначено, що « Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними в тендерній документації». Тобто ніяких додаткових листів – згод не потрібно, так як « Тендерною пропозицією » на все надано згоду.
Враховуючи вище викладене, прошу Вас скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 від 05.02.2021р. та надати час для виправлення виявлених недоліків.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вище викладене, прошу Вас скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 від 05.02.2021р. та надати час для виправлення виявлених недоліків.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2021 18:47
Добрий день.
Акти надані Учасником частково російською мовою, що ведуть до зауваження та відхилення пропозиції відповідно до п. 2, ч.1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», не підлягають для надання інформації Учасником про усунення невідповідностей протягом 24 години. Отже вважаємо вимогу необгрунтованою. Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Акти надані Учасником частково російською мовою, що ведуть до зауваження та відхилення пропозиції відповідно до п. 2, ч.1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», не підлягають для надання інформації Учасником про усунення невідповідностей протягом 24 години. Отже вважаємо вимогу необгрунтованою. Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-007956-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТОКАР ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1909900352
Дата подання: 25 лютого 2021 11:35
Вимога щодо усунення порушень при розгляді тендерної доументації.
Шановний Замовник, Вами була розглянута моя вимога і відмовлено зазначивши, що Акти надані Учасником частково російською мовою, що ведуть до зауваження та відхилення пропозиції відповідно до п. 2, ч.1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», не підлягають для надання інформації Учасником про усунення невідповідностей протягом 24 години. Однак вкотре наголошую, що відповідно до Тендерної документації акти про проведення дезінфекції віднесені до кваліфікуючих критеріїв і тому відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі » для виправлення будь яких недоліків в даних документах повинно надаватися 24 години для усунення недоліків.
Враховуючи вище викладене, прошу Вас скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 від 05.02.2021р. та надати час для виправлення виявлених недоліків.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вище викладене, прошу Вас скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 від 05.02.2021р. та надати час для виправлення виявлених недоліків.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2021 16:20
Добрий день !
Акти надані Учасником частково російською мовою, що ведуть до зауваження та відхилення пропозиції відповідно до п. 2, ч.1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», не підлягають для надання інформації Учасником про усунення невідповідностей протягом 24 години, згідно закону « Про публічні закупівлі» . Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Акти надані Учасником частково російською мовою, що ведуть до зауваження та відхилення пропозиції відповідно до п. 2, ч.1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», не підлягають для надання інформації Учасником про усунення невідповідностей протягом 24 години, згідно закону « Про публічні закупівлі» . Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-007956-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТОКАР ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1909900352
Дата подання: 25 лютого 2021 11:44
Невідповідність пропозиції переможця умовам тендерної документації
Шановний Замовник, 19.02.201р. мною було подана вимога № UA-2021-01-15-007956-a.b3 щодо невідповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації.
Вами зазначено, що вимога задоволена, однак до теперішнього часу пропозиція переможця не відхилена.
Враховуючи вище викладене, прошу Вас скасувати протокол відповідно до якого визнано переможцем ФОП Суходольський В.О.
Розгорнути
Згорнути
Вами зазначено, що вимога задоволена, однак до теперішнього часу пропозиція переможця не відхилена.
Враховуючи вище викладене, прошу Вас скасувати протокол відповідно до якого визнано переможцем ФОП Суходольський В.О.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2021 16:22
Добрий день ! Тендерним комітетом відділу освіти було прийнято вашу вимогу до уваги, та буде повторно розглянуто документацію згідно вимоги, але замовнику потрібен час для перегляду свого рішення. Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-02-19-000004 • f6891cac4a844c039929d167416a5d99
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-02-19
•
11:28
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
01.02.2021року було проведено аукціон відповідно до якого переможцем став фізична особа – підприємець Токар Василь Іванович ( далі Учасник ) запропонувавши найменшу суму, а саме 951999 грн.
05.02.2021р. було оприлюднено протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 77 відповідно до якого мою тендерну пропозицію було відхилено.
Вважаю, що дії відповідача носять противоправний характер і суперечать нормам діючого законодавства.
Так, однією із причин відхилення моє тендерної пропозиції Замовник зазначає, що відповідно до ч.2 п.1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі » під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. І посилається, що було надано Додаток 2 « кваліфікаційні критерії » акти на дезінфекцію, дератизацію від 18.12.2020року та 22.01.2021року частково російською мовою. І ця обставина призвела до відхилення тендерної пропозиції.
Однак, Замовником не взято до уваги той факт, що відповідно до тендерної документації дані акти про дезінфекцію та дератизацію відносяться до кваліфікаційних критерій відповідно до ст. 16 Закону України « Про публічні закупівлі »
Так п.9 розділу III передбачено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей п. 9 статті 26 Закону України.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Також, відповідно до розділу V тендерної документації « Оцінка та розгляд тендерної пропозиції » встановлено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Однак в порушення вимог ст. ст.. 26,29 Закону України « Про публічні закупівлі » та вимог тендерної документації Замовником не було надано можливості виправити недоліки в документах. Також не було взято до уваги той факт, що дані акти були складені не учасником, а видані державною установою.
Другою причиною відхилення зазначено, що відповідно до аб.6, п.1 розділу 5 « Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Замовника »Учасник повинен надати у складі пропозиції лист – згоду з інформацією зазначеною у даному абзаці. Лист – згода відсутня.
Дане твердження не може взагалі бути підставою для відхилення, так як в аб. 6 п.1 розділу 5 « Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Замовника » крім слів « Учасник повинен надати у складі пропозиції лист – згоду з інформацією зазначеною у даному абзаці » ніякої іншої інформації не міститься. Стосовно чого Замовник хотів отримати лист – згоду не зрозуміло.
Окрім цього в розділі III тендерної документації зазначено ,що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Також, Замовником не взято до уваги той факт, що Учасником у складі тендерної пропозиції була надана Форма « Тендерна пропозиція » де пунктом 6 визначено, що « Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними в тендерній документації». Тобто ніяких додаткових листів – згод не потрібно, так як « Тендерною пропозицією » на все надано згоду.
Отже вважаю, що відділом освіти неправомірно було відхилено мою тендерну пропозицію і не надано строк передбачений Законом України « Про публічні закупівлі » для виправлення виявлених недоліків.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТОКАР ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
951 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Чаловський Олександр Миколайович |
1 088 000,00
UAH з ПДВ
|
952 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 088 000,00
UAH з ПДВ
|
1 088 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТОКАР ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" #1909900352 |
Відхилено |
951 999,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 16:40
|
ФОП Чаловський Олександр Миколайович #2381811410 |
Рішення скасоване |
952 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 16:51
|
ФОП Чаловський Олександр Миколайович #2381811410 |
Відхилено |
952 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 17:19
|
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3253600631 |
Рішення скасоване |
1 088 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 16:35
|
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3253600631 |
Відхилено |
1 088 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 17:23
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 лютого 2021 17:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі